Squat film


Recommended Posts

Doc Holliday

Ja dengang jeg trænede i OBBC og ikke anede hvad knæbind hva, der kørte jeg med 2-3 lag af de der tarvelige bind fra sygehuset grundet belastningen på mine knæ.... nu bruger jeg Rehband bindene og thats it.... knæbind på 200kg og opefter...

Men du er da ubestridt MOL's største hykler/opmærksomheds søgende "åhh se mig, jeg vil så gerne være ligeså lee' som de andre" person... det er sq da til at brække sig over.... :nonono:

1: jeg squatter ikke halve sissy-ass quarter squats.... get your facts straight :nonono:

2: Jeg er da pisse ligeglad med om jeg kan lave 98 reps på 100kg (100kg er bøssevægt, og det man varmer op med/dit max)

3: Hvad med om du selv prøvede at drøne 200kg + på nakken fedtøre....

Fatter ikke hvorfor du ikke er blevet smidt ud fra dette fora endnu...

Ondt i røven er hvad du har, og det eneste du kan finde ud af er at beskylde folk til højre og venstre for krudt brug eller svine dem på anden vis... først min log, så Granhof og nu er du fint igang i POK's log... :laugh: du er til grin mand!!!!

Alle der løfter mere end dig er åbenbart krudtet herfra og til månen eller hvad.... :nonono:

det er folk som dig der ødelægger steder som MOL!!

Btw: tak for opbakningen vedr. mine squats Troels :smile:

Haha! Fee' indlæg :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Du sagde faktisk hvad jeg havde lyst til at skrive, men er alt for diplomatisk og flink af natur til at skrive.

Det var så lidt med opbakningen. Det var sgu ikke engang for at rose dig. Det var bare pure facts. Mass'kinen repper med folks max :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Ja dengang jeg trænede i OBBC og ikke anede hvad knæbind hva, der kørte jeg med 2-3 lag af de der tarvelige bind fra sygehuset grundet belastningen på mine knæ.... nu bruger jeg Rehband bindene og thats it.... knæbind på 200kg og opefter...
Okay, tak for infoen - det er jo fint nok at det kommer på plads :smile:
Men du er da ubestridt MOL's største hykler/opmærksomheds søgende "åhh se mig, jeg vil så gerne være ligeså lee' som de andre" person... det er sq da til at brække sig over.... nonono.gif

1: jeg squatter ikke halve sissy-ass quarter squats.... get your facts straight nonono.gif

2: Jeg er da pisse ligeglad med om jeg kan lave 98 reps på 100kg (100kg er bøssevægt, og det man varmer op med/dit max)

3: Hvad med om du selv prøvede at drøne 200kg + på nakken fedtøre....

Fatter ikke hvorfor du ikke er blevet smidt ud fra dette fora endnu...

Hvad fabler du om?

Hvornår er det liiige præcis at jeg stormer frem og kalder mig selv "leee' som de andre" - nå ja, det gør jeg jo ikke. Ergo er det noget sludder du skriver. Men du forbinder åbenbart det at jeg smider et indlæg hist og pist i diverse diskussioner og logs som om at jeg så prøver at "lege med med de tunge drenge" - det er bare forkert. Get your facts straight.

1.) Godt, det har bare ikke fremgået særligt tydeligt af din log at der var tale om ironi :smile:

2.) Det kan jeg godt forstå at du er, jeg nedgør dig heller ikke - jeg hylder bare manden i klippet og hans præstation og siger at jeg ikke tror på at nogen på MOL kan gøre ham kunsten efter. Længere er den ikke.

3.) Nej det er jeg ikke stærk nok til, men jeg vil undlade at kalde dig diverse nedladende ting.

Fatter ikke hvorfor du ikke er blevet smidt ud fra dette fora endnu...
Det hænger så interessant sammen med at jeg ikke bryder boardets regler, så der burde ikke være nogen forståelsesproblemer her.
Ondt i røven er hvad du har, og det eneste du kan finde ud af er at beskylde folk til højre og venstre for krudt brug eller svine dem på anden vis... først min log, så Granhof og nu er du fint igang i POK's log... laugh.gif du er til grin mand!!!!

Alle der løfter mere end dig er åbenbart krudtet herfra og til månen eller hvad.... nonono.gif

Ja, POK er krudtet - det er der ingen tvivl om. Granhof er krudtet - det har han selv indrømmet, ifølge Norah.

Hvem er der så tilbage, det er så dig - og der vil du opdage at jeg ikke beskylder dig for at krudte---!! Vildt ikke? Dine absurde overdrivelser om at alle der løfter mere end mig er krudtet er sludder og vrøvl. Der er tale om to (2) personer der helt åbenlyst og indrømmet er krudtet. Så get your facts straight :wink:

Men hvis du gerne VIL vide det, JA så tror jeg du er krudtet. Det er ikke et oplæg til en diskussion. Men jeg siger det nu og så kan du notere det: Jeg tror du er krudtet, og jeg tror du lyver om det. Men det har jeg aldrig skrevet her før! Det er faktisk kun nu du stikker til det at det kommer frem. Og som sagt er det ikke et oplæg til en diskussion.

det er folk som dig der ødelægger steder som MOL!!

Nej det er folk som POK og Granhof der lyver i deres logs og har en masse teenage-drenge sidde med åbne øjne og tungen på tastaturet over deres fremgang som de ikke selv kan være med på.

Desuden er hvad, 95% af dine indlæg i din egen log, det er jo ikke fordi du suser omkring på MOL, og du har aldrig gjort det. Jeg kunne godt tænke mig at du specificerede hvad det er jeg lige præcist ødelægger? Nok ingenting, men du skal jo skrive et eller andet - sålænge man smider med diverse postulater uden at argumentere skal der nok være nogen der tror på det.

Og det her er ikke engang et angreb, men ethvert indlæg der ikke passer ind i jeres (POK, mass og granhof)s dagsorden svares igen med sure hip-hop kommentarer og uforståelig tilsvining. Vi er vel voksne mennesker, så vi behøver ikke bruge alle de ord - som du også selv ynder at bruge blandt din postuleren uden argumentation.

Pauli> jeg har ingensteds sagt andet end at manden i filmen var dybt imponerende :smile:

EDIT- Du kan jo passende rette din kritik mod Tlunau, AndersL, Norah, Christian, LaMotta, Jhax, Rommel, Thomas J, osv osv osv - alle personer der har kommenteret i POKS log eller Granhofs log vedr. deres AS-forbrug. Det lugter langt væk af at du bare skal sidde og smide med diverse kommentarer og meninger.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

(Og ja, selvfølgelig er det almen viden at de tunge drenge til BB er krudtet - medmindre man lever i Eventyrland med Alice)
øøøh nå, og hvor en i helvede ved du så de ting fra??? med mindre du kan bakke den påstand 110% op så gider folk ikke høre på dine gætterier...
(min arm er 43, forresten, nu vi snakker arme smile.gif - og det er all natural baby!)

åååh ja se mig alle sammen jeg har 43 arme, kom nu sig jeg er lee' for fanden inden jeg begynder at tude...... :cry3:

Ja med sine triple-layer rehband wraps til over parallel kunne han nok.
denne her inkasere dig en røvfuld hvis jeg nogensinde møder dig!! regner med at vi kan tag-teame din sorry ass mig og granhof :laugh: og jeg er pisse ligeglad med om du syntes jeg går i små sko, eller det er en barnagtig udtalelse... du ligger sq selv op til det!!
Hvem er der så tilbage, det er så dig - og der vil du opdage at jeg ikke beskylder dig for at krudte---!! Vildt ikke? Dine absurde overdrivelser om at alle der løfter mere end mig er krudtet er sludder og vrøvl. Der er tale om to (2) personer der helt åbenlyst og indrømmet er krudtet. Så get your facts straight

Så vidt jeg husker var du da LIGE netop en af dem der syntes det var god underholdning at kaste med beskyldninger i min gamle log... :blink:

Tror jeg har skrevet en kende flere indlæg her på MOL end dig lille ven, og har egentligt kun brugt min log her de sidste års tid... har ikke tiden til at svare på rookie spørgsmål når søge funktionen fint kan hjælpe folk på rette vej..

Skal jeg fortælle hvad du ødelægger herinde.... stemningen som før var her er væk, og alle ser krudt og kanyler over det hele... det er til at brække sig over...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvorfor i alverden vælger du at inddrage POKs log her, nu :blink:

øøøh nå, og hvor en i helvede ved du så de ting fra??? med mindre du kan bakke den påstand 110% op så gider folk ikke høre på dine gætterier...
Olympia-drengen er også clean - right? Vi kan ikke bakke modsatte påstand op 110%.
åååh ja se mig alle sammen jeg har 43 arme, kom nu sig jeg er lee' for fanden inden jeg begynder at tude......

Du har vist ikke fattet indlægget. POK kom selv ind på arme, og det var intet andet end et komisk indslag at nævne mine 43 cm vs. hans 50 cm. Prøv at læse indlægget og forstå det først.

denne her inkasere dig en røvfuld hvis jeg nogensinde møder dig!! regner med at vi kan tag-teame din sorry ass mig og granhof laugh.gif og jeg er pisse ligeglad med om du syntes jeg går i små sko, eller det er en barnagtig udtalelse... du ligger sq selv op til det!!
Ah nu sidder du så og truer mig - du er i al sandhed et voksent menenske :wink: Det ville være fint hvis du gav mig en knytnæve, så kunne du få en dom og sidde inde i 30 dage- og få lidt tænketid :smile:

Faktum er at DU lægger noget i den kommentar som ikke er der. Det var et direkte citat fra din log som bare stod klart i min hukommelse, intet mere.

Så vidt jeg husker var du da LIGE netop en af dem der syntes det var god underholdning at kaste med beskyldninger i min gamle log...

At diskussionerne kan udvikle sig på underholdende vis er sekundært. Det er ligesom slagsmål i byen - ganske tragiske og sørgelige, men underholdende.

Tror jeg har skrevet en kende flere indlæg her på MOL end dig lille ven, og har egentligt kun brugt min log her de sidste års tid... har ikke tiden til at svare på rookie spørgsmål når søge funktionen fint kan hjælpe folk på rette vej..

Skal jeg fortælle hvad du ødelægger herinde.... stemningen som før var her er væk, og alle ser krudt og kanyler over det hele... det er til at brække sig over...

Det kan man jo så netop som du siger opklare ved at bruge søgefunktionen.

Og at du kan få det til at være min skyld at alle ser krudtbrugere alle vegne... :laugh: For så vidt har beskyldningerne jo været rigtige - granhof og POK. Men det er måske en negativ udvikling? Den negative udvikling er at disse personer sidder og lyver om det.

Og hvorfor kommenterer du ikke mit foregående indlæg og min pointe - den helt KLARE pointe - i at du sidder og digter, lyver og finder på efter eget godtbefindende??

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

For at bringe tråden lidt tilbage til det oprindelige emne.

Jeg prøvede lige at squatte max reps med 100kg idag. Fik sølle 40reps. Kunne simpelthen ikke fortsætte :crazy: Havde ikke ramt failure da vægten stadigvæk var let at løfte, men det gjorde simpelthen for ondt i hele kroppen. No Way, kunne jeg have lavet 58reps mere :crazy:

Efter at have prøvet det selv har jeg endnu mere respekt for at han kunne tage 98reps :w00t:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tror at den trusel er 100 % for sjov... Den ska nok tages med et glimt i øjet... :smile:

Men lad os nu droppe den diskussion, det drejede sig vidst i starten om at en eller anden sindssyg mand ku tage 98 reps af 100 kg i squat :superman:

- L R

EDIT - 40 reps er jo os helt tosset troels, prøver li selv næste gang jeg har hjul træning :smile:

Edited by life*raider
Link to comment
Share on other sites

Pauli :laugh: den var sq da bare fis....

Doc Holliday smider bare omkring sig med fine gloser og indpakningsord istedet for at skrive lortet som det skal siges... jeg pakker så ikke tingene ind, og hvis folk føler sig fornærmet så er jeg rimelig fløjtende....

Jeg tog hans indlæg som værende en direkte hån mod min stil/træning og langer derfor bare igen af samme skuffe... det er vel tilladt :smile: at han så trækker i land og siger det er quote's han sakser fra min log... det er sq da lige meget... det nævnte han først efterfølgende :sneaky2: sig dog hvad du tænker og så er den skid slået....

jeg er klar på en squat till ya drop challenge med de fuckin' 100kg...

Link to comment
Share on other sites

jeg er klar på en squat till ya drop challenge med de fuckin' 100kg...

jamen smut forbi øbbbccc og gør forsøget.. :superman:

så skal jeg nok varme stangen op i bedste hoorsie-style ved at prøve først og

så dratte besvimet omkuld efter 30 reps :w00t:

derpå kan du bare lige sparke resterne af mig til side og så kan du gå i krig og reppe løs :4thumbup:

du ved du er fristet :cool:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: uhhhhh det er kraftedme fristende mand.... :rolleyes: især hvis hesten starter med at stunte :tongue:

kan også være jeg nakker den som et back-off så føltes vægten sq nok endnu lettere... så skal jeg bare køres lige lukt på skadestuen bagefter :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Moos hiver ikke engang 20 gange i banditten før der kommer hvid snas ud af javatus :crazy:

vi snakker altså 3 gange på 10min :cry:

Ps. håber sgu du vil prøve på at reppe max reps med de 100kg. Du kan bare lave det som backup sæt. Du er 100gange bedre til at reppe end mig og så er du også stærkere så mon ikke du kan nærme dig de 100reps. Det ville være lee' :devil:

Edit: Det er altid sjovt at vågne op og finde ud af hvilke indlæg man har skrevet i sin 20hestes brandert :laugh: Det her var så et af dem.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

For at bringe tråden lidt tilbage til det oprindelige emne.

Jeg prøvede lige at squatte max reps med 100kg idag. Fik sølle 40reps. Kunne simpelthen ikke fortsætte :crazy: Havde ikke ramt failure da vægten stadigvæk var let at løfte, men det gjorde simpelthen for ondt i hele kroppen. No Way, kunne jeg have lavet 58reps mere :crazy:

Efter at have prøvet det selv har jeg endnu mere respekt for at han kunne tage 98reps :w00t:

altid imponerende at nogen giver det en chance.. :4thumbup: Arbejder med en äldre gut her oppe i det mörke Finland som rygtes at have kört 1000 * 60kg på på noget der lignede en god time. Har ikke fundet noget endegyldigt bevis for det endnu men har fundet flere refference til det på diverse finske fora.

anyways 98 reps m 100kg er sku stadig for vildt.

Link to comment
Share on other sites

altid imponerende at nogen giver det en chance.. :4thumbup: Arbejder med en äldre gut her oppe i det mörke Finland som rygtes at have kört 1000 * 60kg på på noget der lignede en god time. Har ikke fundet noget endegyldigt bevis for det endnu men har fundet flere refference til det på diverse finske fora.

anyways 98 reps m 100kg er sku stadig for vildt.

Jo, tak! Der går nok også noget tid inden jeg prøver et lign. stunt igen :laugh:

1000reps med 60kg på en time, lyder også fuldstændigt sindsygt :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jo, tak! Der går nok også noget tid inden jeg prøver et lign. stunt igen :laugh:

1000reps med 60kg på en time, lyder også fuldstændigt sindsygt :crazy:

Han er sku heller ikke helt normalt... han kan godt komme på arbejde og nästen ikke kunne gå efter en ben-dag og han närmer sig vel 60 år. om det så var en time skal väre uvis nogle fora skriver de godt en time andre at de förste 500 tog ca 45 min og at de sidste tog meeeeeget lang tid

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share