Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

Hello Frasavn. :4thumbup:

Er det muligt at få en prøve time i nord i uge 31 ved dig Majse??

For så vil jeg kombinere lidt palmestrand med lidt spinning + anden træning ved dig i Helse... :smile:

Det er jo meget længe siden....

God vind på timerne og landevejen up north. :superman:

Danf

Det finder vi helt sikkert ud af, mandag/onsdag er fortsat "mine" dage.

Landevej bliver det ik meget af for tiden, kræver tid og nye dæk på raceren.... ville være fedt med 36 timer i døgnet :w00t: .... dæk er et spørgsmål om at tage sig sammen :nonono:

Rigtig god træning til dig :4thumbup:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå,nå.......... så er der igen gået en måned uden nogen form for kommentar i min lille log.......... :blink: jeg blir nok ikke rigtig god til at få ført den.

Update:

1) min træning kører som den altid har gjort, meget stabil... uden de store forandringer

2) en lille ferietur i Holland, det sydlige..... og JA, der var sommer, varme og solskin lækkert :bigsmile:

og der blev kørt et par spin timer............ guidet af et par hollandske insturktører............ ganske okay...

incl. JUMPS, som ikke er kørt siden sidste sommer, hvor jeg var i Italien og her før, da vi i centret havde

besøg af et par tyske instruktører

3) jeg har investeret i nyt pulsur.... et F11-POLAR, kunne jeg driste mig til :tongue: ..... og tak, det er vist nok teknik

for mig :w00t:

har dog fået lavet fitness-test og indkodet OWN-zone, så langt så godt

nu skal det afprøves i morgen.........bliver helt spændende, har indtil videre bare haft en ganske billigt ur, hvor jeg har kunnet

aflæse puls under træning og det har været helt fint.

Håber jeg får udnyttet min nye investering optimalt

Og ja, så er der en uge til jeg igen kigger forbi "stobyen" som altid rigtig fedt :4thumbup: glæder mig som et lille barn og om 3 uger bliver det Italien........... YEAH.... og selvfølgelig er der planlagt besøg i center, så jeg kan snuse til lidt spin :wub:

armene kan slet ikke komme ned igen :w00t::devil::wub:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Halløjsa der..... min log er da lidt tynd......... stadig gns. 3 træningspas om uge............. så det kører.

Sidste weekend tilbragt på Frederiksberg og omegn..... var en tur på Nygårdsvej og kører en elite time hos Henrik Withen.....

simpel opbygning, men fed time.... kunne have været fedt, hvis nogle af de svendende og søde mennesker var blevet

siddende fra første time......... men det gik, der var nok motivation bare at træne og køre optimalt.

Videre en tur i Fields bare for at få tiden til at gå, til vi skulle ramme enkelt-starten i PostDK-rundt.......... var en tur inde bag og

tjekke i ryttergården. Okay at sidde ved målstregen og se rytterne kommer blæsende over linien

Søndag var rigtig lækker, godt vejr og perfekt placering midt for opløbsstrækningen, så vi hele tiden kunne følge udbryder gruppen contra forfølgerne og se hvordan de støt og roligt skar mere og mere af tiden for til sidste helt at have hentet de

4 hårdt arbejdende udbryder...... spændende.

Før profferne ankom, ruller en hel flok motionister ind over stregen, de har fulgt PostDKRundt og kørt samme ruter, det trak da lidt i mine ben for netop lige at sidde i den flok, men ikke alle etaper, de sidste 2 eller måske bare den sidste vil være ok, så måske skulle jeg støve stålhesten af og se at komme lidt mere på landevejen igen.... jeg overvejer stærkt, så må jeg se næste sæson.

(Kræver nok en mindre "update" af min elskede landevejscykel).

Sidste uge 3 x spin, nu begynder sæsonen for alvor, folk er så småt tilbage, velmotiveret og hårdt arbejdende, det har bare været

en perfekt uge.... måske nok lidt for meget i den hårdezone for mit vedkommende, men det er jo lige der det gi`r et kick.

En lille uges tid, så kalder Italien.............. og selvfølgelig, skal der prøves spin :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

OG alt træning i Italien var udelukket... alle center var lukket hele august.... men det er jo læng siden nu.........

har haft en god september med okay deltagelse på hold og okay træning for mit vedkommende........

Oktober startede rigtig godt men en dejlig fest hos Arne.......... :cheer:

Har startet hold for den lokale cykel-club .... mangler selvfølgelig lidt at rytterne endnu..... vejret er godt og helt forståelig vil de gerne træne ude endnu...sjovt og lækkert at køre med dem........ mange af dem kender jeg fra min egne tid på landevejen :superman: rigtig hyggeligt.

Har fået den første udfordring :devil: , at køre landevej med dem, på trods af min cykel ikke er helt up-to-date gearskifte sidder ik i håndtag og den vejer nok en smule mer end de fleste cykler i dag, men værst er, at den har møre dæk, det er der så en af rytterne, som har lovet at sørger for "nice"...

betingelse fra min side, høj solskin, vindstille (kniber nok her i det mørke) og min. 20 grad, så det bliver nok først i den nye sæson.

Denne uge, 5 timers spin på 3 dage..... et par dobbeltimer, kan mærke det er let at blive afhængig af lige at snuppe 2 i træk.... men problemmet er TIDEN..... rigtig rart at bonne ud og presse sig lidt længere ud end man plejer..........

indtil foråret vil der være 2 timer i træk 1 gang om uge, og det betyder (krydser finger) at jeg kan køre med fyrerne i cykelclubben, når vi skal på landevejen, skal jo helst kunne trække afsted 2-3 timer på landevejen... hmmm vi får se :blush:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hovsa så fandt jeg min egen log.... mangler vist lidt update ???

Efteråret.. er bare løbet afsted, fortsat sammen trænings mængde som altid.

Dog har jeg æren af vores lokale cykelclub.. på en ekstra time over vinteren.... deres udfordring til mig er at køre med på landenvejen til foråret, MEN.... jeg er blevet lidt forkælet i et dejligt varmt træningslokale....... så der skal minimum være 30 grader, høj solskin og fulgefløjt før jeg får min lille mås ud på raceren :blink: og så lige 2 nye dæk (det er der så nogle af fyrerne, om gerne vil fikse for mig) hehe.. lad os se, måske tar jeg udfordringen op, har jo kørt mange gode motionsløb og haft mange gode timer sammen med dem før i tiden... kan da indgå, som et måske nytårs-forsæt :4thumbup:

Et helt sikkert punkt på 2008, flere glade oplevelser, se endnu mere til de mennesker jeg holder af og gør alle de ting, som jeg elsker at gøre.

Motionen vil fortsat være et stort punkt i mit liv, der skal køres et par 24 timers event, møde de mange mennesker, som jeg efterhånden har mødt nogle gange ved samme events, dejligt.

Planen er stadig og suse lidt rundt i landet og tjekke center og få inspiration til mine egne timer......... og selvfølgelig besøge "stor staden" og få lov at nyde de fede instruktører, der findes der , bonus er så power shop :chopper: genet bliver luftet ved samme lejlighed og besøg/løbe ind i de søde mennesker jeg har lært at kende over there :wub:

Spin i udlandet har været succesfuldt de sidste par år... sjove, stemningsfyldte og ind imellem mærkelige oplevelser på den konto, noget jeg vil prøve at satse på at få puttet i kalenderen 1-2 gang igen i år.

Så er der lige MOL-træf, har indtil dato ikke været heldig på det punkt... altid være en overfyldt kalender, når træffet har kørt at staben, så jeg krydser finger for at kunne være heldig i år (håber).

Og så skulle jeg måske blive lidt flittig i min egen log ???? Vil prøve, det vil vise sig..... mange gange er det jo langt mere spændende hvad i andre søde MOL-folk skrive, sååååååå...........

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Så er det snart sommer og jeg faldt, da lige over min log - - - det bliver ik til meget skriveri.

Får dog trænet............ kører mine hold, som altid + skiftet center i min anden by - til Fitt.dk :wub:

Siden januar, er der blevet trænet en del.....

Første og bedste: vi har haft besøg af Arne i vores center .... godt foredrag, gode timer han kørte :4thumbup:

Har været en tur på konvention i Vejen....... hmmmmm, havde en lille aftale med en af mine kollegaer om lige at smutte ud og finde noget godt at spise fredag aften, efter et foredrag med selveste Chris MCD og 1½ timers spin, lang næse, store ører og åben mund :nahnah: ...... alt var lukket og vi endte med at spise junke food :devil:

Fik lørdag kørt et par gode timer igen Chris-timer, hørt et foredrag og kørt endnu en time ved en fyr, jeg har glemt hvad hedder og hvad kørte.... festet lidt lørdag aften.

Søndag blev til et interessant foredrag ved Kim Greisen, skulle have kørt nogle spintimer, men gad simpelthen ikke sætte mig på en Star-Track-cykel endnu en dag ...

Har været en tur i Bremen og kørt 24 timers...... siger bare: Italienske instruktører de rocker bare :strat: der var sjov, ballade, massere af italiensk charme og luftguitar , af og på cykel, massere er af liv og "give me five"............... - fede timer de fik bygget op

- herudover gennemsnitlige tyske, hollandske og tjekkiske instruktører - master ham selv gav en okay time (spinningkonceptet) ligger sig efterhånden meget godt op af os danske instruktører, som ikke kører konceptet, det var da positivt, dvs. fryseturer er taget af deres program, men jumps lever i bedste velgående.

180 cykler..... lysshow og fed stemning.............. :hippy:

For de mere vågede var der samtidig 24-timers sauna-marathon.......... og nu taler vi jo Tyskland - hvor håndklæderne ikke kan blive små nok og der ik ligefrem er skille vægge eller dører mellem herre- og damebaderummet, tvært om- - til glæde for nogen og til stor overraskelse for andre :blink::tongue:

Denne weekenden gik turen så til storbyen, fik kørt et par gode timer ved Kim Withen og det bedste, nej næst bedste, POWER SHOPPING :chopper: det bedste var en rigtig hyggelig eftermiddag i selskab med Arne -- tusinde tak :wub:

(og Arne det blev kun til 1 par nye sko - og ganske lidt nyt tøj :wink: )

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Tak Candygirl og Arne.......... al den snak om landevej .... fik mig til at finde raceren frem, min gamle oversize-aluramme fra ca. 1990 -- blev støvet af, lige ned og investerer i nyt batteri til min cykelcomputer (blev enig med min faste cykelhandler, at det da var noget fra oldtiden, men den virker nogenlunde endnu) og fik fat i ny olie til kæden........

hjem og pusse, nusse og få luft i dækkene og så afsted

Jubbiii............. havde helt glemt den lækker følelse af frihed, natur, alle duftene og fuglefløjt...... :wub:

Min egen lille rute, som jeg har kørt utallige gange førhen... fordi den har en god længde, når man træner alene, og den er tilpas kuperet...... første stykke er rimeligt fladt ca. 10 km herefter er resten af turen rimmeligt bakket... samtidig er der jo altid pæn vind her i det mørke Jylland i dag ingen undtagelse........ lagde ud i modvind først 7-8 km, herefter side vind.... 3-5 km, hvorefter det var tid til medvind og det lidt mere bakket landskab for de næste 10 km...... side vind igen og modvind/side hjemad sidst små 15 km........ gråvejr og halvkøligt, men dejligt :devil:

Prøver at vedhæfte min rute

Snitpuls 75 %

max 87 %

Rutelænge 38,8 (min computer)

Snitfart 27,81 km/h (incl. hold for trafik mv.)

http://routeplanner.iform.dk/composite-9.h...B1-69616BD811AD

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Se det var lækkert at læse :bigsmile: OOg intet galt med oversized alurammer! Ærgeligt vi ikke lige bor i nærheden af hinanden :tongue: (af mange grunde) Så dejligt at tilbringe enftermiidagen med jer gode mennesker sidst!

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt vi ikke lige bor i nærheden af hinanden (af mange grunde) Så dejligt at tilbringe enftermiidagen med jer gode mennesker sidst!

Ja, det har du ret i Arne.......... måske kan jeg slæbe min oversize med næste gang.......... indtil videre har jeg sat mål for selv at køre landevej lørdag.... og om en månedstid - kunne min plan være at trille ud min i "gamle" cykelklub og afprøve en tur med dem igen, de har flere gang rykket i mig, da de kørte vintertræning hos mig.....

og selv tusinde tak for en dejlig eftermiddag i det Københavnske...... det var, som før skrevet , super dejligt :sun:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Endnu en uge........ og som planlagt en tur på landevejen i går............ samme rute, som sidst, lidt tungere ben, ik meget vind... lækker sol og varme....

38,8 km

snitfart 27,6 km

(igen incl. stop med videre - rodede lidt rundt i at komme ud af byen, på trods af at jeg altid har boet her, ville tage et hurtigere alternativ, troede jeg :crazy: )

snitpuls 74%

maxpuls 86 %

Lækker tur.......... skulle som sidste uge - en tur i Fitt.dk og undervise, havde ík rigtig fornemmelsen af hvordan benene ville være, sidste søndag var de lidt mørbanket, faktisk super godt kørende i dag. :devil: ....

Forventer jeg må prøve en anden rute næste lørdag eller måske køre samme bare den anden vej rundt....... eller alternativt lægge 10 km på ruten.

Lyder til vejret skal blive rigtig lækkert næste weekend... op til 25 grader, loving it :wub:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Igen... en tur på landevej, helt alene - bare lille mig.... lørdag blev det ik.... for meget om ørene og halv træt, så fandt raceren frem i går..........ud i det blå ... super vejr, lækkert at køre, høre fuglefløjt, dufte blomster og alt det grønne.

Planen hjemmefra var samme rute, som altid + en ekstra 10 km koblet på........

- men det nordjyske vejvæsen fik hurtigt ændret i mine planer, efter de først 12-15 km... lige der ved den lille landhandel og hvor det kuperet starter havde de simpelthen dækket asfalten med skærver.... SÅ :devil: ny rute.......... ud på hovedvejen ca. 8 km.... videre ind på det lidt mere bakket......... efter 30-35 km samme forhindring , for s... igen et hurtigt omvalg

lækkert at gense nogle af de veje, som jeg har slæbt mig afsted på sammen med cykelklubben for år tilbage........ gav da lidt smil på læbe ...... havde næsten glemt de fandtes.....

Snitpuls 76 %

Maxpuls (tror der skal nyt batteri i min rem) 113 % (min max. puls står korrekt)

Snitfart 28,5

distance 46,3

maxfart 45

http://routeplanner.iform.dk/composite-9.h...EC-F4A1AE5215EC

Herudover kører spintimerne som de plejer, trods det gode vejr....fed opbakning..... dejligt der er nogen, som gider sidde og svede sammen med mig

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Nåede en lille tur ud i dag.. prøvede at redigere i en af mine ruter for at spare lidt tid der, men lykkedes ikke helt..... poster alligevel ruten... skal bare skæres 5 km af... så er den okay stykket fra kvissel ud til hovedvejen op mod Tolne....

længde 42,36 km

snitfart 28

max fart 42 km

puls gns 75 %

puls max 83 %

http://routeplanner.iform.dk/composite-9.h...FE-727127E61D2E

Lidt tunge ben, da min spintime i går primært bestod af lange tunge intervaller, men fed tur primært pga af vejret. :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:crazy: virkelig været en crazy uge......... der har ikke været meget overskud af tid og energi..............

ud over 3 spin hold denne uge, blev det ik til tur på landevej.... havde planlagt slaget skulle stå i dag, men der var mer vigtig ting at tage sig til :unhappy: og landevejscykling var lige pludselig ik så vigtig i den sammenhæng...... håber på det kan blive plads til en enkelt tur i ugen.........

fredag er der afrejse til Paris............... så er der ik træning før mandag........ udover måske lidt Power Shop :chopper: i det franske, måske, måske ik....... og er der overhovedet mer plads i skabet :crazy::w00t: - håber på perfekt vejr (krydser finger)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå, nå... her var min lille log .....

Det er ikke blevet til meget landevejskørsel, dårligt vejr her i "det mørke" og jeg gider ikke køre og fryse eller for den sags skyld pudse - nusse cykel. Lidt olie i ny og næ og luft i dækkene, må kunne gøre det :tongue:

Fed tur til Paris, lækkert vejr - varmt, varmt - massere af liv over alt, gode shopping muligheder :wub: lækkert, lækkert, det lille tjek i skabet inden afrejse, gjorde at det KUN blev til et par sko :w00t: ........tilbage til træning,

skal til Italien om 3 uger, vores Italienske spin-instruktør har lovet en lille event,når vi kigger forbi :smile: nice

uge 35 bliver det Club La Santa ......... YEAH.......... derfor er jeg igen hoppet på den naive tanke, at der skal trænes lidt vægte (gad vide hvor længe det holde :crazy:) og selvfølgelig skal der trænes landevej :bike: planen er helt klart det skal køres en del km på La Santa... :banana:

sidste par uger har stået i "spin-tegnet" - har lige bestilt nye dæk til raceren, så please sol og sommer come back :sun:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ingen landevejs cykling endnu - havde, over nettet, bestilt nye dæk..... og modtog pedaler, hvordan hænger det lige sammen :blink: nå, så må jeg en tur til min lokale cykelsmed

Nogle af mine kollegaer har fået den fede ide, at vi skal afvikle en 1/4-dels triathlon.... og selvfølgelig har det kriblet og jeg har meldt mig :crazy: det er simpelthen ik nok med landevej og spin - - nu er der koblet svømning på og ganske lidt løb.

Det hele afvikles 6. sept. er allerede presset, der er ik meget konkurrence-gen i mig, men jeg kan mærke jeg ik gider være sidst.... det KRÆVER TRÆNING... og lidt ekstra smugtræning :w00t:

Ved der er ande, som deltager i ekstremer - men det her er lidt ekstremt for mig...... glæder mig og håber, jeg kan sætte et par kollegaer på plads :devil: (håber :innocent: )

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Søndag blev der tid til udendørs cykling en tur på 42 km - i Nordjysk (mer end frisk) vind - var heldig der ikke faldt regn - hader at skulle nusse/pudse raceren, når der er smadret helt ind.

Gns puls 75 %

Gns fart 27,5 km - lidt lavere end normalt- den kuperet rute - den anden vej rundt - og hård modvind ½-delen af ruten, så jeg må være tilfreds

Svømning ik siden torsdag, blev til 1 km - så nu skal der skæres af tiden - snupper en tur i morgen tidlig inden jobbet kalder

Løb - 15 min på bånd i centret i forbindelse med lidt styrke

(det er for lidt, løbeskoene må virkelig op i gear, hvis jeg skal gøre mig bare lidt forhåbning om at slå et par af mine kollegaer på 1/4-deles triathlon -

Træning af ryg / bryst / mave/ triceps/ biceps og ben (burde kaste lidt styrke ind sidst på ugen- når det ikke, skal pakke, Italien kalder fra fredag)

Spin mandag / onsdag (i dag) fed fornemmelse at sidde med fuld-sal onsdag kl. 17.00 i uge 29 :w00t: så gider man da kører spin

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En god uges tid i Italy :smile: - -- uden træningen :unhappy: hjemme igen til super vejr :wub:

Lidt spin ellers 3 stive timer, 3 ødelagte negle :crazy::wink: ,et stigende temprement og 2 knækkede dækjern ( ny indkøbte, noget værre skrammel - så jeg må finde et bedre altertiv, som de gamle jeg havde, der er pist væk :blink: ) så lykkedes det at få skifte dæk på min racer - energien helt væk, det blev ik til cykling i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så er sommeren ved at blive til efterår..... det har været lækkert med landevejscykling og en fed, fed uge på Lasanta Sport- med endnu mere cykling og spin - sol v/poolen og dejligt mad :)

Har for 14 dage siden gennemført en mini iron/thriatlon - tur nøjagtig 900 m svøm, 45 eller rette for mit vedkommende 47 km cykling og 10 km løb........ lækkert at få prøvet om det kunne lade sig gøre, det kunne det. Eneste træning op til var

cykletræning - svømning 4 gange og løbe 1 gang inden - så jeg er glad for at have gennemført

(Vi var 8 kollegaer - 7 gennemførte) og jeg var ikke sidst i mål :wub::devil:

Nu hvor jeg har fået støvet cyklen af, er jeg blevet super glad for landevejscykling og hvilket super vejr.

Blev til lille tur i går - gode ben

Dobbelt længde i dag - og supe gode ben :w00t:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Lækkert I begge er blevet landevejsbegejstret!

Og jeg har siddet her og klukket over at "nogen" fortæller på fjæsbog at de var lidt bitre over at blive sat :devil:

Hehe.... prøv lige at forstille dig, hvor lækkert det lige føltes :devil::w00t:

Og ja, det er lækkert igen at være på landevejen på trods af at min cykel er 15-18 år og har gearskifter monteret på rammen, det store plus er at det er en aluramme....... måske venter der ny racer forude.......

Michael har set et rigtig godt tilbud i Odense - han skal den vej i morgen og vil lige poste et foto til mig, du ved farven betyder rigtig meget for os piger :blink::crazy: tøjet skal helst match - - og iøvrigt: pyt med hvilket materiale cyklen er lavet af og hvilket udstyr der er monteret :w00t:

Min gamle racer skal så bruges, når vejret er mindre godt - --- det er jo fortsat en kanon cykel, som kan jorder drengene derude i de nordjyske bakker :wootdance: (ikke kun 1 med 2 så baghjul igår) - der er mange gode minder fra lange motionsløb og mange kilometer med cykelklubben, efterhånden mange år tilbage, men de er der og betyder noget :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Majse...........Syntes også der er lidt dødt her i din log.....har man haft et travlt efterår på landevejen.....Nå det var ikke for at gi' dig dårlig samvitighed 8Min er der heller ikke sket noget i),men egentlig for at ønske dig en :nissetunge: god jul og et godt nytår :nissegrin:

:nissecool: ............Tantor

Link to comment
Share on other sites

Tusinde tak Tantor - og glædelig jul til dig

Har fået cyklet nogle kilometer på landevej og sat et par fyrer på plads op ad bakkerne :blush::devil: rigtig lækkert at kunne det - men det er nok bare til de har styr på prioritering af kræft og teknik i forhold til en spintime.

Ellers har det jo været et travlt halv år på job (finanskrisen kan jo mærkes, når man er ansat i pengeinstitut) og i livet generelt- din log står jo oz lidt "tom" ind i mellem - får du cyklet :chopper:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Forår på vej :4thumbup: og det blev afprøvet - på med ny indkøbet løbesko og af sted ud i den sene eftermiddagssol - herligt :innocent:

med en god måned til ½ marathon i Göteborg - er det nu, der trænes for at nå bare en bitte smule løbeform.

(Viljen må bare bære mig igennem :crazy: )

Vinteren er gået inde på spincyklen, egen hold og lidt besøg på andre timer i andre center - en enkelt 24 timers er det blevet til og lidt småtterier i form af 2 og 3 timers events.

Har været på visit Storbyen en enkelt gang (faktisk her i marts) og sådanne besøg incl. heldigvis hygge sammen med Arne, dejligt :bigsmile:

Som bonus blev der tid til at køre med på en rigtig lækker Kim G. time ------- bare at få lov at køre igennem :wub::devil:

Planen er fortsat mine spintimer - løbetræning - og det altid overset, let styrketræning (må da snart kunne få det puttet ind som en lille lækker rutine :wink: )

Link to comment
Share on other sites

En update fra majse - HURRA :bigsmile:

Giver dog mig dårlig update samvittighed :tongue:

Ja - kan du så se at komme i gang ARNE :bigsmile:

Havde planlagt løbetur i går men, men - - dovenskaben sejrede - eller var det pga lange møder på job og totalt udsolgt :crazy:

Tilgæng (efter lille micro overtagelse) - sprang løbeskoene på fødderne i dag - 8 km blev det til på asfalt og skovløb, havgusen hang over byen, fuldkommen lukket af dis, ved ikke hvorfor, men benene førte mig ud i vores dejlige skov.

Lækker, lækker følelse, benene gad virkelig løbe - dejligt ro i skoven - mødte ikke en eneste sjæl.

Lyden af fuglefløjt, aktivitet i skovebunden og dråber, som faldt fra de dug tunge grene og rammet de sidste rester af efterårs-/vinterbunden, følelse af at leve og bare nyde en lækker løbe tur :wub::devil:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share