Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Heysa MOLBOER :smile:

Har ikke haft den store mængde tid til at skrive træning i loggen, men har selvfølgelig ikke ligget på den lade side af den grund. Er dog begyndt at prioritere tiden mere på lektier samt arbejde, hvilket betyder at tiden på MOL er blevet mere sparsom. Er på sin vis rart ikke at bruge 1-2 timer om dagen på at surfe, da der SAGTENS kan gå tidsrøver i den for mit vedkommende.

Har valgt stadig at beholde loggen, men vælger at føre den ajour på ugebasis fremover, og nok knap så detaljeret. Håber dog stadig at have et par af de trofaste læsere til at holde mig i ørerne :wink:

Har arbejdet en del i weekenden, så er blevet til et hav af pistols og OAPU og kropshævninger. Me like :devil:

Alt for nu. Hyg jer i det fantastiske vejr :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke godkendt!

Jeg tager fandme og tomler biler ude fra oerkenen og koerer 35 minutter ind til byen alene for at se om du har opdateret, for derefter ofte at gaa 2 timer hjem igen i middagssolen foer jeg finder en bil det sidste stykke :devil::laugh:

Naa, saa maa jeg noejes med at komme ind en gang om ugen istedet. Jeg tvivler ikke paa at du holder samme vanvittige tempo. Held og lykke med lektielaesningen

Link to comment
Share on other sites

Btw champ.. fik et brev ind a døren fra dgi igår.. der står sørme i udbyder endnu et kursus.. denne gang af 80 timers varrighed.. er ved at overtale kim til at sende mig asted.... blir det med massere a ond kropsvægtstræning, kb, sandsæk og looooots og grip strength :4thumbup: ?????

Link to comment
Share on other sites

Btw champ.. fik et brev ind a døren fra dgi igår.. der står sørme i udbyder endnu et kursus.. denne gang af 80 timers varrighed.. er ved at overtale kim til at sende mig asted.... blir det med massere a ond kropsvægtstræning, kb, sandsæk og looooots og grip strength :4thumbup: ?????

yessirs... Jeg kommer til at stå for styrke/funktionel træningsdelen :devil:

Be there or be squared :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at møde dig! :blush::cool::devil: :4thumbup: :laugh::superman::tongue::w00t: :4mewantfood: Og få svunget den karrysild rundt! :tongue:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Word Sally-Grrrrrliiiiie

:bigsmile::strat::cooldance::4jumpy::firebounce::flowers::smilerock: :4drunk: :boobs: :4mewantfood: Glæder mig dælme også til at se hvad du er for en størrelse :laugh::devil:

Den karrysild is going dooooowntoooooooooooooooown :superman::wink:

//G :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ.. Har lige snakket med kim. Han sagde at de var ved at arrangere at hele kurset blir holdt i tune, måske i feb.. har du hørt noget om det?? For jeg gidr sq ikk deltage hvis jeg ikke ska owne guarden på de par weekender :4boxing: ..

Hehehe... Tror sku ikke det er det samme kursus Kim tænker på. 80 timers kurset skal udbydes een gang årligt indtil videre. Men måske Kim har andre kurser han skal have afholdt af Guarden og Co.

Og så er jeg naturligvis klar på any challenge :cool::devil:

Hold dig munter skipper.... :smile:

Har lige været til Anthony Robbins seminaret "Unleash The Power Within" 4 dage i London.

Alt for vild en oplevelse. Den mand har jo SINDSYG meget power og en utrolig evne til at motivere og inspirere. Holy shiiiit det sparkede R** :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share