NBA - Hvem vinder?


T
 Share

Får vi en ny mester?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har lige set Houston vs. Dallas kamp 2. Skulle lige hilse og sige at T-Mac har det ondeste dunk lige i skallen på Shawn Bradley! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Har hørt om det! Er det ikke noget med at den 2,28 m. høje stickboy vælter ud over baseline efter at T-Mac har givet ham den ansigtsbehandling..? :laugh: Det høje svin vælter sgu hver eneste gang der bliver puffet lidt til ham! Har sågar set ham dunke en eller anden guard i bøtten, men alligevel var det Bradley der væltede, og ikke den lille guard. Han stod bare og kiggede på ham.. :laugh::cooldance:

Jesper kan jeg ikke også få lidt af det dér østeuropæiske stads du tager..? :laugh: Eller kan jeg bare få den polske awkat til at tage en dosis med hjem... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja mon ikke Karl og Shaq i ny og næ spiser nogle middage der består af et par snotunger, nogle kogte gnuer, stegte okser og en hel farm af grill-kyllinger.. :tongue:

Men de skal jo passe på med alt det kød, for så kommer Lene Hansson efter dem og fortæller dem at de får sur og dårlig ånde der lugter af jern... :dry::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mc Grady's dunk var fedt. Så i hans udtalelse bagefter?

"jeg håbede han ville hoppe så mine børn kunne få en fed plakat af mit dunk bagefter :tongue: "

Mc Grady er cool nok :smile:

Indtil NBA ændrer kampprogrammet, kan de aldrig sige at de arbejder for at bekæmpe doping, uden at være dobbeltmoralske.

Det er umenneskeligt program. Men penge styrer jo skidtet..

Mener at Mournings nyreproblemer var pga. en sygdom, men hvor reel den info er, er jo spørgsmålet.

Hvis det var korticosteroider Mourning brugte, så kan det måske bedre forstås at han brændte af. Dog husk at den form for præparater IKKE er præstationsfremmende..

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Uuuuh jeg håber sådan at Houston slår Dallas. En meget mærkelig serie de har spillet indtil videre, hvor ingen af hjemmeholdene har vundet. Jeg havde ellers håbet på et Houston sweep, men nej sådan skulle det ikke gå.

Link to comment
Share on other sites

Uuuuh jeg håber sådan at Houston slår Dallas. En meget mærkelig serie de har spillet indtil videre, hvor ingen af hjemmeholdene har vundet. Jeg havde ellers håbet på et Houston sweep, men nej sådan skulle det ikke gå.

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne være fedt hvis Mc Grady lærer at blive en vinder i 4're quarter. Han har alle mulighederne for at sænke ethvert hold i 4'rde, men choker eller bliver for overtændt.

Lærer han det, er han uhyggelig..

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, der er ikke rigtig nogen der kan stoppe ham pga. hans højde kombineret med hans atletiske evner. Jeg syntes dog klart at Houston taber fordi Yao kommer i fejlproblemer forholdsvis hurtigt. Han kan jo også mere eller mindre score efter behag, når de giver ham bolden(hvilket de gør for lidt).

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Ja så gav de Yao bolden i denne kamp og hvad sker der? Manden scorer 30 point på 13 forsøg. Desværre taber Houston med 3 og har nu ryggen mod muren i kamp 6 på hjemmebane. Kunne være så fedt hvis den ryger i 7 kampe. Det har de fortjent. Selvfølgelig med Houston som vinder :tongue:

Tror T-Mac nok skal genfinde formen efter en lidt off day her i kamp 5. Han var ikke så sikker som man har set ham i de første kampe.

Link to comment
Share on other sites

Bare ærgeligt Yao ikke kan skyde straffe når det gælder..

Wanker..

ps: korrekt, spillet skal igennem Yao. De burde have en regel: Yao skal røre den i 2/3 af alle sets ellers trækker vi 50% af resten af spillernes løn  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg ved, så i starten af året gik spillet gennem Yao og da lå de ikke til playoffen (udover at McGrady's stat ikke var særligt gode). Men siden de omkring jul, gjorde mcGrady til centrum for holdet, så har de haft en temmelig god record (og både Yao og McGrady har været produktive).

Link to comment
Share on other sites

Bare ærgeligt Yao ikke kan skyde straffe når det gælder..

Wanker..

ps: korrekt, spillet skal igennem Yao. De burde have en regel: Yao skal røre den i 2/3 af alle sets ellers trækker vi 50% af resten af spillernes løn  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg ved, så i starten af året gik spillet gennem Yao og da lå de ikke til playoffen (udover at McGrady's stat ikke var særligt gode). Men siden de omkring jul, gjorde mcGrady til centrum for holdet, så har de haft en temmelig god record (og både Yao og McGrady har været produktive).

<{POST_SNAPBACK}>

God pointe, Yao's overblik er ikke det bedste.. Enorm svaghed hos en center der ellers kunne lave mange assists og åbne en del op for holdet..

Link to comment
Share on other sites

Kan være der er nogle interesserede i dette:

http://www.coolstreaming.org kan man hente et lille program der ved hjælp af Bittorrent teknologi gør det muligt at streame forskellige tv-kanaler i god kvalitet.

Herunder ESPN, der viser mange NBA kampe live.

Check også GuangDong Sports kanalen, de sender mange fodboldkampe, f.eks. fra Premier League og Serie A...

Håber ikke dette indlæg er "ulovligt", jeg er ikke helt klar over om det er borderline. Programmet er Open Source, så det er vel i orden at skrive om det her..  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Skidtet er latterligt nemt at virke, arbejder sammen med min favorit video player: VLC og nu får jeg ikke sovet, for jeg skal se stærkmand og stærkmand på espn i nat :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så slap vi af med Houston, et knebent nederlag på 76-116 :4thumbup: . Imponerende bredde når alle på holdet, som ikke hedder McGrady eller Yao scorer 16points tilsammen.

Så McGrady har stadig ikke vundet en playoffrunde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sad og så første halvleg via coolstreaming i nat og det Houston præsterede var mildest talt elendigt. Yao gjorde det fint og McGrady spillede egentlig også ok, men resten af gutterne suttede da godt nok max. Houston må nok erkende at de ikke kommer videre uden en god forward. Synd at Juwan Howard blev skadet inden slutspillet. Men det bliver spændende at se hvad Houston finder på i off season, nu hvor de har lugtet blod.

Nå men Dallas kommer jo ikke videre alligevel, Nash og co. løber dem jo over. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Forskellen på Houston og Dallas var bænken.

Nowitzki blev holdt i skal bortset fra i en kamp. Her i sidste kamp viste Dalls' støttespillere deres klasse og Houstons... Well.. Der er forhåbentlig vis en del af dem der skal finde en ny arbejdsgiver i næste sæson :laugh:

Phoenix nakker nok Dallas i næste runde..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share