Squat film


Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fyrer sådan noget af?

Det er vel faktuelt at der er tale om triple-layer rehband, og at de lidt over parallelt er sakset fra hans log. Men det er muligt jeg husker forkert så der rent faktisk er tale om til parallelt og ikke over. Så jeg fyrer ikke "sådan noget af"....

Det er jo afgørende om der er tale om udstyr eller ej :smile:

En anden faktor er vel kropsvægt. Manden i filmen vejer næppe op mod de 110 kg.

Det er ganske normale Rehband knækogere han har på og har så lagt sine knæbind over. Tror bare det er dig der ikke har fanget ironien i de forskellige indlæg i Mass log :wink:

Og jeg siger IKKE at Mass er vildere end ham der, jeg siger bare at jeg tror godt han kunne lave op mod 100reps med 100kg. (Også uden knæbind :wink: )

At han vejer mere har da ikke noget med sagen at gøre. Så kan man argumentere for at manden er lavere og dermed bedre bygget til squats. Men det er ikke sagens kerne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Æhh hvad er det for et spor du er ude i?

Jeg fremlagde bare de faktuelle forhold ved MASS's squat vs. manden i filmklippets squat. Ikke mere, den eneste stilling jeg tog til det var at det skulle man have med i overvejelserne, da det IKKE er samme vilkår - og så er den vist ikke længere. Ingen grund til at lægge ord i min mund.

Men lad det komme an på en prøve, smid en besked i hans log og lad os se :D

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Utroligt at han kan rejse sig op så hurtigt efter... hvis det var mig der lavede noget i den stil (med færre kg) ville jeg blive liggende i mindst 10 min! :crazy:

At han kan rejse sig op bagefter viser også at han er en svækling uden mental styrke. Han havde selvfølgelig kræfter til at squtte minimum 200 reps i ægte olympisk stil istedet for de pinlige quartersquats.

(Indsæt malpaceret reference til urin).

SAS fra ptpoul's computer

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haha.. du tar' pis ikk' :dry::blink:

Det er godt nok olmt det der.. vildt klip :devil:

Nej, jeg laver ikke pis.

Det er da forøvrigt også plat at lave sådan en video, som om det skulle være noget specielt... De fleste kan sq da gøre det, når der ikke er mere vægt på...

( Ok, måske en lille smule pis... :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg laver ikke pis.

Det er da forøvrigt også plat at lave sådan en video, som om det skulle være noget specielt... De fleste kan sq da gøre det, når der ikke er mere vægt på...

( Ok, måske en lille smule pis... :wink: )

:laugh: så er jeg mere rolig..

Hvad ved jeg.. det kunne være, at du bare havde rætti' god selvtillid :wink:

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart tror jeg, at det er mere plausibelt at køre 100*100 kg i dødløft, da kroppen ikke udsættes for vægten hele tiden, da man holder pause i bunden i dødløft :smile:

Selvom det umiddelbart lyder nemmere så ville jeg godt nok nødigt udsætte min Erector Spinae for det :crazy:

Kan lige forstille mig den ryg DOMS man vil få :cry:

Link to comment
Share on other sites

Netop, og mon ikke hans vægt er lidt over 218 lbs? :laugh: Fordi han tog det samme antal kg, som hans egen kropsvægt.

Nu var det bare for at drille Moos, hvis du er i tvivl :smile:

Og den med kropsvægt er fuldstændig ligegyldig. Ved så mange Reps tror jeg ikke det er en fordel at veje alt for meget. Desuden er manden på klippet stærkmandsdeltager og noget lavere end Moos, hvilket giver ham en fordel ren biomekanisk i squat. :wink:

Link to comment
Share on other sites

fyrer sådan noget af?

Det er vel faktuelt at der er tale om triple-layer rehband, og at de lidt over parallelt er sakset fra hans log. Men det er muligt jeg husker forkert så der rent faktisk er tale om til parallelt og ikke over. Så jeg fyrer ikke "sådan noget af"....

Det er jo afgørende om der er tale om udstyr eller ej smile.gif

En anden faktor er vel kropsvægt. Manden i filmen vejer næppe op mod de 110 kg.

Doc Holliday

Ja dengang jeg trænede i OBBC og ikke anede hvad knæbind hva, der kørte jeg med 2-3 lag af de der tarvelige bind fra sygehuset grundet belastningen på mine knæ.... nu bruger jeg Rehband bindene og thats it.... knæbind på 200kg og opefter...

Men du er da ubestridt MOL's største hykler/opmærksomheds søgende "åhh se mig, jeg vil så gerne være ligeså lee' som de andre" person... det er sq da til at brække sig over.... :nonono:

1: jeg squatter ikke halve sissy-ass quarter squats.... get your facts straight :nonono:

2: Jeg er da pisse ligeglad med om jeg kan lave 98 reps på 100kg (100kg er bøssevægt, og det man varmer op med/dit max)

3: Hvad med om du selv prøvede at drøne 200kg + på nakken fedtøre....

Fatter ikke hvorfor du ikke er blevet smidt ud fra dette fora endnu...

Ondt i røven er hvad du har, og det eneste du kan finde ud af er at beskylde folk til højre og venstre for krudt brug eller svine dem på anden vis... først min log, så Granhof og nu er du fint igang i POK's log... :laugh: du er til grin mand!!!!

Alle der løfter mere end dig er åbenbart krudtet herfra og til månen eller hvad.... :nonono:

det er folk som dig der ødelægger steder som MOL!!

Btw: tak for opbakningen vedr. mine squats Troels :smile:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share