1 uges træning, skal udnyttes maximalt!


uXu
 Share

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil da bestemt mene¸ at man kan opnå synlige resultater på en uge.

Udgangspunkt: Et styk karbdepleteret dekonditioneret uXu :smile:

Så er det bare igang med en kreatin loadingfase (20gr/dag) samt et kalorieoverskud på 1000kcal pr dag især i form af langsomme kulhydrater og så bare i gang med at træne en kæmpevolumen. 2-split med squat og dødløft skiftevis og så eller rows og bænk 8-12 reps ad failure. 11-12 timers søvn pr nat.

Højt væskeindtag er en selvfølge.

Der er ikke ret mange der (givet nævnte udgangspunkt) ikke ville tage 3-4 kilo på i løbet af sådan en uge. Jeg ville helt sikkert :smile:

Så skulle du være 'kickstartet' :wink:

Casey Viator tog vist tyve kilo på i løbet af et par uger engang i firserne¸ hvor han også i starten var i slatten form og så ellers bare høvlede på med hele arsenalet (måske også lidt injektiver). Google under 'the colorado experiment.

Dogmatisk MOL-kritiker:"Jamen Heffe¸ så forsvinder det hele jo igen bagefter og man kan da ikke bare og...bla bla bla"

Heffe: "Det var ikke det¸ der blev spurgt om".

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk tråd. Må den aldrig ende.

<{POST_SNAPBACK}>

Exactly Lasse B :laugh:

Så bryg videre på den..

Nogen der forresten ved om det er bedste at drikke protein drik imens man træner, eller efter træningen, nogen siger at det ene er godt og de andre det andet... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nogen der forresten ved om det er bedste at drikke protein drik imens man træner, eller efter træningen, nogen siger at det ene er godt og de andre det andet...  :blink:

Det er faktisk bedst at drikke din protein drik i mens du træner! Faktisk er det aller bedst hvis du kan sippe lidt af protein drikken i den excentriske fase af dit løft! I bænkpres kan du evt. få din trænings makker til at hælde lidt ned i munden på dig i mens du sænker vægten. Se pubmed artikel her

Link to comment
Share on other sites

Nogen der forresten ved om det er bedste at drikke protein drik imens man træner, eller efter træningen, nogen siger at det ene er godt og de andre det andet...  :blink:

Det er faktisk bedst at drikke din protein drik i mens du træner! Faktisk er det aller bedst hvis du kan sippe lidt af protein drikken i den excentriske fase af dit løft! I bænkpres kan du evt. få din trænings makker til at hælde lidt ned i munden på dig i mens du sænker vægten. Se pubmed artikel her

<{POST_SNAPBACK}>

Er ikke helt enig. Den bedste metode må være at indtage det analt mens man har stangen i lock out position. Kan desværre ikke pt. finde nogle artikler der bakker op om mit udsagn(det betyder dog ikke at det er forkert)...

Evt. kan protein drik også sprøjtes ind i kranspulsåren hvis du ikke har mulighed for overnævnte :4thumbup:

Bare rolig...det er for sjov

Edited by ZapZap
Link to comment
Share on other sites

Én af mine venner mødte engang en vaske ægte cubaner - og så på Cuba endda -, som sad og røg en joint. Det underlige var, at han røg den gennem næsen. Min ven, der forresten hedder Anders, spurgte så, hvorfor han dog røg den gennem næsen. "Joo", sagde cubaneren "så er røgen jo nærmere hjernen". Man blev altså hurtigere og mere skæv på denne måde. Mit spørgsmål er derfor: hvis jeg sniffer min protein-kreatin-shake, tænker som en gal mand, løser kryds og tværs (den svære fra Weekendavisen) mens jeg ser "Smagsdommerne" på DR2, vil det så medføre en art hypertrofi i hjernen? Og hvis ja, hvilke set-rep-kombination er den optimale (ingen disko-tænkeri hér, for resten!) for en nybegynder? Og hvad med progression?

Link to comment
Share on other sites

Én af mine venner mødte engang en vaske ægte cubaner - og så på Cuba endda -, som sad og røg en joint. Det underlige var, at han røg den gennem næsen. Min ven, der forresten hedder Anders, spurgte så, hvorfor han dog røg den gennem næsen. "Joo", sagde cubaneren "så er røgen jo nærmere hjernen". Man blev altså hurtigere og mere skæv på denne måde. Mit spørgsmål er derfor: hvis jeg sniffer min protein-kreatin-shake, tænker som en gal mand, løser kryds og tværs (den svære fra Weekendavisen) mens jeg ser "Smagsdommerne" på DR2, vil det så medføre en art hypertrofi i hjernen? Og hvis ja, hvilke set-rep-kombination er den optimale (ingen disko-tænkeri hér, for resten!) for en nybegynder? Og hvad med progression?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil mene, at du skal droppe "smagsdommerne" på DR2 og se "Vild med dans" på TV2 ellers ser det fint ud! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er vist uXu¸ der er den mest seriøse bidragyder til tråden her...

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Heffehurtig.. :w00t: Men de andre gavner da lidt hvertfald :4thumbup:

Nogen der kan anbefale et godt sted at købe sit protein drik ved, ved man kan købe det i Bilka f.eks. men de kan ikke hjælpe med noget som helst af det; vil nødig have at de kalder: "En ansat med forstand på indtagelse af protein pulver, bedes venligst henvende sig ved informationen"..

Nogen der har erfaringer med køb, og ved hvor det er foregår lovligt og enkelt??

Edited by uXu
Link to comment
Share on other sites

Det er vist uXu¸ der er den mest seriøse bidragyder til tråden her...

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Heffehurtig.. :w00t: Men de andre gavner da lidt hvertfald :4thumbup:

Nogen der kan anbefale et godt sted at købe sit protein drik ved, ved man kan købe det i Bilka f.eks. men de kan ikke hjælpe med noget som helst af det; vil nødig have at de kalder: "En ansat med forstand på indtagelse af protein pulver, bedes venligst henvende sig ved informationen"..

Nogen der har erfaringer med køb, og ved hvor det er foregår lovligt og enkelt??

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke tilladt at henvise til en specielforhandler. Men jeg tro godt jeg må fortælle dig, at det er muligt at købe det, ved foreksempel at trykke på din banner reklamer der er

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Hjælper det at blande mere protein pulver i sin drink, altså putte mere pulver i end nødvendigt??  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer helt an på hvilken drink du putter det i. I en dobbelt vodka skal den bare have indtil det ligner gele, hvorimod at du nok skal slappe lidt af med proteinpulveret hvis det er Long Island Ice Tea.

Vil da mene at du skal bruge det 1-uges kort som start og så fortsætte dernede bagefter, få lavet dig en kostplan som du gider at følge (og som stadig virker) og en træningsplan med nogle gode basisøvelser og så nogle specialøvelser afhængig af hvad du specielt vil træne i denne periode (hvis du f. eks. især vil træne bryst eller overarme)

Link to comment
Share on other sites

Kommer helt an på hvilken drink du putter det i. I en dobbelt vodka skal den bare have indtil det ligner gele, hvorimod at du nok skal slappe lidt af med proteinpulveret hvis det er Long Island Ice Tea.

Vil da mene at du skal bruge det 1-uges kort som start og så fortsætte dernede bagefter, få lavet dig en kostplan som du gider at følge (og som stadig virker) og en træningsplan med nogle gode basisøvelser og så nogle specialøvelser afhængig af hvad du specielt vil træne i denne periode (hvis du f. eks. især vil træne bryst eller overarme)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja tak :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share