Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Suverænt - er meget misundelig, det bliver en stor oplevelse! :bigsmile:

yes... helt klart ....... glæder mig oz som et lille barn .......... wow.......... ik bare at skulle se dem tordne forbi, men komme helt tæt på ... hmmm........... not bad at all :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
yes... helt klart ....... glæder mig oz som et lille barn .......... wow.......... ik bare at skulle se dem tordne forbi, men komme helt tæt på ... hmmm........... not bad at all :smile:

Vildt fedt...... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm------------- det var rigtig fedt.............. turen til Helsingør :w00t:

Først 5 timer på en BodyBike......... dejligt med lidt trænning :innocent: hehe

Herefter hurtigt hjem til det lejede værelse for at bade, tage lidt pænt tøj på (hjælper jo altid :crazy: ) og retur til start/mål området for PostDanmarks Enkeltstart....... havde jo fået

tiltusket sig VIP-billet :devil:

Var forbi "ryttergården" en enkelt gang (måske to) så alle de kendte fra Telecom, CSC og hvad

de nu hedder, siddende sveddryppende i gang med deres opvarmning inden start........ og ja,

opdagede til min overraskelse at der ik bare var tale om 20-30 minutter let spin arbejde men nærmere

en til halvanden times hårdt arbejde ........... fed fornemmelse bare at gå rundt der

indånde atmosefæren ....... få et lille smil en lille hilsen (hvis de overhovedet havde tid til at kigge

op) var da en enkelt som havde tid til et lille charmerende blik :blush: ... specielt at stå nedenfor tribunen og se rytterne køre over målstregen ..... wauw fedt ... tænk 15 km helt alene tilbagelagt på

16:15 min......... skarpe sving indlagt på ruten, så man kan sagtens forstille sig tophastigheden har

været mega høj :devil:

Ville så lige have haft postet et par billeder, men tekniskgeni......... not me, så de postes i mit galleri i stedet....................

Tja ellers ........ normal træningspas for denne uge........... stadig ombygning i mit center....... så alt er forskelligt når man møder ind fra sidste gang, men det bliver så lækkert når det bliver færdigt, glæder mig :bigsmile:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hmmm-------------- lige trådt ind af døren efter en laaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnggggggggggg

køretur fra Italien

Hvor fedt..... varmt, hygge, afslap og se`følig spin........ sjovt at tjekke spin ud og sjovt, hvor lidt forskel der er på hvordan vi kører her i DK og hvordan de kører det i Italy ........

arbejdsdag i morgen, so bed is calling ...... poster lidt mere, senere, fra mine kørte timer dernede.........

(blev jo oz til en lille bitte spin-event :wub: )

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nåede lige hjem fra ferie og alt stod i et, mega travlt på job, mega meget at se til hjemme, så ingen kommentarer fra mit spin i Italien, ........... hmmmmmmm må grave lidt for at huske tilbage :blink:

Lækkert vejr, stranden hver dag, dejlig mad --- opdagede at der ingen SOVS var, hvad for noget :crazy: en god bøf uden en lækker sovs :nonono: der kunne de godt lærer et eller

andet........... :laugh:

Spin-timer i Italien:

Mandag: Spin v/ Heric (som havde sit eget lille center kun med spin, herudover underviste han turister i svømning og personlig træning ... måske derfor han ikke sad med på timerne men stod ved siden af cyklen :blush: )

50 min med massere af tempo (dobbelt takt overhovedet ikke nødvendig) og indlagt en masse jumps

og fryseøvelser :dry:

var ikke lige imponeret over den time- så da vi skulle afsted onsdag var det med ørerne hængende nede ved knæene forventede ikke det vilde

Onsdag: Spin v/ Heric 50 min og en hel anderledes time, kun få jumps ingen fryseøvelser pænt

tempo men oz lidt bakke kørsel.......... Yes :devil: sådan

Gik fra centret men en helt anden følelse, fik lige vendt timen og forventningerne til torsdag, hvor den

store dag var, Udendørs spin event fra 20.00 - 22.30 (var endda på byens plakat over aktivteter)

Heric havde anbefalet oz at vi skulle spise ris og lige præcis 20 gram kogte hvide ris og ca. en god time før træning, så vi havde energien og var fit for fight hehe...... det var rigtig sødt og måske virker det

oz, men man er vel dansk, så rugbrød på bordet og et par timer før.

Torsdag:

60 min v/ Heric en time som lignede den vi havde kørt onsdag, okay time (og her kørte han med)

60 min v/ ? (navnet væk lige nu) han kunne bare det der, og var helt vildt populær alle piftede og

og klappede flere gang under time, meget italiensk efter min opfattelse.

han kørte længere intervaller siddende med let tempo øg, stående med pæn stigninger og

en rigtig fed combination ... og lige efter mit lille hoved :devil::devil::devil:

Summede dejligt i benene efter de par time, så var der badning........ der var en bruser som var installeret på toilettet....... ikke meget og måske derfor folk altid smuttede uden at bade, men lige

i aften var der hygge med den traditionelle tørrede skinke, frisk frugt, små mega søde kager og

spiritus.... sjov sammen blanding........... kunne oz bare nøjes med lidt juice.

Vi blev et stykke tid, men ikke mange som kunne tale hverken engelsk eller tysk kun italiensk og

det kunne vi ikke lige mester, så takkede pænt for et par gode timer og listede hjem på balkonen.

Fredag: Spin 45 min v/ Heric

Han havde fået besøg fra Udinse hvor han oz kørte hold.......... havde ellers fortalt os at han ikke forventede ret mange pga eventen... men vi var vel 10 styk.......... kørte en mega tempo præget

time, hvor han vekslede med siddende tempo og jumps, hele time.

Konklussion, der køres tempo i Italien og tja ellers ligner tingene det jeg har set, når jeg suser lidt

rundt i danske center.

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Så springer jeg lige frem til weekenden vi næsten lige har forladt......... Nike Convention ......... var så heldig at blive inviteret med dejligt :wub:

Havde prøvet at tænke lidt anderledes og fået mig meldt på hold, som step Yoga et foredrag om

fedt indtag contra kulhydrat og træning ......... skulle vise sig, at jeg som sædvanlig endte i spinsalen.

Lørdagens første time, Step...... ret dygtig fyr , så virkelig flot ud, når han lavede sine serie og lille jeg

en elefant i en trapez, sådan følte jeg......... kæmpede i 35-40 min og så smed jeg håndklædet i ringen...... anden time Yoga.... men inden kunne jeg lige liste mig rundt og se hvad der skete i

de andre sale........ og vupti, så stod jeg der i spin-salen, blev helt tændt af at der nu skulle køres en

puls time med brug af det nye system Oativo ( skærm med visning af puls og pulszoner) så hvad gør

jeg........ jo storker ned og hopper i spinbukser griber min vandflaske og spinsko og er helt klar

til time.............. dejligt at sidde her, noget som jeg elsker og bare kan finde ud af ............... det er

da livet, fed time og sjovt at prøve det nye "pulssystem"............. så bliver Curcuit-tid, en sjov og

anderledes time, hvor der arbejdes med lille bold, elastik og måtte, som rulles sammen til brug for

balance øvelser (fedt, noget jeg sagtens kunne blive bidt af og av...... hvor øm jeg blev)

frokost......... herefter foredrag ved Chris MacDonald........... fint lige at se og høre lidt om træning,

takter contra pulsniveauer og hvad kan praktisk lade sig gøre......... sidste time lørdag en spin time

ved Brian Holm Team, kræft ramte, som kørte spin en træning op til et større løb, som skulle foregå i Afrika, meget information og snak, så reelt ikke en lang og hård time, men der var indlagt et par bjerg etaper.

Søndag...... igen havde jeg hjemmefra besluttet at være lidt anderledes i min planlægning, så jeg ikke bare endt på spincyklen, men besluttede allerede lørdag aften at konvertere min step time søndag morgen til en spintime med Brian Overkær, en simpel time, en okay time som lå lige før den ultimativ-time ....... Remember Armstrong v/ Chris MacDonald........ og wauw fedeste time i flere uger, vi kørte efter puls på storskærm og Chris havde fået strikket en rigtig flot dvd sammen hvor vi fulgt Armstrong i enkelt start og op ad et par bjerge i Tur de France.......... han havde tilrettelagt time, så vi skulle sidde, stå, accelerer osv. når Armstrong gjorde det samtidig udstak han pulsniveau........... bare så flyvende alle gav alt hvad de havde........ den fedeste oplevelse den weekend.

Frokost pause og så foredrag om fedtrig contra kulhudratrig kost og forbrædningsmønster/lagring i depoter, spændende.

Skulle så have deltaget i spin/yoga-time, men sløj og samtidig presset på tid, skulle nå et tog op til det mørke Jylland...........

fed weekend, helt klart...............

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hej, Majse.

Lige en lille hilsen fra Oksen. Det kan godt være, at jeg kigger indenfor i din log nu og da. Måske kan jeg lære noget. Jeg ved ikke meget om `rigtig´spinning, men kører meget på min egen kondicykel.

Hilsen fra Martin/Oksen.

Hej Martin

Du er rigtig velkommen, helt klart.............. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jo jo......... er her stadig, tiden kniber det med, så lurer ind imellem...............

min træning suser afsted. :chopper: .............. har da lavet nogle sjov :tease: events og ellers passet

mine hold her og der.......... igår var det :partytime2: idag ... dagen før dagen, hvor hårdt arbejde :showoff: igen er ordet ....... vil se om jeg lige kan smide lidt om træning ind imellem

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så er det lige jeg kan sige til mig selv, hvordan syns du selv det går ??????? :4crutches::sleepy::gal:

1 år ældre siden i går....................... og ik det store eventyr i min log............... men HVAD :firebounce:

Mega travl............ min træning køre........ savner at kigge ud i andre center, har ik haft tid, men til

foråret så :4band: :chopper:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

2007:

Træning indtil videre..........

Ugen der snart er gået:

Mandag: 1. nytårsdag (alt lukket ingen træning)

Tirsdag: kun en lille rask gå tur med lidt let løb.......... bare for sjov

Onsdag: Interval time v/ ego 60 min

og se`følig mave/ryg træning (håber jeg får lidt gang i body igen)

Torsdag: Lang arbejdsdag ingen træning

Fredag: Fik et lille hint om at der ankom Hollandske instruktører som gav en gæstetime, så fik

arrageret træningstøjet op i centeret og i flyvende fart fra job..... lige ind og ramme

sadlen et par minutter inde i opvarmning, sjov time med skift af instruktør et par gange

de var 3 friske fyrer ... ikke ny inspiration at hente...... men dejligt med søde, friske

glade spin-fyrer

Lørdag: ÅBenhus i mit center, så der var proppet med mennesker der kørte flere timer hen over

dagen både gulv og spinhold....... kørte selv en 60 min enkeltstart/bjergkørsel, fyldt sal

sveddryppende mennsker rigtig, rigtig fedt :blush:

Søndag: Power shopping :w00t:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Uge 2:

Mandag: SPin 59 min interval time tempo-præget v/ ego mave/ryg træning

Tirsdag: Spin 45 min begynder timer v/ego mave/ryg træning

Onsdag: Spin 60 min interval time..... lidt af hvert v/ego mave/ryg træning

Skal så lige i gang med bryst skylder mv. :innocent:

Torsdag: Den lange arbejdsdag :crazy:

Fredag: Den hårde arbejdsdag :blink:

Lørdag: Andre nødvendig ting som skulle ordnes

Søndag: Spin 1 v/ Tanja.... lækker fyldt sal, så det blev en kanon-time.......

Hmmm............. æv bæ :crybaby: , opdagede forleden, der er MOL-træf... næsten weekend, har desværre ikke været on-line i en lang periode............. håber at være heldig næsten gang så jeg kan book en plads og få den kastet i min kalenderen.

Men turen til Vejle i Marts.......... er reddet :wub:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Uge 3:

Endnu en uge, hvor jobbet igen igen har overtaget... lange dage og mega meget at se til, men der er da tid til lidt træning.

Mandag: Interval tempo 58 min v/ego

Mave/ryg

Tirsdag: Work,work, work

Onsdag: Interval i den tungere ende, interval, bjerg.. og temposkifte 55 min v/ego

Mave/ryg

Torsdag: LAAAAAAAAAANNNNNGGGGG arbejdsdag

Fredag: Tja.... alt muligt andet end træning :w00t:

Lørdag: Udholdenhedstime 55 min v/Søren

Begyndertime 40 min v/Susanne

Søndag: Den lille "husmor" går amok :blink::blush: store rengøringsdag.

Link to comment
Share on other sites

Uge 4:

En uge med meget lidt træning............ æv bæ................ men der er jo som bekendt kun 24 timer i et døgn og skønheds søvnen skal indtages, jobbet skal passe og ja, alt det andet.... den svagest uge her i det nye år:

Mandag: Intervaltime på temposiden 52 min v/ego

Onsdag: Intervaltime af de lidt tungere 58 min v/ego

Mave/ryg træning

SUK .............. ikke mere for denne uge....... næste bliver heldigvis lidt mere træningsfyldt :superman:

Heldigvis ingen nytårsforsætter, men ønsker til det nye år:

Træning 3-5 gange ugentlig (ville være kanont)

Body-træning..... stadig et ønske, men svært at få opfyldt

Kigge til staden og tjekke dem lidt ud over-there

Conventions 1 gerne 2 (er tilmeldt Vejle. og ja, der kommer da et par "gode sager" og giver den gas)

Fortsat god søndag

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uge 5:

Mandag..... som altid interval time.... nyt fedt program... alle var helt flade på den gode måde :devil:

58 min v/ego

Onsdag...... spin interval..... igen god time..... dejlige hårdt arbejdende folk, så kan man ik ønske sig mere.

57 min v/ego

Lørdag....... Yes.. en tur i min anden hjemby...... Hjørring, formiddagstime. (host,host bliver aldrig mit fortrukket træningstidspunkt) Alle helt og fuldt oplagte..... blev en kanontime... trods tidspunktet Altid dejligt at kigge forbi....... :wub: loving it

Spin 58 min v/ego

Søndag spin 55 min v/ Tanja

Blev en god time...... med pulsniveau primært i 80-95 % området

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Ugens træning:

Mandag (som altid) Spin interval v/ ego 58 min

Onsdag (igen,igen) Spin interval v/ego 57 min videre til møde mega lang dag

Lørdag Spin event til fordel for Fox-pigerne...... rigtig sjovt at køre med folk som var opsat på at yde endnu

mere end de havde, der blev nemlig kørt penge hjem til vores håndboldpiger og de gjorde det rigtig rigtig godt. :4thumbup:

Ny uge, nye udfordringer.......... og hvem ved, hvor man er i weekenden ..... nu skal der snart luft under vingerne, trænger til at kigge ud i landet..........

Fortsat god søndag

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Uge 7:

Som altid Mandag spin interval v/ moi 57 min

og onsdag spin interval v/ samme 58 min

Herefter dejlig overraskelse, blev inviteret på tur til Odense fra fredag til søndag Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii

incl. 4 spin timer i 4 forskellige center...... gufffff

Lørdag:

1. Center Okay sted, Spin2 , god opbygget time kørt lige efter konceptet...... ikke noget overraskende

men en helt i orden time

2. Center Stedet lidt nedslidt, men tilgenglæd en rigtig god stemning, Spin 2, ny ung instruktør, lovende

fremtid for den fyr efter min menig....... små korte intervaller..

Power shop i Odense`s gader :devil:

Hjem og få en lille lur.... ud og spise.... så meget så maven var helt på den anden ende..... dejlig dag.

Søndag:

3. Center Okay sted, Spin Øvede, den fedeste time på hele weekenden.... god opbygning af time, instruktør

som forstod at presse folk......... rigtig lækkert..............

Videre til Årus, hvor det sidste center, i denne omgang skulle afprøves:

4. Center Center okay, Spin Distance .... efter min opfattelse mere en intervaltime...... instruktør ikke særlig

indlevende........ måske svært at følge efter en topmotiverende insturktør + kanontime..... når

man har sat sig på cyklen kører det jo alligevel (ellers er det jo spild af tid :blink: ) så fik

presset puls i vejret.......

Har været en rigtig lækker weekend................. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Power shop i Odense`s gader

Hjem og få en lille lur.... ud og spise.... så meget så maven var helt på den anden ende..... dejlig dag.

Lyder fandeme dyrt :nonono: Kvinder :tongue: tænk at shoppe så meget at man er nød til at gå hjem og få en lur :tongue:

lyder fedt med dine oplevelser i de forskelige centere. håber jeg selv en dag får tid til at prøve at køre rundt og prøve :superman:

God vind og spin Herfra

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Lyder fandeme dyrt :nonono: Kvinder :tongue: tænk at shoppe så meget at man er nød til at gå hjem og få en lur :tongue:

lyder fedt med dine oplevelser i de forskelige centere. håber jeg selv en dag får tid til at prøve at køre rundt og prøve :superman:

God vind og spin Herfra

Kenn

Tak søde.... og velkommen en tur i min log................ ved ik om det var dyrt.... men lækkert sådan at slå sig løs... :devil::blush: og rigtig lækkert at kigge rundt i forskellige center, noget jeg gør ind imellem.... hvem ved måske kigger jeg forbi hos dig en dag....... men fy for... så skal jeg vist stå tidligt op :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning uge 8

Trods rigtig vinter vejr.... er det blevet til lidt træning

mandag v/ego 58 min interval (okay besat trods vinterferie og alt det der pjat)

onsdag v/ego 62 min interval nyt program... (vejret ufremkommeligt) men hard core gruppen var mødt

op, så det blev en fed time

mave/ryg træning efterfølgende

fredag v/tanja 55 min ... udholdenhed.... fin time

søndag hold da op hvor sengen klæbede på min ryg, så jeg nåede ikke holdtræning, pakkede tasken senere

og tog en god halvtimes solo spin + HOLD FAST :w00t: body-træning....... skuldre, øvre ryg,

bryst, biceps, triceps + mave. :4thumbup: (må håbe, jeg så kan være vedholdende der)

Det regner og sneen forlader stille og roligt det mørke jylland... helt der oppe nordpå.... lækkert igen at kunne bevæge sig ud..... uden de store overvejelser...........

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hej Majse :superman:

Du skal være så hjertens velkommen :superman: så giver jeg kaffen eller andet at drikke bagefter :smile:

Det er en vil spændende log du holder dig her :cool:

Kommer snart forbi igen

Kenn

Hej Kenn

Det vil jeg lige notere mig.......... altid dejlig at have noget til gode.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

UGE 9

Ligner næsten alle andre træningsuger.... af mine

Mandag:

Spin v/ego 58 min interval time..... alle rigtig godt motiveret så rigtig fed time :superman:

Tirsdag: ekstra lang arbejdsdag

Onsdag:

Spin v/ego 62 min interval time.... en time langt an på pænt tempo videre op i det lidt tungere arbejde :devil: mave/ryg træning

Torsdag: ekstra, ekstra lang arbejdsdag

Fredag:

Spin v/ Tanja 55 min et mix

videre til fest....... så dansebenene blev oz taget i brug :w00t:

Lørdag:

Medarbejderdag i centeret, det blev til

30 min. boldtræning (god træning, noget jeg tror jeg skal dyrke lidt mere)

30 min. i bodysal, her har jeg jo mit eget lille program, som bruges når jeg husker det, men jeg har

så igen igen planer om at træne jævnligt.......

45 min. spin

30 min. cirkeltræning........super fed form for træning, vil se om jeg kan liste af sted til den form

træning ind imellem ..... gosh hvor jeg er øm :crazy:

herefter party, party...............

Søndag:

Slapper

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hey Majse

Tak for visit i min log, det er altid godt at få ansigter på, havde aldirg regnet den ud, har ellers smug kigget i din log. Jeg var jo rimelig nem at genkende/gennemskue. he he :bigsmile:

For øvrig en kanon hyggelig weekend, masse af dejlige rare mennesker. :4thumbup:

Se'fø'lig ses vi et eller andet sted. :bigsmile:

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share