Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

My Pleasure :bigsmile: :xmas:

Hvor er det mest udtalt; top eller bund? Min er i bunden.

Min er i toppen, næsten samme sted som når jeg brænder igennem på Evil Wheel. Men derudover nogenlunde frisk som en havørn :superman:

Men fin allround træning, så tak for det.

God træning senere. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Maveøvelse til dem der ikke kan få nok DOMS i sækken:

Ovenfor beskrevne DF-alternativ, samt variation hvor makkeren kører benene til siden istedet for ned. Man kan f.eks. køre 1 ned 1 til højre 1 til venstre og så forfra. Skal den være ekstra hård kan man gøre det så personen der bliver pint ikke ved hvilken vej benene bliver "slået" VIGTIGST er dog at den der ligger på ryggen kun tænker på at presse benene op.

Lig på ryggen, hold fast i ribbe med hænder. Imellem benene holder du en lille skammel, og så er det ellers bare med at køre 8 taller så godt som du har lært :4thumbup:

Begge øvelser will knock your heart out :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Min er i toppen, næsten samme sted som når jeg brænder igennem på Evil Wheel. Men derudover nogenlunde frisk som en havørn :superman:

Men fin allround træning, så tak for det.

God træning senere. :bigsmile:

Cool, ja selv tak for god træning. Mine stænger har det også fint taget i betragtning at de var trætte igår. :blink:

Giv den bundgas mester :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hep Hey.

Træning igår med Baronen

Når der ikke kan køres øvelser der kræver noget af grebet, må jeg jo bare presse det bedste jeg har lært:

Dips:

5 rep, 4 sæt

10 rep, 2 sæt

BW + 20 kg, 5 rep, 1 sæt

BW + 30 kg, 8 rep, 5 sæt

Fint overskud i dipsne :newyear:

DB Bænkpres:

35 kg, 5 rep, 1 sæt

40 kg, 5 rep, 4 sæt

40 kg, 4 rep, 1 sæt

Rotatormanchet

15 rep (h/v), 3 sæt

Supersættet med

Pistols

5 rep (h/v), 3 sæt.

Pistols kørte overraskende let. Må være de squats jeg har fået kørt de sidste par uger, eller måske C2-effekt. I don't know :bigsmile:

Efterfulgt af 1 times Båddi Kåmbath :4boxing:

Game over :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ

Now'e ærv'lit now'e d mæ græppet... :mad:

Have a nice christmas. Men vær på vagt, for man ved aldrig, hvem der ligger og vente på garagetaget, når man kommer hjem fra byen. :rudolph:

Hey Tazz.

Jeps det er sku nowat lååååååård :mad:

Jeg holder øje med kravlenisser på hustage det næste stykke tid. Skal du i byen i hjemstaden i julen??

Dagens træning

Overhead OL-Squat

20 kg, 10 rep, 1 sæt

35 kg, 5 rep, 1 sæt

45 kg, 5 rep, 1 sæt

55 kg, 5 rep, 1 sæt

65 kg, 5 rep, 2 sæt

55 kg, 5 rep, 4 sæt

Fed fed øvelse. Med lidt træning burde det være tilforladeligt at køre med BW :nissecool:

Military Press (BB):

50 kg, 5 sæt, 5 rep

Var lidt småtræt i skulderjoint efter Overhead skawtsne :nonono:

Forsøgte med noget Yate-rows, hvor jeg bandt venstre hånd fast til stangen, men det blev sku ikke nogen nobelpris :rudolph:

Alt ialt en fed omgang træning der kan mærkes i overkorpus. Satser på en løbetur senere idaw :strat:

Stay hungry for life :superman:

Link to comment
Share on other sites

DF alternativ hvor man ligger og holder fast i f.eks. en ribbe, har benene samlet og i lodret position, makkeren "slår" benene ned mod jorden og din opgave er så at kæmpe imod og få benene op til lodret igen.

10 rep, 6 sæt. Er pænt smadret i maven idag :4thumbup: Øvelsen kan klart anbefales. Nogle klager dog over at den er lidt hård for lænden, men jeg har aldrig haft problemer efter denne øvelse. Lavede et utal af dem i fordums tid da jeg trænede WT i Haderslev. Vores træner Claus "mr. abs" yndede at slutte træningen af med maveafbrænding MAAAAAAAAAAX. :4thumbup: Min pr. er 137 reps.

Guarden,

FED variant af DF - 4 SURE!!! :4thumbup: .. Vi bruger dén oxo ganske ofte, som afslutnings helvede i skagen fight gym :4boxing:

Ønsker dig og dine Kære - et Glædelig SolHverv !! :xmas:

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Guarden,

FED variant af DF - 4 SURE!!! :4thumbup: .. Vi bruger dén oxo ganske ofte, som afslutnings helvede i skagen fight gym :4boxing:

Ønsker dig og dine Kære - et Glædelig SolHverv !! :xmas:

devil.gif - L@rs

Yep, jeg ahr også lavet dem meget til boksning. Killer øvelse!!! :devil: Hvis man ikke har en ribbe, kan man fx holde fast om makkerens ankler og så løfter man benene!!!

Link to comment
Share on other sites

Wopadeedoo Træning

Lars BEAST B--> Yeah, den er sku i orden :4thumbup:

Gladelig christmas til dig og dine favoritter :newyear:

Vandrede 1½ time med forældrenes ene rovdyr. Labrador på 28 kg :wub:

Spænede selv en tur på 8,5 km i PITCH-BLACK omgivelser. Kunne absolut intet se, så tror proprioceptorerne har haft deres at se til :laugh:

Så kan de jo lære det. Tid: 38:15. Havde ok gode ben. Klart bedre end de sidste par løbe-experiences jeg har haft på det sidste. Ved ikke om det er ren indbildning, men føler en præstationsnedgang efter ikke længere at være på EPO. Det skidt virker sku nok ret godt :xmas:

Happy Hanuka. :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træningb]

The Naked Warrior Strikes:

One-arm-pushups supersættet med Pistols Udførte skiftevis én rep på højre --> én rep på venstre:devil:

One-arm-pushups:

5 rep (h/v), 7 sæt

Pistols:

5 rep (h/v), 2 sæt

10 rep (h/v), 1 sæt

5 rep (h/v), 4 sæt

Hård nok træning. Udført på en 20-25 min så var godt toasted bagefter. :rudolph: Især i obliques :w00t:

Efterfølgende prøvede jeg at køre noget "hård styrketræning" med Compex Elektrostimulator på min Latissimus Dorsi. Vil se om det kan kompensere når der ikke kan køres chins, rows m.m. :unhappy: Er rent faktisk ret kvæstet i latsne nu (3 timer efter). Maybe it works, maybe it does'nt :xmas:

Guarden.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey :Zuperman: :superman:

Tak for julehilsen i min log... det lunede super meget :nissecool: Har været på landet, så derfor får du en baglæns god jul hilsen herfra!

Ps. Kan se du er gået i træningslejr :rudolph::blush:

:4heart: Tania

Hey Ninja :bigsmile:

Selv takker for julehilsen. :4thumbup:

Træning igår

Opvarmning: 10 min. C2

Overhead Squat

20 kg, 10 rep, 2 sæt

40 kg, 8 rep, 1 sæt

50 kg, 5 rep, 2 sæt

65 kg, 5 rep, 2 sæt

55 kg, 5 rep, 7 sæt

Military Press

40 kg, 5 rep, 1 sæt

55 kg, 5 rep, 7 sæt.

Selvom jeg ikke kan lave chins m.m. kan jeg mærke en træthed i latissimus og trapz dagen derpå efter overhead squats :4thumbup:

Nu vil jeg fanme gerne snart af med den lorte golf-albue. :mad:

Var lige inde og se King Kong den anden dag. Shiiiiiiit den er for fed. Den første time er dog lidt langtrukken indtil de når ned til øen med Abekatten. Derefter er det bare med at holde på hat og briller :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Cardioday

Dagen stod i cardioens tegn. Tog i SATS og lagde ud med at se om jeg kunne træne i C2 uden at spolere albuen. Det viste sig ikke at være noget problem så længe jeg ikke flåede uhæmmet igennem. Kørte 20 min med 1:56,8 /500 meter. Ingen problemer :4thumbup: Herefter gik jeg op og slog på sandsæk og sjippede i 40 min. Hvert 5. min. slog jeg, og hvert 5 min. sjippede jeg :ninja: :4boxing: .

Efterfølgende gik jeg ned og flåede i C2 igen i 20 min. tid pr. 500 m: 1:57,2.

Fin træning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Cardioday

Dagen stod i cardioens tegn. Tog i SATS og lagde ud med at se om jeg kunne træne i C2 uden at spolere albuen. Det viste sig ikke at være noget problem så længe jeg ikke flåede uhæmmet igennem. Kørte 20 min med 1:56,8 /500 meter. Ingen problemer :4thumbup: Herefter gik jeg op og slog på sandsæk og sjippede i 40 min. Hvert 5. min. slog jeg, og hvert 5 min. sjippede jeg :ninja: :4boxing: .

Efterfølgende gik jeg ned og flåede i C2 igen i 20 min. tid pr. 500 m: 1:57,2.

Fin træning :superman:

Hvad kan jeg sige.... Du er en syg mand!!! En syg, syg mand :superman::devil: Jeg ved slet ikke om jeg vil træne med dig... :innocent::nissetunge:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du river igennem på Cardioen :4thumbup: Det er nogle rigtig gode tider du holder dig på Concepten

Synd det hele ryger i vasken på Lørdag med cigarer, Fernet menta, Von Oosten, og en kasse bajer, blandet med lidt champagne :laugh:

Godt nytår Champ. Du er sgu stadig MOL's All-Round Bad-ass Pazuzu i min kalender (skarp forfulgt af DBM (og ham den unævnelig Coc3 knuser), der nu er kommet op på hægterne igen, og smider seriøs træning afsted :superman: )

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du river igennem på Cardioen :4thumbup: Det er nogle rigtig gode tider du holder dig på Concepten

Synd det hele ryger i vasken på Lørdag med cigarer, Fernet menta, Von Oosten, og en kasse bajer, blandet med lidt champagne :laugh:

Godt nytår Champ. Du er sgu stadig MOL's All-Round Bad-ass Pazuzu i min kalender (skarp forfulgt af DBM (og ham den unævnelig Coc3 knuser), der nu er kommet op på hægterne igen, og smider seriøs træning afsted :superman: )

Hey My Friend :bigsmile:

Godt nytår til dig også. Jeg er jo nødt til at gøre lidt ved cardioen for ikke at ryge af i svinget når vi skal spæne igen en anden gang :dry::laugh:

Hehe.. Ja lørdag bliver sikkert småhård for de små tømmermænd :nissetunge: . Ved ikke hvor seriøst der skal drikkes. Har snart eksamen, så 2 dage i streg er måske i overkanten at flå ud af kalenderen til druk, men lad os nu se. Er meget let påvirkelig for gruppepres -især hvis der er :Mrs_Claus: involveret :nissecool:

Men tak for rosen. I will try not to let you down. Fra midten af februar hvor jeg bor fast i kbh. bliver training mayhem re-kick-startet. Har nogle forskellige ting jeg skal have prøvet: Amerikansk Fodbold -ups, jeg mente rugby :nissetunge: , Breakdance, Undervandsrugby, WT igen. + hvad der nu falder mig ind. Tænkte det kunne være fedt at lære nogle breakmoves, der så kunne blive inkorporeret i BW-workout :santa2: -og så har jeg stadig et billede på nethinden af ham breakgutten der kører pushups uden at røre med fusserne. Damn det er for ondt :devil:

Skal til at se dyner. Flyttemandstjansen kalder imorgen :4thumbup:

Guarden.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du river igennem på Cardioen :4thumbup: Det er nogle rigtig gode tider du holder dig på Concepten

Synd det hele ryger i vasken på Lørdag med cigarer, Fernet menta, Von Oosten, og en kasse bajer, blandet med lidt champagne :laugh:

Godt nytår Champ. Du er sgu stadig MOL's All-Round Bad-ass Pazuzu i min kalender (skarp forfulgt af DBM (og ham den unævnelig Coc3 knuser), der nu er kommet op på hægterne igen, og smider seriøs træning afsted :superman: )

Det er noget af et selskab at blive nævnt i blandt :bowdown:

BTW, Guarden... du skal da med til træning i CSA, når du flytter til Kjøvenhavnstrup?? Lokke-lokke! Der er jo også snart Open mat 8. Rugby kunne sgu være fedt at prøve... tror dog at skadesfrekvensen er pænt høj - i hvert fald hvis man er nybegynder og giver den MAX gas :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share