Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hey Kriger.

Ja, du har nok ret mht. skaden. Skal sku nok sætte ørerne tættere på musklerne og lytte til hvad de siger. Problemet er sku nok at de ikke siger så frygtelig meget.. he he..

Bogen du omtaler er jeg allerede i besiddelse af (Tazz ligeså) -He he.. Er kendt for ude på UNI at være et omvandrende bibliotek. Køber gerne et par supplerende bøger i forhold til pensum. Er godt at få det forskellige steder fra :nissecool:

Sammenligner vi så os 2 i vandet, så bevæger du dig som en ål, hvor jeg nok nærmere minder om en flodhest :laugh::laugh::laugh: Må vist hellere få suppleret op med min svømning så vi kan få gang i noget serøst, hvor du også bliver presset lidt. So long my man :bigsmile:

Arrrrgggghh..... must resist opportunity..... *slår knuder på sig selv* :rudolph:

Give up.... Cannot..... :laugh:Pls forgive :Mrs_Claus::blush:

:4heart: Tania

gallery_8607_433_43404.jpg

Edited by Taninja
Link to comment
Share on other sites

Ok fedt nok, at I begge har bøgerne...det står alligevel ikke så skidt til med ungdommen som jeg troede.

Lidt om shallow water blackout..har ikke selv fået læst det, men kunne se, at det ikke stod i bogen.

http://www.scuba-doc.com/latenthypoxia.html

Du er altid velkommen til at tage med i svømmeren. Jeg har nogle svagheder styrketræningsmæssigt jeg skal have rettet op på: mangler råstyrke i lænd, lårbasser og nogle skulderøvelser så der kan du evt. blive min coach. Eller også skulle jeg bare se at få trænet noget mere :blush: på de punkter.

Selvfølgelig har vi begge bogen :gun2: Jeg vil gerne med i badet igen. Tror egentlig jeg tager en tur imorgen tidlig i Odense-svømmeren. Yeah.. Men jeg vil gerne være din powercoach når jeg indtager Djævleøen. Så kan du tæve mig lidt i crawl imens vi er ved det :devil:

hvad er forskellen på en golf og en tennis albue?

Surt med skaden. hold dig lidt i ro, eller kom ned i svømmeren i stedet. Du skal jo holde din titel som den hårdeste MOL'er i hævd.

Til Vands, Til Lands, og i Luften. To infinity and Beyond :superman:

Waits

Hey Båddi. Golfalbue er irritation af musklerne (hæftet ved albuen) der bruges til at knytte næven, og en tennisalbue involverer mullerne der bruges til at bevæge poterne den modsatte vej. Djævels værk begge dele :mad: Dú kan sammenligne lortet med løberknæ. Føles nogenlunde på samme måde. Men ja, svømmeren er mit gode alternativ. Kan ikke få trænet mine trække-muller på andre måder, og en hård omgang crawl er ikke af vejen. Skal dog lige se om jeg kan trække i C2. Ville dælme være i orden :nissegrin:

Arrrrgggghh..... must resist opportunity..... *slår knuder på sig selv* :rudolph:

Give up.... Cannot..... :laugh:Pls forgive :Mrs_Claus::blush:

:4heart: Tania

gallery_8607_433_43404.jpg

Why you little.......... :gun2::bottom:

edit:

100.000% PURE ASSHOLE!!!!!!!!!! :moon:

Why you little.... :bruce: :moon: :dead_banana:

Træning igår tirsdag

Body Combat med Baron Bandit :chopper:

Træning Onsdag

Løb: 10 km, 44:30

Havde sku tunge ben efter squatten. Får pænt meget DOMS af den satan. :mad:

Efterfulgt af:

Dips i ringe supersættet med Gravity Boots maverullere

Dips i ringe

7 rep, 2 sæt

BW + 26,3 kg, 5 rep, 10 sæt

Gravity Boots mavegejl

10 rep, 10 sæt

God hård omgang træning. Nu skal der fodder i gabet og lærdom i kraniet..

:crazy_pilot: -Stay tough.

Link to comment
Share on other sites

Ond omgang, Søulk! :devil:

Hvor presset er du på en 10K på 44:30?

Tak båddi. Idag var jeg lidt i knæ. Restitueret burde jeg kunne skære et par mike af.

Kunne mærke beton i stængerne på de første 500 meter :dry: , men HULK blev jo ikke stærk af at tude.

Back on the Horse :nissecool:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey Guard...

Flittig as always.... :bigsmile: Me too laterz... (er bare på lynMOL visit... :blush: )

Dips i ringe.... :nissecool: Gad jeg sg* godt at lege med... kunne være sjovt... faktisk ku det være lidt fedt med en ol fashioned gym sal... med klatrereb, buk og kæmpe madras... :w00t:

Btw: Am NOT a NUT - Have NUTS - but thats something completely different :laugh::nissetunge:

:4heart: Tania

PS... har erhvervet mig wheel idag, så the EastGermanWay is starting.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak båddi. Idag var jeg lidt i knæ. Restitueret burde jeg kunne skære et par mike af.

Kunne mærke beton i stængerne på de første 500 meter :dry: , men HULK blev jo ikke stærk af at tude.

Back on the Horse :nissecool:

Ok, så er du sgu lidt foran mig cardiomæssigt! Heldigvis er der jo så lidt at arbejde på - og går det helt galt bliver jeg bare tilbage og kæmper, når civilisationen bryder sammen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guard...

Flittig as always.... :bigsmile: Me too laterz... (er bare på lynMOL visit... :blush: )

Dips i ringe.... :nissecool: Gad jeg sg* godt at lege med... kunne være sjovt... faktisk ku det være lidt fedt med en ol fashioned gym sal... med klatrereb, buk og kæmpe madras... :w00t:

Btw: Am NOT a NUT - Have NUTS - but thats something completely different :laugh::nissetunge:

:4heart: Tania

PS... har erhvervet mig wheel idag, så the EastGermanWay is starting.... :4thumbup:

Hey Ninja..

I'm trying hard to be :xmas:

Dips i ringe er tip-top nice. Giver lige den ekstra challenge der ikke er i et standard stativ. Når jeg engang får mig en ordentlig hytte med masser af labrador-hunde skal det dælme også bygges om til Eastgerman-fort med ALT hvad det indebærer :tongue:

I bet you have NUTS , but are you nuts 2 :w00t::tongue:

Guarden.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens træningspas

I aftenens mulm og mørke forvildede jeg mig ud på en løbetur ud til skovsøen og hjem igen. Var godt smadtet så det var great. Var pænt presset på turen, hvilket skyldes at den store tank meget gerne ville tømmes :laugh::laugh: . Eftersom der ikke er frygtelig mange blade på træerne til at tørre rumpen efterfølgende valgte jeg at knibe ballerne sammen, aktiverer m. anus externus maksimalt og så bare bæne derudaw :4thumbup:

Distance: 10 km, tid: 45 min ca. :dry:

Stay tuned rangers :cola:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træningspas

I aftenens mulm og mørke forvildede jeg mig ud på en løbetur ud til skovsøen og hjem igen. Var godt smadtet så det var great. Var pænt presset på turen, hvilket skyldes at den store tank meget gerne ville tømmes :laugh::laugh: . Eftersom der ikke er frygtelig mange blade på træerne til at tørre rumpen efterfølgende valgte jeg at knibe ballerne sammen, aktiverer m. anus externus maksimalt og så bare bæne derudaw :4thumbup:

Distance: 10 km, tid: 45 min ca. :dry:

Stay tuned rangers :cola:

Bwaaahaaaa - Guarden is an ass-tronaut :nissegrin:

Herlig griner dér, skipper!!!!

Forresten, cool med din sandsæk træning dér - Nogen speciel måde du kører sagerne på - eller smadrer du bare løs??

Ha en Fantastisk Weekend!! :santa2:

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Bwaaahaaaa - Guarden is an ass-tronaut :nissegrin:

Herlig griner dér, skipper!!!!

Forresten, cool med din sandsæk træning dér - Nogen speciel måde du kører sagerne på - eller smadrer du bare løs??

Ha en Fantastisk Weekend!! :santa2:

devil.gif - L@rs

Hey Bad-ass :laugh:

Ja, jeg var skisme lidt småpresset der. :w00t: Det gode ved at have den følelse i 45 min., er at det er en fantastisk fornemmelse at komme hjem flå trævlerne af og ligge en fantastisk :4pooh::smilerock: . Kunne være jeg skulle investere i et par håndtag og H-sele til latrinet :rudolph:

Ligenu slår jeg bare løs alt hvad remmer og tøj kan holde til. Er nogle måneder siden jeg seriøst har tævet på sandsæk/plethandsker eller folk for den sags skyld :sneaky2: så skal lige have gefühl og power tilbage. Når den først er der vil jeg tage stilling til hvilken type intervaller der skal smides på slagplanen. Hvis du har nogle herlige kombinationer modtager jeg dem med glæde :smile:

Ekstra træning

Syntes det var for tamt med min løbetur, så fandt på lidt sjov in the home gym:

Gravity Boots: 10 rep, 7 sæt supersættet med

Pushup-flyers i mine reb10 rep, 7 sæt

Waaaaaaaaauw en gang seriøs core-træning. De pushup-flyers bider godt i madkassen når der forinden blev kørt gravity boots.

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejd arbejd, arbejd arbejd :bigsmile: -Tjek ind tjek ud hvor jeg arbejder hårdt tjek ind på min lagerplads i spejdersport :nissecool:

Pump 1 time

Havde følgeskab af selveste PTPOUL, der skal være PUMP instruktør i centret. -Knippel :4thumbup:

Bliver alt for idag. Skal til kbh og mødes med et par gamle buddies, lave god fodder og drikke lidt mjød og forhåbentlig ud og se på nissepiger :Mrs_Claus::santa2:

Kan faktisk ret godt mærke i abs og bryst at der var ny øvelse i repertoiret igår... Feeeeeeedt :tongue:

Tror ligeledes at jeg er ved at være tilbage til OLD-school hakket look. Ikke tilfældigt at mine initialer er JS :wink: hæhæ..

Link to comment
Share on other sites

Yeah god liulle posedown i omklædningen.

Det pump er sq god griner og fino GPP/recovery træning.

At man får god timeløn skader absolut ikke :nissetunge:

Den lange periode med hoovers i programmet brænder også heeelt lækkert :4thumbup:

Med et par skiver, eller en fitness nisse pige på ryggen :santa2: kunne øvelsen blive decideret bidsk

Link to comment
Share on other sites

Dagens arbejd arbejd, arbejd arbejd :bigsmile: -Tjek ind tjek ud hvor jeg arbejder hårdt tjek ind på min lagerplads i spejdersport :nissecool:

Pump 1 time

Havde følgeskab af selveste PTPOUL, der skal være PUMP instruktør i centret. -Knippel :4thumbup:

Bliver alt for idag. Skal til kbh og mødes med et par gamle buddies, lave god fodder og drikke lidt mjød og forhåbentlig ud og se på nissepiger :Mrs_Claus::santa2:

Kan faktisk ret godt mærke i abs og bryst at der var ny øvelse i repertoiret igår... Feeeeeeedt :tongue:

Tror ligeledes at jeg er ved at være tilbage til OLD-school hakket look. Ikke tilfældigt at mine initialer er JS :wink: hæhæ..

Du er godt klar over at ovenstående får masserne til at skrige: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic's!!

JA TAK!!! PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICS :nissetunge:

Btw: Den der støvsuger - er det ikke meningen, at man skal "gå" eller rettere mave sig hen over gulvet i den? Minder da frygtelig meget om en opvarmøvelse, jeg stiftede bekendtskab med hos en gal! :gal: instruktør

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Du er godt klar over at ovenstående får masserne til at skrige: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic's!! :w00t:

He he.. De narcisistiske tendenser er forbeholdt en lille udvalgt flok :wink: Gider ikke smide det på nettet. Så ender det jo bare med at baron bandit går fuldstændig bananas med photoshop :nissetunge:

Men til sommer på stranden skal der naturligvis flexes igennem :4flex:

Btw: Den der støvsuger - er det ikke meningen, at man skal "gå" eller rettere mave sig hen over gulvet i den? Minder da frygtelig meget om en opvarmøvelse, jeg stiftede bekendtskab med hos en gal! :gal: instruktør

:4heart: Tania

Du har vist set lidt for meget "Rekrut Benjamin" eller GI-Jane :superman:

Søndagstræning

Under følgeskab af Baronen.

Sandsæk-boksning

Ca. ½ times tid med lidt interval samt frit fra leveren + lidt forsøg :cry: på fancy spark. Må vist hellere få et kursus af ninjaen hvis der skal være nogle håb om at jeg opdages af en hollywood agent :nissegrin:

Bænkpres med håndvægte:

30 kg, 5 rep, 1 sæt

35 kg, 5 rep, 1 sæt

40 kg, 4 rep, 3 sæt

40 kg, 5 rep, 1 sæt

35 kg, 7 rep, 2 sæt

Military pres

50 kg, 5 rep, 8 sæt

Lidt cable-flyers

Mandagstræning med Mr. Waits A.K.A The Running Man :4dog:

Hyggelig tur rundt om søerne og igennem fælledparken :4thumbup: Kan mærke at der skal smides et par kg hvis jeg skal kunne følge trop med den gazelle :sneaky2: Anslået distance: 12 km.

Gjorde holdt i fælledparken og lavede lidt blandet FUT.

Pushup ladder: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 og op igen til 8 :rudolph:

DF alternativ hvor man ligger og holder fast i f.eks. en ribbe, har benene samlet og i lodret position, makkeren "slår" benene ned mod jorden og din opgave er så at kæmpe imod og få benene op til lodret igen.

10 rep, 6 sæt. Er pænt smadret i maven idag :4thumbup: Øvelsen kan klart anbefales. Nogle klager dog over at den er lidt hård for lænden, men jeg har aldrig haft problemer efter denne øvelse. Lavede et utal af dem i fordums tid da jeg trænede WT i Haderslev. Vores træner Claus "mr. abs" yndede at slutte træningen af med maveafbrænding MAAAAAAAAAAX. :4thumbup: Min pr. er 137 reps.

Håndstandspushups hvor waits holdte stængerne: 16 rep.

Squat med Waits i brandmandstag 10 rep, 2 sæt

Great Multitraining :newyear:

Skal op og brænde af med Baronen senere :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

DF alternativ hvor man ligger og holder fast i f.eks. en ribbe, har benene samlet og i lodret position, makkeren "slår" benene ned mod jorden og din opgave er så at kæmpe imod og få benene op til lodret igen.

10 rep, 6 sæt. Er pænt smadret i maven idag :4thumbup: Øvelsen kan klart anbefales. Nogle klager dog over at den er lidt hård for lænden, men jeg har aldrig haft problemer efter denne øvelse. Lavede et utal af dem i fordums tid da jeg trænede WT i Haderslev. Vores træner Claus "mr. abs" yndede at slutte træningen af med

Ja den glemte jeg vist at takke dig for at lære mig :dry: Fair nok DOMS i sækken idag :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share