Nordland cup!


jar
 Share

Recommended Posts

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Såfremt Nordland bliver afholdt d. 25 juni må jeg desværre melde fra. Skal til min afsluttende eksamen om mandagen  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

mkleen1.jpg

Men hvis det havde været om søndagen kunne du godt?

<{POST_SNAPBACK}>

Vær du bare glad for, at mit afbud øger dine chancer for at vinde :wink: Men når det er sagt, så er man godt dum, hvis man nedprioritere sin eksamen til fordel for et hyggestævne.

Link to comment
Share on other sites

Såfremt Nordland bliver afholdt d. 25 juni må jeg desværre melde fra. Skal til min afsluttende eksamen om mandagen  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

mkleen1.jpg

Men hvis det havde været om søndagen kunne du godt?

<{POST_SNAPBACK}>

Vær du bare glad for, at mit afbud øger dine chancer for at vinde :wink: Men når det er sagt, så er man godt dum, hvis man nedprioritere sin eksamen til fordel for et hyggestævne.

<{POST_SNAPBACK}>

Igen søndag = ok, lørdag = afbud?

Spændende...

Link to comment
Share on other sites

Såfremt Nordland bliver afholdt d. 25 juni må jeg desværre melde fra. Skal til min afsluttende eksamen om mandagen  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

mkleen1.jpg

Men hvis det havde været om søndagen kunne du godt?

<{POST_SNAPBACK}>

Vær du bare glad for, at mit afbud øger dine chancer for at vinde :wink: Men når det er sagt, så er man godt dum, hvis man nedprioritere sin eksamen til fordel for et hyggestævne.

<{POST_SNAPBACK}>

Igen søndag = ok, lørdag = afbud?

Spændende...

<{POST_SNAPBACK}>

Du har vist ikke det store kendskab til, hvad det kræver af arbejde for at få en god karakter til eksamen, og nu er det jo også lige den detalje, at jeg skal til andre stævner :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er fint nok Faber, men du har jo vidst de sidste 2 måneder hvornår den eksamen var, hvorfor har du så sagt fra starten du ville med? Ydermere har jeg aldrig været bange for at tabe til dig, du bommer jo 100%, har ondt i knæet eller sådan noget.

Men personligt ved jeg godt hvad der skal til for at få en god karakter ved en eksamen, for mit vedkommende er det ikke det store, men sådan er vi jo så forskelligt velsignede.

Link to comment
Share on other sites

Det er fint nok Faber, men du har jo vidst de sidste 2 måneder hvornår den eksamen var, hvorfor har du så sagt fra starten du ville med? Ydermere har jeg aldrig været bange for at tabe til dig, du bommer jo 100%,  har ondt i knæet eller sådan noget.

Men personligt ved jeg godt hvad der skal til for at få en god karakter ved en eksamen, for mit vedkommende er det ikke det store, men sådan er vi jo så forskelligt velsignede.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes ikke, at det er nogen skam at vil gøre noget ud af eksamen. Du vil sikkert også læse før en eksamen :smile:

Jeg har faktisk lige fået at vide, hvornår jeg skal op. Det er jo ikke sådan noget, man får at vide langt tid før.

Jeg har ikke nævnt noget om, at du skulle være bange for at tabe til mig :blink: Men selv du kan vel se, at du har en bedre chance for at vinde, når jeg ikke stiller op. Nu hvor vi tilfældigvis løfter i den samme klasse :smile:

Nu er det vist kun dig, der benytter dig af dårlige undskyldninger. Vi begge husker jo godt, hvorfor jeg meldte fra sidste år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske hvorfor du meldte fra, jeg var ikke selv meldt til, så det er nok derfor. Personligt læser jeg faktisk ret sjældent op til eksamen, jeg følger med i undervisningen i løbet af semesteret istedet, men min metode er ikke bedre end andres, sådan er vi jo så forskellige. Mht. eksamenstidspunkt så tror jeg allerede ved semesterets start vi kan gå ind og se hvornår der er eksamener, altså ikke hvad klokkeslet jeg skal op, men dagen.

Det er stadig mærkeligt det var ok hvis stævnet var søndag, men ikke lørdag?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske hvorfor du meldte fra, jeg var ikke selv meldt til, så det er nok derfor. Personligt læser jeg faktisk ret sjældent op til eksamen, jeg følger med i undervisningen i løbet af semesteret istedet, men min metode er ikke bedre end andres, sådan er vi jo så forskellige. Mht. eksamenstidspunkt så tror jeg allerede ved semesterets start vi kan gå ind og se hvornår der er eksamener, altså ikke hvad klokkeslet jeg skal op, men dagen.

Det er stadig mærkeligt det var ok hvis stævnet var søndag, men ikke lørdag?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke, hvad du læser, men på mit studie (historie) er der altså ikke en undervisning, som jeg kan følge til lige netop den eksamen, som jeg skal op til.

Jeg har ikke skrevet, at jeg godt kunne, hvis det var en søndag. Citat tak :wink: Men lad mig slå fast, at jeg ikke kan fordi stævnet ligger i den weekend :smile:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Til det jeg skrev tidligere Søren W havde skrevet til mig på msn at Faber helt sikkert ikke mødte op...  Det var self før han selv sagde han ikke kunne, syntes bare det var lidt morsomt at han fik ret :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er i orden. Nu er det jo ikke fordi jeg er bange for at vise min styrke raw, at jeg ikke stiller op. For har jo en log, hvor jeg er åben omkring min træning, men synes nu også at det er op til en selv at deltage i de stævner man vil. Søren stiller jo kun op til Nordland. Mens jeg har mange andre stævner :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
60kg

Mona Al-Haj/ HSK

82,5kg

Søren Wahlgren AAK

Sune Justesen (Breaker_TG) TSK

90kg

Jacob Prehn HSF

100kg

Sune Bak Nordland

Dommer/Buffet

Klaus Jensen/HSK

Buffet

Thomas Prehn

Lars Andersen (Rommel)

<{POST_SNAPBACK}>

Spisende dommer - tbw

Link to comment
Share on other sites

Kikker nok forbi til banketten

60kg

Mona Al-Haj/ HSK

82,5kg

Søren Wahlgren AAK

Sune Justesen (Breaker_TG) TSK

90kg

Jacob Prehn HSF

100kg

Sune Bak Nordland

Dommer/Buffet

Klaus Jensen/HSK

Westh

Buffet

Thomas Prehn

Lars Andersen (Rommel)

JFK

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share