NBA - Hvem vinder?


T
 Share

Får vi en ny mester?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja Nash har en ok Playoff-serie :smile:

All-NBA holdene blev også offentligtgjort i dag på ESPN. Phoenix har en spiller på både 1. , 2. og tredieholdet (Nash, Studamire og Marion). Det er vist ret sjældent, at en klub har tre spillere med.

Duncan har i øvrigt været på førsteholdet samtlige 8 år, han har spillet i NBA, det er stabilitet.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg forstod blev alle spillere testet 2 gange pr sæson, og de ville øge det til 4gange.

Dog er straffen for førstegangforseelser meget lille (5kampe?).

Kan godt følge dem i at de ikke vil smide folk ud i 2år ved førstegangsforseelser. Så er den karriere hurtigt i lokummet. NBA har tidligere smidt spillere ud for evigt fra NBA ved tre forseelser. Så der gives ikke ved dørene der.

Link to comment
Share on other sites

Jesper det kan du jo godt.

NBA kampe

Har dit grafik kort et tv out, er det bare at vente en dag, varme lidt popcorn, sætte dig til rette med en cola og så nyde kampene i fantastisk kvalitet med amerikanske kommentatorer.

Jeg har pt. ikke misset en eneste kamp i play offs på denne måde. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Detroit tog kamp 1!!!!!!!

Ud med Wade og Miami! Detroit skal vinde. Det eneste hold i playoffs :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

NEMLIG JA!!! Den eneste fornuftige grund til at holde med Heat er at Mourning skal ha' den ring, ellers er det DEEEEETROIT BASKETBALL!!! :devil: Chauncey = Finals MVP! :4thumbup:

Hva' helvede sker der egentlig for Suns?!!? Nu har de tabt begge hjemmekampe til Spurs, sådan noget abe! :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Som historien viser, så vinder hold, som ikke dækker forsvar ingen titler (ligegyldigt, hvor manget de scorer). NBA Pro basketball mener at deres forsvar er nærmest håbløst, og SA har jo også i de første to kampe scoret langt flere points end de plejer.

Mourning får heller ikke sin ring denne gang :wink:

Link to comment
Share on other sites

T--> Du må da give mig ret i at der kan være noget om snakken :poking::wink: Siger man SA tænker folk Duncan og Co.

Siger man Phoenix tænker folk Nash, Stoudamire og Co.

Siger man Detroit tænker folk hårdt forsvar og 5 "næsten-allstars" som startere! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu må Phoenix så erkende at angreb vinder kampe men forsvar vinder mesterskaber. Bagud 3-0 til SA med risiko for et sweep mandag nat.. :blink: Så de kommer højst sandsynligt IKKE i finalen i år, desværre.. :mad: Synes ellers de havde fortjent det...

Link to comment
Share on other sites

Lidt spænding i SA vs. Phx serien kom der i nat, da Phoenix vandt en kamp i San Antonio. Prøv lige at se det blok Amare har på Duncan. Det kan ses på NBAs hjemmeside. For vildt!

Link to comment
Share on other sites

Det lyder altsammen meget nobelt: "De tager doping, fordi der er for mange kampe". Det kan da godt være at det også har lidt at sige, MEN, det er da for at oppe deres værdi på spillermarkedet, at de ta'r krudt. Mo' money mo' problems.

<{POST_SNAPBACK}>

Hørt! :cooldance:

Edited by Klami
Link to comment
Share on other sites

Kanon at Phoenix vandt! :4thumbup: Hvis de så bare kan nappe den næste kamp på hjemmebane, så skal det nok blive en spændende serie alligevel... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

De har statistikken imod sig. Der er så vidt jeg ved aldrig et hold, som har vundet en serie efter at være begud 0-3. Men de var i stærkeste opstilling igen med Joe Johnson tilbage (med 26points), så det er en klar forstærkning, specielt med Phoenix manglende bredde.

Link to comment
Share on other sites

Lidt spænding i SA vs. Phx serien kom der i nat, da Phoenix vandt en kamp i San Antonio. Prøv lige at se det blok Amare har på Duncan. Det kan ses på NBAs hjemmeside. For vildt!

Ja, det var et unreal block! :blink:

Har lige set kamp 4 og 5 - good stuff. :4thumbup:

Ærgerligt, at Suns er ude. Jeg synes stadig Spurs er boooring (pånær når Parker og Ginobili folder sig ud med vilde penetrations).

Link to comment
Share on other sites

Lidt spænding i SA vs. Phx serien kom der i nat, da Phoenix vandt en kamp i San Antonio. Prøv lige at se det blok Amare har på Duncan. Det kan ses på NBAs hjemmeside. For vildt!

Ja, det var et unreal block! :blink:

Har lige set kamp 4 og 5 - good stuff. :4thumbup:

Ærgerligt, at Suns er ude. Jeg synes stadig Spurs er boooring (pånær når Parker og Ginobili folder sig ud med vilde penetrations).

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes Spurs er fede, men det er måske nydelsen af næsten perfekt holdspil og meget disciplineret forsvar. Lægger man dertil knusende ro i de afgørende faser af kampene -ja så er de MEGET svære at slå. Ginobili er da også vildt underholdene.

Man tror konstant han er ved at falde når han driver og pludseligt er han midt i et layup/hook/hopskud. Virkeligt uortodokse bevægemønstre :laugh:

Jeg syntes det er meget sjover end mange af de andre hold der nærmest kun kan spille sammen på fastbreaks, ellers står den på pick n' rolls og 1 on 1 Gaaaaab.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share