Nordland cup!


jar
 Share

Recommended Posts

hehe nej jeg kan satme ikke dødløfte 260  :blink:  og rawbænk der er du nok også noget stærkere end mig, som jeg nævnte i min log løfter jeg nok det samme nu raw som da jeg startede for 1 år siden, pææænt belastende  :dry:   :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fx brugt 2 år på at gå bare 2,5 kg frem i bænkpres, så du har ikke noget at klage over :tongue:

Men lad os nu se, der kan ske meget inden Nordland. Jeg vil også prøve på at få Henrik Nielsen til at stille op :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay det var sgu ikke meget, jeg kunne tage 140 1 gang touch and go da jeg startede med løftet røv! et halvt år senere da jeg var færdig med sheiko bænkede jeg 2 rep på 140 m pause og det kan jeg satme ikke nu :smile: jeg reagerede meget godt på det der sheiko tror det var den store volume

PS og lad lige være med at få ham Henrik til at stille op føj han er stærk var lige inde og tjekke hans stats 657,5 :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Henrik skal med, man er jo kun en rigtig champ, hvis man vinder over de bedste og han er en af dem :wink: Har heldigvis en god chance for at slå ham uden udstyr :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

er han stærk uden udstyr?? det blir da en ond 82,5 kg klasse :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, ikke i forhold til med udstyr, så han er til at snakke med :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hej Henrik

Eftersom du har haft nogle "problemer" med dit tidligere OBBC medlemsskab, så er jeg ikke sikker på at du står på licenslisten... hvis du vil til Nordland er det noget jeg lige skal undersøge for dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henrik

Eftersom du har haft nogle "problemer" med dit tidligere OBBC medlemsskab, så er jeg ikke sikker på at du står på licenslisten... hvis du vil til Nordland er det noget jeg lige skal undersøge for dig  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad så smukke...

Stiller du op til Nordland cup???

Satser selv på at stille op igen, for det var kanon hyggelig sidste år og der var rigtig god mad :w00t:

Link to comment
Share on other sites

så er vi efterhånden en del fra MOL der stiller op:

prehn

L^P

Roberto baggio

Søren W

The real hurra

crawdaddy

angel

mona

conscience

piksår

desuden regner jeg da med at slæbe 1-2 med fra klubben der også vil stille op

skriv jer lige på, hvis der er flere der stiller op :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

så er vi efterhånden en del fra MOL der stiller op:

Regner med at vi bliver en 5-8 stykker fra randers

Bjerringbro skulle også stille med en flok

Jfk

prehn

L^P

Roberto baggio

Søren W

The real hurra

crawdaddy

angel

mona

conscience

piksår

desuden regner jeg da med at slæbe 1-2 med fra klubben der også vil stille op

skriv jer lige på, hvis der er flere der stiller op  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

okay, bliver man fjernet når man ik har haft betalt til klubben i lang tid da?  :blush:

Det må du meget gerne tjekke!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er fjernet....

Du skal være medlem af klubben i min 6 måneder for at få licens og derefter skal du jo stå på listen i 3 måneder før første stævne!!!

Så du kan ikke stille op denne gang!

Link to comment
Share on other sites

okay, bliver man fjernet når man ik har haft betalt til klubben i lang tid da?  :blush:

Det må du meget gerne tjekke!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er fjernet....

Du skal være medlem af klubben i min 6 måneder for at få licens og derefter skal du jo stå på listen i 3 måneder før første stævne!!!

Så du kan ikke stille op denne gang!

<{POST_SNAPBACK}>

He he, ja ja, som om han stiller op alligevel. :nahnah::tongue:

Nå men jeg vil satse på at komme med, også selvom jeg måske ikke er i topform til bænkpres, når bare der kan dødløftes. :devil::innocent:

Jfk

prehn

L^P

Roberto baggio

Søren W

The real hurra

crawdaddy

angel

mona

conscience

piksår

Henning Friis

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du mand til at bakke op om de ord? :poking::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du mand til at bakke op om de ord? :poking::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Gu er jeg så, og gjorde det som sent som i lørdags. :wink:

Er du så mand nok til at stille op og bænke mere end Norah?!(hvis du altså kan...) :poking:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du mand til at bakke op om de ord? :poking::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Gu er jeg så, og gjorde det som sent som i lørdags. :wink:

Er du så mand nok til at stille op og bænke mere end Norah?!(hvis du altså kan...) :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du selv jeg gider? :raisebrow:

Det interessante er, om du er... For du kan nemlig ikke :tongue:

Desuden ved vi alle sammen godt hvordan du ender om et halvt års tid... :poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share