Pyramide træning


teddy
 Share

Recommended Posts

det er da det mest latterlige jeg har været udsat for og har ikk engang fået en grund til det...

Vil spamme deres lorteforum til jeg får en forklaring :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, bliv ved med at poste det, til de skriver hvorfor de sletter det. Lamt når man har siddet og brugt tid på det :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Selvom jeg tvivler, vil jeg lige høre om de holder aprilsnar i USA eller hvor det forum nu er fra???

Hvis ja, så er det da den mest uheldige dag af alle andre dage at skrive det konstruktive og lange indlæg på. :laugh:

Edited by Jannick
Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg tvivler, vil jeg lige høre om de holder aprilsnar i USA eller hvor det forum nu er fra???

Hvis ja, så er det da den mest uheldige dag af alle andre dage at skrive det konstruktive og lange indlæg på.  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Man skulle tro det og lukker de mig nogensinde ind på det forum igen kommer de til at fortryde det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er det jo godt, at vi er seksethalvttusinde medlemmer der kan blive meget stædige. Tror lige jeg skal have lavet en ny tråd  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Så må du udgive dig som amerikaner, da de åbenbart ikke kan lide danskere. :laugh: Selvom vi hjalp dem med at tørre deres mås i Irak. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Det værste af det hele er at jeg på ingen måde var personlig eller skrev noget der nærmede sig person-angreb, og jeg fatter derfor ikke et klap af at indlægget skulle slettes  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Måske det var fejlen ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er ikke utænkeligt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det værste af det hele er at jeg på ingen måde var personlig eller skrev noget der nærmede sig person-angreb, og jeg fatter derfor ikke et klap af at indlægget skulle slettes  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Eller at du fikk mig banned :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gjorde dig bare en tjeneste. Du har da ikke godt af at hænge ud på et forum befolket med så mange hjernevaskede ignoranter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg tvivler, vil jeg lige høre om de holder aprilsnar i USA eller hvor det forum nu er fra???

Hvis ja, så er det da den mest uheldige dag af alle andre dage at skrive det konstruktive og lange indlæg på.  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Man skulle tro det og lukker de mig nogensinde ind på det forum igen kommer de til at fortryde det :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jo heldigt, at det praktisk talt er umuligt at banne folk fra en hjemmeside. :wink:

Gå ind på denne side: OpenProxies

og find dig en anonym proxy at køre over.

Den indtastes så i din browser - i IE er det fx under Funktioner > Internetindstillinger > Forbindelser > Lan-Indstillinger > Proxy Server.

Du kan så kigge på MyIP for at se om proxy'en virker.

Det skal siges at de naturligvis stadig kan banne din bruger osv, men de kan aldrig fjerne muligheden for at du kan gå ind på deres side og oprette en ny bruger.

Link to comment
Share on other sites

Det værste af det hele er at jeg på ingen måde var personlig eller skrev noget der nærmede sig person-angreb, og jeg fatter derfor ikke et klap af at indlægget skulle slettes  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Eller at du fikk mig banned :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gjorde dig bare en tjeneste. Du har da ikke godt af at hænge ud på et forum befolket med så mange hjernevaskede ignoranter :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe nej ikk engang løgn :smile:

SKal jeg også forlade mol?? :tongue:

Men er dig dybt taknemmelig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg tvivler, vil jeg lige høre om de holder aprilsnar i USA eller hvor det forum nu er fra???

Hvis ja, så er det da den mest uheldige dag af alle andre dage at skrive det konstruktive og lange indlæg på.  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Man skulle tro det og lukker de mig nogensinde ind på det forum igen kommer de til at fortryde det :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jo heldigt, at det praktisk talt er umuligt at banne folk fra en hjemmeside. :wink:

Gå ind på denne side: OpenProxies

og find dig en anonym proxy at køre over.

Den indtastes så i din browser - i IE er det fx under Funktioner > Internetindstillinger > Forbindelser > Lan-Indstillinger > Proxy Server.

Du kan så kigge på MyIP for at se om proxy'en virker.

Det skal siges at de naturligvis stadig kan banne din bruger osv, men de kan aldrig fjerne muligheden for at du kan gå ind på deres side og oprette en ny bruger.

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet er så bare at de kræver at man tilmelder sig med en IKKE-gratis email. Det vil sige at AOL og hotmail accounts ikke dutter. Jeg har rent faktisk kun en email-addy som vil virke, så jeg vil hurtigt løbe tør. Det nytter heller ikke noget at skrive en fake email addy, da den skal aktiveres via mail de sender til en. Ellers havde jeg også fortsat :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Problemet er så bare at de kræver at man tilmelder sig med en IKKE-gratis email. Det vil sige at AOL og hotmail accounts ikke dutter. Jeg har rent faktisk kun en email-addy som vil virke, så jeg vil hurtigt løbe tør. Det nytter heller ikke noget at skrive en fake email addy, da den skal aktiveres via mail de sender til en. Ellers havde jeg også fortsat  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Virker det med Gmail?

For så kunne man bruge det link med 500.000+ gratis gmail invites, og ellers gå amok.

Selvfølgelig er det ærgerligt at du mistede et velskrevet indlæg, men alt i alt så synes jeg at de har opført sig så tåbeligt, at jeg næsten ikke engang gider bruge tid på at genere dem.

Link to comment
Share on other sites

Måske din post bliver slettet pga. regel 3:

3. Posts that comment on or discuss who is or who has used drugs or assumptions or allegations about drug use will be deleted.

Du beskylder jo indirekte folk der ikke træner optimalt og som får gode resultater, for misbrug af steroider.

Men så går de selvfølgelig i meget små sko, hvis det er tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er så bare at de kræver at man tilmelder sig med en IKKE-gratis email. Det vil sige at AOL og hotmail accounts ikke dutter. Jeg har rent faktisk kun en email-addy som vil virke, så jeg vil hurtigt løbe tør. Det nytter heller ikke noget at skrive en fake email addy, da den skal aktiveres via mail de sender til en. Ellers havde jeg også fortsat  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Virker det med Gmail?

For så kunne man bruge det link med 500.000+ gratis gmail invites, og ellers gå amok.

Selvfølgelig er det ærgerligt at du mistede et velskrevet indlæg, men alt i alt så synes jeg at de har opført sig så tåbeligt, at jeg næsten ikke engang gider bruge tid på at genere dem.

<{POST_SNAPBACK}>

Virker med gmail, men tager altså også lidt tid og er mere om man gider som du også selv skriver.

Jeg syntes de har lavet meget dumt også som sagt lukket mig helt ude fra siden uden grund :blink:

Link to comment
Share on other sites

Måske din post bliver slettet pga. regel 3:
3. Posts that comment on or discuss who is or who has used drugs or assumptions or allegations about drug use will be deleted.

Du beskylder jo indirekte folk der ikke træner optimalt og som får gode resultater, for misbrug af steroider.

Men så går de selvfølgelig i meget små sko, hvis det er tilfældet.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, så er vi sgu ude i petitesse afdelingen. For hele hardgainer filosofien går jo netop ud på at de programmer som proffesionelle bodybuildere kører KUN kan køres af folk som tager anabolske steroider. Det er jo en af grundene til at anbefale "abbreviated" træning. Så jeg siger jo ikke noget de ikke selv mener.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Problemet er så bare at de kræver at man tilmelder sig med en IKKE-gratis email. Det vil sige at AOL og hotmail accounts ikke dutter. Jeg har rent faktisk kun en email-addy som vil virke, så jeg vil hurtigt løbe tør. Det nytter heller ikke noget at skrive en fake email addy, da den skal aktiveres via mail de sender til en. Ellers havde jeg også fortsat  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Virker det med Gmail?

For så kunne man bruge det link med 500.000+ gratis gmail invites, og ellers gå amok.

Selvfølgelig er det ærgerligt at du mistede et velskrevet indlæg, men alt i alt så synes jeg at de har opført sig så tåbeligt, at jeg næsten ikke engang gider bruge tid på at genere dem.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det er næsten ikke værd at spilde mere tid på de bønder. På den anden side pisser det mig at de skal have det sidste "ord" :devil:

Link to comment
Share on other sites

Troede de fokuserede på progression endda også med fractional plateDa jeg for mange år siden for første gang så på den side var det en minimalistisk træningstrategi og progression (lidt lige som i HST) der var fokus.

Deres forum er tydeligvis noget andet.

Måske er en af deres mod's blevet modsagt?

Denne artikel om træning er den første jeg læste om progression dekonditionerings uger og lav volumen, som et middel til hypertrofi.

[edit]lidti den gamle hardgainer ånd:[/edit]

Sjovt nok ramte disse mennesker noget haycock'sk, længe inden han selv smed HST systemet ud på nettet:

http://www.faqs.org/faqs/body-building/hardgainer-faq/

Skide god og simpel måde at gaine masse og styrke på :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share