Squat film


Recommended Posts

Er dybt imponeret over hans viljestyrke. Det er virkeligt nasty at så så længe med 100kg på nakken. armene sover, hele kroppen gør ondt og benene er som visne aparges. :crazy:

Sygt :devil:

Og ja. Kunne sgu også godt finde på at prøve. Tror bare det bliver med bælte og løseknæbind for at støtte lidt :w00t: ....Og tror så alligevel ikke at jeg kan tage så mange :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er dybt imponeret over hans viljestyrke. Det er virkeligt nasty at så så længe med 100kg på nakken. armene sover, hele kroppen gør ondt og benene er som visne aparges. :crazy:

Sygt :devil:

Og ja. Kunne sgu også godt finde på at prøve. Tror bare det bliver med bælte og løseknæbind for at støtte lidt :w00t: ....Og tror så alligevel ikke at jeg kan tage så mange :cry:

Det ville da være mere ledt, hvis du kørte 100 reps med stramme knæbind :laugh:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Det ville da være mere ledt, hvis du kørte 100 reps med stramme knæbind :laugh:

Ja, det ville sgu være en udfordring i sig selv :w00t:

Lidt støtte i form af bælte og løse knæbind ville jeg nok føle mig lidt mere tryg ved, når man står så længe med stangen og alle de små stabiliserende muskler er totalt udtrættet, så er det godt man trodsalt har en smule støtte.

Link to comment
Share on other sites

Nej, Platz brugte ikke fuldt udstyr..

Kan heller i min vildeste fantasi forestille mig at han som den Old school bodybuilder han var skulle have brugt udstyr.

Derudover giver det ingen mening at sammenligne Platz med fyren nævnt her i tråden. Intensiteten (sværhedsgraden i øvelsen) kan variere kolosalt meget over 100 rep når man sammenligner 2 personer. Pauserne og hvis jeg kender Platz ret har han givetvis også været og squattet dybere end fyren i klippet her. Og er der tale om bare en anelse mere stiger sværhedsgraden markant.

Ingen over og ved siden af Platz :superman:

Husk på fyren i klippet har hverken squattet 98 eller 100 gange med de 100 kg.

--> Det fyren i klippet skal huskes for og har præsteret er at have squattet de 2 gange for lidt... :devil:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Kan heller i min vildeste fantasi forestille mig at han som den Old school bodybuilder han var skulle have brugt udstyr.

Derudover giver det ingen mening at sammenligne Platz med fyren nævnt her i tråden. Intensiteten (sværhedsgraden i øvelsen) kan variere kolosalt meget over 100 rep når man sammenligner 2 personer. Pauserne og hvis jeg kender Platz ret har han givetvis også været og squattet dybere end fyren i klippet her. Og er der tale om bare en anelse mere stiger sværhedsgraden markant.

Ingen over og ved siden af Platz :superman:

Husk på fyren i klippet har hverken squattet 98 eller 100 gange med de 100 kg.

--> Det fyren i klippet skal huskes for og har præsteret er at have squattet de 2 gange for lidt... :devil:

Hvorfor har skal han ikke huskes for de 98reps, jeg synes det er meget flotte løft.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det ændrer jo ikke ved at det er imponerende :smile: Nu er du så hemmelig omkring din træning (læs: du vil ikke oprette en log :tongue: ) men kan DU squatte 100 kg 98 reps? Jeg tror sgu snart ikke der er nogen på MOL der kan det...ahh the pain, the pain...

Desuden var platz BYGGET til at squatte - "I was built to squat" - så for ham var det at gå helt i kælderen jo ikke den samme udfordring som at gå næsten helt i kælderen hvis man ikke er bygget til squat... - kludret formuleret.

Og ja SELVØLGELIG er Platz mere imponerende end ham gutten her er, ingen tvivl om det - men det ændrer ikke på at ham gutten fra Marunde muscle er imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Hvad ævler du om?

Kan man tage 98 kan man også tage de 100.

Men manden knækkede jo på psyken.

Vedr. Analogien min ven, har du aldrigt prøvet at være tissetrængende og ingen besvær med at holde dig i enddog mange minutter men oplevet at når du står ligeforan ved kummen at det er svært at holde igen. Psykologi igen. Man er er ved at være i mål - ligesom manden i klippet..

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Kan man tage 98 kan man også tage de 100.

Men manden knækkede jo på psyken.

Vedr. Analogien min ven, har du aldrigt prøvet at være tissetrængende og ingen besvær med at holde dig i enddog mange minutter men oplevet at når du står ligeforan ved kummen at det er svært at holde igen. Psykologi igen. Man er er ved at være i mål - ligesom manden i klippet..

Dig og dine tisseanologier.. :laugh: Tror du skulle prøve at lave en omgang breathing squats en dag. Tro mig. Nå, der ikke er til flere så er der bare ikke til flere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dig og dine tisseanologier.. :laugh: Tror du skulle prøve at lave en omgang breathing squats en dag. Tro mig. Nå, der ikke er til flere så er der bare ikke til flere :wink:

Hvad med at vi får nogle tal på bordet, sas :4thumbup: Jeg tror på at du kan squatte meget, men kan vi få specifics?

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Kan man tage 98 kan man også tage de 100.

Men manden knækkede jo på psyken.

Vedr. Analogien min ven, har du aldrigt prøvet at være tissetrængende og ingen besvær med at holde dig i enddog mange minutter men oplevet at når du står ligeforan ved kummen at det er svært at holde igen. Psykologi igen. Man er er ved at være i mål - ligesom manden i klippet..

Det giver jo ingen mening... Er du egentlig selv klar over hvad det er du mener?

Link to comment
Share on other sites

Det ændrer jo ikke ved at det er imponerende :smile: Nu er du så hemmelig omkring din træning (læs: du vil ikke oprette en log :tongue: ) men kan DU squatte 100 kg 98 reps? Jeg tror sgu snart ikke der er nogen på MOL der kan det...ahh the pain, the pain...

Jeg ville da skyde MASS til at kunne komme godt der op ad med 100 kg på nakken. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg ville da skyde MASS til at kunne komme godt der op ad med 100 kg på nakken. :smile:

Rommel

Ja med sine triple-layer rehband wraps til over parallel kunne han nok.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Den med at hvis man kan lave 98, så kan man også lave 100. Den holder bare ikke.

Hvorfor så ikke 101, 102 eller 200???

Hvis det var muligt, hvorfor gør folk så ikke det i alle sportsgrene.

- Altså slår rekorder dagligt.

Ganske enkelt fordi det ikke er muligt.

Link to comment
Share on other sites

Ja med sine triple-layer rehband wraps til over parallel kunne han nok.

Har du nogensinde set manden squatten.. :wink: Synes du skulle vide lidt om hvad du snakkede om inden du fyrer sådan noget af.

Han squatter mindst ligeså dybt som manden på klippet, og knæbindende er altså ikke bundet specielt stramme. :wink:

Tror også at Mass ville være god for omkring de 100reps med 100kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Fyrer sådan noget af?

Det er vel faktuelt at der er tale om triple-layer rehband, og at de lidt over parallelt er sakset fra hans log. Men det er muligt jeg husker forkert så der rent faktisk er tale om til parallelt og ikke over. Så jeg fyrer ikke "sådan noget af"....

Det er jo afgørende om der er tale om udstyr eller ej :smile:

En anden faktor er vel kropsvægt. Manden i filmen vejer næppe op mod de 110 kg.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft et fedt klip... en skam jeg først ser det nu... hans teknik er imponerende efter så mange reps og han kommer faktisk til godkendt på samtlige af dem :crazy::blink::devil::superman: at SAS så er en lille jaloux vægtløfter med mindreværds-komplekser kan man jo kun grine af :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hør hør, Thomas - er dog ikke så sikker på at SAS er lille, hans log røber at han for længe siden vejede 100 kg med en fedt% på 14. Det er nu ganske ok...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share