Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hehe....... kan godt forstå du glæder dig... og det er bare en oplevelse og ret tilfredsstillende, at sætte sig et mål og fuldfører YES...............

Ja.......... please MOL Træf....

Hej Majse

Tak for din hjælp med mit projekt Farum Park :wink: det var en rigtig fed oplevelse....dog var det lidt surt at vi havde fået at vide at der fulgte et værelse med hver cykel :innocent: så ingen af os havde tænkt på at tage noget sove grej med :blink: men heldigvis fik vi et værelse der ikke var blevet benyttet men bestilt af en anden :superman: Der stod 3 cykler der ikke var kørere til da vi startede :devil: så lær dog at melde fra i god tid da der var mange der ikke kunne være med :wink: . Sorry måtte lige have det ud :blush: men det er IKKE sidste gang jeg er at finde på sådan et træf :wub: så pas på jylland IM COMMING :superman: Kørte 8 timer men fugten varmen og ikke mindst ben der bare kørte der ud af var så FEDT :wub: at være med til så næste gang

kører vi til vi er færdige :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Majse

Tak for din hjælp med mit projekt Farum Park :wink: det var en rigtig fed oplevelse....dog var det lidt surt at vi havde fået at vide at der fulgte et værelse med hver cykel :innocent: så ingen af os havde tænkt på at tage noget sove grej med :blink: men heldigvis fik vi et værelse der ikke var blevet benyttet men bestilt af en anden :superman: Der stod 3 cykler der ikke var kørere til da vi startede :devil: så lær dog at melde fra i god tid da der var mange der ikke kunne være med :wink: . Sorry måtte lige have det ud :blush: men det er IKKE sidste gang jeg er at finde på sådan et træf :wub: så pas på jylland IM COMMING :superman: Kørte 8 timer men fugten varmen og ikke mindst ben der bare kørte der ud af var så FEDT :wub: at være med til så næste gang

kører vi til vi er færdige :devil:

Lyder SÅ fedt, ja det er helt speciel oplevelser.........og uanset hvor brugt man er, så er det fedest at sidde på sidste time og være med til at tælle ned de sidste sekunder :bigsmile: (har jeg prøvet et par gange.... så heftigt)

Trætheden kommer først et par døgn efter......... første gang jeg deltog.... var vi (mig og min daværende kæreste) på besøg 2 steder på hjemturen hmmmmmm....... forstår slet ikke hvordan vi kunne holde den kørende i mer end 36 timer og kun en enkelt times søvn, men det gjorde vi :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lyder SÅ fedt, ja det er helt speciel oplevelser.........og uanset hvor brugt man er, så er det fedest at sidde på sidste time og være med til at tælle ned de sidste sekunder :bigsmile: (har jeg prøvet et par gange.... så heftigt)

Trætheden kommer først et par døgn efter......... første gang jeg deltog.... var vi (mig og min daværende kæreste) på besøg 2 steder på hjemturen hmmmmmm....... forstår slet ikke hvordan vi kunne holde den kørende i mer end 36 timer og kun en enkelt times søvn, men det gjorde vi :w00t:

Som ny her...har dog læst siderne en tid er det specielt og spændende at læse jeres hard-core træning..synes det er flot og jeg har nu spinnet i ca. 4 mdr.. ikke på samme plan men bestemt et godt redskab som træning. træner ca. 2 x pr. uge a 1 time. 36 timer er vildt... hmm kunne være spændende at prøve.. og joooo er vel en fordel man har en kæreste der har samme interesse...ellers kan det vel være svært at følge med dig :bigsmile:

Jeg har haft den bedre halvdel med et par gange... og tror hun kommer med nu.- ex-håndboldspiller

Fortsæt den gode takt, og lad os høre hvon træningen går.

God log sammen med de øvrige spin-venner....

Link to comment
Share on other sites

Som ny her...har dog læst siderne en tid er det specielt og spændende at læse jeres hard-core træning..synes det er flot og jeg har nu spinnet i ca. 4 mdr.. ikke på samme plan men bestemt et godt redskab som træning. træner ca. 2 x pr. uge a 1 time. 36 timer er vildt... hmm kunne være spændende at prøve.. og joooo er vel en fordel man har en kæreste der har samme interesse...ellers kan det vel være svært at følge med dig :bigsmile:

Jeg har haft den bedre halvdel med et par gange... og tror hun kommer med nu.- ex-håndboldspiller

Fortsæt den gode takt, og lad os høre hvon træningen går.

God log sammen med de øvrige spin-venner....

Tak søde mig2000...... ja, hvis først man får smag for spin, så er det virkelig fedt og rigtig god træning... slet ikke til at undvære , kan man få lokket kæresten med er det bare super :4thumbup:

Synes bestemt du/i med tiden skal prøve at kaste jer ud i de lidt længere maratons.......... nogle gange køres der jo oz 3-timers i forskellige center.

Glæder mig til at følge din log (hvis du har/får en tjekker lige :cool: )

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak søde mig2000...... ja, hvis først man får smag for spin, så er det virkelig fedt og rigtig god træning... slet ikke til at undvære , kan man få lokket kæresten med er det bare super :4thumbup:

Synes bestemt du/i med tiden skal prøve at kaste jer ud i de lidt længere maratons.......... nogle gange køres der jo oz 3-timers i forskellige center.

Glæder mig til at følge din log (hvis du har/får en tjekker lige :cool: )

Hej Majse...jo kom da igen til træning ....begynder +, og instruktør gav 15 min ekstra i dagens anledning...fedt.. synes efterhånden man får godt greb om disponering af timen.

Og jo du har bestemt ret i at en fordel kæresten er med.. Hun spinnede derud af igår...og siger klar til næste time.. Så jo...en fordel ind imellem at kunne lave noget sammen, og lidt fælles interesse. :4thumbup: :4thumbup: . Sådan har du det måske også??

Overvejer da 3 timers spin...vil lige checke om muligheder her i østdanmark.

Nå vil da overveje den log :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Majse...jo kom da igen til træning ....begynder +, og instruktør gav 15 min ekstra i dagens anledning...fedt.. synes efterhånden man får godt greb om disponering af timen.

Og jo du har bestemt ret i at en fordel kæresten er med.. Hun spinnede derud af igår...og siger klar til næste time.. Så jo...en fordel ind imellem at kunne lave noget sammen, og lidt fælles interesse. :4thumbup: :4thumbup: . Sådan har du det måske også??

Overvejer da 3 timers spin...vil lige checke om muligheder her i østdanmark.

Nå vil da overveje den log :w00t:

Lyder rigtig spændende med egen log........... hvor i østdanmark holder du/i til ???? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lyder rigtig spændende med egen log........... hvor i østdanmark holder du/i til ???? :smile:

Jamen hører til i KBH, men er flyttet til sydsjælland nu--job/ vi har begge fået job hernede nu.... Men indimellem i kbh..... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lyder rigtig spændende med egen log........... hvor i østdanmark holder du/i til ???? :smile:

Ups og dig..hvor spinner du henne i dette land?? har indtryk af dit log du drøner lidt rundt i landet indimellem. Det kræver vel lidt planlæging--job etc/familie/muligheder?

Næste spinning for os i lørdag...yes

Link to comment
Share on other sites

Ups og dig..hvor spinner du henne i dette land?? har indtryk af dit log du drøner lidt rundt i landet indimellem. Det kræver vel lidt planlæging--job etc/familie/muligheder?

Næste spinning for os i lørdag...yes

hmmmm.............. du har fuldkommen ret....... jeg er lidt rundt omkring....... det er det fedeste at komme rundt, se hvad andre center har at tilbyde og tage inspiration med hjem.......... bonus er at man møder en masse søde, rar mennesker, med samme interesse, som en selv ....... fantastisk :wub:

Og tja...... jeg bor helt oppe i det mørke Jylland ved østkysten ... men som du ser, er ind imellem lidt rundt omkring :4thumbup:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

hmmmm.............. du har fuldkommen ret....... jeg er lidt rundt omkring....... det er det fedeste at komme rundt, se hvad andre center har at tilbyde og tage inspiration med hjem.......... bonus er at man møder en masse søde, rar mennesker, med samme interesse, som en selv ....... fantastisk

Godmorgen Majse :superman:

Du har bare så ret i ovennævnte :wink: og jeg har selv så småt planlagt en rute jeg skal have kørt når jeg aligevel skal til Jylland i forbindelse med firmaet så istedet for at

køre direkte hjem....klarer vi lige hjernen med en omgang spinning og :blahblah: med nogle af alle jer andre herinde fra mol :superman: for så er man klar og har et

fornyet overskud igen :wink:

Kan du også have en dejlig week-end :cool:

Link to comment
Share on other sites

Britone -> jojo jeg er i live :smile: har bare haft en kanon travl uge, som virklig har trukket tænder :4crutches:

jobbet helt vildt............og afsted til hold-kørsel næsten hverdag...... så helt solgt

Skulle du komme forbi Fr.havn, når du skal til Jylland, kan du bare smide en mail....

caNinen -> ja ustabil for tiden, men har det okay (tak søde :bigsmile: )

Ugens træning:

Søndag: Gulvhold -> 45 min low/high efterfulgt af en gang lettere all-body trimm

Mandag:Spin v/ego 57 min (nyt program fedt, fedt......folk kunne li det så :devil::devil::devil::devil::devil: )

mave/ryg .... hmmmmmm nåede vist oz lige ind i styrkesalen

Tirsdag: StepQueen 55 min step efterfulgt af mave/ryg (i Hjørring, som altid dejligt)

Onsdag: Spin v/ego 58 min jo......det kørte bare mave/ryg

Torsdag: Spin v/ego.... for vores Floor Ball fyrer sjovt at presse dem lidt :devil: :4thumbup:

Fredag: HVILEDAG.... great :w00t:

Lørdag: Spin v/ego 60 min fed time......... dejligt, skønt, så godt.........bortset fra det var morgen-træning, kroppen

har det svær så tidligt

Link to comment
Share on other sites

Well der er jo også andre ting i livet end at sidde flere timer på MOL ...

Hvad mener du med det :blink::laugh::laugh:

du kan tro jeg melder min ankomst når jeg rammer Jylland næste gang...så vi kan få prøvet noget spinning :superman:

Ha en god lørdag aften

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hmmmmm.............. hold da op næsten en hel måned siden jeg har skrevet i min log...... grund, stress på job og mange andre ting som har taget min fritid... har ikke haft tiden og energi......... vil prøve at få

skrevet lidt i min log igen.

Hvad er der så sket i mellem tiden....... tja massere af træning primært på instruktørcyklen og selvfølglig min ugentlige tur til Hjørring som step-dronning :smile: seneste udfordring Convention i Vejle

Fed, fed week-end, helt fremme, hvor man kan sidde og se instruktøren ind i øjene og virkelig få det

hele med..... og så sammen med massere af andre spin-freaks.......... loving it.

Lørdag 5 timer i sadlen.......... herligt og party party lørdag aften KS havde arrangeret spisning og fest for

de som havde lyst, når nu man skulle overnatte tja hvorfor ikke tage det med :w00t: må indrømme folk er meget seriøse så ik meget party og der hovedet ramte puden ved midnat og heldig nok for skulle stå klar til første spin time 8.30

Søndag......... hvad var nu det, havde forventet ømme, trætte ben ...... men de føltes helt ok, hmmmmmmmm........ men må indrømme det har været svært at få indtaget nok energi, når man

oz vil køre timerne optimalt for at mærke, hvordan timerne skal følelse :innocent:

Kom vist godt nok til at love mig selv at jeg bare ville stå af, hvis jeg ikke kunne holde sidste time, som

var en 75 mins. men hov.......... da timen først var igang kørte den bare ........ en rigtig fed time

Peter Alminde leverede.

Min favorit time bliver den Michael leverede interval time........... presset helt ud overkanten :devil:

Nå, ugens træning kommer senere

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage fra pausen :smile:

Ser godt ud med træningen fortsat - der er åbenbart flere der har været til den konvention i Vejle :smile:

Tak søde.................

ja, vi var vel ca. 60 spin-freaks........... kunne være en ide at prøve at tage med

næste år.......... Vejle er bedst...... Convention i Storstaden (Albertslund 2005).. hmmm langt færre

deltagende så det rykker på en helt anden måde i Vejle :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Ugens træning:

Mandag:

Spin v/ego 60 min

fed time alle oplagt og gæster fra udlandet..... (der blev leveret ekstra cykler) og mit engelsk blev pudset af :blink:

(godt man lige havde været på Convention og modtaget undervisning på engelsk)

mave/ryg

Tirsdag:

Step Queen i Hjørring :bunny: 60 min. step og mave/ryg træning

Onsdag:

Spin v/ego 58 min

Igen fed time - bygget op som en pyrademide..... længste interval tempo 4stående/4sidden samme stignig og tempo holdt alle 8 min. :devil::devil::devil: ......... fys 9 - 9,5 (folk kommer virkelig til at holde af sig :bigsmile: )

Mave/ryg

Fredag:

Spin v/Tanja 55 min

Søndag:

Skal lige have lagt ny taktik, så afsted og afprøve

SUUUUUUKKKKKKKKK min styrke træning er virklig blevet til skod..... savner den, men har desvære overhovedet

ikke haft energi og tid....... vil prøve at sparke mig igang igen......resultat se med det samme... så ENERGI og så

stjæler jeg bare minutter Rigtig god søndag........ solskin heroppe i det mørke Jylland :w00t:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Fed time jeg fik brændt igennem søndag...... solo spin, men hvad :superman:

Mandag:

spin 60 min v/ego

Mit fede program fra søndag......... virkelig godt og endda tung kørsel indlagt

(aldrig været min stærke side moi : mellemtakts freak og tempo-kører, but I think I like it .... yeah :4thumbup: )

Mave og ryg træning

Tirsdag:

Step as all ways........... mave og ryg..........selvfølgelig (styrke stadig not....... må simpelhen snyde mig

og komme igang)

Onsdag:

spin 60 min v/ego -> hurtig videre til møde

Efter flere forespørgsler kørte vi mandags programmet......... fantastisk........ flyvende og klar til week-endens

12 timers event :wub::wub::wub:

Torsdag og fredag, hviledage................ vil være helt klar til lørdag................. små bobler i maven glæder mig helt vildt til igen at sætte mig på cyklen og kører igennem .... :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

God fornøjelse med eventen - skal nok blive sjovt :smile:

Fortæl om det program du kørte? søn/man?

Søde, vil jeg gerne.......... mailer det en af de nærmeste dag

sidder her fredag aften og er lidt presset skal køre de sidste to timer på eventen i morgen, sidste time er på plads og perfekt, time før :crazy: .....

mangler inspirationen til et fedt, men ik for hårdt program og så noget musik som rykker........................ har et læs

selv men har hørt det hundrede og en gang

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Fed, fed dag i går, blev til 6 timers spin 4 på hold og de sidste 2 timer på instruktørcyken med lys-show guf guf..........

virkelig prøvet af igår........... selvom jeg lige har været på Convention med 8-9 timer i sadlen, var det en hård dag

i går...... måske fordi jeg havde 2 instruktør-timer i træk og som min 5./6. time ........ det gik

Min første time:

5 min rul

10 min. mellemtakt/tempo ( 2 sid/1 stå/2 tempo sid igen 2 sid/1 stå / 2 tempo stå)

6 min tung kørsel indlagt 2 stigning

9 min mellemtakt/tempo ( 1 rul /2 sid/1 stå 5 tempo 3 sid/2stå)

6 min tung kørsel indlagt 3 stigning 3 let tempo øg

9 min mellem takt/tempo (1 rul/ 8 min 1 sid/1 stå samme tempo alle 8)

11 min tung kørsel 5 sid/4 stå/1 sid

Min anden time:

10 min "forbereddelse" 5 rul (F5-6) 5 skift sid/stå (F6-7)

10 min styrke (45 tung,tung kørsel 15 eksplosion) x 10 (stigning holdt hele vejen første 3 bruges til af finde den perfekte)

2 rul

12 min Max = ramme sit max virkelige arbejde igennem 5 min. 1 stå 4 sid 2 rul 5 min. stå (45 tempo 15 mellem) x 5

2 rul

22 min udholdenhed (30 tempo/30 mellem stående )x 3 efterfulgt af 2min sid mellem gentaget 4 gange indlagt 30 sek

rul mellem hvert sæt

2 rul og så blev det talt ned til 00.00 ->

Totalt færdig, godt Miss Micra er vant til at køre turen fra Fr.havn-Hjørring, hun fandt simpelthen hjem af sig selv

Så i dag NUL træning and I`m loving it............. kun fordi jeg ved, jeg sidder på cyklen igen i morgen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share