Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Dagens wøekaud

Flyttemand men ikke noget specielt tungt. Lige indtil der blev ringet inde fra byen at nogle andre flyttemænd ikke kunne flytte et arkivskab ned fra 2. sal. Derfor blev undertegnede plus en gammel rotte kaldt til stedet :devil: -Peace of cake. :wink:

I morgen skal jeg sammen med nogle andre flyttemænd flytte et piano på 550 kg :4jumpy::firebounce:

Løb 1 time i rask tempo. Vil skyde på at pulsen lå på en 170 stykker det meste af tiden. Havde godt nok stive stænger. Er noget tid siden jeg har løbet sidst, hvilket tydeligt kan mærkes. Eller også hænger det sammen med at jeg kørte dødløft igår. Who knows ?

Hoppede forresten lige på badevægten her til morgen. Den sagde dælme 0,0805 tons så jeg har taget en 2 kg på.

Alt fra kontrolpost Odense :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maniac

Det ser squ lækkert ud. Hvor har du scoret sådan et nymodens roergometer med PINK håndgreb?

Hmmm... angående Cæsar-bøgerne. Bare vent til de skal angribe med deres åre-fremdrevne krigsskibe i firedobbelt takt, hvor teknikken er at vædre fjendens skibe. That's insane. De slaver de bruger er vist jævnt gode til at flå i en åre. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maniac

Det ser squ lækkert ud. Hvor har du scoret sådan et nymodens roergometer med PINK håndgreb?

Hmmm... angående Cæsar-bøgerne. Bare vent til de skal angribe med deres åre-fremdrevne krigsskibe i firedobbelt takt, hvor teknikken er at vædre fjendens skibe. That's insane. De slaver de bruger er vist jævnt gode til at flå i en åre. :w00t:

Tak Tjampijån :smile:

Billedet blev skudt i Vejen Idrætscenters Concept 2, et eller andet :cooldance:

Glæder mig sku til at komme videre med bogen/bøgerne.

Dagens træning

Flyttemandstjans En del tunge ting idag. Bl.a et koncert flygel på 550 kg. Bar det sammen med 3 andre fra kælderen og op til stuen. Nogle flytninger m.v hvor der igen var et par småting der nev i armene :wink:

Slutteligt skal jeg om en halv times tid ned i byen og hjælpe med 2 flygeler. Er sku klasse træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens wøekaud

Flyttemand men ikke noget specielt tungt. Lige indtil der blev ringet inde fra byen at nogle andre flyttemænd ikke kunne flytte et arkivskab ned fra 2. sal. Derfor blev undertegnede plus en gammel rotte kaldt til stedet :devil: -Peace of cake. :wink:

I morgen skal jeg sammen med nogle andre flyttemænd flytte et piano på 550 kg :4jumpy::firebounce:

Løb 1 time i rask tempo. Vil skyde på at pulsen lå på en 170 stykker det meste af tiden. Havde godt nok stive stænger. Er noget tid siden jeg har løbet sidst, hvilket tydeligt kan mærkes. Eller også hænger det sammen med at jeg kørte dødløft igår. Who knows ?

Hoppede forresten lige på badevægten her til morgen. Den sagde dælme 0,0805 tons så jeg har taget en 2 kg på.

Alt fra kontrolpost Odense :4mewantfood:

Respekt at angive sin vægt i tons :laugh: (ikke at du nogensinde vil se det samme ske i min log :w00t: ) Det være en mande-ting *GGGG*

Skæg tjans det der med at flytte store ting, minder mig lidt om da, jeg lavede lyd og var med til at sætte PR anlæg op.. der blev slæbt en del subs og forstærkere & andet gear... btw nasty billede fra concepten :4thumbup:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Dagens wøekaud

Flyttemand men ikke noget specielt tungt. Lige indtil der blev ringet inde fra byen at nogle andre flyttemænd ikke kunne flytte et arkivskab ned fra 2. sal. Derfor blev undertegnede plus en gammel rotte kaldt til stedet :devil: -Peace of cake. :wink:

I morgen skal jeg sammen med nogle andre flyttemænd flytte et piano på 550 kg :4jumpy::firebounce:

Løb 1 time i rask tempo. Vil skyde på at pulsen lå på en 170 stykker det meste af tiden. Havde godt nok stive stænger. Er noget tid siden jeg har løbet sidst, hvilket tydeligt kan mærkes. Eller også hænger det sammen med at jeg kørte dødløft igår. Who knows ?

Hoppede forresten lige på badevægten her til morgen. Den sagde dælme 0,0805 tons så jeg har taget en 2 kg på.

Alt fra kontrolpost Odense :4mewantfood:

Muaha flyttetræning du er opskrevet til en lejlighed på Sankt Hans så glem DSB og Odense!

Det må være din dødløft, der driller på løbeturen. Normalt er benene ret lette efter længere tids løbepause til gengæld halter lungerne efter, men det kan også være fordi din hæmatokrit er så høj, at det kniber for bentøjet med at hænge på.

Mht. svømning kan du altid smide en pm forbi hvis du vil med i svømmeren. Jeg har bare været lidt på ferie fra MOL og derfor ikke fået svaret.

Link to comment
Share on other sites

Respekt at angive sin vægt i tons :laugh: (ikke at du nogensinde vil se det samme ske i min log :w00t: ) Det være en mande-ting *GGGG*

Skæg tjans det der med at flytte store ting, minder mig lidt om da, jeg lavede lyd og var med til at sætte PR anlæg op.. der blev slæbt en del subs og forstærkere & andet gear... btw nasty billede fra concepten :4thumbup:

:4heart: Tania

Dejligt at have besøg af dig i min log :bigsmile: . Flytning er sku meget festligt. Tror bare ikke det er noget man skal gøre hele sit liv. De fleste af dem jeg flytter med døjer lidt med ryggen og lign., og her snakker vi folk der har været i branchen i 15 år+. :unhappy:

Muaha flyttetræning du er opskrevet til en lejlighed på Sankt Hans så glem DSB og Odense!

Det må være din dødløft, der driller på løbeturen. Normalt er benene ret lette efter længere tids løbepause til gengæld halter lungerne efter, men det kan også være fordi din hæmatokrit er så høj, at det kniber for bentøjet med at hænge på.

Mht. svømning kan du altid smide en pm forbi hvis du vil med i svømmeren. Jeg har bare været lidt på ferie fra MOL og derfor ikke fået svaret.

Har du noget til mig på Sankt Hans eller hvordan? :cooldance:

Kan ikke rigtig se hvorfor benene ikke skulle kunne følge med med øget hæmatocrit. I takt med injektion af EPO vil der ses en øget neocapillarisering, hvilket blot yderligere skulle forbedre hæmoglobintransporten rundt omkring i kroppen. Hælder sku også mest til at det er dødløften der har en finger med i spillet. Det er selvfølgelig også en mulighed at det er nisser der er tidligt på spil :cry::tongue:

Jeg PM når jeg er i KBH næste gang og klar til at udvikle gæller. :thumb:

Gårsdagens træning

Ikke eksisterende eftersom jeg var Flyttemand i 21 timer. Mødte kl. 0300 og havde fri kl. 2359 :sleeping:

Var selvfølgelig ikke kommet i seng i ordentlig tid inden, og i nat sov jeg nok også kun 3 timer. Max tudefjæs :wink: Var dog et par enkelte tunge ting, men ikke noget at skrive et postkort om.

Dagens træning

Max mange tunge flytninger af hæve-sænke borde op og ned fra 3. sal. :4thumbup: Sluttede dagen af med et 350 kg klaver der skulle op på 3. sal. Damn det bliver alligevel til nogle maxløft i løbet af sådan en dag. Nu bliver det godt med noget :4mewantfood:

Over for now.

NB: Man bliver markeret af at flytte klaverer. Har f.eks. lige fået et blåt mærke over trapezius efter bæreselen. Yeah...

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Juhuuuuuuuuuu :cooldance:

Da jeg skulle i bad kom jeg til at se på min Chinup-bar. Den grinede lidt af mig, og jeg besluttede mig for at den skulle rykkes rundt :devil:

Maxede ud i chins PR(selvfølgelig uden opvarmning) og lavede 25. Tidligere rekord var 23 så det var great. Mener det er Decent efter John Allstadts tabel :laugh: .

De første 15 lavede jeg med wide gribl, og de sidste 10 med skulderbredde. Håndfladen væk of course :wink:

Yipeee Kaaiieeeee Motherfuckeeeeeeeeeeeer :thumb:

Link to comment
Share on other sites

Juhuuuuuuuuuu :cooldance:

Da jeg skulle i bad kom jeg til at se på min Chinup-bar. Den grinede lidt af mig, og jeg besluttede mig for at den skulle rykkes rundt :devil:

Maxede ud i chins PR(selvfølgelig uden opvarmning) og lavede 25. Tidligere rekord var 23 så det var great. Mener det er Decent efter John Allstadts tabel :laugh: .

De første 15 lavede jeg med wide gribl, og de sidste 10 med skulderbredde. Håndfladen væk of course :wink:

Yipeee Kaaiieeeee Motherfuckeeeeeeeeeeeer :thumb:

Hey Mr. Guard...

Super duber med en net PR i chinups... *wauuuuv* :4thumbup:

Btw: Altid hyggeligt at være på besøg her :rolleyes::bigsmile: Henter jo super inspiration her ...

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. Guard...

Super duber med en net PR i chinups... *wauuuuv* :4thumbup:

Btw: Altid hyggeligt at være på besøg her :rolleyes::bigsmile: Henter jo super inspiration her ...

:4heart: Tania

Hey miss Kinky :smile:

Thanx alåååååååååååt :thumb: . Du er naturligvis altid velkommen i min ydmyge log :rolleyes:

Ciao :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

25 rep

PowerFreak.. :blink:

...er noget du ikke er god til.?

/Michael

Takker my man :tongue:

Jeg er elendig til at følge et fastlagt træningsprogram samt til at varme op :nonono:

Heeeey Då!!

..Ville lige sig at dét - Altid hyggeligt at være på besøg her :rolleyes::bigsmile: Henter jo super inspiration her til Ninja træningen - pga alt dét mega coole lir du får brændt igennem!!! ... :4thumbup:

- Ønsker dig en RIGTIG GO WEEKEND !!

Super Respecto Mundo Din Vej!!

Keep it 666 - L@rs :devil:

Hey Warrior.

Du henter bare det du kan bruge :thumb::smile:

Nice chins PR :4thumbup: ... der er jeg sgu for "tung i roeven" til at vaere med ...

... men det må også give ekstra motivation, når man har en chinup barre, der ligefrem håner én :bigsmile:

Word Up :cooldance: . Var sku godt at få brudt den gamle PR. Og ja, når den smiler sådan rigtig nederdrægtigt til en, er der ikke andet at gøre end at vise den hvem der bestemmer :devil:

Fredagstræning

Flyttemand med en ordentlig bunke hæve-sænke borde ned fra 4. sal og op på 3. Damn det er hårdt. Sluttede dagen med et 300-400 kg tungt klaver :thumb: . Skal lige love for at der bliver spændt max op i korpus :blink:

Tog i byen om aftenen, og drak mig sanseløst stiv. Valgte selvfølgelig at tyller 3/4 flaske sprut i én køre, :nonono: hvilket resulterede i at jeg INTET kan huske fra jeg drak til jeg vågnede i morges :w00t: .

Har absolut intet træning lavet i dag, eftersom 3. verdenskrig er blevet udkæmpet inde i min krop. Slap af jeg tror aldrig mere jeg skal drikke -og dog :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tog i byen om aftenen, og drak mig sanseløst stiv. Valgte selvfølgelig at tyller 3/4 flaske sprut i én køre, :nonono: hvilket resulterede i at jeg INTET kan huske fra jeg drak til jeg vågnede i morges :w00t: .

Har absolut intet træning lavet i dag, eftersom 3. verdenskrig er blevet udkæmpet inde i min krop. Slap af jeg tror aldrig mere jeg skal drikke -og dog :wink:

:laugh:

Rigtige mænd køber en flaske Von Oosten i Baren...

Der er intet bedre end at fortynde hjernen med rå mængder spiritus, oven på lidt solid træning. Man bliver så dybsindig, og udtænker alle de mest snedige planer for livet... For satan jeg har rodet mig ud i nogle mærkelige ting på den regning...

Skøn flyttemandstræning... men som du skriver er det nok lidt hårdt at gøre det hver dag gennem mange år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så lige din abwheel rekord på side 1..... 222 stk :rolleyes:

øhh, var det fra stående?

var det ud i en køre?

hvor får jeg fat i kryptonit?

:blink:

*LOOOOOOOOOOOOOOOL*

me too me too me too me too me too...... :laugh:

Ved ikke om du selv har fundet det - eller en af de andre har smidt linket - men mht. C2 tider, så har Eskild E et par EM & VM titler :cooldance:

:4heart: Tania

Edited by Taninja
Link to comment
Share on other sites

Waaaaaahhhh.

Lækkert link Tania

Eskild E. har verdensrekorden i ergometerroning i hans aldersklasse med en tid på 6:06 for 2000 meter. :blink:

Hmm... gad vide om jeg kan finde tiden for den 100 km ergometerroning som jeg fortalte dig om.

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR i chins!

Arrghhhh... 3/4 flaske sprut! Så er man i godt selskab og behøver naturligvis ikke dem med to x-kromosomer.

Keep up the Renius-style. :4thumbup:

Yeah. Følte mig sku lidt inspireret af den gamle kriger. Til dem der ikke har læst bøgerne Tazz omtaler, så se at kom ned til bogladen og få købt dem. De er vildt fede :thumb:

:laugh:

Rigtige mænd køber en flaske Von Oosten i Baren...

Der er intet bedre end at fortynde hjernen med rå mængder spiritus, oven på lidt solid træning. Man bliver så dybsindig, og udtænker alle de mest snedige planer for livet... For satan jeg har rodet mig ud i nogle mærkelige ting på den regning...

Skøn flyttemandstræning... men som du skriver er det nok lidt hårdt at gøre det hver dag gennem mange år.

He he. Jeps. Jeg tror ikke det var jordens snedigste planer der ville være Pinky and The Brain værdig. Det fede var egentlig at jeg slet ikke kunne huske at jeg havde brækket mig. Det afslørede mine bukser og jakke dog bagefter :nonono: . Til gengæld så det ud som om at nogen havde pusset mine skosnuder med en rystepuster

Hey Guarden!

Må tilslutte mig L@rs.. Super motiverende og inspirerende træning! :cooldance:

Og tillykke med PR i chins!! :devil: Hva siger formen for tiden? :smile:

Thanks ranger. Formen hænger lidt i bremserne grundet byture. De trækker sku lidt tænder og indvolde ud. Men nu skal der andre boller på suppen :devil:

Jeg så lige din abwheel rekord på side 1..... 222 stk :rolleyes:

øhh, var det fra stående?

var det ud i en køre?

hvor får jeg fat i kryptonit?

:blink:

He he. De er dog ikke fra stående, men ud i en køre :wink: Havde været i byen hele natten, og drukket mig pænt stiv. Dagen efter var jeg til en fitness-messe i DGI-byen, og så at der var en konkurrence hvor den der kunne lave flest med ab-wheel vandt 400 kr. Jeg havde aldrig prøvet den før men det var en eller anden fitness-dude :laugh: der havde sat rekorden med 150. Gik igang, og da jeg nåede til 180 sagde fyssen der stod der, at hvis jeg ikke snart stoppede, så ville hun stoppe mig, fordi min ryg ABSOLUT ikke var glad. Hun mente at jeg havde alt fra skoliose til jeg ved ikke hvad. :w00t::nonono: . Da jeg nåede til 200 begyndte folk omkring fyrbøderen at sige: "stop nu... der er altså ikke nogen der slår den rekord". Da jeg nåede til de 222 slog mine skuldre fuldstændig fra. Kunne overhovedet ikke mønstre flere gentagelser. Dagen efter var jeg småøm i mavsen. 2 dage efter var den total smadret hvilket varede ved i små 7 dage efter :cooldance::bigsmile: :4thumbup: . Så kan jeg sku lære det.

Kryptoniten har jeg spist.. :4mewantfood:

*LOOOOOOOOOOOOOOOL*

me too me too me too me too me too...... :laugh:

Ved ikke om du selv har fundet det - eller en af de andre har smidt linket - men mht. C2 tider, så har Eskild E et par EM & VM titler :cooldance:

:4heart: Tania

Super.. tak for det Ta :ninja: Fedt med lidt at skyde efter. Man skal jo huske altid at sigte efter månen. Rammer man ved siden af, ender man jo blandt stjernerne :flowers:

Ohøj søulk!

Jeg kunne ikke lade være med at tænke på dig, da jeg læste det her: Old timer secrets for cardio and a super-lean look

He he.. Cool. Det er seriøst også fed træning. Da jeg startede spurgte de om de kunne få mit frikort. Jeg forstod ikke først hvad de skulle bruge det til. Det var jo cool træning, og kunne ikke begribe at man rent faktisk også fik løn for det :bigsmile:

Søndagstræning

Brydning med en buddy i 5 kvarter. Slap af det var hårdt :tongue: Er total smadret i overkorpus idag. Forstuvede selvfølgelig min tommelfinger :sneaky2:

Mandagstræning

1 times Combat under kyndig instruks af Baron Bandit -æ man :devil:

Concept 2: 10.000 meter

tid: 39:16

Kan sku mærke weekendens ofringer bider i formen :unhappy: Kunne godt have knaldet mere igennem dog, men gad sku ikke rigtig. Brydningen sad godt i armene, så brugte det lidt som aktiv restitution.

Nu skal der sku fourageres :cola: :4mewantfood:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share