1 uges træning, skal udnyttes maximalt!


uXu
 Share

Recommended Posts

Nu vil jeg nødig lyde "pop-smart", men jeg modtog bare et uge kort til et andet fitness-center og vil da lige tjekke faciliteterne ud, men der skal blive et resultat, hvis jeg skal opnå nogle gode resultater på en uge hvor meget skal jeg så træne og det jeg har i intentionen at træne mest er biceps/triceps, kom evt. med nogle forslag til hvordan man kan opnå hurtige resultater i disse øvelser, tak..

Håber i kan suplere og informere :4thumbup:

Edited by uXu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Du opnår ikke nogle nævnelsesværdig resultater på en uge - uanset hvordan du træner.

Glem det. I såfald skulle du være på krudt :smile:

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Har du trænet før ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det har jeg, jamen altså ikke noget synligt, bare starten til at bygge noget op, for har selv vægte o.l. hjemme i lejligheden, men det er for at kickstarte dem lidt..

:4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Har du trænet før ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det har jeg, jamen altså ikke noget synligt, bare starten til at bygge noget op, for har selv vægte o.l. hjemme i lejligheden, men det er for at kickstarte dem lidt..

:4boxing:

<{POST_SNAPBACK}>

Kickstarte dem? Ja det blir sku sjovere og sjovere... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tjah, i sidste nummer af Ironman var der en (reklame)artikel der lovede 1 tomme mere på overarmene ved kun 1 dags træning!!!!! Programmet bestod af at køre 1 superset hver halve time i 12 timer, og that´s it.

Jeg er slet ikke i tvivl om at det IKKE virker. Men jeg har da af og til set programmer der lover den slags, ofte forbundet med et bestemt kosttilskud man SKAL tage :dry:

Hvis du kun har en uge i et nyt center var det måske federe at få prøvet alle funktioner af, så du har en ide om det har nogen tilbud du synes om.

Næste gang jeg skal kigge på center ved jeg i hvert fald godt hvad prioriteterne bliver:

1) Squatrack

2) Om man må smide med vægtene (kontrolleret)

3) Om de spiller noget ordentlig musik

4) Om vægtene er store nok

og

5) Om der er lidt gode ho´s at kigge på :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Næste gang jeg skal kigge på center ved jeg i hvert fald godt hvad prioriteterne bliver:

1) Squatrack

2) Om man må smide med vægtene (kontrolleret)

3) Om de spiller noget ordentlig musik

4) Om vægtene er store nok

og

5) Om der er lidt gode ho´s at kigge på  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det med pigerne = et dyrere center :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg nødig lyde "pop-smart", men jeg modtog bare et uge kort til et andet fitness-center og vil da lige tjekke faciliteterne ud, men der skal blive et resultat, hvis jeg skal opnå nogle gode resultater på en uge hvor meget skal jeg så træne og det jeg har i intentionen at træne mest er biceps/triceps, kom evt. med nogle forslag til hvordan man kan opnå hurtige resultater i disse øvelser, tak..

Håber i kan suplere og informere  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du ikke gider træne ret meget, men alligelvel gerne vil have vil have noget stryrke, kan du jo træne den øvelse, som er angivet i her på MOL. Træning med håndvægte til hele kroppen, en øvelse til hele kroppen. En uges træning er dog fuldstændig værdiløst.

Forørigt synes jeg der findes ikke noget mere latterligt end unge fyre der står og træner

kabel tricepsextention og bicepscurl og tror det giver noget. Det eneste det giver er irritation hos folk der træner for alvor.

Squatmikkel

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg nødig lyde "pop-smart", men jeg modtog bare et uge kort til et andet fitness-center og vil da lige tjekke faciliteterne ud, men der skal blive et resultat, hvis jeg skal opnå nogle gode resultater på en uge hvor meget skal jeg så træne og det jeg har i intentionen at træne mest er biceps/triceps, kom evt. med nogle forslag til hvordan man kan opnå hurtige resultater i disse øvelser, tak..

Håber i kan suplere og informere  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du ikke gider træne ret meget, men alligelvel gerne vil have vil have noget stryrke, kan du jo træne den øvelse, som er angivet i her på MOL. Træning med håndvægte til hele kroppen, en øvelse til hele kroppen. En uges træning er dog fuldstændig værdiløst.

Forørigt synes jeg der findes ikke noget mere latterligt end unge fyre der står og træner

kabel tricepsextention og bicepscurl og tror det giver noget. Det eneste det giver er irritation hos folk der træner for alvor.

Squatmikkel

<{POST_SNAPBACK}>

Det er godt du er så alvorlig med træningen, men 1) hvorfor skulle de to nævnte øvelser ikke "give noget" og 2) hvordan kan det lige irritere dig at nogle træner arme?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke gider træne ret meget, men alligelvel gerne vil have vil have noget stryrke, kan du jo træne den øvelse, som er angivet i her på MOL. Træning med håndvægte til hele kroppen, en øvelse til hele kroppen. En uges træning er dog fuldstændig værdiløst.

Forørigt synes jeg der findes ikke noget mere latterligt end unge fyre der står og træner

kabel tricepsextention og bicepscurl og tror det giver noget. Det eneste det giver er irritation hos folk der træner for alvor.

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaa, jeg har trænet for alvor hvor jeg steg fra 60 kg. i dødløft til 182 kg. på 1½ uge. Hvilket jeg er stolt af, du mener vel "disco-pumper" sådan starter de fleste unge skulle jeg mene, måske dig selv også.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke gider træne ret meget, men alligelvel gerne vil have vil have noget stryrke, kan du jo træne den øvelse, som er angivet i her på MOL. Træning med håndvægte til hele kroppen, en øvelse til hele kroppen. En uges træning er dog fuldstændig værdiløst.

Forørigt synes jeg der findes ikke noget mere latterligt end unge fyre der står og træner

kabel tricepsextention og bicepscurl og tror det giver noget. Det eneste det giver er irritation hos folk der træner for alvor.

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaa, jeg har trænet for alvor hvor jeg steg fra 60 kg. i dødløft til 182 kg. på 1½ uge. Hvilket jeg er stolt af, du mener vel "disco-pumper" sådan starter de fleste unge skulle jeg mene, måske dig selv også.. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Noget af en progression.. Din 1RM i dødløft steg altså med 122 kilo på 10 dage? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Tjah, i sidste nummer af Ironman var der en (reklame)artikel der lovede 1 tomme mere på overarmene ved kun 1 dags træning!!!!! Programmet bestod af at køre 1 superset hver halve time i 12 timer, og that´s it.

Jeg er slet ikke i tvivl om at det IKKE virker. Men jeg har da af og til set programmer der lover den slags, ofte forbundet med et bestemt kosttilskud man SKAL tage  :dry:

Hvis du kun har en uge i et nyt center var det måske federe at få prøvet alle funktioner af, så du har en ide om det har nogen tilbud du synes om.

Næste gang jeg skal kigge på center ved jeg i hvert fald godt hvad prioriteterne bliver:

1) Squatrack

2) Om man må smide med vægtene (kontrolleret)

3) Om de spiller noget ordentlig musik

4) Om vægtene er store nok

og

5) Om der er lidt gode ho´s at kigge på  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Gid at disse centre findes, gør de bare ikke :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, jeg har trænet for alvor hvor jeg steg fra 60 kg. i dødløft til 182 kg. på 1½ uge. Hvilket jeg er stolt af, du mener vel "disco-pumper" sådan starter de fleste unge skulle jeg mene, måske dig selv også..  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en ret imponerende. Så kan du vel nå de 400 kg på et par måneder? Hvornår er der danmarksmesterskab i styrkeløft? Hvis det er i efteråret kan du jo lige nå at komme i træning inden. Glæder mig til at høre om dine resultater, når du kommer i gang.

/Schroinx

Link to comment
Share on other sites

Noget af en progression.. Din 1RM i dødløft steg altså med 122 kilo på 10 dage? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså jeg kunne også sagtens løfte de 60 kg. men det var det jeg startede med at løfte.. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share