FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare nysgerrig, men er der egentligt en grund til hvor du tager 10x10 i Både BB Curl, og Cable Push Down? =)

Havde vist lige overset dit indlæg i første omgang.. Sorry..:blush:

Men det er bare for at prøve noget nyt for at få armene til at vokse, som jeg har døjet en del med tidligere..Så nu ville jeg forsøge mig med større volumen til guns.. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Træning 10/2 2006

Low incline db press:

1x10x22,5kg - Opvarming

1x10x25kg - Opvarming

1x10x35kg

1x5x40kg PR!!! :king:

1x6x37,5kg

1x7x35kg

Low incline db flies:

1x10x22,5kg

1x10x22,5kg

1x10x22,5kg - Arh brændte! :devil:

1x10x20kg

Db hammer curl:

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x10x17,5kg

Cable Pushdown:

1x10x70kg

1x10x75kg

1x10x75kg

1x10x75kg

1x10x70kg

1x10x70kg

1x10x70kg

1x10x70kg

1x10x75kg

1x10x75kg PR!!! :king:

Alt for mange disko'er dernede i dag...så blev nødt til at tage db hammer curl istedet...men sad nu fint.. :cooldance:

Ellers rigtig god power i patten i dag.. Er sgu gået noget fremad på det sidste! :superman:

Gik noget kæwe i den til sidst med Luci i kælderen og til sidst en Anders K, der var kæk..men ikke kæk nok og måtte se sig slået.. :cool::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 12/2 2006

Squat:

1x10x65kg

- Prøvede at se lidt på teknikken og konstaterede jeg sgu ik selv ku gøre noget...åbenbart :dry: Skal vist lige ha placeret nogle ben-træninger med nogle fra the dark side..

Front squat:

1x10x65kg

1x10x65kg

1x10x65kg

-Gik overraskende godt..! Dog lidt presset til sidst i sidste sæt..

Dødløft:

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med dobbelt OH

1x130kg med mixed

1x135kg med mixed - kom til at smide for meget på...med intet at bemærke på farten :superman:

1x130kg med mixed

1x130kg med mixed

1x130kg med mixed

- Kørte sættene med korte pauser

Db shoulder press:

1x10x20kg

1x10x22,5kg

1x10x30kg

1x6x35kg PR!!! :king:

1x8x32,5kg - sidste rep forced :cooldance:

1x6x32,5kg

Yates Row:

1x10x107,5kg

1x10x107,5kg - Overraskende hårde! :devil:

1x10x97,5kg

1x10x97,5kg

Ville have kørt noget til side-skulderen og måske lidt mere ben, men var ikke helt på toppen (for en gang skyld ik pga. tømmermænd :tongue: ) så droppede resten..

Håber at være i fulde omdrejninger i morgen igen! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Træning 13/2 2006

Var ret træt og motivationen ikke på et højeste, da jeg fandt ud af, at det blev alene-træning :nonono:

Men ok omgang alligevel.. :superman:

Havde stadig doms i biceps efter yates rows i går...ramte vist bedre end de plejer for min ryg er sgu også pænt busted! :4thumbup: :devil:

Low incline db press:

1x10x20kg - Opvarmning

1x10x25kg - Opvarmning

1x10x32,5kg

1x7x37,5kg - Svagt!

1x9x35kg

1x8x35kg

1x7x35kg

1x8x32,5kg

Low incline flies:

1x9x22,5kg

1x8x20kg

1x9x20kg

Low incline smith:

1x7x60kg

1x9x60kg

1x8x60kg

Db hammer curl:

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x7x20kg - Skulle lige prøve :innocent::tongue:

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg PR!!! :king:

Cable Pushdown:

1x10x75kg

1x10x80kg

1x10x80kg

1x9x80kg PR!!! :king:

1x10x75kg

1x10x70kg

1x10x70kg

1x10x70kg

1x9x75kg

1x9x70kg

- Helt brændt af til sidst! :firebounce:

Ellers spændende dag, da Anders K blev overruled af nogle ved anlægget.. :tongue:

Men lidt en sort dag for os alle...Hvem er nu aus dj??! :nonono::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Til alle AUS-mol'ere! :cooldance:

Jeg tager Jones med ned træner i AUS søndag eftermiddag...Ca. kl. 14.30.. :superman:

Denne gang er der givet grønt lys fra aus til en uden medlemskab.. :laugh: Så skulle ikke være nogle problemer! :smile:

Kunne være cool, hvis der var nogle flere, der var klar der omkring? :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Til alle AUS-mol'ere! :cooldance:

Jeg tager Jones med ned træner i AUS søndag eftermiddag...Ca. kl. 14.30.. :superman:

Denne gang er der givet grønt lys fra aus til en uden medlemskab.. :laugh: Så skulle ikke være nogle problemer! :smile:

Kunne være cool, hvis der var nogle flere, der var klar der omkring? :4flex:

Hahaha. Lyder som om jeg er en hund du tager med og skal passe.. :laugh: Erstat evt Jones med "trofast eller king" og læs sætningen FMJ skrev igen.

Ej bliver cool og håber også der kommer andre af jer mol'ere, kunne være hyggeligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha. Lyder som om jeg er en hund du tager med og skal passe.. :laugh: Erstat evt Jones med "trofast eller king" og læs sætningen FMJ skrev igen.

Ej bliver cool og håber også der kommer andre af jer mol'ere, kunne være hyggeligt. :smile:

Eller erstat det med "min kælling", "min bitch" eller lignende.. Same shit..different wrap.. :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så kom gaaaaaaaaaaaaaaaaanz sgu op på 38cm.. Stadig for småt...men rigtig retning! :cooldance::smile:

Den 30. oktober 2005 var de på 37cm og efter operation helt nede på 36cm! :freaked:

Så det er 2cm på omkring 1,5 måned.. Den høje volumen ser ud til at hjælpe! :superman:

Desuden kommer jeg til at træne ryg/ben/skulder to gange i træk med vilje..Skal lige have det til at passe med at brænde patværket til gunden søndag!! :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Så kom gaaaaaaaaaaaaaaaaanz sgu op på 38cm.. Stadig for småt...men rigtig retning! :cooldance::smile:

Den 30. oktober 2005 var de på 37cm og efter operation helt nede på 36cm! :freaked:

Så det er 2cm på omkring 1,5 måned.. Den høje volumen ser ud til at hjælpe! :superman:

Desuden kommer jeg til at træne ryg/ben/skulder to gange i træk med vilje..Skal lige have det til at passe med at brænde patværket til gunden søndag!! :firebounce:

Satans gener :tongue:

... blev lige nød til at smide målebåndet på efter din post ...... hænger stadigvæk på 36 cm

Link to comment
Share on other sites

Satans gener :tongue:

... blev lige nød til at smide målebåndet på efter din post ...... hænger stadigvæk på 36 cm

Mine gener på det punkt er vist ik bedre end dine.. :cry::tongue:

Du skal bare med på noget 10x10 til biceps og triceps! :devil::superman: - Selvom det godt nok taget en hulens masse tid at komme igennem..Men det er det værd, når målebåndet kommer på! :cool: :4flex: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så kom gaaaaaaaaaaaaaaaaanz sgu op på 38cm.. Stadig for småt...men rigtig retning! :cooldance::smile:

Den 30. oktober 2005 var de på 37cm og efter operation helt nede på 36cm! :freaked:

Så det er 2cm på omkring 1,5 måned.. Den høje volumen ser ud til at hjælpe! :superman:

Desuden kommer jeg til at træne ryg/ben/skulder to gange i træk med vilje..Skal lige have det til at passe med at brænde patværket til gunden søndag!! :firebounce:

Flot!!!!

Det er da helt utroligt med dine guns, men jeg opleve det samme da jeg satte volumen kraftigt op, der voksede mine guns også meget efter lang tid uden vækst. Det samme har efterhånden været tilfældet ved adskillige her på mol, bl.a. Doc Hollyday.

Så alt det med guns'ne får nok træning igennem ryg og bryst træningen og man kun lige behøver et par sæt til dem, det er noget af det eneste negative jeg kan bebrejde mol. Denne trend med anti gun holder simpelthen ikke hvis man skal have leeeeee arme. :wink:

Bliver feeeee søndag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Flot!!!!

Det er da helt utroligt med dine guns, men jeg opleve det samme da jeg satte volumen kraftigt op, der voksede mine guns også meget efter lang tid uden vækst. Det samme har efterhånden været tilfældet ved adskillige her på mol, bl.a. Doc Hollyday.

Så alt det med guns'ne får nok træning igennem ryg og bryst træningen og man kun lige behøver et par sæt til dem, det er noget af det eneste negative jeg kan bebrejde mol. Denne trend med anti gun holder simpelthen ikke hvis man skal have leeeeee arme. :wink:

Bliver feeeee søndag :superman:

Nej...det er de SL'ere...the dark side :nonono::tongue:

Men fanme lækkert endelig at have fundet noget, som virker for da gunz! :cooldance:

Jir...maxxxxxxxxxxxxx cool... Måske sku du tage kamera med(opladet :tongue: ) Så flexer vi lige lidt inden.. :4flex: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 15/2 2006

Havde tænkt det som en let træning til ryggen...Men irriteret over mødet med masser af diskodrenge og p3 røg jeg på podiet i forsøg på at skræmme dem ud med larm! :devil: (Bilder mig ind det var derfor det tømmede ud mens jeg stod deroppe.. :innocent::laugh: )

Dødløft:

1x6x130kg

1x5x150kg

1x4x150kg

1x5x150kg - Ville have haft flere reps..men grebet begyndte at smutte.. :sneaky2:

Frontsquat:

1x8x60kg

1x7x70kg PR!!! :king: - den 8. ramte pins'ene så tabte den

1x8x70kg Rep PR!!! :king:

1x8x70kg PR!!! :king:

- Virker til jeg skal til at presse mig selv noget mere i denne øvelse når jeg så let fik pr's.. :cooldance:

Military press:

1x3x40kg - Skulle lige mærke vægten - alt for let...

1x9x50kg

1x6x55kg PR!!! :king:

1x7x50kg

- Sad faktisk ok...Men foretrækker nu db's!

Benpres:

1x10x140kg

1x10x170kg

1x10x170kg

1x10x170kg

Bent over rows:

1x12x90kg

1x10x110kg

1x10x110kg

1x10x110kg

Havde ikke energien til sidedelts...to gange den har undværet tæsk... :nonono: Den SKAL brændes af fredag! :bottom:

Ellers har jeg været på "diæt" :laugh: Eller nok nærmere bare tænkt lidt over, hvad jeg spiste.. Så var solidt på 84,4kg morgenvægt (86,5kg efter gamle vægt) for en uges tid siden og her til morgen stod den på 83kg.. Abs er kommet mere frem...Så det er blevet fejret med en tarwelig roulade på 1320kcal! :w00t: :4mewantfood:

Synes motivationen til at ryge længere ned i vægt ryger lidt når abs står relativt skarpt.. :innocent::cool:

Sååå...aner ik lige hvad jeg beslutter mig til mht bulk eller cut...

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Synes motivationen til at ryge længere ned i vægt ryger lidt når abs står relativt skarpt.. :innocent::cool:

Sååå...aner ik lige hvad jeg beslutter mig til mht bulk eller cut...

Du skal bare æde løs og gå efter nogle leeeee PRs i bænken, squat og dødløft!!!!!!!!!!!!!!! Der er ikke alternativer :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare æde løs og gå efter nogle leeeee PRs i bænken, squat og dødløft!!!!!!!!!!!!!!! Der er ikke alternativer :devil:

Hehe...true... Men man skal jo som single lige tænke på strandformen.. :cool: :4flex: :tongue::laugh:

Men pr's i bænken... :nonono: Pr's i incline db press... YES SIR! :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17/2 2006

Mødte Tind nede i kælderen så fik set lidt på mit squat.. Går da i den rigtige retning (men ka vist heller ik så meget andet.. :tongue: ).. Men tak for hjælpen! :4thumbup:

Squat: - fokus på teknik

Lidt reps med 60kg

4x4x100kg - Blev til sidst bedre til at få dem helt i kælderen.. Men min teknik er vist stadig meget sløj.. :laugh:

Benpres:

1x10x140kg

1x10x170kg

1x10x170kg

1x10x170kg

- Var ret brændt af herefter..også i hovedet..Ved ik lige hvad der skete.. :blink:

Db shoulderpress:

1x10x20kg - Opvarmning

1x10x22,5kg - Opvarmning

1x10x30kg

1x7x30kg

1x7x30kg

1x7x30kg

Standing lateral raises:

1x10x15kg - easy

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x9x17,5kg

Min makker mente ikke, at han havde set mig så brændt af før..så luntede hjemad og skippede rows i dag.. :nonono:

Håber jeg får det bedre i eftermiddag..skal på arbejde i nat, så der skulle det da helst ik blive værre.. :crazy:

Ellers elendig omgang træning i dag udover en ok bentræning..

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17/2 2006

Mødte Tind nede i kælderen så fik set lidt på mit squat.. Går da i den rigtige retning (men ka vist heller ik så meget andet.. :tongue: ).. Men tak for hjælpen! :4thumbup:

Du har helt sikkert en del flere kg i dig når teknikken kommer på plads, og det begyndte da også og se helt fint ud til sidst :smile: ... jeg tror måske du ville have godt af at køre lidt box squat som hjælpeøvelse, bare for at få bevægelsen ind i systemet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hør, hvordan kan det være en elendig træning, når bentræningen var OK?! :blink:

Er der andet, der tæller??

:wink:

Jaaa mand! Skulder! :devil: Skal have store delts! Ik bare store ben... :superman:

Kunne være du skulle må på disko-vognen søndag... Er helt sikker på du ville så smag for det :tongue: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Du har helt sikkert en del flere kg i dig når teknikken kommer på plads, og det begyndte da også og se helt fint ud til sidst :smile: ... jeg tror måske du ville have godt af at køre lidt box squat som hjælpeøvelse, bare for at få bevægelsen ind i systemet :wink:

Jaa..kunne godt mærke forskel på de reps hvor jeg ramte teknikken bedre..Væsenligt mere overskud der.. :smile:

Box squat? Det hvor man sætter sig ned på en bænk?

Link to comment
Share on other sites

Jaa..kunne godt mærke forskel på de reps hvor jeg ramte teknikken bedre..Væsenligt mere overskud der.. :smile:

Box squat? Det hvor man sætter sig ned på en bænk?

Lige præcis ... den bevægelse du laver der, svarer meget godt til den du gerne vil ramme i en fuld ROM squat

Link to comment
Share on other sites

Træning den 19/2 2006

Fællestræning med big Jones :4flex: fra mol + en masse andre mol'ere! :superman:

Fik lige en TP inden træning.. :cooldance:

Low incline db press:

1x10x22,5kg - opvarmning

1x10x25kg - opvarmning

1x10x32,5kg

1x6x40kg PR!!! :king:

1x9x37,5kg - sidste foooooooooooooorced

1x8x37,5kg - sidste foooooooooooooorced

1x7x35,5kg

Low incline smith

1x10x70kg

1x9x70kg

1x6x70kg

Low incline db flies:

1x10x20kg

1x7x22,5kg

1x8x20kg

BB curl:

1x10x37,5kg

1x10x37,5kg

1x10x37,5kg

1x10x37,5kg

1x9x37,5kg

1x10x35kg

1x10x35kg

1x10x35kg

1x10x35kg

1x10x35kg

Triceps pressdown:

1x10x70kg

1x10x75kg

1x10x75kg

1x10x80kg

1x10x80kg PR!!! :king:

1x10x75kg

1x9x75kg

1x10x70kg

1x10x70kg

1x9x70kg

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis ... den bevægelse du laver der, svarer meget godt til den du gerne vil ramme i en fuld ROM squat

Okay super...! Må jeg lige prøve så..Ska nok lidt mindre vægt på hvis jeg skal have asse lettet fra sædet igen.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehhehe fed træning idag champ. :superman: Du fik da ellers sat nogen pr's som sædvanligt, jeg skal til at tage mig lidt sammen for at følge med dig :tongue: Forresten tak for mad, det smagte fremragende. (håber ik det var menneskekød)

Lidt om hvordan jeg oplevede AUS idag:

Der var godt nok alt det man høre om her på mol, hård kamp om anlægget, drillerier indbyrdes imellem mol'erne, god stemning, tossede ål uden den mindste form for træningsviden.

Kampen om anlægget blev selvfølgelig vundet at mol'erne, som hurtigt fik overtaget med både musik valg og volumen. Det blev så til Ramstein på fylde drøn, thats the spirit! :devil:

Drillerierne vil jeg ikke komme ind på her, men der blev givet og taget fra de fleste. Jeg havde dog lidt ondt af Anders K som tit var ofret. :laugh: (han lod sig dog ikke gå på af det hehe)

Stemningen var perfekt og massere af flinke mol'ere. Jeg glæder mig til at blive medlem og komme til at træne her lidt oftere.

Angående ålene overhørte jeg en samtale mellem 2 af dem. Den ene sagde til den anden at han endelig ikke måtte sætte mindre vægt på, da det ville give meget mindre, så han ville i stedet hjælpe ham. Det blev så til adskillige sæt med ca 10 reps curls og andet og med alle 10 reps forced :w00t::w00t::w00t::laugh::laugh::laugh::laugh:

Edited by Jones
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share