FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

:laugh:

Nice squat ellers! :cooldance:

Træning 21/10 2005

Squat:

1x8x50kg - lidt opvarmning

2x8x80kg - easy

1x10x80kg - easy..

Front squat:

1x8x60kg

1x6x60kg - mistede lige koncentrationen :tongue:

1x8x60kg

Benpres:

2x10x130kg - easy

1x12x130kg - easy

BB curl:

1x10x32,5kg

2x12x32,5kg

Turde stadig ik noget med skulderen..prøver nok igen mandag og får en fornemmelse af hvordan den har det...ellers var det bare lidt let ben i dag..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning den 24/10 2005

Fik lidt råd af Tind til hvordan jeg øger farten i bunden af mit dødløft, så fremover vil jeg til at køre en del med meget bredt greb..kan ikke rigtig huske det navn Peter gav det lige nu.. :smile:

Dødløft - bredt greb:

10x1x140kg - rigtig god fart..må hellere øge vægten næste gang

incline db flyes:

1x10x17kg

1x12x22,5kg

1x8x27,5kg :devil:

Front squat:

1x7x60kg - svagt

2x8x60kg - bedre

- døjede en del med at få stangen til at blive liggendes på skuldrene i dag..

BB curl:

3x8x37,5kg - begyndte at være presset på allersidste rep, men kom dog op strickt und alles.. :cooldance:

Military press:

3x10x42,5kg

Min skulder er skadig ikke helt på toppen...men fedt at finde ud af jeg kunne køre flyes og military uden den brokkede sig! :4thumbup:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 24/10 2005

Fik lidt råd af Tind til hvordan jeg øger farten i bunden af mit dødløft, så fremover vil jeg til at køre en del med meget bredt greb..kan ikke rigtig huske det navn Peter gav det lige nu.. :smile:

dødløft med snatch/træk greb :smile: .. der var ihvertfald plads til en 10kg mere på singlerne idag

Link to comment
Share on other sites

Godt at se skuldren er i bedring og du kan køre en masse øvelser. Forresten ret syg flyes du kørte, du må da have glemt at skrive PR? Ellers vil jeg ik vide hvad din PR er i hvert fald :w00t: Jeg bliver lige nødt til at se om jeg kan reppe med den vægt i flyes næste gang, du kan jo ik gå og overhale mig i alle øvelser :tongue:

Forresten synes godt nok du er blevet præcis i din vægtangivelse: Military press:

3x10x40,2kg hehe hvad er de 200gram? låse? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

dødløft med snatch/træk greb :smile: .. der var ihvertfald plads til en 10kg mere på singlerne idag

Arh...thanks! :4thumbup:

Ja..der var god fart på..der blir lige kørt lidt ekstra dødløft i denne uge op til min pause...så må man godt blive brændt lidt af.. :firebounce:

Godt at se skuldren er i bedring og du kan køre en masse øvelser. Forresten ret syg flyes du kørte, du må da have glemt at skrive PR? Ellers vil jeg ik vide hvad din PR er i hvert fald :w00t: Jeg bliver lige nødt til at se om jeg kan reppe med den vægt i flyes næste gang, du kan jo ik gå og overhale mig i alle øvelser :tongue:

Forresten synes godt nok du er blevet præcis i din vægtangivelse: Military press:

3x10x40,2kg hehe hvad er de 200gram? låse? :tongue:

Jo det er pr tror jeg...var også ret overrasket..men det kørte sgu godt...! :devil:

Bare rolig...nu tager jeg lige 4-6ugers pause efter denne uge...så er der sgu god afstand igen..! :tongue:

Haha...er rettet nu... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 26/10 2005

God omgang i kælderen med en masse mol'ere og rammstein gennem hele træningen! :devil::cooldance:

Incline db press:

1x10x22,5kg

1x10x30kg

1x10x30kg

1x10x30kg

1x8x32,5kg

- tror jeg på fredag prøver at starte med 32,5kg efter lidt opvarmningssæt :cooldance:

Benpress:

1x8x140kg

1x10x150kg

1x10x150kg

1x10x150kg

- lidt let ben..har kørt så meget ben på det sidste så tro en let dag + det var vild aktivitet i frivægtsafdelingen så gad heller ik til at vente.. :innocent:

Yates row - EZ-stang:

1x10x97kg

1x10x97kg

1x12x97kg

Db curl:

1x8x17,5kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

Seated lateral raises:

1x2x17,5kg - gik lige i skulder der hvor jeg lige har døjet med den..

1x10xca. 13kg (kan ikke huske præcist hvad der var på den db men det var deromkring)

1x8x12,5kg

- ret svagt men ramte min dårlige skulder så kunne ik være anderledes desværre

Seated db extensions:

1x10x17,5kg

1x12x22,5kg

1x10x30kg

1x10x30kg

1x10x30kg

Face Pulls:

1x10x35kg - easy

1x10x50kg

1x10x50kg

1x8x50kg

Helt ok omgang i dag...Lækkert at min skulder næsten er klar igen...det er kun ved de seated laterals den drillede i dag..! :4thumbup:

Overvejer lidt en sidste træning søndag...Men nu må vi se om der er stemning for træning der...ellers blir fredag den sidste...

Link to comment
Share on other sites

Træning 28/10 2005

Blev til en ret tidlig træning, da jeg skal videre til noget fest i Kolding senere i dag..Men skulle jo lige nå at brænde lidt i kælderen.. :cooldance:

Dog manglede jeg helt klart energi...især i starten af træning.. Tror det er pga. det var morgentræning..

Dødløft med snatch/træk greb:

3x1x140kg

- kunne ikke holde stangen flere gange så gik over til alm. dødløft...

Dødløft:

2x1x140kg

1x1x160kg - grebet smuttede med det samme jeg nåede toppen..mangler sgu mit kridt..!

4x1x140kg

Low incline db pres:

1x10x30kg

1x8x30kg

1x6x32,5kg - svagt!

1x8x32,5kg

1x8x32,5kg - yes sir..med overskud.. :devil:

- kom desværre ikke op på de 35kg db's som jeg havde planlagt...synes ik styrken var der fra morgenstunden..

CG board press - 8cm:

1x10x50kg - easy

1x10x60kg

1x10x60kg

1x10x60kg

- ikke mange kg der skal til for jeg blir presset i denne øvelse åbenbart..for svagt..

BB curl:

1x10x37,5kg

1x10x37,5kg - den sidste fåååårced! :cooldance:

1x8x37,5kg

Military press:

1x10x40kg - arh..triceps var helt væk! Bestemt ikke skulderen der satte grænsen her!

1x10x40kg

1x10x40kg

Face pulls:

1x12x40kg - easy

1x10x50kg

1x10x50kg

1x10x50kg

Link to comment
Share on other sites

Log- og træningspause :crybaby:

Jeg nåede ikke afsted til min ekstratræning i dag, da jeg har haft for meget, der skulle ordnes.

Jeg har ikke nået at få taget billeder som ellers var planen før operationen..Men istedet har jeg taget nogle mål:

Arm: 37cm

Ryg/Bryst: 114,5cm

Lår - Bredeste sted: 61cm

Læg: 36cm

Skuldre: 124cm

Talje - under navlen: 83cm

Underarm: 30,5cm

Morgenvægt: 81kg

Men ellers nu holder loggen pause i nogle uger.. Regner med at begyndt at updatere loggen så snart jeg må begynde at træne igen..

Catch you on the flip side..

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Mål af overarm er selvfølgelig på det bredeste sted, så du kan roligt skrive 37 :wink:

Held og lykke med operationen :smile:

Okay super! :4thumbup: Så skal der bare 3cm mere på..så er jeg på de magiske 40cm..selvom 3cm på gunnen alligevel nok tager ret lang tid..

Jo tak...i må holde rammstein kørende og kridtet tykt i luften mens jeg er væk! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til at savne dig champ! :crybaby: Men vi skal nok hurtigt få dig tilbage igen efter operationen, du har jo på det sidste lært at bulke ordentligt! Så med muscle memory og masser af mad skal du nok komme tilbage hurtigt. Vi må lige arrangere noget med drop på hospitalet, jeg skal nok tage prots med og fylde i! :w00t::laugh::tongue:

Forresten se selv det er ikke kun mig der måler arme på det bredeste sted :laugh: Jeg prøvede ellers at vise dig den rigtige måde, men du ville jo ikke helt lade mig gøre det :tongue::laugh:

Held og lykke med operationen, du er tilbage inden du selv opdager det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Okay super! :4thumbup: Så skal der bare 3cm mere på..så er jeg på de magiske 40cm..selvom 3cm på gunnen alligevel nok tager ret lang tid..

Jo tak...i må holde rammstein kørende og kridtet tykt i luften mens jeg er væk! :cooldance:

Hehe, selvfølgelig!

Held og lykke med operationen. Du skal nok komme hurtigt på toppen rent styrke/masse-mæssigt :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til at savne dig champ! :crybaby: Men vi skal nok hurtigt få dig tilbage igen efter operationen, du har jo på det sidste lært at bulke ordentligt! Så med muscle memory og masser af mad skal du nok komme tilbage hurtigt. Vi må lige arrangere noget med drop på hospitalet, jeg skal nok tage prots med og fylde i! :w00t::laugh::tongue:

Forresten se selv det er ikke kun mig der måler arme på det bredeste sted :laugh: Jeg prøvede ellers at vise dig den rigtige måde, men du ville jo ikke helt lade mig gøre det :tongue::laugh:

Held og lykke med operationen, du er tilbage inden du selv opdager det :tongue:

Hehe..jaaa..går bedre med den bulk..men det er stadig med abs som det skal være.. :4flex: :tongue:

Men blir spændende med massen...Men håber hurtigt at komme op igen...Godt at vi går juletiden i møde.. der er gode prots og carbs i and og brunede kartofler! :4mewantfood: :w00t:

Haha..men du er den eneste jeg har hørt om som både har styr på hvor stor din gun er når du måler den "rigtigt" og hvor meget du kan få målebåndet til at vise hvis du cheater max hehe.. :poking::laugh:

Hehe, selvfølgelig!

Held og lykke med operationen. Du skal nok komme hurtigt på toppen rent styrke/masse-mæssigt :cooldance:

Jo tak champ.. Blir nok en kamp..især i starten hvor man ligger og spjætter med nogle sølle vægte...men så stiger jeg forhåbentligt hurtigt igen... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Træning 18/11 2005

Havde ikke regnet med jeg allerede måtte begynde at træne igen..Men god overraskelse! :cooldance:

Dog er der lidt begrænsninger så må bl.a. ikke køre dødløft i en månedstid endnu.. :4goodbye:

Squat:

1x10x60kg

1x10x90kg

1x10x90kg

1x10x90kg :devil: - Helt brændt af i stænger und asse..!

Bent-over-rows:

1x10x75kg

1x8x75kg - kom for lang forover...det ku bagskulder ikke trække op..

1x10x75kg

CG bænkpres:

1x10x65kg

1x10x65kg

1x10x65kg

Db shoulder press:

1x14x20kg

1x10x22,5kg

1x7x25kg - havde ikke kræfter til flere reps...skal nok komme igen.. :cooldance:

1x10x22,5kg

Db hammer curls:

1x8x15kg

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

Lidt stille og rolig fullbody i dag...skal lige igang igen...i squat fik den dog gas - dog i sædvanlig dårlig stil.. :nonono: Den skal der sgu arbejdes på!

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du allerede er kommet igang igen champ! Og meget fornuftigt lige at starte stille ud, da du jo er fuldkommen dekoordineret, så det skal jo bare udnyttes. Der skal jo ikke så meget til at stimulere muskelvækst når du så dekoordineret og derudover ingen grund til at risikere noget ved at starte for hårdt op. :smile:

Men når det er sagt gav du den da alligevel rimelig gas og godt at se der kommer lidt reps i hjulene. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du allerede er kommet igang igen champ! Og meget fornuftigt lige at starte stille ud, da du jo er fuldkommen dekoordineret, så det skal jo bare udnyttes. Der skal jo ikke så meget til at stimulere muskelvækst når du så dekoordineret og derudover ingen grund til at risikere noget ved at starte for hårdt op. :smile:

Men når det er sagt gav du den da alligevel rimelig gas og godt at se der kommer lidt reps i hjulene. :cooldance:

Jir...det er sgu lækkert..!

Mine ben er også ret busted i dag...synes jeg egentlig allerede de var i går.. :4thumbup:

Tror faktisk også det var en lille PR i hjulene i går med de 3x10x90kg.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Træning 16/12 2005

I'm back! :king:

Så har jeg fået grønt lys til at gi den fuld gas med træningen igen...stort set lidt over 6 uger siden sidste træning, så træningen bærer præg af jeg MEGET hurtigt går død i en øvelse (se mine dips! :laugh: ) og så selvfølgelig de ret lave kg... Men er på vej tilbage nu! :superman:

Har holdt mig på min morgenvægt på 82kg..Jeg har spist stort set, hvad jeg gjorde inden operationen - da jeg trænede - for at undgå så stort massetab som muligt...! Men eftersom min vægt har holdt sig der kunne det være jeg skulle prøve at smide et ekstra måltid ind.. Det er selvfølgelig kommet noget ekstra fedt på især maven..Men mon ikke det forsvinder efter kort tid nu, jeg er igang igen! :4thumbup:

Ellers så træningen ud som følger i dag.. I morgen er det ryg, ben og skulder... :santa2:

Incline db press: - prøvede med at stille ryggen en tand højere..vil jeg til fremover tror jeg..

1*12*20kg

1*12*22,5kg

1*10*25kg

1*10*25kg

1*12*22,5kg

- Kunne godt have presset et sidste sæt ud...men ville ikke overbelaste min skulder fra starten..Havde dog håbet jeg kunne komme op og reppe på 27kg's men det var styrken ikke til....endnu.. :santa2:

Incline db flyes:

1*10*17,5kg

1*10*17,5kg

1*10*20kg

1*7*20kg

CG bænkpres:

1*10*40kg

1*10*40kg

1*5*50kg

1*6*50kg - den sidste kom dog ik helt op i lockout.. :laugh:

Dips:

1*5*BW

1*3*BW

BB curl:

1*12*20kg

1*12*20kg

1*10*25kg

1*8*25kg

1*8*20kg

Db hammer curl:

1*9*17,5kg

1*8*17,kg

1*7*15kg

One arm db preacher curl:

1*11*12,5kg

1*7*12,5kg

1*7*12,5kg

1*7*12,5kg

Db curl:

1*7*15kg

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig igang med træningen igen champ! Nu har du jo lige købt godt ind med kosttilskud og efter denne pause er du jo godt dekoordineret, så du skal nok få god fremgang den næste tid. Bare træn igennem og spis som en julegris, så cutter vi engang til foråret :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja der er vist ik andet for...så fuck det vaskebræt indtil da...selvom det er svært.. :nissetunge:

Ja..det er købt godt ind nu...og starter på kreatin igen så håber det gir gode resultater..uden de uheldige bivirkninger fra sidst...! :rudolph::laugh:

Vi må lige tage en fællestræning på den anden side af nytår, når vi begge får mere tid champ! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

hahaha ja bliver spændende at se om din mave kan klare kreatinen denne gang, det var ret hårdt for dine omgivelser sidst :blink::tongue:

Ja engang til januar hvor vi forehåbenligt begge har bestået vores eksamener, skal vi lige træne sammen igen. Er det forresten ikke til januar man kan blive medlem i AUS igen? Jeg overvejer nemlig at melde mig ind for at være på forkant med udviklingen.

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/12 2005

Squat:

1x10x60kg

1x7x90kg

1x8x90kg

1x7x90kg

- gik død i benene på ingen tid..!

Dødløft:

1x5x120kg

1x7x120kg

1x8x120kg

- alle sæt meget lette dog med kvalme med det samme efter..kroppen skal vist lige vænnes til det hele igen! :blink:

Db shoulder press:

1x12x20kg

1x12x22,5kg

1x10x25kg

1x10x25kg

Seated lateral raises:

1x10x12,5kg

1x10x15kg

1x10x15kg

Face pulls:

1x10x40kg

1x10x45kg

1x10x45kg

1x10x50kg

Sprang en del ben over i dag...energien er simpelthen ikke i bener'n endnu til det...

Link to comment
Share on other sites

hahaha ja bliver spændende at se om din mave kan klare kreatinen denne gang, det var ret hårdt for dine omgivelser sidst :blink::tongue:

Ja engang til januar hvor vi forehåbenligt begge har bestået vores eksamener, skal vi lige træne sammen igen. Er det forresten ikke til januar man kan blive medlem i AUS igen? Jeg overvejer nemlig at melde mig ind for at være på forkant med udviklingen.

Hahaha...nu har jeg jo også advaret folk haha... :nissetunge:

Jeg tror først det er engang i starten af februar..men der står ik noget på deres hjemmeside endnu..men du skal nok blive holdt pådateret.. :bigsmile::superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share