Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

YES.......... fedeste week-end længe....... fed cardio....... 24 timers......... dejlige, glade og dygtige mennesker...................

Er kommet hjem fra 24 timers spin i Viborg, som Dit Studie var vært ved.

Dejligt, dejligt, dejligt.......... alle glade, gæstfrie og fedeste spintimer.

Adskiller sig lidt fra øvrige events på 24 timers siden, da det foregår i et stort

telt ved Sønæs.......

der er samtidig løbe omkring søen også 24 timers, hvor løber kan melde sig på som singel-løber eller hold...... de bestemmer så selv hvor meget/hvor mange gange rundt søen de vil (en runde = 5,7 km) i løbet af de 24 timer.......... vinder er den/dem som har løbet længst........ det fedest er at man kan kombinere det ved også at deltage på spinhold ....... eller sejeste........... wau ..................

Overnatning foregår i eget medbragt telt......de erfarende, som havde prøvet det før, havde egen grill med, så rigtig hyggeligt ud....... og ja duftede helt fantastisk, når man gik forbi på vej til sine spintimer.............. :blush:

Kan anbefales at prøve en tur næsten år....... fortsat god søndag......

Link to comment
Share on other sites

Ugens træning:

Søndag: 24 timer i Viborg........... så fedt, intens og gode ben hehe

Mandag:

Spin 2 55 min v/ego

Var faktisk ret godt kørende, havde ellers frygtet lidt efter week-ends 8 timer i sadlen, men slet ikke øm........ dejligt........ nyt musik oplagte folk..... tak,

spindoc :smile: , lækkert musik

Mave/ryg træning

Tirsdag:

Styrketræning....... (mellem job og langt møde efterfølgende)

Skuldre/bryst/øverste del af ryg

Onsdag:

Spin 2 55 min. v/ego

Fed time havde valgt at kører interval træning og det kørte bare

Mave/ryg

I susende fart hjem

Torsdag:

Cardio 25 min.

Styrkeprogram

Skuldre/øvre ryg/bryst.... for at bygge en smule på........ nåede ikke biceps/triceps

Fredag/lørdag:

Hviledage.......... ja det er rigtigt......... men nu rykker det oz i mig kan da slet ikke vente til det bliver morgen og centret åbner hehe :devil:

Link to comment
Share on other sites

Er jo næsten ved ugens ende, så her min indsats for denne uge indtil videre:

Søndag:

Spin2-3 v/ego 60 min.

og hehe.......... solo, skulle lige finpudse mit program og manglede virkelig at

gi` den gas.......... so nice

Styrketræning: Øvre ryg, bryst og tricpes

Dejligt at yde maks. :devil:

Mandag:

Spin v/ ego 55 min.

Interval et enkelt bjerg, mellemtakter i høje kadancer......... guf :bigsmile:

Skuldre/biceps

Mave og lænd

Tirsdag:

Spin begynder v/Tanja 45 min. (opvarmning til styrketræningen)

Øvre ryg, bryst og triceps

Og så til laaaaaaaannnngggggggtttttttt møde

Onsdag:

Spin v/ego 55 min.

Interval, bakke/bjerg og igen mellemtakts guf....... hehe

Mave og lænd

Home sweet home

Torsdag (idag)

Cardio 20 min.

Styrketræning skuldre/biceps ....... overvejer at køre lidt ben på styrke programmet, vi får se :raisebrow:

Igen bliver det hvile fredag/lørdag og forhåbentlig en lille power ting søndag,

og så er der kun en uge til jeg indtager Staden,,,,,,,,

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ugens træning: :4thumbup:

Søndag (sidste):

Solo-kørsel -> test af musik/programlægning...... yaahhhhh

Bryst, Ryg, tricpes

Mandag:

Spin ? 55 min v/ego

Mave, lænd

Tirsdag:

Cardio 25 min

Skuldre, briceps

Onsdag:

Spin ? 55 min v/ ego

Mave, lænd

Torsdag/fredag..... hviledage........ skulle jo være frisk til week-enden og Staden hehe

Sidder så her og sveder lidt endnu, forbrændingen helt i vejret, smil over hele hovedet og kanon oplevelse ..... Spin konvention.......... yes :devil:

Lørdag:

60 min spin v/ Andreas Madsen

55 min spin v/ ??? tja finder det nok, når trætheden forlader hjernen (hmm... lige glemt navnet) mountain bike inspireret

55 min spin v/ Per Søndergård og stort smil på ansigtet hehe.... sjov time

Søndag:

60 min spin v/Andreas Madsen fed time ikke mindst fordi jeg havde fået en side "makker" som gav den gas yes, yes :devil::devil::devil:

60 min spin v/Per Søndergård, tur på La Santa......... fed træning og SÅ VAR DER UDSOLGT......... lækker fornemmelse

Næsen nord på og HJEM til mit dejlige lille hjem ......... mylder lidt i benene fed fornemmelse ... kanon week-end, med spin og ja, andet :bigsmile: skal da benytte sig af det, når men endelig er i Staden.........

Link to comment
Share on other sites

Nå, så er det en uge siden jeg sad med fedest fornemmelse af, at have brugt mig selv på en god måde, smiler ved tanken......... denne uges træning:

Mandag:

Spin et eller andet 55 min. v/ego

Mave/lænd

Og ikke andet for en god men hård week-end havde da lige trukket

lidt kræfter ud

Tirsdag:

Hviledag........ meget fornuftigt..... masse småting at samle op på :blush:

Onsdag:

Spin kald det hvad i vil 55 min. v/ego

Mave/lænd/ et enkelt sæt for skuldre med det kørte af H.... til, så home sweet home

Torsdag:

Hyggedag

Fredag:

Surt av, av.......... dårlig og måtte tage hjem fra job og kaste mig i seng

Lørdag:

Low m/push-ligende tilstande hehe 60 min. fed time v/ego, så all body fik da lige et brush up

Søndag: (i dag)

Solo spin 45 min.

Så kører mit split-program igen yes :4thumbup:

Bryst/skuldre/triceps og jeg gjorde det sgu......... ser ud som om kroppen igen vil være med :devil::devil:

Tja...... og i morgen endnu en ny uge..... med massere af dejlig træning.... og folk er begyndt at komme ind fra landevejen igen, så der er virkelig lagt i kakkelovnen............ rigtig kanon stemning, når fyrene sidder og lurer på hinanden og lige skal give sig en ekstra tand......... det er da livet :bigsmile:

Savner dog en, men mon ikke han finder vejen en dag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Sidste uges træning:

Søndag:

Solo kørsel (ved at blive en dårlig vane :blush: )

Træning af bryst/ryg/triceps

Mandag:

Spin 55min v/ego

Mave/lænd/biceps

Tirsdag:

Alt muligt andet

Onsdag:

spin 55min v/ego (tak Spock for lån :smile: )

Mave/lænd

og bare total færdig

Torsdag:

Laaaannnnggg arbejdsdag

Fredag:

Low m/styrke .......... så all body

Lørdag:

Opfriskning af Center.......... træning nok i form af rengøring, maling mv

Søndag:

Low m/stryke .......... så kroppen fik da lige en tur igen igen + lidt ekstra skuldre træning :4thumbup:

Nice...............

Ny uge er i fuld gang........ og tja, som kalder Staden i week-enden, nu er der jo Miss Fitness :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så er der allerede smuttet en uge........... en super god uge, med fede og sjove oplevelser :4thumbup:

Nå min træningsindsats:

Mandag:

Spin 55 min. v/ ego..... dejligt intervaltræning

Mave/lænd....... tror oz lidt skuldre........ kan da ikke rigtig huske det :blink:

Tirsdag:

Hviledag

Onsdag:

Spin 55 min. v/ ego.... bakke/intervaltræning

Mave/lænd..... og da vist ikke mere (må til at ajorføre lidt offere)

Torsdag:

PUSH........... så All Body

Fredag: Yes, Staden blive indtaget, ramte byen ca. 14.45, tjekkede ind på hotel og i susende fart til

Parken.......... 2 fede timer med Chris McDonald, placeret lige ved siden af Arne..... da sjovt

at møde en af fyrene herfra

Spin III v/ Chris og tja ca. og godt og vel 60 min............ fed god interval træning :devil:

Spin II v/ Chris og igen god time mener den var ca. 50 min. og denne gang lidt flere folk på cyklerne

Lørdag:

Power shopping så to-tre gode timer på strøget... herefter ud til KB-hallen og se Body Cup samt Miss Fitness efterfølgende.......... home sweet home, ramte så Body Bike City....... ved firetiden søndag morgen.

Søndag:

Sengen ville ikke rigtig slippe, den planlagte løbetur blev skiftet ud med en lang gå tur ved Stranden, herligt

Og ja, havde et par super dage i Hovedstaden, så pas på............. I`ll be back :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har så taget en beslutning, som nok bliver svær at overholde, da jeg ofte ikke har tiden.... eller fokus på at få ajourført min træningslog, til sagen, jeg vil prøve at ajourføre loggen hver dag (sagde jeg virkelig det, ja jeg gjorde :4thumbup: )

Dagen startede lidt kaotisk, endte med en halv feriedag for lige at få styr på tingene, og det har jeg så nu.

Min træning i dag:

Spin 58 min v/ego....... tak til Spock, snuppede lige hans vidunderlige spinprogram.... dog med lidt majse indlagt

mave/lænde træning, skulle have trænet bryst, skuldre, triceps........ men spin havde trukket alle mine kræfter ud, var helt flyvene....... og gav den fuld hammer, så ikke mere energi...... sidder nu og overvejer mulighed for træning i morgen, men har stramt program og møde efter arbejde ....... så hmm.......... :sneaky2:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Som forudset ingen træning i går og slet ikke i nærheden af min pc....... sådan..................

min træning i dag...........

60 min spin v/ego tja...... ik meget tid nu, men poster måske senere mit lille program... dejligt varieret og lige til kanten hehe guf :devil: næst efter mandagens kørsel.......

Mave/lænd

herefter

Low m/styrk v/ ego

30 min. low impact......... 45 min styrk All Body igen dejligt....... synes måske ik lige energien var der ved timens start...... men, men da først jeg kom igang var det bare ok :bigsmile:

hurtig hjem og putte i hovedet......... og tja troede der skulle slænges på sofa, men fik da lige besøg... og nu skal hovedet bare ramme puden...........

søde MOL `erne godnat sov godt......... ny dag kalder lige om hjørnet

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Snøft, snøft............ mega forkølet........... kunne godt mærke det gjorde ondt i halsen onsdag, men troede det ville gå over......... men NEJ :mad: har kun haft energi til at passe job og fredag efter fyraften hjem under dynen surt........ er oppe igen.......... og vil tage op og prøve kræfter på cyklen og i styrkesalen, håber det går :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Fik svedt mine dårlig domme ud i går

45 min. spin solo, som altid på en søndag, egentlig meget okay

bryst, ryg,triceps og biceps........ ik mange kræfter men gik da lige

Træning i dag mandag:

Spin 55 min. v/ego....... niveau...... tja :dry:

mave, lænd

Lidt bryst, ryg jeg ikke li nåede i går........... og yes kræfterne er tilbage :devil::devil:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Jo jo bedst som man synes alt kører på skinner, så sker det utrolige, kæden knækker :sneaky2:

måtte tirsdag mærker at jeg nok havde taget for hårdt fat på træningen efter nogle dage med

feber, snottud og ondt i halsen........... så bestemte mig til at holde mig væk fra træning tirsdag..... havde

ellers en ide om cardio og et besøg i styrkesalen (er faktisk ved at blive lidt vild med det der styrketræning :innocent: ) hmmmmmmm, surt :blink:

Onsdag

Spin 55 min v/ego

Mave, Lænd, Skuldre, Biceps

Og helt brændt af, så hjem og slappe den

Torsdag (i dag)

Endnu en hviledag.......... nu skal jeg bare op og kører 100 pct. .......... venter nogle fede week-ends forude men spin diverse steder i landet og ja party , party......... hehe :blush:

Fredag

Så har jeg forbarmet mig og snuppet mig et afløserhold på gulvet Low m/styrke :w00t: ville helst sidde på en BodyBike, men da dejligt at træne lidt igennem på vægtsiden :devil:

Lørdag

Har planlagt ... ja hold på hat og briller.... løbetur, har fået en skør ide om evt. halvmarathon i København hehe

Og så er der fest Lørdag aften :w00t:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Prøv lige at spørge om der blev festet igennem :4thumbup: :devil::devil:

og uha, hvor det hævner sig................ specielt, når kroppen ik helt er 100 pct. på toppen,

men var skide skægt i går nat........ og mindre sjovt da jeg vågnede ved middagstid......

må betale ved kasse 1 sådanne er det bare ...........

En ny uge venter lige om hjørnet.......... og jubiiiiiii........ here I come........................ :jodler:

kan da kun gå fremad...........

Kan mærke det virkelig trækker for en gang spin nu.......... så det bliver godt i morgen :devil:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Nå, nå, nå......... så er friskheden ved at melde sig...... har da oz gået rundt med mega forkølelse og ondt her og der i næsten 14 dage :sneaky2:

Min træning:

Mandag:

Spin 55 min v/ego

God time, men stadig præget af lidt mathed (virus siger min søde doktor)

mave/lænd

Tirsdag:

25 min. cardio

Styrketræning :devil::devil::devil: hele mit program for skuldre/bryst/ryg/biceps/triceps yeah yeah yeah.......... fedest fornemmelsen.......... kan virkelig mærke jeg er ved at have styr på det........ skal så lig måske have koblet en smule ben/balle trænning på :cooldance:

Onsdag:

Spin 57 min. v/ego

Hmmm...... så er jeg fuldt på toppen igen, program lagt på let tempo/mest bakke/bjergkørsel.............. men, men savner virkelig min power tempo-kørsel, så det serveres jo nok i week-end i Hjørring , glæder mig til mine 2 timer der, dejligt center, skønne mennesker :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmmmm............ så er det lige jeg sidder og tænker, hvad lavede jeg så torsdag........... he he

tænke, tænke, tænke....................

nåååårrrrr jaaaaa :bigsmile: da ingen ting

Fredag:

Spin 53 min v/ Tanja

og ikke en dyt mere

Lørdag:

Morgen blid spinning v/ ego 52 min efterfulgt af

Så kører vi v/ego 57 min.

på besøg i hjørring herligt.............. altid dejligt at besøg Hjørring

Kunne ik finde nogen lidt skøre og meget friske, som lige kunne sætte 1. week-end af efterårsferien af til 24. timers spin i Horsens :mad: (og jo fik da lige tilbudet torsdag aften om at komme på hold på 24 timers, men da havde jeg jo lovet mig væk så :raisebrow: æv bæ)

Søndag:

Low m/styrke v/ego

30 min low impact

45 min styrke træning -> all body, dejligt

Så er første dag af efterårsferien snart gået .... har endnu en dag at tage af og så kalder jobbet igen, da dejligt bare at slaske lidt rundt ............. og lade rigtig op til sin træning :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ugens træning:

Mandag:

Spin 57 min v/ego (fuldt hus, trods efterårsferie, dejligt)

Mave/lænd

Tirsdag:

25 min. cardio

Styrk af bryst/ skuldre / ryg / biceps /triceps

Onsdag:

spin 57 min. v/ego

Mave/lænd.................. videre skulle deltage i en lille optagelse....... :smile:

Torsdag:

Sølle ........ ingen træning over hele hovedet...................... heller ikke fredag og slet ikke i dag......... så nu rykker det helt vildt i både ben, krop og sjæl.................... i morgen får den bare hele turen..............

og massere af træning hele næste uge, hvor der både er event i mit eget center og et lille besøg ned i landet :devil::devil: herligt......... jeg glæder mig helt vildt

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag:

30 min spin (solo)

All body styrke træning = træning af bryst/skuldre/ryg/biceps/triceps så ik helt sandt....... men ikke mere energi, var virkelig svag........ overhovedet ikke den styrke jeg plejer........ så vægtene ikke så tunge...................... faktisk et problem jeg har haft siden min mega forkølelses-virus :raisebrow: og ja, nu skal bentræning snart indgå......................... men vil helst ikke ødelægge den "lethed" jeg har i min spinning.

Mandag:

Spin 53 min v/ ego - mellemtaktskørsel.......... pænt tempo med små intervaller og øgning af stigning til bjergkørsel, dejligt,

specielt det gode tempo I love it :wub:

Mave/lænd

Tja.............. ik mere energi................... styrkesiden skal så lige have en tur i morgen.......... men massere af møder for tiden, som simpelthen spiser min træningstid :sneaky2:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hjemme efter en laaaaaaaang dag på job og efterfølende laaaaaangtttt møde nåede heldigvis at putte lidt træning ind imellem, ikke så meget som jeg gerne ville på cardio-siden:

Kort opvarmning 10 min. lige nok til at få sveden til at hagle :devil:

Vægttræning: Skuldre, bryst,ryg og triceps/biceps

virker til styrken er ved at vende tilbage, så kunne øge på kiloene i dag, rigtig nice :devil::devil:

Så kalder dynerne........og ja, man kan da altid drømme om en juleindkøbstur hehe :smile::santa2: ( han er da søde *SS*)

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hjemme efter en laaaaaaaang dag på job og efterfølende laaaaaangtttt møde nåede heldigvis at putte lidt træning ind imellem, ikke så meget som jeg gerne ville på cardio-siden:

Kort opvarmning 10 min. lige nok til at få sveden til at hagle :devil:

Vægttræning: Skuldre, bryst,ryg og triceps/biceps

virker til styrken er ved at vende tilbage, så kunne øge på kiloene i dag, rigtig nice :devil::devil:

Så kalder dynerne........og ja, man kan da altid drømme om en juleindkøbstur hehe :smile::santa2: ( han er da søde *SS*)

Det er han da, ham Spooky.... Det er de som regel de københavnere :wub: Har selv kig på en af slagsen... :smile: Godt at se der stadig bliver høvlet noget spinning af i Helse med dig bag rattet...sorry styret :w00t: Sov godt M

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Det er han da, ham Spooky.... Det er de som regel de københavnere Har selv kig på en af slagsen... Godt at se der stadig bliver høvlet noget spinning af i Helse med dig bag rettet...sorry styret Sov godt M

Jo jo........ holder da gang i spin-salen........... nå, svært lige at få hovedet til at ramme puden, man er jo lidt nysgerrig men nu må jeg altså..........

Du må oz sove godt

Hvem ved, måske ses vi en dag et eller andet sted i landet ... mest sandsynlig i en spin sal :smile::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jo jo........ holder da gang i spin-salen........... nå, svært lige at få hovedet til at ramme puden, man er jo lidt nysgerrig men nu må jeg altså..........

Du må oz sove godt

Hvem ved, måske ses vi en dag et eller andet sted i landet ... mest sandsynlig i en spin sal :smile::w00t:

Det gør vi stensikkert ven...Sov godt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share