FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Morgenvægten her til morgen er oppe på 83kg... PR! :king: :4mewantfood:

Nu skal abs bare findes frem igen med denne vægt..så begynder det at ligne noget... :superman:

Starter desuden på kreatin nu.. :santa2:

Edit: Efter morgenmad og shake var vægten 85kg! Har aldrig været så langt oppe før! :nissetunge:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgenvægten her til morgen er oppe på 83kg... PR! :king: :4mewantfood:

Nu skal abs bare findes frem igen med denne vægt..så begynder det at ligne noget... :superman:

Starter desuden på kreatin nu.. :santa2:

Edit: Efter morgenmad og shake var vægten 85kg! Har aldrig været så langt oppe før! :nissetunge:

wow 2 kilo morgenmad... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 19/12 2005

Incline db press:

1x10x20kg

1x10x22,5kg

1x10x27,5kg - overraskende meget overskud her!

1x7x30kg - Yeah..endelig oppe og reppe med den igen.. :cooldance:

1x10x25kg

Incline db flyes:

1x10x15kg - undervurdering af styrke!

1x10x17,5kg

1x10x20kg

1x10x17,5kg

Dips:

1x5xBW - sidste rep grinder

1x5xBW - sidste rep ikke helt til lockout

Triceps cable pulldown:

1x10x40kg

1x10x60kg

1x10x60kg

1x10x60kg

1x10x50kg

BB curl:

1x10x27,5kg

1x10x32,5kg

1x10x32,5kg

1x10x32,5kg

1x10x27,5kg

Db hammer curl:

1x10x17,5kg

1x10x17,5kg

1x8x17,5kg

1x10x15kg

Kan mærke det især er min triceps som virkelig halter...Må køre noget mere kabel fremover til den for at få gang i den igen..

Ellers ok træning..

Link to comment
Share on other sites

Hey buddy!

Jo det håber jeg sgu! Der må bare ædes igennem så kommer det forhåbentlig snart.. :4mewantfood:

Men kan se gunnen har mistet 0,5cm..og de var jo ik ligefrem prangende før... :dry: Men de får flere tæsk end nogensinde før..så har de bare at bevæge sig på rette vej mod de magiske 40cm.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 20/12 2005

Rigtig god træning i dag! :superman:

Ville lige se hvad min dødløft var til efter pausen så der blev kørt singler til max..Skoene var på, men synes alligevel jeg var hurtigere i bunden, end jeg plejer..

Desuden havde jeg en fight med kabeltårnet.. (behøver vel ikke sige jeg vandt :devil::nissetunge: )

Dødløft:

1x120kg

1x130kg

1x160kg

1x170kg

1x190kg

1x205kg PR!! :king: :king: :king: :king:

Frontsquat:

1x10x50kg

1x3x50kg - øhh..ja..ved ik hva jeg lavede.. :laugh:

1x10x50kg

1x10x50kg

Benpres:

1x10x100kg

1x10x140kg

1x10x140kg - begyndte at få en stikkende hovedpine

1x10x140kg - stoppede her pga hovedet..men styrken var til mere..

Db shoulder press:

1x10x22,5kg

1x8x27,5kg

1x8x27,5kg

1x5x30kg :devil::devil:

1x2x25kg - skulle være ment som back off sæt..men var helt brændt af :firebounce:

Db seated lateral raises:

1x10x12,5kg - easy

1x10x15kg

1x8x15kg

1x10x15kg

Facepulls:

1x10x35kg

1x10x40kg

1x10x45kg

1x5x45kg - her sprang kablet i tårnet og jeg satte mig lidt på squatbootie :laugh: Diverse diskoer kiggede fortvivlet i retningen og kunne konstatere at de måtte droppe nogle af deres hovedøvelser i dag.. :nissetunge: :4flex: Så hoppede over til den anden side og tog det sidste sæt..

1x10x35kg

Link to comment
Share on other sites

Træning den 20/12 2005

1x5x45kg - her sprang kablet i tårnet og jeg satte mig lidt på squatbootie :laugh: Diverse diskoer kiggede fortvivlet i retningen og kunne konstatere at de måtte droppe nogle af deres hovedøvelser i dag.. :nissetunge: :4flex: Så hoppede over til den anden side og tog det sidste sæt..

1x10x35kg

haha, jeg har sgu altid været pissebange for at det kabel skulle springe....er sikker på, at man kan komme slemt til skade.... :cry:

Link to comment
Share on other sites

haha, jeg har sgu altid været pissebange for at det kabel skulle springe....er sikker på, at man kan komme slemt til skade.... :cry:

Hehe...jeg har aldrig været så nervøs for den sku springe, når jeg kørte facepulls (det har måske ændret sig :nissetunge: ) men mere, hvis man kører tung biceps curl med kabel... Ka lige forestille med det springer og SMACK lige i face med fuld kraft... :4crutches: Så den tør jeg nok ik køre nu.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...jeg har aldrig været så nervøs for den sku springe, når jeg kørte facepulls (det har måske ændret sig :nissetunge: ) men mere, hvis man kører tung biceps curl med kabel... Ka lige forestille med det springer og SMACK lige i face med fuld kraft... :4crutches: Så den tør jeg nok ik køre nu.. :laugh:

Egentlig lidt pinligt at træne i et center hvor kabeltårnet bliver slidt op hele tiden ....

Link to comment
Share on other sites

Super dødløft buddy!!!! Så var jeg lige så stolt over min 180kg den anden dag :laugh:

Jeg tør jo næsten ikke battle dig nu, men lad os bare gøre det for sjov hehe. Du kan jo komme ud til mig engang i julen, så tager vi en battle mellem dig, franne og mig. Så kan vi sætte odds på det og sådan og tage det på film. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, kablet springer under en facepull :cry: Det kunne da være gået rigtig galt... :blink:

Og rigtig flot dødløftet :4thumbup:

Ja, men skal passe på med de kabeløvelser..! :blink:

Jo tak..! :xmas:

Super dødløft buddy!!!! Så var jeg lige så stolt over min 180kg den anden dag :laugh:

Jeg tør jo næsten ikke battle dig nu, men lad os bare gøre det for sjov hehe. Du kan jo komme ud til mig engang i julen, så tager vi en battle mellem dig, franne og mig. Så kan vi sætte odds på det og sådan og tage det på film. :superman:

Hehe..jamen det var jo dig, der var skyld i, at jeg ville prøve at køre singler op til mit max for ville lige se, hvor jeg lå henne, hvis nu du accepterede udfordringen.. :nissetunge: Havde håbet på, der var til de 190kg, men blev da godt nok overrasket..! :cooldance: Hehe..det er sgu en aftale champ! :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/12 2005

Incline db press:

1x12x20kg

1x12x22,5kg

1x10x27,5kg

1x10x30kg

1x8x30kg

1x6x30kg

Incline db flyes:

1x10x17,5kg

1x10x20kg

1x10x20kg

Cable pushdown:

1x10x50kg

1x10x60kg

1x10x70kg

1x9x70kg

1x10x65kg

BB curl:

1x10x27,5kg

1x10x35kg

1x8x35kg

1x6x35kg

1x6x32,5kg

Db hammer curl:

1x7x20kg

1x10x15kg

1x10x15kg

1x15x12,5kg

Motivationen var ikke i top i dag.. Ingen mol'ere og inden rammstein... :nonono: Desuden har kosten ikke været i top de sidste par dage..eksamensstress er begyndt at kunne mærkes så småt + haft lidt besøg.. :santa2: Men blir nok bedre nu jeg kommer hjem og ikke selv ska spekulere på at handle og lave aftensmad.. :4mewantfood: :4thumbup:

Havde også lidt travlt for skal hjem med tog om to timer og skal lige pakke..såå...gogogo..

Ved ikke hvor meget jeg får trænet hjemme i ferien...men forsøger at holde det på de 4 gange om ugen..

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Havde også lidt travlt for skal hjem med tog om to timer og skal lige pakke..såå...gogogo..

Ved ikke hvor meget jeg får trænet hjemme i ferien...men forsøger at holde det på de 4 gange om ugen..

:newyear:

Hej FMJ, nu er jeg også i Hobro på juleferie, så hvis du evt. er klar på en træning en dag må du bare sige til. Det kunne være rart ikke at skulle træne alene blandt alle de hjemmelavede maskiner. Jeg antager nemlig at du træner ved Hobro Helsesport, og der har ejeren selv bygget alle maskinerne. Så dem prøver jeg at undgå, når jeg er hjemme i ferierne.

/jakob

Link to comment
Share on other sites

Hej FMJ, nu er jeg også i Hobro på juleferie, så hvis du evt. er klar på en træning en dag må du bare sige til. Det kunne være rart ikke at skulle træne alene blandt alle de hjemmelavede maskiner. Jeg antager nemlig at du træner ved Hobro Helsesport, og der har ejeren selv bygget alle maskinerne. Så dem prøver jeg at undgå, når jeg er hjemme i ferierne.

/jakob

Vildt gæt... :nissetunge: Men er du Jakob Nissen? Lillebror Peter? :bigsmile:

Men jo..er da helt sikkert klar! Det må vi da lige snakkes ved om.. Jeg har her de sidste gange trænet i Hobro Helsesport, når jeg har været hjemme..Men har også trænet et par gange i Club Fitness hedder det vist..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vildt gæt... :nissetunge: Men er du Jakob Nissen? Lillebror Peter? :bigsmile:

Men jo..er da helt sikkert klar! Det må vi da lige snakkes ved om.. Jeg har her de sidste gange trænet i Hobro Helsesport, når jeg har været hjemme..Men har også trænet et par gange i Club Fitness hedder det vist..

Jeps. Det er korrekt. Navnet er Jakob og Peter er min lillebror.

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

God jul ven! :newyear: :4mewantfood:

Husk nu at carbe godt op med julemaden, du må hellere starte nu hvis du skal have en chance i vores battle. :tongue:

Nissen: det lyder godt du kan holde FMJ lidt i ørene, han plejer at være lidt doven i ferierne :tongue::nissetunge:

Tak buddy...! I lige måde! :nissecool::rudolph:

Hehe...bulker vist nok for tiden hehe..glæder mig allerede til at cutte og gensyn med six-pack hehe :santa2: Men lige nu er der svært ikke at gå i juleslikket og småkagerne, når de gamle er på work, og ingen er til at holde øje med mig.. :4mewantfood: :4pizza::cola::4eat::icecream::partytime2::nissetunge:

Jeps. Det er korrekt. Navnet er Jakob og Peter er min lillebror.

/Jakob

Arh okay.. Jeg er Jesper Laursen... Hvis det ikke lige står noget sted i loggen.. :bigsmile:

Så kender da vist hinanden hehe..

Btw. Ryger til træning i dag omkring kl. 15 i Hobro Helsesport med en fra min gamle gym klasse, hvis du vil med? Jeg får en besked lidt senere i dag med præcis tidspunkt..Men blir ca. der..

Kan jo pm dig eller noget, hvis du skal træne i dag? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Arh okay.. Jeg er Jesper Laursen... Hvis det ikke lige står noget sted i loggen.. :bigsmile:

Så kender da vist hinanden hehe..

Btw. Ryger til træning i dag omkring kl. 15 i Hobro Helsesport med en fra min gamle gym klasse, hvis du vil med? Jeg får en besked lidt senere i dag med præcis tidspunkt..Men blir ca. der..

Kan jo pm dig eller noget, hvis du skal træne i dag? :superman:

Ja så kender vi da vist hinanden.

Jeg skal ned at træne ved 13 tiden i dag. Så jeg er færdig når I kommer. Men jeg skal også træne mellem jul og nytår. Så det kan jo være vi kan aftale noget der.

Link to comment
Share on other sites

Ja så kender vi da vist hinanden.

Jeg skal ned at træne ved 13 tiden i dag. Så jeg er færdig når I kommer. Men jeg skal også træne mellem jul og nytår. Så det kan jo være vi kan aftale noget der.

Nå okay.. Ja helt sikkert.. Det må vi lige gøre så..! :smile::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fået trænet siden den 23. og ved heller ikke hvor meget det bliver til den næste lille uges tid...derfor lidt stille i loggen..

Har lidt eksamenstravlt i øjeblikket med vender stærkt tilbage når den er overstået den 4. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 6/1 2006

God træning i dag... Tømmermændende nåede næsten af forsvinde inden jeg røg ned i kælderen og fik lige en TP og en shake inden træning, så var godt klar på at komme godt igang igen! :devil:

Det var ikke meningen, at jeg skulle køre dødløft i dag..men ku sgu ikke holde mig væk eftersom det ikke blev til noget i går.. :innocent:

Dødløft:

1x8x130kg

1x8x130kg

1x8x130kg

- Light weight! :superman: Nogle rør kiggede lettere irriteret ud fra cardiorummet efter mig pga larmen :laugh: Måske skulle vi overveje at smide nogle reklamer op for FitnessDK for dem.. :tongue:

Og så røg jeg lige på nogle singler...

1x160kg

1x160kg

1x160kg

1x160kg

1x160kg

- Rigtig god fart i alle!

Incline db press:

1x10x20kg - opvarmning

1x10x25kg

1x10x27kg - overraskende god fart så røg en tand længere op..

1x10x30kg

1x9x30kg

1x6x30kg

Incline CG bænkpres:

1x8x40kg

1x10x40kg

1x10x40kg

1x10x40kg

1x10x40kg

1x10x40kg

- Elendig styrke i triceps..men kommer nok hurtigt igen! :cooldance:

BB curl:

1x10x27,5kg

1x10x32,5kg

1x10x32,5kg

1x10x27,5kg

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share