Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

Hmm....... den. 25. oktober længe, længe siden........ næsten en hel uge........... og hvad har jeg egentlig fået tiden til at gå med :dry:

Onsdag:

Spin 57 min v/ego

Jo jo..... okay træning .... lidt mave og ryg træning..... videre ud i livet ......

Torsdag:

Hviledag

Fredag:

2 timers event....... spin 55 min v/Tanja

spin 57 min v/ego

To super timer, hvor der blev sparket r.. ........ en time til at få tryllet det gode look frem...... og så

here we come............ Body Bike Cite by night........ ramte puden halv tre nat

Lørdag:

3 timers event (Viborg)

spin 55 min v/Kasper ...... stod for en god gang opvarmning og pulstræning

spin 55 min v/ego ..... tempokørsel indlagt en 20 min. bakke/bjerg kørsel

spin 55 min v/ Frank ... lækkert og enkelt program, stående enkelt takt pæn belast fys ca. 7,5-8 (min vurd)

skiftende til siddende tempo kørsel og lidt lækkerier indlagt

Rigtig kanon dag :smile: mega dejlige, søde mennesker.... glæder mig allerede til næste gang jeg kommer forbi Viborg og Dit Studie...... tak fordi jeg måtte kigge forbi :wub: og næsten gang bliver og

fester med

Søndag:

Hmmmmmmmm......... lavede jeg noget søndag........... tænke, tænke.......... naj.......... et enkelt møde

klemt ind i løbet af dagen ellers dejlig afslapning

Mandag:

Spin 57 min. god time

Mave/lænd

Tirsdag:

Styrke skuldre,bryst, ryg,triceps

Jo jo ----------- :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:raisebrow: Hmmm...... haft mega travlt, mærket stressen banke på, puha....... godt man ind imellem har sin motion af koble af på.......... det giver da bare en indre ro

Onsdag

spin 57 min v/ego

som sædvanlig lige mave og ryg træning.... lige et smut i styrkesalen og træne lidt triceps, skudre, bryst

Torsdag

Hviledag........ havde lidt foreskellige privat ting og sager, som skulle forbereddes og på plads

Fredag

Opladningsdag til lørdag, hvor den igen stod på 3 timers spin, denne gang i Sæby

Lørdag

1 time........v/Esben (tror jeg)... fedt program vekslen mellem tempokørsel og couperet terræn

2 time........v/Morten...... lidt sjove udgave ... hold fast .......med fælles sang i stående tempokørsel

(høj kadance..blodsmagsagtig) spørg lige om man kunne høre ret mange

synge med :raisebrow:

3 timer.......v/ ? Nyudklægget instruktør, gjorde det fint..... lidt blandet interval, bakke og

legen med hinanden tempokørsel

Rigtig god og hyggelig dag...... afsluttet med hyggesnak og pizza........

Søndag:

Lidt sjov "firma" træning.. nogle af mine kollegaer kunne godt tænke sig at prøve min spinning af. Så vi havde aftalt en hygge eftermiddag, hvor de kunne mærke hvad det der gik ud på........ sjovt og ja, nogen synes det var hårdt og måtte stå af kort efter start andre fuldførte........ da kanont at sine kollegaer gider

sætte et par timer af til at se hvad fritiden går med.........

:blink: Så er week-enden ved at være slut og en ny uge begynder...... med job, god træning og yes... første julefrokost på lørdag .... som sædvanlig vil jeg love mig selv at drikke minimalt og gå tidligt hjem,

denne gang skal det holde ..... :innocent:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Lovely..... yes......kanont...... bare i plet :devil: en af mine fedest timer til dato, var total flyvende og alle sad og "bed" i deres egne knæ og ville ikke give op :dry: (sådan føltes det oppe på podiet)

Tja... niveau... ... tja..... hvilket niveau

Svar lige til stregen for at hente den optimale fede fornemmelse og gode træning :w00t:

Start

- 2 mins rul

- 1 mins 4-5

- 1½ mins 6-6½

- 2 mins siddende tempo, L7

- 1 mins stående enkelt, L7½

- 2 mins siddende angreb, L9

- 1 min rul

- 2 mins siddende tempo L6½

- 1 mins stående enkelt, L7½

- 2 mins angreb, (1 siddende, 1 stående), L9

- 1 min rul

- 2 min siddende tempo L6½

- 1 mins stående enkelt L7½

- 2 mins stående angreb L9

- 1 min rul

- 2 mins siddende tempo

- 2 mins stående enkelt L7½

- 5 mins angreb: 1/1/1/1/1 op/ned, L9-10

Bakke kørsel .... klatrende 1 sidde 30 stå x3..... 1 sidde/1 stå x3 ........2 sid/1 stå x 2 indlagt 6 små stignnger (bakke kørsel ialt 15,5 min. )

Afslutning : 5 ½ min Tempo med angreb

Mave og ryg/lænd.......... må se på styrkesalen i morgen :bigsmile: desværre ikke tid i dag

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Blev da helt overrasket, da jeg opdagede det er en hel uge siden, jeg sidst har ført log. Har oz bare smugkigget andre steder-

Sidste uge var virkelig en raserbane...... fuldkommen overbooket, tja kan faktisk næsten

ikke huske min træning, da det bare har været så laaaaannnggg en uge med møder, arrangeren fest... årets første julefrokost og ikke mindst deltage i den :bigsmile:

Tirsdag:

Gik med møde

Onsdag:

Spin 57 min. v/ego

Hmmm....... okay time med mellemtakt/bakke/bjerg/mellemtakt/bakke/bjerg afsluttende med sin sprinter

mave/ryg

Torsdag:

Hviledag, skulle egentlig have været til møde, måtte melde afbud pga. andre ting

Fredag:

Cardio og styrketræning (var faktisk over en uge siden sidst, så ret hårdt :blink: )

Bryst, skuldre, ryg, triceps, biceps........... som før skrevet, nu må der kobles noget bentræning på

Lørdag:

Low/High 45 min + træning af baller/lår/mave/ryg

Party Party all night long.......... og puha, hvor slemt....... så stiv, som aldrig før, gad vide hvad der var kommet i de drinks :nonono::sneaky2: betød så jeg lå langs hele søndag..... og læs hele søndag, følte faktisk lidt tømmermænd her i formiddag :chicken: hmmmm

Mandag:

Spin 55 min v/ego

Igen en kanon fed time, alle top motiveret :thumb: var selv lidt :chicken: efter lørdagens fest.

Så, det gør jeg aldrig igen :rolleyes:

Mave/lænd......... videre til føsdag....... (og nu er der kun 10 dage til min :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Er lige landet efter en tur i Hjørring....... hvor jeg har været oppe og kører en Step-time, det er ca. 1/2 år siden jeg sidst har kørt Step og det gik efter omstændighederne godt :blush: Som altid dejligt at møde Hjørringgenserne, føler sig altid velkommen og mødt af glade mennesker.

Må sige min stærkeste side er mine spin-timer :devil::devil::devil:

men kan da stadig klar en low/high/MBL/Push og ja Step time... og lykkes okay------------------

Spin er den OPTIMALE træning for mig og ja, styrketræningen er oz ved at blive uundværlig........ tror jeg må have

fat i mine egne vægte, så jeg ikke behøver at bruge så meget tid i centret, men kan klare en løbetur (opvarmning) og så

mit styrke program hjemmefra............ er kørt lidt træt i at "leve" i centret for tiden, men vil gerne have min træning.

Er sikker på mit tidsforbrug på træningen kan skæres en smule ned........ for så bliver det ikke til så meget :blahblah: hmmmm............... :blink:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Godaften - har da godtnok været en vild omgang lørdag, hvis du stadig kunne mærke det mandag :4thumbup:

Det med at gå kold i at være i trænings-centeret... prøv at sætte en tidsgrænse for hvor længe din træning må vare - og HOLD den! splash-n-dash træning, effektiv, hurtig, og før du ved af det, er du ude igen.

Link to comment
Share on other sites

Søde Spock, du har fuldkommen ret >

Godaften - har da godtnok været en vild omgang lørdag, hvis du stadig kunne mærke det mandag
Ja, fy for føj da ........... nåede hjem ramte puden ret hurtig... søndagmorgen/formiddag snurrede det hele stadig .... gør det aldrig igen :innocent: (før næste gang)......................... værst af alt første træningsdag efter bytur, er bare til :chicken::chicken::chicken: .......... men lørdagnat ingen grænser :banana: party, party
prøv at sætte en tidsgrænse for hvor længe din træning må vare - og HOLD den!

Hehe ...... skulle tror du reelt set kendte mig (eller er det bare en generel kvindeting :rolleyes: ?? )

Jo jamen, oftest sætter jeg tid på og arbejder seriøst og intens på træningen, men som du ved er der altid

en her eller der som lige skal høre hvordan det går eller har en god oplevelse eller bare en kommentar

og ja, jeg er jo kun en kvinde = :blahblah: :blahblah::blahblah: hvis jeg ikke tager mig

gevaldigt sammen

hmmm..... NJA kender bare en bunke mennesker (har trænet samme sted i en menneskealder), er sød, høflig og ja måske en lille smule snaksagelig :blush:

Nå, så til dagens træning:

Hviledag, men kan da mærke kroppen rykker for træning :devil:

Igår onsdag:

Spin 58 min. v/ego

Fed, fed time.......... alt klappede bare, alle sad og kæmpede, var top motiveret......... :wub:

Mave/rygtræning.......... måtte springe styrketræningen over.... men må se om det kan presses ind i morgen

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Tja.... fredag blev der ingen træning, er da ved at være lidt desperat her, mangler mit kick, fik dog trænet

lørdag en 45 min. spin helt solo --- blev brugt til opvarmning for styrke træning....... blev til bryst, skuldre,

lidt ryg, biceps og triceps..................... og i dag........... ingen træning :sneaky2: hmmmm.......... det

trækker vildt alle steder for en god gang træning ........... nå må vente til i morgen...... dynen kalder

sleep tight :sleeping::sleeping:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hehe....... dejligt.. dejligt.. dejligt....... men kunne sagtens have klaret lidt styrketræning , det må vente, der er jo noget som er vigtigere i livet en træning ....... eller er der ?? JOKE... klart der er......

Spin 55 min. v/ ego

Interval træning ... 3 sæt af 5 min og 1 sæt af 9 min, herefter ramte vi bakkekørsel 10 min. herefter 5 min. i tung, tung bjergkørsel ... efterfulgt af 6 min. tempo kørsel med indlagte angreb :devil::devil::devil: Hmmm..... jo jo hehe

Kanontime..... igen .. igen..................... og fedt folk er allerede ved at lade op til JULEN (sikke et fy-ord og så allerede nu :wink: )

Mave og ryg træning...... susende ud til Miss Micra og videre til det vigtigste jeg har

Har i øvrigt tjekket og tjekket min kalender for at finde en week-end, hvor jeg igen kunne kigge over til Øen og Parken, har virkeligt stort behov for at lufte mit :chopper:-gen og specielt her til jul, hvor det kunne være så rart at komme en

tur til Staden og bare Powershoppe helt til en Shop-amok-medalje....... men SUK SUK...... alt er booket, æv bæ...... :cry3:

MEN MEN klart jeg så vil finde en week-end først i det nye år............... i slipper overhovedet ikke :smile: og ja, ikke så dårligt med lige at mærke stemning i spin-salen, når man er afsted :yahoo:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt tjekket og tjekket min kalender for at finde en week-end, hvor jeg igen kunne kigge over til Øen og Parken, har virkeligt stort behov for at lufte mit :chopper: -gen og specielt her til jul, hvor det kunne være så rart at komme en

tur til Staden og bare Powershoppe helt til en Shop-amok-medalje....... men SUK SUK...... alt er booket, æv bæ...... :cry3:

MEN MEN klart jeg så vil finde en week-end først i det nye år............... i slipper overhovedet ikke :smile: og ja, ikke så dårligt med lige at mærke stemning i spin-salen, når man er afsted :yahoo:

Så ser vi frem til at se dig til januar!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så ser vi frem til at se dig til januar!! :smile:

Tak Arne .....

og ja.... jeg glæder mig til at komme en tur over til jer igen........ bare tanken kan få mig til at :firebounce: i min iver for noget kanon, fedt, dejligt spin............. bare så surt mine planer ikke holdt, men ind imellem, er der jo lige et par andre ting, som skal passes......... you known...... job, familie osv.

Link to comment
Share on other sites

Arbejde, møder , træning...... livet kører da bare i en cirkel

Tirsdag...... ingen træning lige fra arbejde videre til et ( faktisk spændende ) møde... først hjemme ved 22.30 tiden, JA...... så var den dag/aften jo gået......... bare i seng og ramme puden.

Onsdag

Spin 55 min v/ ego

Tempokørsel fra start..... lidt tungere kørsel bakke/bjerg (blev presset lidt på at holde tempo :devil: ) indlagt stående angreb med tung stigning, hvor der bare skulle sparkes r.... tempokørsel, som intervaller siddende og stående ..... ud

til næste bakke/bjerg....... hjem i tempo indlagte små spurter

Jo fed time ... alt kørte ... og folk som sædvanlig :thumb::devil: så motiveret

Mave / lænd /øvre ryg

Torsdag lige nøjagtig 1 måned til jul.......... fridag (dejligt, gider ikke sidde og svede i det, på min Føsdag)

Nå.... træning

Let opvarmning

Styrketræning: Bryst/skuldre/Ryg/Triceps/Biceps/Mave.......... var lige ved at hoppe på noget balle/lår........ men ved ik

hvorfor jeg aldrig kan få gang i det...................... nu må jeg snart tage mig sammen

Så er det lige mit lille hjem skal have en make-over.......der er jo nok gæster i vente....på sådanne en dag, så frem med kost og spand.........fortsat god dag til MOL

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Rigtigt stort tillykke med de 20 år.

Håber du får en god dag - vejret her i Kbh er ihvertfald ikke af en art der tyder på at du har været en god pige.. hmm... :innocent:

Tak søde............ hehe, jeg er en ren engel (når min mor skal beskrive mig :innocent: )

.....men må tilstå vejret her i Jylland ikke er specielt godt heller.

Havde ellers store forventninger, høj solskin 25 grader i skyggen og badedyret liggende klar i Miss Micra til

en tur ved stranden tja....

men hvad, er der nogen som har sladderet om min alder :blink: eller er du bare god til at gætte ???? My Sweet One :rolleyes:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Nå ja, så er jeg blevet 1 år ældre end de 19.... :laugh: ..... så hukommelsen er ikke lige på top.... hvad var det jeg havde gang i fredag ???? (Det er bare helt væk)

Lørdag:

Spin v/ego...... solo-kørsel.... brugt som opvarmning til en gang styrke.... havde som (en søde fyr har anbefalet) bidt

mig fast i at holde fokus på min tidsplan og træning...... og jo det lykkedes faktisk :rolleyes:

Styrke af Bryst/Ryg/Skuldre/Triceps/Biceps , må se om jeg kan få øvelser samt vægt kastet på en af dagen og ups jo jo

fik lige givet lidt træning på lår og balle-siden........ men kun en lille smule, skal jo ikke overdrives, så den del af kroppen

bliver helt forskrækket ... hehe :w00t:

Søndag:

Svømhallen, skovtur, og...... holdfast, første Jule-shop-amok-tur :devil::devil::devil:

Mandag:

Spin 55 min v/ego

Som sædvanlig en god gang træning sådanne en mandag eftermiddag

Første 35 min. foregik i intervallets tegn....... fed, fed følelse af at være nærmest flyvende

herefter ramte vi bakkekørsel næste 10 min. med tempo-skifte....... over i bjergene 5 min. på L9

sikke der blev arbejdet opad..........sidste 5 min foregik til den fedest : Thunderstruck,ACDC tempo kørsel indlagt 3 styk stående tempo angreb :devil::devil:

som sædvanlig mave/lænd

Ja, så er der kun 3 dage til den første låge skal åbnes i Julekalenderen - - - - - - - -

Link to comment
Share on other sites

......sidste 5 min foregik til den fedest : Thunderstruck,ACDC tempo kørsel indlagt 3 styk stående tempo angreb :devil::devil:

Thunderstruck! - det gover nogle gode minder fra timer med min gamle ynglingsindstruktør Martina... fedt at køre til :4thumbup:

Kunne være sjovt hvis du engang fik en gæstetime herovre et sted.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Thunderstruck! - det gover nogle gode minder fra timer med min gamle ynglingsindstruktør Martina... fedt at køre til :4thumbup:

Kunne være sjovt hvis du engang fik en gæstetime herovre et sted.... :smile:

Jamen det er da en aftale... jeg er klar, hvis der skulle vise sig en mulighed ..... :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Sikke fint Julet det er blevet her.......... så godt må lige prøve et par smilies :Mrs_Claus::newyear::rudolph:

hehe, big smile

Nå det var vist træning jeg egentlig lige skulle lave en update på

Tirsdag

Step Queen......... hmmm............ jo kan da til hus-behov, så gi`r lige en hjælpende hånd i "mit" andet center

Hjørring Helsestudie frem til nytår..... er simpelthen at finde på Step, egentlig lidt lækkert at tage de timer

igen......... men spin er og bliver det fedeste..........stemningen, sveden som hagler, kører sig så langt, så hårdt, så intens at man bliver helt flyvende :wub: , samme effekt er svær at nå på Step, men det giver en

følelse af sjov, ballade og en stort smil, god træning og helt klart sved på panden og hulk ømme ømme lægmuskler, så`n de første par gange (måske lidt strammere baller :innocent: )

60 min step mave/ryg/lænde - træning

Onsdag

Spin 57 min v/ego

Så skete det, der var Open by Christmas............ og ja, det trak lidt folk fra spin timen i dag, men var da halv fyldt, så det gik...... alle var top motiveret... så i bund og grund en fed time

Mave /ryg

(Kørte lidt hårdt på i timen i dag, da alle var garvede, så der var udsolgt = ingen styrketræning)

Og hellere ingen styrke i morgen eller fredag eller lørdag........ men 2 styk Julefrokoster lige om hjørnet :nissetunge::rudolph: spændende at tjekke formen søndag, men har lovet mig selv

det overhovedet ikke skal være vildt :superman:

Så er det på hoved i "kanen" -- laaaannnnnnnnggggggggggg dag i venter i morgen

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

:Mrs_Claus: 3 låger er åbent i årets julekalender og ja, Tipstjenestens Julekalender tegner lidt godt, der er spredte chancer på gevinstfelterne :nissetunge:

Årets første og anden julefrokost er overstået, i dag stille og roligt ... i går lidt vildere :rudolph: men holdt hvad jeg lovede mig selv....... ikke for meget, så i morges da jeg stod op og skulle til frokost......... ja, så gik det uden indflyttet håndværkere på 1. sal og det blev kun til sodavand hele dagen i dag.................. så

i morgen.........

Træning .................. (mangler det virkelig 3 dage uden spin/styrke, uhyggeligt)

Nå kun 20 dage til Jul :newyear:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hmmm...............

Søndag:

Er ikke rigtig morgen menneske eller rettere morgentræningsmenneske, så som sædvanlig luskede jeg i centret efter spinholdet var gået hjem,kørte min egen solo time og fortsat ind i styrkesalen, et sted jeg bliver mere og mere begejstret for at komme.

Styrketræningen er overhovedet ik så intetsigende og kedeligt, som jeg tidligere har antaget..... synes faktisk min krop reagere fornuftig på den........ bliver nok aldrig et kæmpe muskelbundt, da jeg af natur er spinkel, men kan faktisk se min træning har givet lidt mere markeret "muller" :blush: mangler fortsat at få taget rigtig fat på bentræningen.....men det kunne jo så være mit nytårs-forsæt :innocent:

Spin solo 45 min. styrke af bryst/skuldre/ryg/biceps/triceps

Mandag:

Spin 55 min v/ego

Nyt lækkert program... massere af tempo :devil::devil:

Mave/ryg/lænd

Tirsdag:

The Step-Queen i aktion 1 times step i Hjørring, hvor jeg har fået min lidt mere faste gang.

Igen mave/ryg/lænd

Onsdag:

Spin 57 min v/ego

Startende i pænt tempo-kørsel, videre ud i bakker/bjerge som forceres i pænt tempo i forhold til stigningen/belastningen nedkørsel.... interval træning...... næste bakke/bjerg afsluttende med kort

nedkørsel og sidste tempo/angreb (god time)

Tja........ håber så jeg kan klemme noget styrke ind i morgen......... fredag står på julefrokost på jobbet lige fra arbejde......... næste fest indtages lørdag ved middagstid og mon ikke søndag går med at pleje .......... julen har da virkelig indtaget fritiden :nissetunge::newyear: men hvorfor sige nej til god mad og lidt party, party hehe

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

:newyear::rudolph: Yeah party, party.... 2 fester er overstået....... gik godt, god stemning, glade mennesker og helt flad, søndag............. men, men fik sneget mig op at træne så`n ved tre-tiden søndag eftermiddag

Blev lidt søllet (bedre end ingenting)

40 min. spin (solo, som altid på en søndag)

Styrketræning for resten af "pengene" kunne godt mærke festerne

Idag, mandag:

Spin 60 min v/ego

Complet flyvende...... fed fed time køret lige nøjatig 6o min. så fedt tempo kørsel næsten hele vejen opdelt i siddende og stående intervaller.................. yes :devil::devil::devil:

Mave/ryg/lænd......... tja, alt energi ude af kroppen, et mega lille forsøg på styrke......men gad faktisk ikke, så pakkede taksen og hjem på divaneseren .... må igang med forbereddelser til i morgen og dagen efter

Link to comment
Share on other sites

Mylder i benene, så jowt, dejlig træning i dag, eneste minus var, at jeg igen måtte springe over mit styrke program, måtte simpelthen, styrte ud af døren iført mit sjask våde cykeltøj........ØV

fed fed time, .... har stille og roligt fået kørt godt tempo på mine timer igen,,,,, det er bare mig

Startende 5 min. opvarmning

16 min. interval.......samme tempo hele vejen vekslende mellem siddende og stående arbejde

15 min. bakke/bjerg indlagt 11 stigninger og indlagte tempo øgninger :devil:

16 min. interval.... indlagt 4 stigninger og stående intervaller med tempoøgning :devil::devil:

5 min. ren sprint.... 4x20 øgning til sidste dråbe valgfri siddende/stående

som altid mave/ryg-træning og så afsted

I går, som de sidste tirsdage....... besøg i Hjørring........ Step Queen .... for en dag

60 min. step

mave/ryg træning

:rudolph::nissegrin:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share