video af alexeyevs 231 kilos stem


incognito
 Share

Recommended Posts

Jeg snakker om olympisk stem. Det betyder at der ingen benaktivering må være overhovedet. Jeg tror trykt du kan regne med at gary taylor har brugt så meget ben, han overhovedet kunne. Iøvrigt mener jeg han unrackede den i skulderhøjde og således ikke skulle vende den.

Link to comment
Share on other sites

er verdensrekorden ikke Gary Taylors 270 kg stem

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg husker var Gary Taylor´s "rekord" et push-press fra nakken, hvor stangen blevet taget fra et stativ. Ergo har det ikke det mindst at gøre med et olympisk stem.

Link to comment
Share on other sites

Her er en side med en masse gode gamle VL klip : http://www.chidlovski.net/liftup/e_movie_theater.asp?vclip=1

Jeg mener dog ikke, at der er nogen klip af Vasily's press, da klippende med ham er fra efter 1972. Men der er blandt andet af Poul Anderson og Doug Hepburn og så kan man også lige se, hvor sindssygt olympisk press kom til at se ud.

Link to comment
Share on other sites

Er der forresten nogen, som ligger inde med nogle gode VL sider med billeder af dem under træning?

Har lånt MILO, hvor der er et par billeder deriblandt Vasily under træning fra 1970 World Championships, hvor alle de sovietiske løftere trænede uden trøje den dag.

Link to comment
Share on other sites

Har lånt MILO, hvor der er et par billeder deriblandt Vasily under træning fra 1970 World Championships, hvor alle de sovietiske løftere trænede uden trøje den dag.

Kan du ikke scanne dem ind eller sådan noget :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal han vidst huske at spørge ejeren af bladet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share