Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

MOL's All-Round Bad-ass Pazuzu i min kalender (skarp forfulgt af DBM (og ham den unævnelig Coc3 knuser), der nu er kommet op på hægterne igen, og smider seriøs træning afsted :superman: )

:4thumbup: :nissecool::laugh:

(Enig med Waits - den hårde kerne af vanvittige mænd.... :laugh: )

BTW, Guarden... du skal da med til træning i CSA

DBM - Guarden har en aftale om at få sin a** kicked.... så har desværre ikke tid til at ligge og kramme på gulvet :wink::laugh:....

:4heart: invisible ninjaaaa & comedian :lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Det er noget af et selskab at blive nævnt i blandt :bowdown:

BTW, Guarden... du skal da med til træning i CSA, når du flytter til Kjøvenhavnstrup?? Lokke-lokke! Der er jo også snart Open mat 8. Rugby kunne sgu være fedt at prøve... tror dog at skadesfrekvensen er pænt høj - i hvert fald hvis man er nybegynder og giver den MAX gas :devil:

Yeah. Welcome in the Arena :devil::nissecool: He he, jeg kan nok ikke snige mig uden om at jeg skal ind og træne med jer tosser i CSA når jeg invaderer byen. Kunne vildt godt tænke mig at prøve Åben Måtte. Så skal der bare indopereres nogle teknikker på mit motoriske cortex så der ikke kun går headlock og brøl i den :laugh:

Waits siger godtnok at Am. Fodbold er for tøser, og rigtige mænd træner rugby. :cry: Det der fascinerer mig mest ved sporten er selvfølgelig alle sammenstødene :nissetunge: , men også det at man må kaste bolden fremad. Min force med en kampvægt på 80 kg, er at kaste den bold ad helvede til :devil: ikke at løbe frontalt ind i en klump kød på 105 kg :mad: . Selvfølgelig er det blot et spørgsmål om masse x hastighed, men ved ens knogler også det?? :laugh:

:4thumbup: :nissecool::laugh:

(Enig med Waits - den hårde kerne af vanvittige mænd.... :laugh: )

DBM - Guarden har en aftale om at få sin a** kicked.... så har desværre ikke tid til at ligge og kramme på gulvet :wink::laugh:....

:4heart: invisible ninjaaaa & comedian :lolabove:

Missinvisiblecomedianninja : Takker ærbødigt for den fine udnævnelse :nissegrin:

Og jep, glæder mig til at lære at sparke højere end hoften :laugh:

Dagens træning

Kånzæpd 2:

20 min, 1:55 pr. 500m

Overhead OL Squat:

20 kg, 10 rep, 2 sæt

50 kg, 5 rep, 1 sæt

65 kg, 5 rep, 3 sæt

65 kg, 4 rep, 1 sæt (blev sku lidt vakkelvorn i sokkeholderne :cry: )

60 kg, 5 rep, 1 sæt

Military Press

60 kg, 5 rep, 2 sæt

55 kg, 5 rep, 3 sæt

Kånzæpd 2

10 min, 1:55,5 pr. 500 m.

Fed omgang træning. OH-squat tager VIRKELIG fat i korpus :4thumbup: Er også øget lidt i vægt i den, så det er jo fortrinligt. Har den samme fornemmelse i rhomboideus som man har det i lænden efter dødløft. Tror der er rimelig god aktivitet i mullerne under denne øvelse. :bigsmile: .Centret lukkede, så kunne kun nå 10 min. C2 til sidst. :nonono: . Derfor skal jeg have min egen C2 på et tidspunkt. Er sku en fornøjelse at flå i sådan en satan i tide og utide.

Godt nytår fra Guarden.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg forklarede dig...

Rugby kommer til USA, uha, av det gør ondt, jeg må hellere tage pads og helmet på og kalde det Football

Cricket kommer til USA, av det gør ondt, bolden er hård, jeg må hellere tage pads og helmet på, og kalde det baseball

UV-rugby kommer til USA, av det gør ondt, jeg må hellere opfinde synkron svømning.

Drop det football... vil du kaste bold så spil Cricket eller håndbold, vil du spille hård bold så spil rugby, og vil du rode rundt under vandet så spil uv-rugby... hvor svært kan det være, troede ikke man skulle høre dig råbe på tudekiks :laugh:

:tongue:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Som jeg forklarede dig...

Rugby kommer til USA, uha, av det gør ondt, jeg må hellere tage pads og helmet på og kalde det Football

Cricket kommer til USA, av det gør ondt, bolden er hård, jeg må hellere tage pads og helmet på, og kalde det baseball

UV-rugby kommer til USA, av det gør ondt, jeg må hellere opfinde synkron svømning.

Drop det football... vil du kaste bold så spil Cricket eller håndbold, vil du spille hård bold så spil rugby, og vil du rode rundt under vandet så spil uv-rugby... hvor svært kan det være, troede ikke man skulle høre dig råbe på tudekiks :laugh:

:tongue:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Verdensklasse!!! Godt nytår til jer begge ...

Link to comment
Share on other sites

Som jeg forklarede dig...

Rugby kommer til USA, uha, av det gør ondt, jeg må hellere tage pads og helmet på og kalde det Football

Cricket kommer til USA, av det gør ondt, bolden er hård, jeg må hellere tage pads og helmet på, og kalde det baseball

UV-rugby kommer til USA, av det gør ondt, jeg må hellere opfinde synkron svømning.

Drop det football... vil du kaste bold så spil Cricket eller håndbold, vil du spille hård bold så spil rugby, og vil du rode rundt under vandet så spil uv-rugby... hvor svært kan det være, troede ikke man skulle høre dig råbe på tudekiks :laugh:

:tongue:

Ha ha ha ha :laugh::laugh::laugh::laugh::nissegrin: Ja, jeg skal nok lade være med at tude mere. Det blev HULK jo ikke stærk af alligevel :nonono: Synes nu bare det der cricket virker lidt vattet med de der gærde der skal rammes. He he...

Hey GUARD :bigsmile:

Vil lige ønske dig et: RIGTIG GODT NYTÅR!!! :4thumbup:

Forhåbentligt får du et kanont 2006!!! STAY EVIL!!! Pazuzu! :tongue:

:4heart: Tania

Hailo Ninja :superman:

Tusind takker, og i lige måde. Håber også at du får et forrygende nytår med usandsynlig mange PR i tossede ting. Bliver spændende at se hvordan du responderer på dit SPLIT-halløj :xmas:

Nytårsaften træning

Squash: 30 min.

One-arm-pushups: 3 rep (H/V), 9 sæt.

Gik i bro ca. 10 gange (stiv som bare pokker :superman: )

Godt nytår til alle krigere samt krigerinder der kigger med i Guardens Træningsmanual :smile:

post-1305-1136136276_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Som jeg forklarede dig...

Rugby kommer til USA, uha, av det gør ondt, jeg må hellere tage pads og helmet på og kalde det Football

Cricket kommer til USA, av det gør ondt, bolden er hård, jeg må hellere tage pads og helmet på, og kalde det baseball

UV-rugby kommer til USA, av det gør ondt, jeg må hellere opfinde synkron svømning.

Drop det football... vil du kaste bold så spil Cricket eller håndbold, vil du spille hård bold så spil rugby, og vil du rode rundt under vandet så spil uv-rugby... hvor svært kan det være, troede ikke man skulle høre dig råbe på tudekiks :laugh:

:tongue:

:laugh::laugh::laugh:

Faktisk ret sjovt når man har set USA'ske UV-rugbyhold i action (eller under nedslagtning) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Armoured Female: Velkommen til Guardens LOG :bigsmile:

Taaaazz: Tror jeg hænger dig op på det. Bliver nok i løbet af ugen efter d. 4. feb. Senest i den efterfølgende weekend :w00t:

Ellers sker der ikke noget fantastisk i Guardens nye år. Har lagt hårdt ud med en halsbetændelse, så har ikke fået lavet en sk*d træning siden nytårsaften :nonono:

Er der nogen der har nogle tudekiks på lager til sheriffen :crazy::dry::laugh::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Armoured Female: Velkommen til Guardens LOG :bigsmile:

Taaaazz: Tror jeg hænger dig op på det. Bliver nok i løbet af ugen efter d. 4. feb. Senest i den efterfølgende weekend :w00t:

Ellers sker der ikke noget fantastisk i Guardens nye år. Har lagt hårdt ud med en halsbetændelse, så har ikke fået lavet en sk*d træning siden nytårsaften :nonono:

Er der nogen der har nogle tudekiks på lager til sheriffen :crazy::dry::laugh::sneaky2:

ok, hvem er du og hvordan har du hacket dig ind Thunders log..... HULKEN kan sgu da ikke blive syg :unhappy::dry::crazy::blink:

iøvrigt er det idag blevet besluttet endeligt at Pavel kommer til DK den 18-20 AUG, hvor den første RKC certificering uden for staterne finder sted!!! YEAH Det må da være lige noget for HULK!!! :devil::devil:

post-5466-1136322650.jpg

CCCP

(Clean-Clean-Clean-Press)

/Capt. Kettlebell

Link to comment
Share on other sites

ok, hvem er du og hvordan har du hacket dig ind Thunders log..... HULKEN kan sgu da ikke blive syg :unhappy::dry::crazy::blink:

iøvrigt er det idag blevet besluttet endeligt at Pavel kommer til DK den 18-20 AUG, hvor den første RKC certificering uden for staterne finder sted!!! YEAH Det må da være lige noget for HULK!!! :devil::devil:

post-5466-1136322650.jpg

CCCP

(Clean-Clean-Clean-Press)

/Capt. Kettlebell

Hjæææææææææææææælp Grizzly. :crazy: Jeg ved ikke hvem eller hvad det er for en parasit der er trængt ind i HULKEN. Den er der ihvertfald stadig :sneaky2:

Hmmm.. Så er der mulighed for at Guarden mødes med Pavel og Steve Cotter. Kunne sku være meget fedt.

Lad os snakke nærmere over det over en omgang armlægning :devil:

Dan: Jep, Al Pacino er nok den sejeste til at give svinere..

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hva så pjevs?? :laugh: Er du stadig sick, sick?? Tror snart der må noget hårdere til end tudekiks og AP-svinere.. Jeg sender nogle mushrooms :devil::tongue: Ahh.. ok og et par "Get well sooon hilsener" :flowers:

:ninja: Tania

Ps. Tror bare det er dårlig excuse, fordi du ik vil ha tøsetæv... :w00t: *LOOOOOOOOOOL*

Link to comment
Share on other sites

Hva så pjevs?? :laugh: Er du stadig sick, sick?? Tror snart der må noget hårdere til end tudekiks og AP-svinere.. Jeg sender nogle mushrooms :devil::tongue: Ahh.. ok og et par "Get well sooon hilsener" :flowers:

:ninja: Tania

Ps. Tror bare det er dårlig excuse, fordi du ik vil ha tøsetæv... :w00t: *LOOOOOOOOOOL*

Pjevs :mad::dry::nonono::laugh:

Hænger sku stadig lidt i bremserne. Så er jeg ligeglad med om det er skive- tryklufthydrauliske- trykluftmekaniske bremser der er tale om. Regner med hvis jeg er heldig at kunne træne på søndag :cry: . En uges maaaaaaaaaax ufrivillig restitution. Kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har gjort det. Har det klart bedre idag end jeg har haft det de sidste par dage, så jeg regner ikke med at jeg er blevet kronisk syg :w00t::wink:

NÅ, men lidt posistivt er der da sket. Har fået læst Engle og Dæmoner færdig. Damn den er sku spændende :4thumbup:

Thats it for now.

Hygge :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Waaaaaa...somebody call the waaaaaaammmmmmbulance!

Bliver måske/måske ikke sent på arbejde den 6/7 februar om aftenen. Håber ikke det obstrurerer flytteplanerne. Vil gerne se den krudthule du skal bo i. Og så skal det jo være en weekend, så vi kan give den gaaaasssss. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

TaZZ: Takker, det er såmænd kærkomment, og så vælter vi kjøwenhavn på jydemanér bagefter :devil:

Weeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Har lige trænet idag, hvilket er første gang i det nye år :dry: . Blev til lidt stille og roligt C2:

10 km, 40 min (2:00/500 m). Ville ikke overstresse kredsløb og respirationen når den ikke har været synderligt aktiv den sidste uge.

Dips i ringe supersættet med gravity boots mave:

10 rep, 7 sæt.

No problems, fedt at være igang igen..

CIao ciao :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning

C2:

4000 meter, 15 min, 1:52,9 /500 m

Eftersom der ikke var en kurrant vægtstang kørte jeg overhead-squat med DB istedet. Det gjorde det absolut ikke lettere:

Overhead-OL-Squat DB:

20 kg x 20, 5 rep, 2 sæt

24 kg, 5 rep, 1 sæt

24 kg, 4 rep, 1 sæt

20 kg, 5 rep, 4 sæt

SUPERSÆTTET med

DB-press over hovedet:

20 kg x 2, 5 rep, 8 sæt

Pistols

BW + 8 kg, 3 rep (h/v), 4 sæt

C2:

3900 m, 15 min, 1:55 /500 m

Tirsdagstræning

Trænede noget assisteret Iron-cross med Baron Bandit i sådan en chinup maskine hvor der kan "hjælpes" ved at sætte ekstra kg på :superman:

Kørte ca. 8 sæt, 5 rep, hvor de første par sæt var med +45 kg, og arbejde derefter nedad. De sidste 3-4 sæt blev kørt med +25 kg. Damn, det kræve skills hvis den skal køres strict :w00t:

Hård hård øvelse, der kræver godt af de små muller.

Body-Combat: 1 time

I´m Back :crazy:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey champ, godt at se at du er kommet igang igen...

Kan du ikke give et link til den der assisted ironcrosss?

Det er i sådan en normal assisted chin-up/dips maskine. Øverst hvor der er smalle greb monteres så 2 stykker reb af en lille meters længde med håndtag i enden. Dvs øvelsen kommer stort set til at foregå som en gymnast ville køre den, dog med et "lillebitte" løft under fusserne.

Min kammerat Kristian fra frømandskorpset introducerede den for mig, og det lader også til El Guardo nu er solgt, da han kan træne ryg uden golfalbuen piver :superman:

Link to comment
Share on other sites

Waits tak for velkomsthilsnen :4thumbup: og velkommen tilbage til dig også, as Baron Bandit said. Øvelsen er superfed. Kræver dog man har adgang til sådan et stativ der kan "hjælpe". Rebene er lette nok at lave selv udfra 2 stk. klatrereb :superman:

Onsdagstræning

Underviste en omgang fitnessboksning. De fik sku godt med klø, sandsæk krydret med turkish getups, spiderman walkout, skrig og skrål :laugh::laugh:

Torsdagstræning

Havde planlagt at køre 1½ times morgenyoga, men kom lige 2 min. for sent, så valgte at tage livet af mig selv i C2. Blev til sølle 10 min opvarmning, og et enkelt interval på 1 minut. Var total umotiveret og havde ingen energi :crazy: så gik ned for at presse lidt håndvægte istedet. Det næste irritationsmoment der mødte mig var at der kun var 36 kg. vægte. Stængerne var også ukurrante, så dem nægtede jeg at træne med.

Kørte 4 sæt, 5 rep med 2 x 36 kg, brystpres.

Udstrækning for resten af pengene. :sneaky2:

Shit en omgang lortetræning.

Nå, som The Grizzly siger: Why do we fall? So we can learn to get back up. Derfor tog jeg til boksetræning hos Poul Duvill. Først en times teknisk træning. -RIGTIG FEDT :4thumbup: efterfulgt af 1 times helvedes-fitness boksning. Sidste var svinehårdt, men ikke så sjovt, fordi der ikke blev slået særlig meget :nonono: Jeg er til boksning.... ergo vil jeg slå. Men det er ABSOLUT ikke sidste gang G-Force (Tak Ninja :wink: ) skal svinge poterne hos Poul & co.

Nu står den på maaaaaaaax eksamenslæsning :w00t:

Stay tuned.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Galning.... :laugh: Havde tænkt på at nævne dine C2 tider fra i mandags.. men det vil jeg så undlade... :gal: Tilgengæld vil jeg endnu engang udtrykke min utilfredshed med, at jeg ikke har været oppe hos Poul endnu, efter jeg er blevet medlem af denne hersens fætnessfætter :unhappy:

Men tilgengæld er jeg blevet rask - næsten da :4thumbup: Så skal træne senere idag... bliver dog ikke et comeback i C2én :blush: Men tilgengæld lidt afternoon yoga... *nahnah* ..

... Und.. No Prob G-forceman :superman: Its damn well earned....

:ninja: Tania

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Galning.... :laugh: Havde tænkt på at nævne dine C2 tider fra i mandags.. men det vil jeg så undlade... :gal: Tilgengæld vil jeg endnu engang udtrykke min utilfredshed med, at jeg ikke har været oppe hos Poul endnu, efter jeg er blevet medlem af denne hersens fætnessfætter :unhappy:

Men tilgengæld er jeg blevet rask - næsten da :4thumbup: Så skal træne senere idag... bliver dog ikke et comeback i C2én :blush: Men tilgengæld lidt afternoon yoga... *nahnah* ..

... Und.. No Prob G-forceman :superman: Its damn well earned....

:ninja: Tania

Yeah.... The Nijagirl is back with a vengeance :superman:

Træningen hos Poul var superfed, så du har noget at se frem imellem alle lotusstillingerne :smile:

//G-Force :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Juuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :yahoo:

Har lige kørt lidt chins idag for første gang i lang tid. Prøvede lige for sjov for at teste hvordan det stod til, og der var rent faktisk ingen reaktion. Kørte 5 rep, 4 sæt i morges.

Her til aften blev det til lidt blandet snask:

Chins: 5 rep, 5 sæt

Dips i ringe: 15 rep, 4 sæt

Flyers i ringe: 10 rep, 6 sæt

Nu vil jeg fyre lidt is på albuen og se hvad den har at sige i morgen.

G-Shock Treatment :superman:

Link to comment
Share on other sites

Juuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :yahoo:

Har lige kørt lidt chins idag for første gang i lang tid. Prøvede lige for sjov for at teste hvordan det stod til, og der var rent faktisk ingen reaktion. Kørte 5 rep, 4 sæt i morges.

Her til aften blev det til lidt blandet snask:

Chins: 5 rep, 5 sæt

Dips i ringe: 15 rep, 4 sæt

Flyers i ringe: 10 rep, 6 sæt

Nu vil jeg fyre lidt is på albuen og se hvad den har at sige i morgen.

G-Shock Treatment :superman:

Hey G-Forceman :superman:

What a nice træning,.. men husk nu at passe lidt på dig selv og din albue... *er jo blevet yogahippie* :hippy: :laugh: Håber at det går fremad med din læsning - og vil bare lige sige, at jeg synes det er strengt, at du har din egen sanddims!! Kunne sg* godt bruge en, efter adskillelige timer med næsen i bøgerne :tongue:

Keep it strong!

:ninja: Tania - der nu går i Luhmanns autopoisiske mode igen *grrr*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share