MOL-træf igen igen...


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Vi er p.t. +30 til MOL-træffet, mangler lige at skrive et par flere personer på listen. Jeg sætter grænsen ved 45, så kommer det også til passe nogenlunde hvis kun 3/4 dele dukker, for ellers kommer vi til at mangle skiver. :)

Forresten, Thomas J vil gerne afholde et WSB-seminar, hvis der ellers er stemning for det. Jeg er ihvertfald selv interesseret. Sig lige til, jer som også deler min interesse...

Det lader vist hellere ikke til at der er stemning for BB/fitness opvisning. Her kunne man passende fylde noget andet ind, eller blot stoppe her.

-> SAB

Hermed noteret... Du kommer med

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det lader vist hellere ikke til at der er stemning for BB/fitness opvisning

Nej personligt er jeg ikke så interesseret i at stå og føre mig frem foran en masse svedige gutter og gutinder (eller gudiner, who knows?), men det kunne da være meget rart at få at vide hvor man har nogen mangler...

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok heller ikke være mere end en 10 stykker som er interesseret i lidt WSB gennemgang. Hvis alle de interesserede personer skal prøve de forskellige ME øvelser og chekkes for korrekt form, så ville det tage en hel dag, hvis alle 45 personer var interesseret.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Shit. Jeg venter lige et år endnu med at poste min personlige avatar.

Flot bred ryg. Meget cool tus.Anyone, dit billede er ret mørkt, har du ik et andet?

Lige som Bravos, det er godt.Det ser også ud til at du har en god masse på din nemlig.

Link to comment
Share on other sites

For lige at vende tilbage til MOL- træffet...

Er der ikke en (eller flere) der har mulighed for at ta et digitalkamera med til MOL- træffet??

Tænkte det kunne være fedt nok, at ta nogle actionbilleder, af folk herindefra. Så kunne alle også ha et billede af dem selv, som avatar??

Min ligner nogenlunde i forevejen, men som kreasvin siger, så går TJ og Xax vel ikke rundt med henholdsvis en stor sten og en økse eller hvad?? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share