Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

.... Så skal vi måske ud og løbe i høje hæle og spille PS2 under vand?? :laugh::nissetunge: Hvis jeg skal gøre mig nogle forhåbninger om, at du ikke piller mig helt fra hinanden? *Ok - det lød fjollet - men du forstår vel meningen?? *

:4heart: Tania

He he.. den med hælene forstår jeg ikke, og den med under vand forstår jeg slet ikke :laugh::blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Præcis, men det er jo kun hvis det er så gralt at den forsager dig :bigsmile:

Har dælme lige lavet god mad.

Opskrift på herremiddag (for én :cry3::laugh: )

Namse

300 gram hakket oksekød

500 gram aspargeskartofler (der ikke skal skrælles :firebounce: )

bløde løg

Sovs

300 gram østershatte (Nej Tania... Det er spiselige svampe :laugh: Sorry :nissecool: )

250 ml. piskefløde 38 %

En squis mælk

salt, peber, hvidløg

Kanintilbehør

Blandet salat

Rød balsimico eddike

olivenolie

Drikkelse

En kop mjød

Slap af det er godt. :4mewantfood: Nu må jeg hellere passe på at jeg ikke bliver fed af alle de kartofler + det faktum at jeg sidder og spiser aftensmad efter kl. 19:00. :cry:

Er rystet over alle de latterlige kostråd der florerer :rudolph:

Ha ha.. Har i forresten lagt mærke til at Jan Pytlick lyder præcis som Dolph :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

For satan.... SPISTE DU EFTER KL. 19!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????? :nonono: Jeg har selv hørt, at Oprah siger det VIGTIGSTE på diæt er IKKE AT SPISE EFTER KL 19!

Som straf skal du gå stavgang i fedtforbrændingszonen i 45 min. HVER DAG i næste uge (før morgenmad selvfølgelig!) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

For satan.... SPISTE DU EFTER KL. 19!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????? :nonono: Jeg har selv hørt, at Oprah siger det VIGTIGSTE på diæt er IKKE AT SPISE EFTER KL 19!

Som straf skal du gå stavgang i fedtforbrændingszonen i 45 min. HVER DAG i næste uge (før morgenmad selvfølgelig!) :laugh:

Ha ha ha ha ha :laugh:

Will do captaiiiin.

Pop quiz: Hvem siger følgende: "What about the animal caaaaaaargooooo"

Link to comment
Share on other sites

Pop quiz: Hvem siger følgende: "What about the animal caaaaaaargooooo"

Hold nu kæft!! Du spurgte heller ikke til andet i går!!! :mad:

Jeg tror muligvis du er blevet hyperaktiv eller har fået sukkerchok af alle kartøflerne. Hva siger du forresten til at gå lidt til stålet imorgen torsdag?? Vil gerne lege lidt med jernkorset. det brændte mine lats dejligt sidst!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hold nu kæft!! Du spurgte heller ikke til andet i går!!! :mad:

Jeg tror muligvis du er blevet hyperaktiv eller har fået sukkerchok af alle kartøflerne. Hva siger du forresten til at gå lidt til stålet imorgen torsdag?? Vil gerne lege lidt med jernkorset. det brændte mine lats dejligt sidst!! :laugh:

Nå så det tror du din bandit :mad:

Du må sku lege med dig selv i morgen mester :nissecool:

Total weird. Er overhovedet ikke smadret i triceps, dog moderat i deltoideus efter gårsdagens military press. Til gengæld er mine lats fuldstændig og aldeles brændt ned til sokkeholderne :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nå så det tror du din bandit :mad:

Du må sku lege med dig selv i morgen mester :nissecool:

Total weird. Er overhovedet ikke smadret i triceps, dog moderat i deltoideus efter gårsdagens military press. Til gengæld er mine lats fuldstændig og aldeles brændt ned til sokkeholderne :blink:

Crawl-sprint smadrer mine lats for vildt.

....måske er det turen i svømmehallen som kræver ind nu.. :wink:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Præcis, men det er jo kun hvis det er så gralt at den forsager dig :bigsmile:

Har dælme lige lavet god mad.

Opskrift på herremiddag (for én :cry3::laugh: )

Namse

300 gram hakket oksekød

500 gram aspargeskartofler (der ikke skal skrælles :firebounce: )

bløde løg

Sovs

300 gram østershatte (Nej Tania... Det er spiselige svampe :laugh: Sorry :nissecool: )

250 ml. piskefløde 38 %

En squis mælk

salt, peber, hvidløg

Kanintilbehør

Blandet salat

Rød balsimico eddike

olivenolie

Drikkelse

En kop mjød

Slap af det er godt. :4mewantfood: Nu må jeg hellere passe på at jeg ikke bliver fed af alle de kartofler + det faktum at jeg sidder og spiser aftensmad efter kl. 19:00. :cry:

Er rystet over alle de latterlige kostråd der florerer :rudolph:

Ha ha.. Har i forresten lagt mærke til at Jan Pytlick lyder præcis som Dolph :laugh::laugh:

Sjååååååv er du også...... :dry::nissetunge:

Beklager - tager altså kun flydende, artificials - chemical produced drugs... det der naturnoget, er alt for :hippy: og :rudolph::laugh:

:4heart: Tania

ps. Challengeupdate i min log :nissecool: ... medmindre du har :chicken: out.... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Crawl-sprint smadrer mine lats for vildt.

....måske er det turen i svømmehallen som kræver ind nu.. :wink:

/Michael

Hey mester. Det sjove er at jeg var smadret i latsne allerede inden jeg hoppede i pølen :blink: Men lidt har det sikkert lagt oveni :4thumbup:

Sjååååååv er du også...... :dry::nissetunge:

Beklager - tager altså kun flydende, artificials - chemical produced drugs... det der naturnoget, er alt for :hippy: og :rudolph::laugh:

:4heart: Tania

ps. Challengeupdate i min log :nissecool: ... medmindre du har :chicken: out.... :nissetunge:

Ey hvor er du bare kedelig at du ikke gider svampe :laugh::laugh: Har sku spist dem igen idag. Yum yum. :4mewantfood:

Mht. Challenge må det blive i næste uge. Er som sagt i Odense :rudolph: Imorgen står den på allersidste testning i EPO porteføljen :4thumbup: Ser frem til at få dagen overstået. Står på dobbelt vene- og arteriekateder i lysken, 3 makstest hvoraf den ene er i 4500 meters højde, den anden på havniveau og den sidste på havniveu hvor forsøgsledelsen forinden har tyv-stjålet den ekstra mængde røde blodlegemer epo har skaffet mig. Idéen bag det er at undersøge om jeg performer ligeså godt uden ekstra røde blodlegemer som med ekstra mængde. Såfremt jeg gør dette, kan EPO have fremprovokeret en adaptation i kroppen som ikke har noget med øget hæmatocrit i sig selv.. -Thats what science is all about :nissecool:

Træning idag

Flåede skelettet ud af røvhullet på min sandsæk i ½ time med forskellige slagkombo´s :4boxing:

+ nogle One-arm-pushups :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredag stod i testningens tegn

Sidste testning i EPO-regi. Fik anlagt dobbelt arterie- og venekateder, dims der måler blodgennemstrømning til hjernen i hvile og under arbejde (doppler), EKG, lå stille i 1½ time hvorunder jeg fik infunderet adenosin og ATP i stængerne samtidig med at der blev målt på gennemblødning af benet, iltoptagelse m.m. Under den 1½ time blev jeg hvert 10. min udsat for hypoxi svarende til 4500 meters højde og den resterende tid havniveau. Adenosin og ATP får blodkarene til at udvide sig hvilket øger blodgennemstrømningen. :superman:

Herefter 3 stk. max test på hhv. havniveau, 4500 meters højde og derefter havniveau hvor jeg forinden havde fået stjålet 400 ml. blod og i erstatning for det fik jeg infunderet 185 ml. human albumin. Albumin øger plasmavolumen ved at trække væske ud i blodbanen. Dette stof gives f.eks. til trafikofre der har mistet meget blod og derfor risikerer at besvime. Test adskilt af 1½ time ca. Herfter udførte jeg en submaximal cykeltest (100 watt) i 35 min, hvor jeg de første 2 x 7 min cyklede i 4500 meters højde med og uden adenosin, næste 2 x 7 min cyklede på havniveau (normoxi) med og uden adenosin. Sluttede af med 6 min hvor jeg ikke rigtig fik fat i hvad meningen var :laugh:

Alt ialt en arbejdsdag fra 8-21 med en masse af jeg ved ikke hvad. Jeg har fået optaget testningen med et digitalt videokamera, og kan evt. uploade noget af det når jeg får fingrene i det. Forudsætter så lige at en eller anden puter-geek :rudolph: viser mig hvordan det grejes. Igår skulle jeg så holde mig i ro :mad: eftersom de banditter har haft 2 katedre i femoral-arterien. Går der hul på satanen sker der jo et være bøvl. :w00t: Mærker intet til det idag, med mindre man presser poterne ned i området. (det er der jo heller ikke nogen der siger at man absolut skal gøre)

Regner med at der bliver tid til lidt aftenstræning senere.

Thats it for now :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Vildt nok med alt det EPO halløj....kunne være fedt med lidt video! Kommer der også nogle resultater - eller er der kun adgang til dem, hvis man er et cykelhold, som har $$$$$$ :laugh:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dan Tror ikke der er noget i vejen for at jeg offentliggører nogle resultater når jeg har dem :bigsmile:

Michael I'll see what I can do :xmas:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Den gamle golfalbue er ved at melde sin ankomst :mad: Derfor må der improviseres i træningen når jeg nu ikke kan lave mine højtelskede chins, sandsæktræning eller dødløft. Har ikke prøvet om romaskinen volder problemer. Håber jeg godt nok ikke :cry:

Dagens træning

Squat og military press supersættet

Squat:

80 kg, 5 rep, 1 sæt

100 kg, 5 rep, 8 sæt

100 kg, 3 rep, 1 sæt

Military press:

40 kg, 10 rep, 2 sæt

50 kg, 8 rep, 3 sæt

50 kg, 5 rep, 5 sæt

Incline bænkpres supersættet med maverul på swissball med vægtstang i lock-out

I-Bænk:

60 kg, 7 rep, 4 sæt

Mavegejl

40 kg, 10 rep, 6 sæt

:xmas:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey Champ...surt med skaden, men det tyder jo blot på, at du træner lige på din skadestærskel!

Jeg lovede jo lige at komme med navnet på den fysiologibog: "Color Atlas of Physiology" af Agamemnon Despopoulos + Stefan Silbernagl...det er den bedste oversigtsbog jeg til dags dato har fundet. Det er nu mest fordi fysiologi er et favoritfag...du kan købe den i bogladen på Panum. Kan være Tazz kender den og, hvis ikke burde han måske også investere i den!

Hehe og så må jeg jo sige, at sammenligner man mine arme kontra dine så ligner jeg jo en utrænet ål...muaha! :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ...surt med skaden, men det tyder jo blot på, at du træner lige på din skadestærskel!

Jeg lovede jo lige at komme med navnet på den fysiologibog: "Color Atlas of Physiology" af Agamemnon Despopoulos + Stefan Silbernagl...det er den bedste oversigtsbog jeg til dags dato har fundet. Det er nu mest fordi fysiologi er et favoritfag...du kan købe den i bogladen på Panum. Kan være Tazz kender den og, hvis ikke burde han måske også investere i den!

Hehe og så må jeg jo sige, at sammenligner man mine arme kontra dine så ligner jeg jo en utrænet ål...muaha! :rudolph:

Hey Kriger.

Ja, du har nok ret mht. skaden. Skal sku nok sætte ørerne tættere på musklerne og lytte til hvad de siger. Problemet er sku nok at de ikke siger så frygtelig meget.. he he..

Bogen du omtaler er jeg allerede i besiddelse af (Tazz ligeså) -He he.. Er kendt for ude på UNI at være et omvandrende bibliotek. Køber gerne et par supplerende bøger i forhold til pensum. Er godt at få det forskellige steder fra :nissecool:

Sammenligner vi så os 2 i vandet, så bevæger du dig som en ål, hvor jeg nok nærmere minder om en flodhest :laugh::laugh::laugh: Må vist hellere få suppleret op med min svømning så vi kan få gang i noget serøst, hvor du også bliver presset lidt. So long my man :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kriger.

Ja, du har nok ret mht. skaden. Skal sku nok sætte ørerne tættere på musklerne og lytte til hvad de siger. Problemet er sku nok at de ikke siger så frygtelig meget.. he he..

Bogen du omtaler er jeg allerede i besiddelse af (Tazz ligeså) -He he.. Er kendt for ude på UNI at være et omvandrende bibliotek. Køber gerne et par supplerende bøger i forhold til pensum. Er godt at få det forskellige steder fra :nissecool:

Sammenligner vi så os 2 i vandet, så bevæger du dig som en ål, hvor jeg nok nærmere minder om en flodhest :laugh::laugh::laugh: Må vist hellere få suppleret op med min svømning så vi kan få gang i noget serøst, hvor du også bliver presset lidt. So long my man :bigsmile:

Ok fedt nok, at I begge har bøgerne...det står alligevel ikke så skidt til med ungdommen som jeg troede.

Lidt om shallow water blackout..har ikke selv fået læst det, men kunne se, at det ikke stod i bogen.

http://www.scuba-doc.com/latenthypoxia.html

Du er altid velkommen til at tage med i svømmeren. Jeg har nogle svagheder styrketræningsmæssigt jeg skal have rettet op på: mangler råstyrke i lænd, lårbasser og nogle skulderøvelser så der kan du evt. blive min coach. Eller også skulle jeg bare se at få trænet noget mere :blush: på de punkter.

Link to comment
Share on other sites

hvad er forskellen på en golf og en tennis albue?

Surt med skaden. hold dig lidt i ro, eller kom ned i svømmeren i stedet. Du skal jo holde din titel som den hårdeste MOL'er i hævd.

Til Vands, Til Lands, og i Luften. To infinity and Beyond :superman:

Waits

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share