Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

Lørdag         Spin v/Julie        I Hjørring, fed time  :4thumbup:

                  

<{POST_SNAPBACK}>

Er det DanF du der var røget i kløerne på. Hun gi'r den dæleme gas... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var det faktisk :cooldance: og fuldkommen rigtig hun giver den gas.... lige min stil :w00t: så en god time/god træning

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lørdag         Spin v/Julie        I Hjørring, fed time  :4thumbup:

                  

<{POST_SNAPBACK}>

Er det DanF du der var røget i kløerne på. Hun gi'r den dæleme gas... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var det faktisk :cooldance: og fuldkommen rigtig hun giver den gas.... lige min stil :w00t: så en god time/god træning

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: Hmm kommer fra miss maxxxxxxxxxxx spinniiiiing mellemtakts junkie herself :4thumbup: Blir fedt når vi skal ture rundt og tæske forskellige steder igennem for at finde den ultimative spin time....... :smile: Det var skønt at have dig med på holdet og jeg glæder mig til vi brænder dækkene af (øhhhh hehe) den 25 til Kong UBC's 120opm :cooldance::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag         Spin v/Julie        I Hjørring, fed time  :4thumbup:

                  

<{POST_SNAPBACK}>

Er det DanF du der var røget i kløerne på. Hun gi'r den dæleme gas... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var det faktisk :cooldance: og fuldkommen rigtig hun giver den gas.... lige min stil :w00t: så en god time/god træning

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: Hmm kommer fra miss maxxxxxxxxxxx spinniiiiing mellemtakts junkie herself :4thumbup: Blir fedt når vi skal ture rundt og tæske forskellige steder igennem for at finde den ultimative spin time....... :smile: Det var skønt at have dig med på holdet og jeg glæder mig til vi brænder dækkene af (øhhhh hehe) den 25 til Kong UBC's 120opm :cooldance::devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for de søde ord.... ja... det bliver fedt, at gå på jagt efter den ultimative spintime, kan næsten ikke vente .... :firebounce: og den 25. ja .... :devil::devil: motivationen er helt i top ..... det kører bare :bigsmile:

alt tegner sig super

Link to comment
Share on other sites

For poker da.... ligger for tredje dag med feber.... den er for nedad gående, men.... suk........ ingen træning før den er helt væk :nono:

Kunne godt mærke der var et eller andet på vej søndag, men slæbte mig afsted på arbejde mandag... og videre til spin

Spin 1-2 v/ ego

God time på trods af feber og tilstoppet næse dejlig følelse - altså at give sig

Mave/rygtræning

Spin begynder v/ego

Gik også fint

men,men i kender det sikkert, da jeg havde været i bad og var kommet hjem, ja... bedste beskrivelse et stykke slatten & overophedet Corpus, og så har jeg måtte holde sengen siden..... savner bare at komme til træning... hjælp..... :crybaby:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

:blink: Well well åh neeeej ikke være syg lille pipfugl...Jeg burde s.. selv ligge på langs så presset jeg tidsmæssigt har været med al ting på det sidste. Nå ja når man lige skal arbejde 80 timer om ugen :dry: og samtidig træne lige så meget..Aghh okay men det føltes bare sådan, så er 24 timer altså for lidt i et døgn :mad: Fy sidder på jobbet nu men ville bare lige se, hvad der skete i den lille Majses bog... :tongue: Hundrede gange god bedring....Iøvrigt er der kommet ny cdafspiller (på forlangelse af ego en NUMARK) til HjHelse så alt er klart til næste lørdag. Body Bike kommer også med flere cykler og jeg har reserveret i forreste række til os igennem M...KUUL :devil::devil: Han spurgte godtnok om ikke jeg ville overnatte udenfor centret fredag aften i en sovepose...HALLO man sidder altså altid forrest. :4thumbup:
Link to comment
Share on other sites

jeg har reserveret i forreste række til os igennem M...KUUL  Han spurgte godtnok om ikke jeg ville overnatte udenfor centret fredag aften i en sovepose...HALLO man sidder altså altid forrest. 

Jamen så dejligt.... klart det er forrest det sker... tak for omsorg... god arbejdslyst....... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Opfølgning på ugen:

Mandag

Spin 1-2 v/ego

God time Mave og rygtræning

Spin begynder

Ok

(og så hjem på overhovedet i seng med høj feber)

Stod først op af sengen torsdag aften... nogenlunde feberfri

(Arrgghh... selvfølgelige oppe og sørger lidt for mig selv, men primært helt død)

Lørdag

Palmestranden.... og min dejlige lille have... der blæste lidt nede ved palmerne

så hjem i haven hvor det bare var ok

Søndag

Spin v/ego

Kanontime.. lidt tungere kørsel end normalt med massere af angreb

Skuldre/bryst/biceps/triceps

30 km landevejskørsel.... juubiiii min første tur i år.... og bare så herligt

duften af vilde blomster, mærke varmen fra solen, hører fuglene synge og

ikke mindst den udfordring der ligger i vinden og terrænet, havde helt glemt

den dejlige følelse af frihed .... det er bare LIVET (og så lige et par detajler herudover :blush: )

En uge som har været rigtig hård at komme igennem, men afsluttet så dejlig

med min nærmest terapi-agtige tur på landevejen..... hmm.... I`m alive :jodler:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Superfed dag hva. Eneste der lige gik mig lidt på var at folk flere uger i forvejen ej okay...havde nappet de cykler som jeg/vi skulle have haft ude på højrefløjen.... :poking: Håber jeg er tilgivet og at du trods det faktum, at du fik den skodplads alligevel fik et par gode timer. Det skal ikke ske igen :sneaky2: ..

Om jeg så skal skrive navnene ud over cyklerne til når RØjen kommer den 27 august well so be it.

Hmm må lige tjekke op på om maestro U kan lokkes til noget maraton senere på året hehe :tongue:

Avs stængerne er godt tunge lige nu og så skal jeg afsted igen imorgen :blink: men hurra det blir godt :cooldance:

Tak for idag og supergodt kørt Majse :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Så er ugen snart gået..... lidt opdatering:

Mandag

Spin 1-2 v/ ego

Som altid, fuld sal, med topmotiveret folk SKØNT, mærke motivationen, roen pga.

koncentration for hvad der skal ske og den spænding folkene sidder med.... det

gi`r da bare så meget :4thumbup:

Have lagt program med lidt mere stående arbejde end sædvanlig.

Mellemtakt til opvarmning... herefter 3 blokke opbygget i mellemtakt videre i enkelt takt med tilpasning af belastning og rimelige (læse hårde, jeg er jo Nordjyde) angrebsfaser, for hver blok større krav til belastning/puls arbejdet.... argghhh... god time

Herefter Mave, ryg, skuldre, bryst, biceps, triceps

Tirsdag

Hviledag.... massere af andre ting at tage sig til

Onsdag

Spin 1-2 v/ego

Næste fuld sal, igen samme gode stemning, da jeg kom susende ind i salen, havde en meget sent kundemøde.... og ja, nåede lige mit hold i sidste sekund

Samme program som mandag, dog lidt mere stående.... og igen lidt større krav

til belastning og pulsarbejde.... så godt :devil:

Herefter Mave, ryg, skuldre, bryst, biceps, triceps

Torsdag

Lang dag på arbejde og hygge sammen med min dejlige lillesøster og ned til palmestrand og se bål :bigsmile:

Fredag

Lidt cardio samt træning af skuldre, bryst, biceps, triceps

(Lidt hviledag for benene, så jeg bare var helt klart til lørdags spin i Hjørring)

Lørdag

Spin v/ Ulrich1973

Jamen... hvad skal jeg sige.... KANONT :wub:

2 gode timer.... første med lidt tung... enkelttaktsarbejde og massere af dejlige angreb... anden... MINE ELSKEDE mellemtakter... her var jeg helt flyvende i dag, ja er faktisk stadig helt høj af den gode træning .... en masse snak bagefter.... må sige Hjørring Helstudio er bare så rart et sted at komme og Ulrichs kørsel .. bare så SUPER SKØN :devil::devil:

Søndag

Ikke helt besluttet om det bliver landevejen eller centret.... men er det sommer... ja så er det landevejen :w00t:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  Superfed dag hva. Eneste der lige gik mig lidt på var at folk flere uger i forvejen ej okay...havde nappet de cykler som jeg/vi skulle have haft ude på højrefløjen....  :poking: Håber jeg er tilgivet og at du trods det faktum, at du fik den skodplads alligevel fik et par gode timer. Det skal ikke ske igen  :sneaky2: ..

Om jeg så skal skrive navnene ud over cyklerne til når RØjen kommer den 27 august well so be it.

Hmm må lige tjekke op på om maestro U kan lokkes til noget maraton senere på året hehe  :tongue:

Avs stængerne er godt tunge lige nu og så skal jeg afsted igen imorgen  :blink:  men hurra det blir godt  :cooldance:

Tak for idag og supergodt kørt Majse  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen du er tilgivet.... og pladsen var faktisk ikke helt så dårlig.... split ny BodyBike... så den var kørende ... ja... rigtig fed dag.... glæder mig til August, når det bliver Røjens tur (har allerede små glade bobler i maven, hehe)

Link to comment
Share on other sites

Spin v/ Ulrich1973

Jamen... hvad skal jeg sige.... KANONT :wub:

2 gode timer.... første med lidt tung... enkelttaktsarbejde og massere af dejlige angreb... anden...  MINE ELSKEDE  mellemtakter...  her var jeg helt flyvende i dag, ja er faktisk stadig helt høj af den gode træning  ....  en masse snak bagefter....  må sige Hjørring Helstudio er bare så rart et sted at komme og Ulrichs kørsel  .. bare så SUPER SKØN  :devil:  :devil:

Ja jeg har absolut heller ikke noget at udsætte på den mands performance. Det gælder også for selskabet. Det giver lige en ekstra tand, når man er omgivet af skønne mennesker som igår....

Men tænk om der var flere, der kørte sådan. Jeg har slet slet ikke fundet andre endnu, og det er da heller ikke sikkert, der findes andre, men weeeeee en form man kunne komme i. :cooldance::kickass: Det er nok en sammenblanding af musikken og de her optimale programmer lagt sammen med den rolige stemme, der virkelig får en i drømmeland... :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

OG SÅ søndagens træning

Det blev LANDEVEJ argghhh .... så kanon en tur,

selvom der var en del blæst.

Først et fladt stykke at varme op på, så op mod vinden og ud i bakkerne for

til sidst at vende hjemad med et lille pust i nakken, op på den store klinge og i afsted.... super tur..... igen terapi for sjælen :wub:

Små 50 km (solo-kørsel) hmmmm... batteriet fladt på computeren, så.......

(og ja, jeg ønsker mig fortsat et pulsur :bigsmile: )

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Ugen er ikke helt gået, men det bliver sommer i week-end, så...

min træning indtil nu denne uge

Mandag

spin1-2 v/ego 55 min - ja som altid ... og fed time

Mave, ryg, skuldre, bryst, triceps og biceps... og det kører bare, kan faktisk ane

en øgning af muskelmasse på skuldre og arme nu YES

Tirsdag

tur i skoven.... bare en lille alm. går tur :bigsmile: dejligt i det gode vejr

Onsdag

spin1-2 v/ego 55 min - ja... motivationen i top

Mave, ryg

Low m/styrke v/ego

Ja... så fik all body lige hele turen og Yes, det virkede har haft en dag med

ømme baller og lår, overkroppen har det ok... så mer vægt på næste gang

Torsdag

Laaang dag på arbejde, så oprydning hjemme og slæng på sofaen

Fredag

Hmmm...... igen laaaang, laaaang dag på job, træningen må vente til

i morgen...... men nu er der FERIE :wub: jamen herligt, det bliver træning og

palmestrand.... og ja et lille kig over på Sjælland... hehe ... glæder mig

Lørdag/Søndag

Arrgghhh.... er programsat til Aerobics-dage med lidt held kan jeg snige mig

ind på spinhold.... ellers må jeg jo ud og kører landevej, hvilket jo også bare

rykker........ time will show :innocent:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Lørdag/Søndag

Blev Low m/styrke

Let konditionstræning og all body.... jamen ok..... men ville nu gerne have haft siddet på en Bodybike :innocent:

Mandag

Spin 1-2 v/ ego

55 min.

Dejlige mellemtakter, enkelt med pæne belastninger indlagt gode angreb

mer stående arbejde end jeg plejer at servere ... nice :devil:

Pæn puls (pulsur .... ja ..... valgte at købe et par nye spinsko i stedet :blush: )

Mave/ryg/skuldre/bryst/triceps/biceps .... og det kører :w00t:

Tirsdag

Har da sommerferie, så det blev god middag med svenske gæster, herligt at se

disse rare mennekser igen

Onsdag

Spin 1-2 v/ego

55 min.

Mellemtakter i meget pænt tempo.... indlagt et par bakker/bjerge og naturligvis

angreb, så pulsarbejdet kunne mærkes ... rigtig fed time ... alt kørte bare

Puls .... mega meget forpustet hehe :jodler: sidder så lige og overvejer om

jeg alligevel skulle have investeret i pulsur

Mave/ryg/skuldre/bryst/biceps/tricpes

Torsdag (i dag)

Ingen træning , udover det hårdest ..... nemmelig oprydning og rengøring

Fredag/lørdag/søndag

Forventer landevejskørsel fredag.... lørdag måske løbetur.... søndag, ja... så er jeg på igen Low m/styrke (kan ik rigtig få rystet de hold af mig... men det er faktisk dejligt til en afveksling)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... havde planlagt landevejscykling i går, men sprang over... da vejret var alt for godt og Palmestranden trak helt vildt.... herligt :4thumbup:

Gentog succes fra i går... har ligget og daset på stranden ... men, men, men

har lige været ud og tage en 45-50 km på landevej....

(ja.... stradig ik fået skiftet batteri i min computer hehe....)

Skøn tur..... små 5 km lige strækning at varme op på, herefter vestpå med

let medvind og ganske svage stigninger... videre mod syd og ud i bakkerne... jubi.... bare ud og træde igennem... fed, fed fornemmelsen.... hjem i side/modvind, men pressede mig selv til at køre stor klinge.... må indrømme jeg på lige og let stigende strækninger er til høj kadance.... ligesom mellemtakter tit giver et kick på spintimerne... men på korte turer synes jeg det kan være fedt at presse sig lidt styrke mæssigt længere tur.... ja så vinder den høje kadance, naturligvis. :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Ugens træning:

Søndag:

Spin 1 55 min. v/Tanja

Som sædvanlig god time :4thumbup:

Skyldre/bryst/biceps/triceps træning

Mandag:

Spin1-2 55 min. v/ego

Det gode vejr holdt folk lidt væk, men i betragtning pænt besat

Mellemtaktskørsel /bakke-bjerg/nedkørsel/bakke-bjerg/mellemtaktskørsel

igen lidt større krav (længere intervaller) i tempokørsel/angrebsfaser :w00t:

(følte mig helt flyvende .... rigtig dejlig fornemmelse :bigsmile: )

Mave/ryg/skuldre/bryst/biceps/triceps

Tirsdag:

Forbereddelse til en lille tur til Sjælland

Onsdag:

StepSlank fra morgenstunden 60 min. step mave/ryg træning efterfølgende

Spin1-2 55 min v/ego

Så var folk tilbage på cyklerne

Som mandag og igen lige en lille skrue mere ...... what af feeling :devil:

Igen mave/ryg (kan da ikke få nok hehe.... næ nej en del af spintimen)

Skuldre/bryst/bisceps og triceps (og det virker, dejligt at se, der kommer lidt

ekstra profil på)

Så afsted til Sjælland

Torsdag:

Bonbon-land (Hehe)

Fredag:

Power shopping på strøget

Lørdag: (idag)

Hmmm..... var hjemme ca. kl. 3.00 i nat så sidder og overveje en landevejstur ??? Vi får se, tog da også hårdt på kræfterne det power shop.

Link to comment
Share on other sites

Ugens træning:

Søndag:

Spin 1 v/ Tanja 55 min.

som altid i orden og trængte virkelig til at få brændt af :devil:

Træning af skyldre/bryst/triceps/biceps

Mandag:

Spin1-2 v/ego 55 min

Hehe........ dejlig fornemmelse, bare op og afsted og alle havde fokus på deres træning, så intens :devil:

Mave/ryg/skuldre/bryst/triceps/biceps

Tirsdag:

Hmmm...... skulle have haft testet mit nye musik og program, men blev til

to timers kæbetræning i stedet for :blink:

Onsdag:

Spin1-2 v/ ego 55 min

Igen flyvende - intens og bare dejligt

Mave/ryg/skuldre/bryst/biceps/triceps

Torsdag:

Mega langt møde

Fredag:

Ingen træning

Lørdag:

Polter Arbend.......... og puha......... hvor jeg kan mærke det endnu....... hehe...

så det bliver sofaen resten af dagen

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Nå........ ugens træning indtil videre:

Søndag....... puha da da......... hårdt bare at være i live og turen på cykel til centret og hjem var dræbende...... så alt foregik i slow.... efter nattens udskjelser, som til genglæd var for 100 pct. power hehe

Mandag

Spin 2 55 min v/ego

Tja............ fed time........ trods mine bange anelser pga Lørdagens party

Mave/ryg/skuldre/bryst/biceps/triceps ( nice.... anede dog lidt mindre kraft)

Tirsdag

Landevejskørsel Big smile

Bare ud og træde igennem ude i bakker, herligt (og godt selskab :blush: )

Ondsag

Spin 2 55 min v/ego

Flyvende...... bare det fedest

Fik lige en ekstra tand...... da der dukkede et par veltrænet, topmotiveret og meget atletiske fyrer op , kunne da ik` lade være :w00t:

Mave/ryg/skuldre/bryst/biceps/triceps

Torsdag (idag) v/ego

Push-time....... så All Body fik da lige en afpudsning..... herligt

Imorgen........ spin v/Tanja....... glæder mig til bare at sidde og give den gas hehe

Lørdag.......... gæsteinstruktør i Hjørring... dejlige mennesker...... glæder mig

Søndag......... tja, skulle være hviledag, men lad os nu se :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag..........  gæsteinstruktør i Hjørring... dejlige mennesker...... glæder mig

:cooldance::cooldance: Well well så er det jo ikke helt uundgåeligt at jeg rykker et par frederikshavnere med derop på lørdag....hjørring helsestudie er ikke sådan at spøge med... :4thumbup: Og Majse = mellemtakt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Efterhånden sker ugens opdatering torsdag, da mine week-ender for tiden er total overbooket :4thumbup:

Fredag:

Blev spin 1 v/Tanja 50 min

Hmmm.... kanon øm efter at have kørt Push-hold torsdag, for sjældent jeg afløser på disse hold :blush:

Lørdag:

Gæsteinstruktør i Hjørring

Spin2-3 55 min. v/ego

Fed, fed time ... kan ik sige nok... herlige mennesker i Hjørring og næsten fuldt hus.....lige et par ledige cykler........ glæder mig til jeg kigger forbi næste gang

Søndag:

Low m/styrke...... er ved at blive en dårlig vanen med lige at snuppe et afløser hold..... satte mig på cyklen efter hold, for lige at mærke suset :bigsmile:

Mandag:

Spin 2-3 55 min v/ego

Igen flyvende...... oplagte mennesker, kan mærke der er ferie i bodybike-city, men da ok med halvfyldt sal

Mave/ryg .. tja resten sprang jeg over /vild hjemve..... bare hjem til min lille lejlighed

Tirsdag:

Hviledag :w00t: kun en ganske lille cykeltur på den med kurv og ringklokke hehe

Onsdag:

Spin 2-3 55 min v/ego

Så optimal træning med massere at krav til tempo og mellemtakt-kørsel....... :devil:

Mave/ryg/bryst/skuldre/biceps/triceps

Torsdag:

Hviledag...... laaannnggg dag på job

Fredag: planlagt Tanja kørsel

Lørdag: ser om jeg kan presse spin i Hjørring ind...... ellers står den på bryllup, min dejlige lillesøs skal giftes

Søndag: måske landvej.... alt efter hoved mv.

Og så....... næste week-end....... 24 timers i Viborg......... glæder mig til alle disse mange dejlige mennesker og den inspiration der tit er at hente.......... :wub:

Link to comment
Share on other sites

hey Majse,

ser ud som om du gir den godt med gaaazz!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tja........ er måske nok en lille smule afhængig af god træníng...... det er livet...... sætte sig på cyklen (min primære og foretrukne), forventningerne og fornemmelsen af at mærke pulsen stige, musklerne yde og sætte krav til at nå bare et stykke længere i sin træning :devil: og efterfølgende den dejlige fornemmelse af ro og varme som breder sig i hele kroppen...... hmmm.... I love it

Men også at føle den dejlige koncentration, som rammer nede fra salen og den summen og de forventningsfulde ansigter....... og efterfølgende glade mennesker, som forlader spinsalen........ kan man forlanger mere :blush:

Skal i øvrigt til staden 3-4. september til spin convention...... og igen, når miss fitness kører af staben, så må jeg se om ik der også findes et center eller to, hvor man kan få lidt inspiration med til det mørke Jylland :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tja........ er måske nok en lille smule afhængig af god træníng...... det er  livet...... sætte sig på cyklen (min primære og foretrukne), forventningerne og fornemmelsen af at mærke pulsen stige, musklerne yde og sætte krav til at nå bare et stykke længere i sin træning  :devil:  og efterfølgende den dejlige fornemmelse af ro og varme som breder sig i hele kroppen...... hmmm.... I love it

<{POST_SNAPBACK}>

præææcis!!

Det er det noget af det fedeste i livet! Skal selv ud og løbe en lidt længere tur i morgen, og jeg glæder mig allerede! :w00t:

(og mon ikke du finder et center eller to i kbh hvor du kan fyre den af som du plejer og få SpinnersHigh..)

Runners :smile:

Link to comment
Share on other sites

præææcis!!

Det er det noget af det fedeste i livet! Skal selv ud og løbe en lidt længere tur i morgen, og jeg glæder mig allerede! 

(og mon ikke du finder et center eller to i kbh hvor du kan fyre den af som du plejer og få SpinnersHigh..)

Håber du har haft en god løbetur i dag

Har dyrket løb...... og opnået samme fede fornemmelsen... men synes det er svært at combinere løb og spin... og blive god og give sig 100 på begge... valget er faldet på spin , :raisebrow: primært fordi jeg har grundformen/erfaringen med fra min landvejscykling.

Ha` en god week-end

Link to comment
Share on other sites

Tid til ugens opdatering:

Havde planlagt Spin v/Tanja fredag..... men havde det ad h.... til, så var bare oppe og vende i centret og lidt kæbetræning og så hjem på divaneseren.

Viste sig så at være ok....... fik et kald senere på aften om jeg kunne hjælpe ud med spin i Hjørring lørdag morgen...

Lørdag spin 2 76 min. v/ego i Hjørring

Fuld sal, glade, dejlige mennesker, positiv stemning og dyb koncentration.... som altid rigtig dejlligt at komme på besøg hos dem.

Hurtig videre til bryllup.......... smiler stadig ved tanken...... rigtig dejlig fest........

Søndag

hmmmm....... ingen træning......... men god motion i form at hjælp med oprydning mv.

Mandag spin (shhh... ik sige det til nogen 2) 60 min. v/ego

Lidt længere kørsel end normalt......... lagde ud med mellemtakt kørsel, indlagt tempo intervaller..... videre ud i bakkerne med lette angreb for på bjerget virkelige at sætte ind ........... kanon timer......... fedt ...... suverænt........ og alle bare oplagte :wub:

Mave/rygtræning

Tirsag begynder+ 45 min. v/ego

God time....... :w00t:

Mave/rygtræning

Herefter fik jeg lagt mit helt eget body-program........ så nu går det for alvor løse :innocent:

Onsdag spin 2 57 min. v/ego

Samme gode følelse....... dejlige motiveret mennesker......... herligt

Mave/ryg

Herefter helt flad............... så bare hjem ........ og mærke roen

Torsdag

i dag.......... hviledag

Fredag

i morgen .......... planlagt hviledag, men kan allerede mærke det rykker

i benene

Lørdag/Søndag 24 timers spin i Viborg....... har et par instruktørtimer udover at

passe "Spin sildenes" cykel...... er 4 piger, som deles om de

24 timer....... glæder mig..... til godt samvær og lidt inspiration.

Rigtig god Week-end til jer allesammen

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share