Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Majse, det ser godt ud! :superman:

Hvad er dit (dine) mål for tiden? :xmas:

Tak, jeg prøver at fokusere på træningen og lidt mindre på julefrokoster hehe

Mine mål, er mange, bl.a. nogle gode brugbare julegaver, pulsur, vægte til hjemmebrug osv. pjat :rudolph:

1) Har lovet at jeg kigger over til Kbh, "nogen" hænger mig op på, at det skal være Januar, så det arbejder jeg

på.

Kan i diverse loggs se at ham MacDonald, er ret "slem" for tiden, så det er et af mine mål, at kunne

køre med en mandag, på dobbelt time (hvis han kører det)

(har prøvet kræfter i efteråret...voldte overhovedet ikke problemmer, men "nogen", meddelte, at han ikke

var helt sig selv på det tidspunkt, så det bliver jo en om`er)

2) Være klar til foråret, hvor der bliver en enkel 24 timers event eller to at deltage i.... min foretrukne bliver

Viborg, som foregår i et stort Markedstelt og evt. søvn finder sted i medbragt telt........ har man lyst til at

combinere med løb omkring Sønæs-sø ja, så kan man det... her prøves grænserne virkelig af

I år deltog jeg på et hold (vi var 4 personer), kørte 3 instruktørtimer 5 holdtimer.

3) Målet at komme ud at køre landevej og kunne følge mændene opad bakke..........har kunne det, vil gerne

mærke den fede fornemmelse igen (er bedst på lang distance uden al for mange knolde)

4) Styrkemæssigt, bare at have en krop som ser veltrimmet ud.... med de rigtige proprotioner

(atletisk udseende er flottest)

Tja..... det var mine mål .... lige nu og her og ind i foråret

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

1) Har lovet at jeg kigger over til Kbh, "nogen" hænger mig op på, at det skal være Januar, så det arbejder jeg

på.

Kan i diverse loggs se at ham MacDonald, er ret "slem" for tiden, så det er et af mine mål, at kunne

køre med en mandag, på dobbelt time (hvis han kører det)

(har prøvet kræfter i efteråret...voldte overhovedet ikke problemmer, men "nogen", meddelte, at han ikke

var helt sig selv på det tidspunkt, så det bliver jo en om`er)

"Nogen" glæder sig til at se dig i staden igen :nissetunge: - og jo Chris har dobbelttimer om mandagen - når han kommer hjem fra USA - vist omkring den 10...

Link to comment
Share on other sites

"Nogen" glæder sig til at se dig i staden igen - og jo Chris har dobbelttimer om mandagen - når han kommer hjem fra USA - vist omkring den 10...
Arne => Hehe..... jo men vidste jo ikke om du ville citeres mv. så "nogen" er da lidt mere anonymt :wink:
Jeg tror januar er en god tid at køre m. Chris i Parken - som Arne påpegede til mig igår, så har han for vane at komme supertrimmet hjem fra juleferie og fyre nogle fede pas af!!!

Spock => Jamen, så er det afgjort .... efter den 10. januar kan jeg forstå på Arne ... glæder mig allerede .... tror faktisk det bliver ret fedt :devil:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Torsdag...havde tænkt styrketræning... men møde, så ingen træning

Fredag..... ingen træning...... ved at blive en dårlig vane

Lørdag..... 20 min. Cardio......... styrketræning herefter heftig power-jule-shop mangler stadig 4 gaver,

håber de er shoppet i morgen, rykker for at springe på en spin-cykel, så må se om det kan presses ind

i morgen

Link to comment
Share on other sites

søndag gik helt i "ged" ingen træning..... fik dog mine julegaver på plads :nissecool:

Mandag:

Spin 57 min v/ego

Fed stemning, god træning, .......det kørte

Mave/rygtræning

Tirsdag:

Step i Hjørring..... herligt 1 time på step mave/ryg træning

Onsdag: :devil::devil::devil::devil::devil:

Yes.......flyvende 120 min spin v/ego

Fedt, kanont, bare godt.......

Efterfølgende hygge med æbleskiver og glögg

Susende hjem........helt færdig nu..................hovedet rammer puden om cirka 10 ................

godt det snart er jul OG hele 3 dages ferie :newyear: ............. spændende med julegaverne :rudolph:

Rigtig Glædelig Jul til jer herinde

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Tak søde Runner :bigsmile:

Nå træningen her lige før Jul og i Julen

Fredag 23/12

Spin v/Tanja (jubiii endelig tid til bare at sætte sig op og køre med :4thumbup: )

ca. 55min

Ingen træning 24 og 25/12 kun lige en hurtig tur om juletræet og en masse gaveudpakning og tja ingen hårde pakker til mig i denne omgang ingen pulsur og vægte ....

Mandag 26/12

Spin v/ego

58 min.......... fedt tempo kørsel indlagt enkelt bakke/bjerg ... nedkørsel med spurt hjemad :devil::devil::devil:

Tirsdag

Ingen træning ud over at få alt julestadset gemt af vejen....... og varme op til at indtage sin stol på job i morgen og frem til nytår

Og nu: hovedet ramme puden om 5............ sov godt søde MOL`erne........ skal bare tidligt op i morgen og have booket

noget spin i KBH :nissetunge:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Godt Nytår :rudolph:

Nå.... længe siden, men hvad det har da oz været Jul og nu er år 2005 sidste fest ved at flyve ud af kroppen :blink:

Onsdag

Spin v/ego 57 min fed fed time :devil:

Mave/ryg .... skuldre og home

Tordag

Skulle have været 2 timers inspirationskursus.......blev aflyst pga af rigtig møgvejr :sneaky2:

Tog i centret for at træne men blev til over en times kæbetræning og nix mere :sneaky2::sneaky2: kunne simpelhen ikke tage mig sammen

Fredag

Møgdag... møg ... krop æv bæ ........... havde det vildt dårligt ingen træning kun ganske let power shop

Glemte helt........... jubiiiiiiii fik plads på Chris` hold mandag den 23.01. så søde Ø-boere....... here I come hehe

Nytår........ny træning........glæder mig til at sætte mig på cyklen og bare :devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Herligt............første mandag efter nytår er altid et stort kaos i centret................. spin-holdet er fuldstændig overbooket, folk møder op i håb om at andre allerede nu har glemt alt om den træning de har planlagt for det nye år ... og ja, nogen må jo vendt til næste hold eller tage hjem uden træning.

Stemning er helt kogende i lokalet..........ingen tvivl om at folk er top motiveret, sidder og varmer lidt ekstra op og lurer lidt på hinanden.. og selvfølgelig er det vigtig at sidde netop på sin favorit-cykel.

Hmmmm......... har forberedt mig rigtig godt til denne årets første time, der skal power på .... folk skal mærke, at de lever :devil: og ja, samtidig skal der tages højde for dem som har været forudseende og

har booket timen for 4 uger siden, men faktisk ikke har siddet på cyklen de sidste 2 måneder......

Meget intens følelse........ og selv for lille mig en hård time, kan sagtens mærke de sidste 4 dage er gået med no-træning og julemad.....

57 min spin v/ego

Opvarmning, tempokørsel i siddende/stående interval 10 min, hastighed lidt ned vekslende siddende/stående og stående angrev 14 min.....rammer bakken lange seje træk opad bedste siddende/stående stil, hvor der virkelig skal sætte stigning på........... videre ud i modvind tempo siddende 7 min med 2 x 20 sek stående

afsluttes med angreb af 15/ 15 20/20 ..... til 40/40 --- så fedt :devil:

mave/ryg-træning

Tirsdag...........................ingen træning, har bestemt at give den ekstra gas i morgen........ skal jo så til at trappe op, så jeg er helt klar til sidst i denne måned............... glæder mig da helt vildt :wub:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Travlhed...... hmmmmmmmmm..... nå men får da ind imellem tid til at lure herinde og skrive lidt i loggen

Træning siden onsdag:

Torsdag laaannnngg dag på jobbet, ingen træning udover lidt gåtur

Fredag:

Spin2 v/Tanja 50 min.

Var top motiveret så det kørte bare... helt tilbage i gammel stil yes

Videre til veninde og massere af kæbe-træning, nice

Lørdag:

Shopping-genet blev lige luftet .... en af de hårdest træningsformer, hvis nogen skulle spørge

Søndag:

Low/high.... -> All Body og 30 min. spin.......... hvor er træning bare dejlig for tiden ... alt kører :wub:

Mandag:

Spin v/ego 55 min

Fed, fed time, blev helt flyvende helt fra starten.... igen den gode oplevelse hvor alt bare lykkes :devil::devil:

Mave/ryg træning

skal så igang med lidt styrke igen... men skulle skynde mig videre til møde...... så det må vente en postgang

Hmmm......... god start på det nye år, håber det bare fortsætter.... tja man er vel selv med til at bestemme om 2006 skal blive et godt år :dry: tror på det bli`r

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hold da fest hvor du får kørt igennem - herlig at læse!

Dejligt program du kørte 1. gang efter nytår - må man forsøge en dag på en time :smile:

Tak :blush: ja, faktisk en fed time.. :devil::devil:

Er mest til tempokørsel... høj kadence er guf .... en skade fra mine år på landevejene :smile:

Bakkekørsel var pain i the A.. kæmpede mig op til toppen :crazy: blev til gengæld belønnet med

at skulle hente gruppen som jo var over alle bjerge......fed træning uden nåde ........på den hårde måde

I går:

En tur ud og se Hockey .... hjemmekamp og drengene tabet 2-1 8 sek. før kampen blev fløjtet af scorede Sønderjyske .... Bad Luck ...... og ik lige hvad FIK havde brug for......de var da oz noget hænget og ret forståelig

I dag:

Spin 57 min v/ego

Igen en af de fede tempofyldet timer ... og ja dejlig intens , fuld sal og den fedeste stemning alle kender, når der er lagt op til en time hvor der skal ydes :devil::devil:

Mave/ryg......... hmmmmmmmmm kan ikke rigtig få fat i mit styrkeprogram..... nu må jeg tage mig sammen...... men ved jo det er lidt af en kamp de første gang.... styrke er lidt væk og man starter i de lidt mindre vægte og kæmper og kæmper MEN JEG SKAL

Link to comment
Share on other sites

I min iver og interesse for Spocks nye opvasker-projekt glemte jeg lige at få ajourført min log :blush:

Træning i går:

Spin 55 min v/Tanja

Rimelig god time........... fik da sved på panden og kunne mærke benene summe lidt da jeg nåede hjem, havde så tænkt lidt vægt træning, men som sædvanlig, hvornår SKER DER NOGET.... jeg kan overhovedet ikke komme i gang........ har en listig plan om at overraske mig selv og få sat gang i vægt-træningen i dag :wink: hmmmm

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

57 min spin v/ego

Fed time, alle veloplagte og de kørte igennem eneste problem er at timen ligger tidligt på dagen, så min krop vil ikke rigtigt, det er virkelig en kamp..........men nåede de gode højde trods alt.... :innocent:

Opvarmning.... det godt tempoarbejde i høj kadance skiftende stående siddende arbejde i 25 min.... herefter bakkekørsel

i 15 min og de sidste 12 min. i udholdens tegn :devil:

Hjem og hvad sker der ---- "Maria"(rengørings-fanatikeren) ramte mig lige da jeg stod ind af døren, så nu er jeg i gang med at sæbe behandle mine møbler og tja, de trængte da vist oz , altså bare en lille smule

Link to comment
Share on other sites

Nå træning tirsdag:

Step Queen i Hjørring 60 min. step v/ego herefter mave og rygtræning

Træning igår:

Spin 60 min v/ego .... ups.......fik live lovet den ultimative og ja, må jo holder hvad man lover så der røg lige 5 min ekstra kørsel på.......fed time........... folk var som sædvanlig helt klar.......intens......... :devil::devil::devil:

Mave/ryg og hold fast.............. skuldre træning.... jeg er i gang juubbiiiii og grund, da jeg stod der foran spejlet til min step time.. kunne jeg se min manglende træning af skuldre/bryst/øvre ryg :sneaky2: ikke specielt tilfreds med det, så nu er der taget hul......... og ja, det var rart og ubehagelig på samme tid, og spørg ik til styrke :crazy:

Hvile dag i dag, planen er at køre spin + styrke i morgen og være helt frisk til besøg i Sats Lørdag, Mandag og Tirsdag... og det foregår i Staden .... og helt klart Power Shop :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag:

:unhappy: nåede ik over på "Øen" i tide broen var som alle ved lukket og mod Sjælland blev den først åbnet ved 13.30 tiden æv

Træning i går:

Sats Scala skulle have været Christina men blev til en afløser ved navn Per (lige hjemkommet fra ferie) normalt kørende på Amager,

Spin II 55 min

Rimelig time...

Spin Udholdendehed 65 min (opført til 70 min i planen, men de var vist vant til at køre 60 min...... :blink: )

Rigtig god time

Den eneste klage er ........... det var hunde-hammerende koldt........ man åndende snebolde............. og sveden krystaliserende, så man sad med hvid pels på armene............ :nonono: Og det selvom, der ikke var tændt for udluftningen

Og så i dag :wub: Parken og Chris Glæder mig..................... :w00t:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share