Nordland cup!


jar
 Share

Recommended Posts

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du mand til at bakke op om de ord? :poking::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Gu er jeg så, og gjorde det som sent som i lørdags. :wink:

Er du så mand nok til at stille op og bænke mere end Norah?!(hvis du altså kan...) :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du selv jeg gider? :raisebrow:

Det interessante er, om du er... For du kan nemlig ikke :tongue:

Desuden ved vi alle sammen godt hvordan du ender om et halvt års tid... :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Du gider ikke, du har tabt din mandsmod, og er i stedet for blevet forblindet at alskens vrøvl om at det er farligt at løfte RAW. :wink: (Du har hørt for meget på Poul og tosserne fra TSK :rolleyes: )

Sålænge modet ikke mangler, så er der altid en vej. :wink:

Det kan da godt være at jeg ender også i udstyr, men derfor kan man da godt også løfte RAW fra tid til anden. Det ene udelukker ikke det andet. :innocent:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu må I lige ta' jer sammen, I pivedyr!  :tongue: Norah har bænket i 10 (?) år, og hvis hun bænker mere end jer to tilsammen (eller hver for sig), så er det ganske selvfølgeligt og overhovedet ikke pinligt (og I kan lige vove på at tude over hun er af hunkøn) :laugh::4whip::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja nok om os, men hvad med DIG?! :raisebrow:

:innocent::innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nu må I lige ta' jer sammen, I pivedyr!  :tongue: Norah har bænket i 10 (?) år, og hvis hun bænker mere end jer to tilsammen (eller hver for sig), så er det ganske selvfølgeligt og overhovedet ikke pinligt (og I kan lige vove på at tude over hun er af hunkøn) :laugh::4whip::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja nok om os, men hvad med DIG?! :raisebrow:

:innocent::innocent::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Indtil videre bænker jeg mindre end Norah :innocent::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Nu må I lige ta' jer sammen, I pivedyr!  :tongue: Norah har bænket i 10 (?) år, og hvis hun bænker mere end jer to tilsammen (eller hver for sig), så er det ganske selvfølgeligt og overhovedet ikke pinligt (og I kan lige vove på at tude over hun er af hunkøn) :laugh::4whip::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja nok om os, men hvad med DIG?! :raisebrow:

:innocent::innocent::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Indtil videre bænker jeg mindre end Norah :innocent::hehe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm, hvad med at vi danner et tagteam, så kan det være at vi kan bænke mere end Norah. :4flex: :laugh:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen RAW er da skadeligt........ :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at komme... Som hjælper, self! Alt for stor chance for skade ved at løfte sig ud uden udstyr  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

p.s. Du er vist bare bange for at jeg bænker mere RAW end dig :wink::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Overvurder nu ikke dig selv, Norah :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold nu for helvede kæft med det lort, "Jamen RAW er skadeligt..." Gu er det røv, det er bare fordi du er så skide afhængig af dine elastikker. :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen RAW er da skadeligt........ :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det kunne være interessant hvis folk skrev hvilken vægtklasse de planlægger at stille op i. Jeg håber selv på at stille op i 75 kg klassen.

En ting mere. Er det virkelig den 26/6? Det er da surt det skal være på en søndag.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Henning var en rigtig styrkeløfter ville han stille op i en minimum 100kgs klassen og helst over. Men efter ham og Moos har fået abs syndrom så ser vi dem nok i 75kg klassen.  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal vi lige blive enige... Hvem af os to vejer mest?? :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

stiller op i 82,5 og satser da på en rekord i Squat, bænk og dødløft men skal jo dyste mod de samme som jeg gjorde til DM så det blir hårdt, men jeg er IKKE en udstyrsrytter får ikke så meget ud af de forskellige ting :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share