Nordland cup!


jar
 Share

Recommended Posts

Jeg kan kun opfordrer alle der kunne tænke sig at stille op til et udstyrs frit stævne,om at bakke op om Nordland cup,her inde (MOL) er der jo så mange der ikke vil stille op pga udstyret(ikke mig :nonono: )de sidste par år har der kun stillet 12-15 stykker op,så kom nu ud af buskene og meld jer ind i en styrkeløft klub(i skal stå på listen for mulige licens løftere i 3 mdr.før i kan stille op, stævnet er d. 26/6-05 så i skal på listen senest d. 26/3)

Der er en kanon stemning til stævnet og der er god mad bag efter :4eat:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kunne være rart hvis alle der prædiker elstikforskrækkede imod udstyr kom til Nordland cup og bakkede op om den gode stemning og sporten.

Vær ikke bange for at være for svage/falde igennem. Alle er velkomne og der hujes og skriges og råbes (næsten) lige så meget om man kæmper med 140 i dødløften som hvis man kæmper med 340 på platformen.

Maden er det hele værd!

Link to comment
Share on other sites

Hvor afholdes det? Hvad betyder udstyrsfrit? Bælte knæbind etc.? Er der evt. en hjemmeside? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Stævnet afholdes hos AK Nordland i Århus. Udstyrsfrit vil sige ingen dragt til squat og dødløft, ingen knæbind til squat, samt ingen bænkprestrøjer. Bælte og "knækogere" er tilladt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer selvfølgelig, men kun for at udfordre LvP fra KSK i squat :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hahahaha du er jo blevet stærk nu 185 det sgu godt gået! jeg vil tro jeg kan lave 190 på en god dag :smile:

men det blir da helt sikkert fedt

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer selvfølgelig, men kun for at udfordre LvP fra KSK i squat :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hahahaha du er jo blevet stærk nu 185 det sgu godt gået! jeg vil tro jeg kan lave 190 på en god dag :smile:

men det blir da helt sikkert fedt

<{POST_SNAPBACK}>

Haha ej det bliver nu sjovt med en lille dyst der, men du har et lille forspring :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer selvfølgelig, men kun for at udfordre LvP fra KSK i squat :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hahahaha du er jo blevet stærk nu 185 det sgu godt gået! jeg vil tro jeg kan lave 190 på en god dag :smile:

men det blir da helt sikkert fedt

<{POST_SNAPBACK}>

Haha ej det bliver nu sjovt med en lille dyst der, men du har et lille forspring :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

arhh den er vist meget lille, tilgengæld får jeg smæk i de 2 andre øvelser så du får jo nok total rekorden med dig hjem i RAW-Stævne

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer selvfølgelig, men kun for at udfordre LvP fra KSK i squat :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hahahaha du er jo blevet stærk nu 185 det sgu godt gået! jeg vil tro jeg kan lave 190 på en god dag :smile:

men det blir da helt sikkert fedt

<{POST_SNAPBACK}>

Haha ej det bliver nu sjovt med en lille dyst der, men du har et lille forspring :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

arhh den er vist meget lille, tilgengæld får jeg smæk i de 2 andre øvelser så du får jo nok total rekorden med dig hjem i RAW-Stævne

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du nok ikke være sikker på, det bliver nok tæt i alle 3 :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe nej jeg kan satme ikke dødløfte 260 :blink: og rawbænk der er du nok også noget stærkere end mig, som jeg nævnte i min log løfter jeg nok det samme nu raw som da jeg startede for 1 år siden, pææænt belastende :dry::smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe nej jeg kan satme ikke dødløfte 260  :blink:  og rawbænk der er du nok også noget stærkere end mig, som jeg nævnte i min log løfter jeg nok det samme nu raw som da jeg startede for 1 år siden, pææænt belastende  :dry:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fx brugt 2 år på at gå bare 2,5 kg frem i bænkpres, så du har ikke noget at klage over :tongue:

Men lad os nu se, der kan ske meget inden Nordland. Jeg vil også prøve på at få Henrik Nielsen til at stille op :smile:

Link to comment
Share on other sites

82,5 klassen bliver hermed en lukket klasse kun for AK Nordland medlemmer....-)

I hvert fald hvis jeg skal gøre mig håb om og beholde en af mine rekorder (Bænken regner jeg dog ikke for noget....)

<{POST_SNAPBACK}>

du må være mikael formoder jeg???

Link to comment
Share on other sites

hehe nej jeg kan satme ikke dødløfte 260  :blink:  og rawbænk der er du nok også noget stærkere end mig, som jeg nævnte i min log løfter jeg nok det samme nu raw som da jeg startede for 1 år siden, pææænt belastende  :dry:   :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fx brugt 2 år på at gå bare 2,5 kg frem i bænkpres, så du har ikke noget at klage over :tongue:

Men lad os nu se, der kan ske meget inden Nordland. Jeg vil også prøve på at få Henrik Nielsen til at stille op :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay det var sgu ikke meget, jeg kunne tage 140 1 gang touch and go da jeg startede med løftet røv! et halvt år senere da jeg var færdig med sheiko bænkede jeg 2 rep på 140 m pause og det kan jeg satme ikke nu :smile: jeg reagerede meget godt på det der sheiko tror det var den store volume

PS og lad lige være med at få ham Henrik til at stille op føj han er stærk var lige inde og tjekke hans stats 657,5 :devil:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

hehe nej jeg kan satme ikke dødløfte 260  :blink:  og rawbænk der er du nok også noget stærkere end mig, som jeg nævnte i min log løfter jeg nok det samme nu raw som da jeg startede for 1 år siden, pææænt belastende  :dry:   :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fx brugt 2 år på at gå bare 2,5 kg frem i bænkpres, så du har ikke noget at klage over :tongue:

Men lad os nu se, der kan ske meget inden Nordland. Jeg vil også prøve på at få Henrik Nielsen til at stille op :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay det var sgu ikke meget, jeg kunne tage 140 1 gang touch and go da jeg startede med løftet røv! et halvt år senere da jeg var færdig med sheiko bænkede jeg 2 rep på 140 m pause og det kan jeg satme ikke nu :smile: jeg reagerede meget godt på det der sheiko tror det var den store volume

PS og lad lige være med at få ham Henrik til at stille op føj han er stærk var lige inde og tjekke hans stats 657,5 :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Henrik skal med, man er jo kun en rigtig champ, hvis man vinder over de bedste og han er en af dem :wink: Har heldigvis en god chance for at slå ham uden udstyr :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe nej jeg kan satme ikke dødløfte 260  :blink:  og rawbænk der er du nok også noget stærkere end mig, som jeg nævnte i min log løfter jeg nok det samme nu raw som da jeg startede for 1 år siden, pææænt belastende  :dry:   :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fx brugt 2 år på at gå bare 2,5 kg frem i bænkpres, så du har ikke noget at klage over :tongue:

Men lad os nu se, der kan ske meget inden Nordland. Jeg vil også prøve på at få Henrik Nielsen til at stille op :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay det var sgu ikke meget, jeg kunne tage 140 1 gang touch and go da jeg startede med løftet røv! et halvt år senere da jeg var færdig med sheiko bænkede jeg 2 rep på 140 m pause og det kan jeg satme ikke nu :smile: jeg reagerede meget godt på det der sheiko tror det var den store volume

PS og lad lige være med at få ham Henrik til at stille op føj han er stærk var lige inde og tjekke hans stats 657,5 :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Henrik skal med, man er jo kun en rigtig champ, hvis man vinder over de bedste og han er en af dem :wink: Har heldigvis en god chance for at slå ham uden udstyr :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

er han stærk uden udstyr?? det blir da en ond 82,5 kg klasse :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share