Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Thanks you MONSTER

He he. Jeg blev kurreret for et par weekender siden hvad angår snaps. Dog kommer jeg nok hjem dagen efter med den mest smadrede skulder. Kan sikkert ikke ligge egoet på hylden når der er ivrige armwrestlere i forsamlingen og et par øller kommer indenbords Ærgeligt at du ikke kan komme med. Har de ringet fra flyttegejlet??

Hehe! Jeg har stadig den første Julesnaps tilgode...Det skal nok gå galt :innocent::rudolph:

Ja, nu må vi se om der er nogen i selvskabet der kan udfordre dig når jeg ikke er der :santa2::nissetunge:

Nej, det har ikke ringet, men det er jo heller ikke skide godt at jeg ikke har stort kørekort :smile:

Link to comment
Share on other sites

:nonono: *Eiiiik* I Come in Peace!!!! :surrender: Ingen challenge.... None... zip... zero.... tror du jeg er helt vanvittig?? Complete lost it?? :hippy:

Nono... this is just a friendly visit... ikke?? :wink: Ellers så kan det kun blive på PS2, jeg tør udfordre dig i noget som helst.. og det er jeg ikke engang sikker på, at jeg tør.... :tongue::nissecool:

:4heart: Tania

He he.. Me cååååme en piiiiiiiiece toooou.. :chicken::Mrs_Claus: Jeg vil bare have lov til at være førstevælger til PS2, og hvis vi skal spille tæggen vil jeg være Bryan Fury :devil: Og jeg vil være i venstre side samt have den originale PS2 controller istedet for sådan en billig replica :innocent::newyear:

post-1305-1133308251.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Jeg har stadig den første Julesnaps tilgode...Det skal nok gå galt :innocent::rudolph:

Ja, nu må vi se om der er nogen i selvskabet der kan udfordre dig når jeg ikke er der :santa2::nissetunge:

Nej, det har ikke ringet, men det er jo heller ikke skide godt at jeg ikke har stort kørekort :smile:

Bliver nok ikke så mange :cry: Så skulle det da lige være Martin Himself. Ved sku ikke om han lægger arm. Bliver der hældt nok tændvæske på ham gør han vel :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Waaaaaaaaa..

Har lige fået lavet DEXA-scanning igen, og er blevet en klumpe-dumpe på 80 kg og en fedtprocent på 8,3 hvor den for et par måneder siden var på 6. :blush: Muskelmassen er bevaret, så har sku bulket lidt deller åbenbart :laugh: . Tror egentlig det er sundere at ligge der hvor jeg gør nu. Det andet var jo næsten på randen af hungersnød, så rent restitutionsmæssigt er det nok en klar fordel. Men det måtte skisme godt have været muller frem for deller :dry::laugh: Føler egentlig også at jeg har mindre brug for søvn med lidt flere kg på korpus. Dette kulminerede så med at jeg ikke fik lukket et øje i nat. Lagde mig i min kurv kl. 02:00 og kiggede utålmodigt på uret sidste gang kl. 04:20. :mad: Var ved at gå fuldstændig amok....

Fordelen ved at have lidt flere kg på kroppen er jo også at chins bliver hårdere... Yeeaaaaah :4thumbup:

Cykel submax test

Cyklede skisme 2 minutter kortere end før EPO :blink: . Tror dog at det hænger sammen med nedsat søvn, hård cardio igår uden opfyldning af glykogendepoter. Det er værd at huske på at vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger :laugh::blush::laugh:

Den generelle trend i mine tests er dog fremgang.

Bliver ikke til mere træning idag. Er fuldstændig toast i overkroppen efter chin-hell og saxonbends :superman: Fede øvelser :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det på præcis samme måde!! Pt. ligger min fedt% også lidt højere end den plejer, men jeg har det også bedre: Sover bedre, bedre humør og får ikke ædeflip :laugh: Det er dog et minus i chins/dips!!

We must be twins!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det på præcis samme måde!! Pt. ligger min fedt% også lidt højere end den plejer, men jeg har det også bedre: Sover bedre, bedre humør og får ikke ædeflip :laugh: Det er dog et minus i chins/dips!!

We must be twins!

Hey twin.He he.. ja, men paradoksalt nok har jeg jo lige øget min rep max i chins :laugh: Kan være jeg kan gå hen og blive stærk med lidt ekstra vægt.. ha ha ha. :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hey twin.He he.. ja, men paradoksalt nok har jeg jo lige øget min rep max i chins :laugh: Kan være jeg kan gå hen og blive stærk med lidt ekstra vægt.. ha ha ha. :nissetunge:

Så kan det jo være du skal investere i et Bandit-bælte, som Baronen med sine 90 kg kan hænge i på vejen til de 100 chins i træk :nissegrin:

Mine obliques i lænden pev også godt og grundigt, da jeg skulle være hyggeonkel for endnu et kondihold her til aften... :sneaky2:

Saxon er hermed udråbt til et ondt menneske, der ikke har villet andre noget som helst godt, siden han lagde navn til de elendige sidebøjninger... :devil:

Edited by Baron Bandit
Link to comment
Share on other sites

Så kan det jo være du skal investere i et Bandit-bælte, som Baronen med sine 90 kg kan hænge i på vejen til de 100 chins i træk :nissegrin:

Mine obliques i lænden pev også godt og grundigt, da jeg skulle være hyggeonkel for endnu et kondihold her til aften... :sneaky2:

Saxon er hermed udråbt til et ondt menneske, der ikke har villet andre noget som helst godt, siden han lagde navn til de elendige sidebøjninger... :devil:

Ha ha.. et banditbælte :superman: Kunne være det skulle udarbejdes og sættes i produktion :tongue:

Obliqerne piver også højlydt hos mig, så vi bør rette fælles front mod dette ondskabsfulde menneske til Saxon og måske bøje ham i neon hvis vi får fat på ham :laugh::dry::blush:

Dagens hurtige træning

Supersæt

Bænkpres:

95 kg, 3 rep, 1 sæt

90 kg, 5 rep, 1 sæt

90 kg, 4 rep, 2 sæt

90 kg, 3 rep, 1 sæt

Var toastet i armene :nonono:

Squat:

100 kg, 5 rep, 3 sæt

105 kg, 5 rep, 2 sæt

Synes der var fint overskud på 100 så øgede en kende. Var heller ikke problemer så det er vel parolen næste gang. Tror dog jeg sænker volumen og fokuserer mere på eksplosiv udførelse eftersom jeg ikke har interesse i øget masse på stængerne. De skal blot være stærkere så jeg bliver istand til at sparke hårdere i C2. Under en forelæsning omhandlende cardio og styrketræning fortalte prof. Per Aagaard at én af effekterne ved tung styrketræning var at det vasomotoriske center i hjernen ikke ville blive hæmmet under udførelse af hård cardio. Dette bevirker at der vil blive rekrutteret flere kapillærer til arbejdende muskler hvilket øger blodtilførslen herunder udveksling af ilt, CO2, metabolitter (laktat + Kalium bl.a.) samt nærringsstoffer. (ikke publiceret)

Vil dog gerne drage nytte af det hormonrespons squatten giver så mine chins kan gå hen og måske blive lige så umenneskelige som vores allesammens Grizzly :devil:

Banditten henviser til en mand som i 1970érne var mester i one-arm-chins. Han plejede at starte sine shows med at udføre 100 chins :superman::w00t: . -Så er man dælme ikke rask men fanme stærk. :wink:

Link to comment
Share on other sites

He he.. Me cååååme en piiiiiiiiece toooou.. :chicken::Mrs_Claus: Jeg vil bare have lov til at være førstevælger til PS2, og hvis vi skal spille tæggen vil jeg være Bryan Fury :devil: Og jeg vil være i venstre side samt have den originale PS2 controller istedet for sådan en billig replica :innocent::newyear:

Hehehehe... U don´t know what ur asking for boy.... :nissetunge:

Men sjovt nok du skriver det, fordi der er et eller andet ved at være i venstre side... :blink::laugh: Bryan huh.... well.... aint be no match for my Xiaoyu eller Lee eller... Holy crap... jeg har masser af fave Tæggenslåssere... :santa2:

Ellers så er jeg bidt af EYETOY... total grineren og self.. good ol time crisis... :nissecool: & naturligvis kun rigtig PS gear... (nå ja..bortset fra the gun)

Er iøvrigt ret vild med den måde du lige opsummerer dagens lektioner/ forelæsninger på... det ville være super lærerigt, hvis jeg vidste, hvad du talte om :wink::laugh: Kunne være jeg skulle gennemgå ugens specialeskriverier.. omend, jeg tror jeg ville skræmme eventuelle læsere af min log langt væk :rudolph:

:4heart: Tania

ling_xiaoyu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hehehehe... U don´t know what ur asking for boy.... :nissetunge:

Men sjovt nok du skriver det, fordi der er et eller andet ved at være i venstre side... :blink::laugh: Bryan huh.... well.... aint be no match for my Xiaoyu eller Lee eller... Holy crap... jeg har masser af fave Tæggenslåssere... :santa2:

Ellers så er jeg bidt af EYETOY... total grineren og self.. good ol time crisis... :nissecool: & naturligvis kun rigtig PS gear... (nå ja..bortset fra the gun)

Er iøvrigt ret vild med den måde du lige opsummerer dagens lektioner/ forelæsninger på... det ville være super lærerigt, hvis jeg vidste, hvad du talte om :wink::laugh: Kunne være jeg skulle gennemgå ugens specialeskriverier.. omend, jeg tror jeg ville skræmme eventuelle læsere af min log langt væk :rudolph:

:4heart: Tania

ling_xiaoyu.jpg

He he.. Skal nok blive grineren nok hvad vi end finder på :laugh::laugh:

-Xiaouy :blink::blink: Har aldrig rigtig brugt den character, men synes hun er mega træls at kæmpe mod på de højere levels :sneaky2: But she will be no match anyway :superman:

Godt at høre at du synes mine resumeer er underholdende. Du skal jo spørge ind til nogle af finurlighederne hvis jeg skal uddybe det for frøkenen :nissecool:

Igår

Fik lavet muskelbiopsi og havde været i byen fra torsdag til fredag så not much training. Nåede lige et par hurtige chins: 15, 10, 10, 10, 10.

Lørdag

Pump 1 time

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Blev sku lige bidt af en gal chinup :cry:

Dagens ekstra træning

Løb i moderat tempo, 10 km, 43 min.

Kan stadig mærke muskelbiopsien så tempoet blev tilpasset derefter.

Chin and Dip Supersæt-mania :devil:

Chins: (10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1) x 3 = 165 rep ialt

Første 2 sæt var med proneret greb, sidste sæt supineret.

Dips i ringe: (10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1) x 2

Dips i ringe: 7, 6, 7, 6, 7, 7, 6, 7, 6, 6 = 175 rep ialt

Pectoralis meldte sku fra på højere rep end 7 :laugh: . Så kan den dælme lære det.

Er pænt toast i überkörper nu. Så bliver det alligevel jul.

--> Tanianowitch :nissegrin: : Har spillet tekken imellem sættene, og synes egentlig for første gang at Paul er en great slåsser :smile:

Showdown is about 2 come :wink: . Tror egentlig at jeg får smæk hvis det kommer til stykket, men hva faen :xmas:

post-1305-1133650821_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

.... den der løbetur jeg talte om.... :blink: :blink: øh.... måske skal vi tage den på løbebånd?? Så kan du ikke sætte mig af halvvejs? :laugh:

Og for vilde chins & dips... seek help... :nissetunge:

:4heart: Tania

He he... jeg tror du har en tendens til at overvurdere mig. Får da total præstationsangst :cry::nissetunge:

Arrrghhhhh... :devil:

Come on young scholar! :cola::cola::cola:

Get those wheelz moving lige drum sticks! :superman:

Det gjorde de også. Var bare storetrommen der blev banket løs på. :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jacko!

Min mor vil jo gerne have lidt ønsker på min ønskeseddel, og så var d jeg kom i tanke om du havde anbefalet en super fed bog. Men ka skisme ik huske hva d var for en. Mener det var noget militær ting :4thumbup: .. Lige som vi ka li det...

Var det denne

http://www.mememedia.dk/frogm.htm

Mvh

Lennart

Den er ihvertfald værd at læse, men nok beregnet til ultimative drengerøve eller som oplsyningsbog til kommende frømænd. Bogen er desværre udsolgt fra forlag. Så skal du erhverve denne bog er eneste mulighed pt. at bonne den fra det lokale bibliotek og så betale via bøde. Har selv overvjet denne egoistiske købemåde!

Link to comment
Share on other sites

Den er ihvertfald værd at læse, men nok beregnet til ultimative drengerøve eller som oplsyningsbog til kommende frømænd. Bogen er desværre udsolgt fra forlag. Så skal du erhverve denne bog er eneste mulighed pt. at bonne den fra det lokale bibliotek og så betale via bøde. Har selv overvjet denne egoistiske købemåde!

FY! :nonono:

Vil det sige at hvis jeg nu sætter min til salg for 1600,- så er der et marked :tongue: ?

Er i øvrigt enig med niceman. En fin bog med gode røverhistorier i, men det er mere en drengerøvs ting.

Guarden-> fik du nogensinde afprøvet killeren med 8x(8 chin + 20 pushups)? Du må da være i topform til det efterhånden.

Link to comment
Share on other sites

Guarden-> fik du nogensinde afprøvet killeren med 8x(8 chin + 20 pushups)? Du må da være i topform til det efterhånden.

Hey hvad skal du have for din?

Han får lov til at køre de nævnte sæt som opvarmning på bassinkanten i morgen.

Jeg kunne godt være fristet en gang i januar til at kanlde den af...hvilken tid skal man køre det på?

Link to comment
Share on other sites

Hey hvad skal du have for din?

Han får lov til at køre de nævnte sæt som opvarmning på bassinkanten i morgen.

Jeg kunne godt være fristet en gang i januar til at kanlde den af...hvilken tid skal man køre det på?

Max 8 minutter. Jeg kan ikke mere, det er helt sikkert! Men du er jo i kanon form også, så det burde jo kunne lade sig gøre.

Det var bare gas at jeg ville sælge den. Den er naturligvis ikke til salg :tongue:

Iøvrigt kan jeg sige at mange af de bøger om den slags jeg igennem tiden har købt, alle står og samler støv. Man læser dem en gang og så er det det. Derfor kan man ligesågodt bare låne dem på biblioteket. OG AFLEVERE DEM TILBAGE!

God tur i baljen...

Link to comment
Share on other sites

Hej Jacko!

Min mor vil jo gerne have lidt ønsker på min ønskeseddel, og så var d jeg kom i tanke om du havde anbefalet en super fed bog. Men ka skisme ik huske hva d var for en. Mener det var noget militær ting :4thumbup: .. Lige som vi ka li det...

Var det denne

http://www.mememedia.dk/frogm.htm

Mvh

Lennart

Hey Leonardo :nissegrin:

Kan ikke lige huske at jeg anbefalede dig en bog, men den du nævner er super fed. Står selvfølgelig også på min reol sammen med andre i samme dur :superman::santa2:

Er en af de bedre eftersom den opridser en række anekdoter og derfor ikke bliver kedelig. My kind of reading :rudolph:

Priceless! :rudolph:

He he.. Tiden skal jo bruges fornuftigt, og eftersom jeg har planer om at udfordre Fighterchick´n må jeg jo hellere oppe mig :nissetunge:

Guarden-> fik du nogensinde afprøvet killeren med 8x(8 chin + 20 pushups)? Du må da være i topform til det efterhånden.

Har ikke prøvet den, men kan være jeg skal holde op med at være en :chicken: for istedet at være en :king: eller måske sågar en :superman: og give it a go. Jeg lover at lave den inden år 2006. Tror lige jeg skal træne et par armstrækkere inden. Nu skal jeg jo også lige overleve en tur i svømmeren i morgen :blink::cry:

Træning igår

Chins, Dips og gravity boots supersættet. Gravity boots blev på hele tiden. Vejer tilsammen 2,6 kg.

Chins: 10 rep, 10 sæt

Dips i ringe: 10 rep, 10 sæt

Gravity Boots: 10 rep, 10 sæt

Står på noget styrkegéjl med Baron Bandit senere :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Styrkegejl med Baron Bandit Tirsdag

Squat til under parallel:

60 kg, 8 rep, 2 sæt

100 kg, 5 rep, 1 sæt

110 kg, 3 rep, 2 sæt

100 kg, 3 rep, 1 sæt

Military Press:

60 kg, 4 rep, 1 sæt

50 kg, 8 rep, 8 sæy :pumpin:

Cardio

Body Combat 1 time :w00t:

Onsdag

Svømning med Niceman :4thumbup: Blev til noget opvarmning ca. 200 meter crawl efterfulgt af 50 meter crawl x 6 så hurtigt som armene nu kunne piske :rudolph: Pause imens Niceman svømmede sine 50 meter. Damn jeg kan mærke at svømning er specifik. Var sku ikke meget at stille op imod mesteren. He he..

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share