Ronnie Coleman


Arnold schwarzenegger
 Share

Recommended Posts

Jeg synes da også han virker meget normal :smile:

Så skulle du bare hører mig inden jeg skal maxe :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, eller have været i gode gamle Helse i de gamle dage, når Tonni og jeg havde max dag i dødløft om søndagen. Det var med råberi, Napalm Death på fuld skrald og blod ud af næsen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, eller have været i gode gamle Helse i de gamle dage, når Tonni og jeg havde max dag i dødløft om søndagen. Det var med råberi, Napalm Death på fuld skrald og blod ud af næsen

Ja, så kan man sgu kalde det TRÆNING :4thumbup:

Man kan godt savne de gode gamle Helse dage. Det var sgu tider :bigsmile:

Selvom jeg nok må indrømme at stemningen i OBBC faktisk er mindst lige så god. Du må sgu slæbe konen med til Odense og begynde i OBBC med hele powerposset. Så dødløfter du +300kg efter et halvt års tid med tosserne herovre :devil: Garanteret :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, eller have været i gode gamle Helse i de gamle dage, når Tonni og jeg havde max dag i dødløft om søndagen. Det var med råberi, Napalm Death på fuld skrald og blod ud af næsen

Ja, så kan man sgu kalde det TRÆNING :4thumbup:

Man kan godt savne de gode gamle Helse dage. Det var sgu tider :bigsmile:

Selvom jeg nok må indrømme at stemningen i OBBC faktisk er mindst lige så god. Du må sgu slæbe konen med til Odense og begynde i OBBC med hele powerposset. Så dødløfter du +300kg efter et halvt års tid med tosserne herovre :devil: Garanteret :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...det må være OBBC´s nye slogan. "Dødløft 300 kg på 6 måneder, eller du får pengene tilbage" :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kæft mand... det lyser bare ud af ham hvor meget han har lyst til at bræææænde når man angriber vægten som var det bamzfar der havde fået øje på coca cola' lastbilen.... :w00t:

Tror sq sagtens han kunne ha' klemt en mere ud på det klip.....

Ja, eller have været i gode gamle Helse i de gamle dage, når Tonni og jeg havde max dag i dødløft om søndagen. Det var med råberi, Napalm Death på fuld skrald og blod ud af næsen

nøøøj..... fuck yeearh, sådan noget er simpelthen det hele værd. :king:

du skal sq bare igang med at prygle de rygstykker igen Jagd'. :wink:

Onkel frakka' kan sagtens bruges, han løfter også all out og med hovedet gemt pænt langt væk når det går hedt for sig..... :blink: så er der bare viking power sent from hell, og gud nåde trøste vægten hvis den ikke rykker sig.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ja stærk er han, men han lader også til at være lidt små skør, men det skal man vel være for at blive BB

<{POST_SNAPBACK}>

Små skør ?? Hvorfor det ?? Jeg kalder det at psyke sig op til at løfte tungt.

<{POST_SNAPBACK}>

altså hans stemme lyder temmelig mærklig, men ja det er da for a psyke sig op.

Men man skal da være lidt skør for løfte vægte dagen lang i et støvet center i Texas sammen med Trucker John.

Link to comment
Share on other sites

altså hans stemme lyder temmelig mærklig, men ja det er da for a psyke sig op.
Stemmen har vel ikke noget med hans mentale tilstand at gøre... :smile:
Men man skal da være lidt skør for løfte vægte dagen lang i et støvet center i Texas sammen med Trucker John.

I så fald er jeg også skør! Jeg havde sgu ikke noget imod af at kunne leve af at løfte vægte dagen lang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share