FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Træning den 26/4 2006

Fin træning med en masse mol'ere i kælderen til sidst og med gæstebesøg af Miss'en..

Sheiko 2 - Uge 1, dag 3

Squat:

1x5x67,5kg

2x4x80kg

2x3x95kg

5x3x107,5kg

Bænkpres:

1x5x55kg

2x4x65kg

2x3x77,5kg

6x2x87,5kg

Dips:

5x6xBW

Squat:

1x5x67,5kg

2x5x80kg

4x4x95kg

Fransk pres:

1x10x37,5kg - lidt for tung til 5 sæt

4x10x32,5kg

Goodmornings:

1x10x40kg

1x10x60kg - kom her til at se det kun sku være 5rep..

3x5x65kg

Gennemført på 1time og 40min...Skal ned på mellem 1time og 1,5time.. :cooldance: Blir sgu hårdt.. :crazy:

Curl med curlmeister LAwman (BB-stang):

3x5x50kg

1x10x40kg

1x10x35kg

1x10x30kg

1x10x30kg - alt for let så mere på igen.. :devil::tongue:

1x5x35kg

1x5x35kg

1x5x35kg

- De tre sidste sæt blev kørt uden pause... :superman: Selv Anders K kommenterede min flotte biceps :shades::laugh:

Ellers blev der flexet godt imellem nogle af sættene :4flex: :w00t:

Edit:

Glemte lige 6x55kg i Military.. - Følte jeg blev lidt presset til det.. :tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tog lige målebåndet.. Guns stadig på 38cm ren.. Fint i betragtning af jeg har smidt nogle kg og er gået lidt væk fra 10x10 pga sheiko og har haft lidt pause og sådan.. Ser ud til de ik bare syner ind med det samme heldigvis :tongue: Men målet er vist stadig de 40cm.. :4flex: Dvs. bare nogle flere gun-træningspas med Lawman så er den hjemme i løbet af ingen tid.. :superman::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tog lige målebåndet.. Guns stadig på 38cm ren.. Fint i betragtning af jeg har smidt nogle kg og er gået lidt væk fra 10x10 pga sheiko og har haft lidt pause og sådan.. Ser ud til de ik bare syner ind med det samme heldigvis Men målet er vist stadig de 40cm.. Dvs. bare nogle flere gun-træningspas med Lawman så er den hjemme i løbet af ingen tid..

Hvad med at træne og spise fornuftigt en overgang....så skal du bare se :bigsmile: ikke alt det diskopjat med Mikkel....

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at træne og spise fornuftigt en overgang....så skal du bare se :bigsmile: ikke alt det diskopjat med Mikkel....

Vi kan jo ikke alle nøjes med at træne bænk og triceps :poking::tongue: Men sheiko er da meget fornuftigt er det ik? :wink: Og min kost ska der heller ik pilles meget ved...kunne selvfølgelig smide flere måltider ind..men gider sgu ik stå og lave mad til hele dagen inden jeg ryger på uni.. Så må jeg tage den mindre optimale måde og æde det ekstra de andre tidspunkter :smile:

Mikkel er en foregangsmand inden for curl-verdenen.. Han var ude på et lille sidespor en kort overgang, hvor han så måtte vinke farvel til sine guns på 40cm...Men 10x10 har fået ham på rette spor igen.. :bigsmile::cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning 28/4 2006

Kom ned i en tom kælder så røg noget fornuftigt musik på med volumen til den gode side! :devil: Blev dog skiftet om til p3 or some, da vi var færdige.. :nonono: Mødte lige Tind og Nskou på vej ud af døren..

Sheiko 2 - Uge 2, dag 1

Squat:

1x5x67,5kg

2x4x80kg

2x3x95kg

2x2x107,5kg

3x1x122,5kg

Bænkpres:

1x5x67,5kg - sku ha været 55kg - så lige forkert..

1x4x65kg

2x3x77,5kg

6x2x87,5kg

Low incline db press:

5x10x22,5kg - Damn det syrede til sidst! :crazy:

Weighted Pushups (hands wider than shoulders):

5x10xBW - brændt af! :firebounce:

Squat:

1x5x67,5kg

1x4x80kg

2x3x95kg

4x2x107,5kg

Goodmornings (standing):

5x5x50kg - easy

57min! :devil::devil::devil: :superman:

BB curl:

2x8x40kg

3x10x40kg

Super træning med højt tempo så var vildt brændt af efter sheikoen...! :w00t: Men lækkert der ikke var andre i den tunge ende under hele sheikoen, så vi kunne jagte uret.. :king:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan hænger det sammen? :blink::tongue:

Tjaa...skulle sgu ik ha mere vægt på..var ret syret til efter low incline db press trods den lave vægt.. Og i det tempo :surrender:

jeg er vist bare tilfreds med jeg fik alle reps..! :laugh:

Det er vist også første gang, at jeg har præsteret at kunne vride mine knækogere efter træning.. :crazy: :dropjaw: Klamt nok..

Link to comment
Share on other sites

Er sgu ikke helt på toppen overhovedet, så bliver træningen i dag bliver droppet, som det ser ud nu.. :dry:

Ville sgu ikke kunne gennemføre en times træning, som jeg har det pt.. :nonono: Sgu irriterende når jeg er igang med sheikoen.. Ser på hvor længe jeg er nede ang. hvad jeg gør med programmet.. Træner senere i aften, hvis jeg skulle ha fået det bedre..Men nu må vi se..tvivler..

Link to comment
Share on other sites

Træning 2/5 2006

Rende heldigvis ind i nskou, luci og Tind i kælderen...Hyggeligt med noget selskab :smile: Og selvfølgelig også en CK - tror dog bare han var kommet derned for badets skyld.. :tongue:

Sheiko 2 - Uge 2, dag 2

Dødløft op til knæ:

1x4x102,5

2x4x122,5

2x3x142,5

4x3x155

Bænkpres:

1x5x55

1x5x65

2x4x77,5

2x3x82,5

2x2x87,5

2x3x82,5

2x5x77,5

1x7x65

1x9x55

Kørte super...Synes også mit opspænd er blevet betydeligt bedre.. Syrede ikke engang til på de sidste mange rep, som jeg plejer under sheikoen.. :superman:

Dødløft:

1x4x102,5

1x4x122,5

2x3x142,5

5x3x165,0 - 2. og 3. sæt var ok fart i..1. sæt var meget langsomt og på de sidste var jeg også ved at være godt brændt af.. :surrender:

50min :devil:

Droppede squat scissors...udsigten til at vågne i nat med krampe i benene var ikke tiltalende.. :tongue:

Rev også lige noget hud af i dødløften...avav..

post-5704-1146586334_thumb.jpg

Var det noget med piger tænder på flotte hænder? :laugh::laugh: Må vist klare mig uden i weekenden.. :cool::tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 3/5 2006

Fin træning med en masse mol'ere i hulen! :superman:

Sheiko 2 - Uge 2, dag 2

Bænkpres:

1x5x55kg

2x4x65kg

2x3x77,5kg

5x2x87,5kg

Squat:

1x5x67,5kg

2x5x80kg

4x5x98,75kg - det skæve tal skyldes jeg kom til at smide 3,75 for meget på i den ene side... :devil: Leeeeeeeeeee.. :laugh: Eller bare brændt af!

1x5x95kg - Så fik jeg det rettet :innocent:

Bænkpres:

1x4x60kg

1x3x72,5kg

5x2x82,5kg

Benpres:

1x6x100kg

2x6x150kg

2x6x180kg :devil: Brændte sgu godt efter skvatten!

Goodmornings:

5x6x50kg

- kørte den stående istedet for seated

55min

Skulder:

Opvarmning - db shoulder press:

2x10x25kg

Military:

2x0x82,5kg - skulle lige se om jeg ku få rep med kropsvægt :tongue: Folk mente dog ikke jeg ligger på ca 82,5kg BW så det må bevises på en måde...Medmindre jeg self har taget godt på den sidste uges tid.. :superman: Men vægten lige nu efter shake siger 82,9kg..Sååå..Men må da se hvad aftensmad og måske en portion pandekager kan gøre ved vægten i morgen :4mewantfood: :devil::laugh:

1x6x60kg

1x5x60kg

1x6x60kg - Alt klemt ud! :devil:

Db curl:

1x10x15kg

3x10x20kg

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 3/5 2006

Fin træning med en masse mol'ere i hulen! :superman:

Bænkpres:

1x5x55kg

2x4x65kg

2x3x77,5kg

5x2x87,5kg

Squat:

1x5x67,5kg

2x5x80kg

4x5x98,75kg - det skæve tal skyldes jeg kom til at smide 3,75 for meget på i den ene side... :devil: Leeeeeeeeeee.. :laugh: Eller bare brændt af!

1x5x95kg - Så fik jeg det rettet :innocent:

Bænkpres:

1x4x60kg

1x3x72,5kg

5x2x82,5kg

Benpres:

1x6x100kg

2x6x150kg

2x6x180kg :devil: Brændte sgu godt efter skvatten!

Goodmornings:

5x6x50kg

- kørte den stående istedet for seated

55min

Skulder:

Opvarmning - db shoulder press:

2x10x25kg

Military:

2x0x82,5kg - skulle lige se om jeg ku få rep med kropsvægt :tongue: Folk mente dog ikke jeg ligger på ca 82,5kg BW så det må bevises på en måde...Medmindre jeg self har taget godt på den sidste uges tid.. :superman: Men vægten lige nu efter shake siger 82,9kg..Sååå..Men må da se hvad aftensmad og måske en portion pandekager kan gøre ved vægten i morgen :4mewantfood: :devil::laugh:

1x6x60kg

1x5x60kg

1x6x60kg - Alt klemt ud! :devil:

Db curl:

1x10x15kg

3x10x20kg

Godt være det står tidligere i loggen, men gider ik læse tilbage :blush: Men er der nogen grund til du træner med så lav volum? lave reps....Hvis det masse du ude efter altså...?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

er der nogen grund til du træner med så lav volum? lave reps....Hvis det masse du ude efter altså...?!?!?!

Har man læst i FMJ's log før, vil man ganske rigtigt vide, at han er alt for fokuseret på masse (men at han ikke har fanget sammenhængen mellem masse og det at spise...)

Heldigvis kan vi alle blive klogere (nogen har så mere rum for vækst desangående end andre...) og FMJ er muligvis ved at lære noget.

Derfor synes jeg, at vi alle skal lade være med at stille spørgsmål, der kan forvirre det unge drengesind, når han nu gør noget rigtigt og træner Sheiko. :smile:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har man læst i FMJ's log før, vil man ganske rigtigt vide, at han er alt for fokuseret på masse (men at han ikke har fanget sammenhængen mellem masse og det at spise...)

Heldigvis kan vi alle blive klogere (nogen har så mere rum for vækst desangående end andre...) og FMJ er muligvis ved at lære noget.

Derfor synes jeg, at vi alle skal lade være med at stille spørgsmål, der kan forvirre det unge drengesind, når han nu gør noget rigtigt og træner Sheiko. :smile:

:tongue:

Sorry jeg skrev så :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt være det står tidligere i loggen, men gider ik læse tilbage :blush: Men er der nogen grund til du træner med så lav volum? lave reps....Hvis det masse du ude efter altså...?!?!?!

Har vist lige glemt at skrive at jeg køre sheiko for tiden.. Håber den gir noget styrke...synes massen er ok men jeg er sgu slap i squat og bænk! :laugh: Så mere styrke = flere kg på stangen = mere masse :4mewantfood: (forhåbentlig)

Har man læst i FMJ's log før, vil man ganske rigtigt vide, at han er alt for fokuseret på masse (men at han ikke har fanget sammenhængen mellem masse og det at spise...)

Hoho..bare fordi nogle faktisk har haft abs fremme i år og ikke går rundt med en historie ala:

"Uha...jaaa..kan huske i 7. eller måske 8. klasse..der havde jeg synlige abs..Men har ik set dem siden.. :crybaby: "

:laugh: SL gone wrong!: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: = post-5704-1146679536_thumb.jpg

Heldigvis kan vi alle blive klogere (nogen har så mere rum for vækst desangående end andre...) og FMJ er muligvis ved at lære noget.

Derfor synes jeg, at vi alle skal lade være med at stille spørgsmål, der kan forvirre det unge drengesind, når han nu gør noget rigtigt og træner Sheiko. :smile:

:tongue:

Bare rolig...efter sheikoen står den på max afbrænding igen! :devil::superman: Blir fedt! :king:

Link to comment
Share on other sites

Fik jo besked på jeg skulle bevise min morgenvægt.. :tongue: Så her kommer beviset på jeg ikke vejer mere Luci..Ekstra sikkert bevis i form af morgentv eller tv-avisen som kører i fjernsynet.. :laugh:

KLIK

Morgenvægten sagde endda 81,3kg :blink: Det er sgu mindre end den plejer..Må være noget væske efter jeg var småsyg.. Men plejer at ligge på 82,5kg ca.

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Arh..min ydmyg fussball spillende sekretær (self jones :wub: ) har da lige gjort mig opmærksom på, at det vist kunne misforstås det med vægten..

Per troede ik på, at jeg KUN vejer ca. 82,5kg..

Men det må være pga. store bb bøffelagtige muskler gør man kommer til at se tungere ud end man er.. :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fik jo besked på jeg skulle bevise min morgenvægt.. Så her kommer beviset på jeg ikke vejer mere Luci..Ekstra sikkert bevis i form af morgentv eller tv-avisen som kører i fjernsynet..

Jaja...man kan jo nemt manipulerer med sådan en :bigsmile:

Men omvendt er du jo blevet en tynd lille en og de vejer jo ikke så meget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jaja...man kan jo nemt manipulerer med sådan en :bigsmile:

Men omvendt er du jo blevet en tynd lille en og de vejer jo ikke så meget :tongue:

Haha..er det bare mig eller modsiger du dig selv lidt der...? :poking::tongue:

Du synes jo jeg er leeee.... :wub::wub::wub:

Men ja...de streger på delts ska fjernes straks.. Skal bulke godt op igen inden operation igen.. :4mewantfood: Så har knap 1,5mdr igen.. Så efter sheiko skal der nok maxes og så bare tilbage til programmet før og brænde mig ned! :firebounce:

Ved ikke hvor meget det ville være smart at komme op på i vægt..men må bare æde igennem og tage den derfra... :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning 5/5 2006

Sheiko 2 - Uge 3, dag 1

Squat:

1x5x67,5

2x4x80

2x3x95

5x3x107,5

Bænkpres:

1x5x55

1x4x65

2x3x77,5

5x3x87,5

Squat:

1x6x67,5

1x6x80

4x6x87,5

Bænkpres:

1x5x60

2x5x72,5

4x4x82,5

Low incline db pres:

5x10x20kg

Sprang goodmornings over..Min lænd var sgu presset og jeg var heeeeeeeeeelt flad.. Dårligste morgentræning..ever! :dry:

Carber op med pils i morgen og så jeg er fresh igen.. :tongue::superman:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Tsk, tsk... Man bør aldrig udsætte til i morgen, hvad man kan gøre i dag :nonono:

:laugh:

:laugh::laugh::laugh: :4thumbup:

Det er det eksamens-noget som stiger mig til hovedet.. :tongue: Ellers havde jeg sgu også taget to dage i træk..Især med det gode vejr, kapsejlads og fest i aften.. Men må fordele drikkeriet lidt anderledes i læsetiden.. :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 8/5 2006

Sheiko 2 - Uge 3, dag 2

Dødløft:

1x4x102,5kg

1x4x122,5kg

2x3x142,5kg

3x3x165kg

3x2x175kg

Bænkpres:

1x6x55kg

1x5x65kg

2x4x77,5kg

2x3x82,5kg

2x2x87,5kg

2x1x92,5kg

2x2x87,5kg

2x3x82,5kg

1x5x77,5kg

1x7x72,5kg

1x9x65kg

1x11x55kg

1x13x50kg

Low incline db press:

5x10x22,5kg

Dødløft fra box - pin i 4. hul:

1x5x132,5kg

2x5x155kg

...gad ik mere her.. :blush: Energiforlagt og minus motivation.. Så smuttede hjemad.. Sgu ikke motiverende at træne, når man ved man ved man skal opereres..regner med det er derfor.. Var det samme i tiden op til sidste gang..

Lige lidt pics af formen..:

Fra den 28/4 06

post-5704-1147108108_thumb.jpg

Fra den 5/5 06

post-5704-1147107983_thumb.jpg

post-5704-1147108262_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret Jesper, du beviste jo sidste gang at du kan undgå det helt store styrke og masse tab. Det skal nok gå og jeg skal nok komme og besøge dig på hospitalet selvfølgelig. Nogen af mr. olympia atlerterne holder helt pause med træning efter mr. olympia og nogen måneder frem, nok ik fordi det har den store relevans i din situation, kom bare lige til at tænke på det for at trøste dig. :tongue: Ej det skal nok gå alt sammen, din strand form skal nok blive god alligeve. :smile:

Jeg er jo også blevet en tarwelig tyk fodbold ål, så det går jo heller ikke hvis din form er alt for god, når vi skal på stranden sammen, så kommer jeg jo til at ligne en tysk badegæst. :laugh::crazy:

Forresten formen ser god ud på billederne, dog ser det ud til du har fået lidt for meget sol på et par af dem, du er lidt rød. :blink::tongue:

ps. tak for sidst, det var mega hyggeligt i weekenden, og du ser ret bøf ud i din tee. :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share