A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Verdensklasse!! Træninger uden for programmet må jo betyde god motivation!? :smile: Sådan skal det være... man kan altid holde hviledage, når man er forhindret, overtrænet eller gammel! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Tirsdag aften:

Cardio

Indendørs fodbold

ca 2 timer

----

Diætnote: Har holdt pause fra diæten fra lørdag til og med tirsdag. Er ikke gået beserk, men kønt har det ikke helt været. Har blandt andet været et smut på et steak house i mandags :blush: Diæt igen fra igår.

Jeg har købt R-Ala og T3. Jeg forventer at gå i gang med anvende det + TP, fra imorgen af. Gang i pilleskabet :innocent:

----

DBM -> Hehe, ja jo æh bæh.. verdensklasse... det jeg mente, var blot et det en alternativ udgave af det programlagte træningspas. Hovedplanen pt, er vist bare man, ons & fredag.

ESS -> hehe hva kan man gøre ?! Jeg synes jeg er 'moden' til at forsøge lidt mere end 47½, og så hedder de næste desværre 55. Lidt af et sping. Det var sjovt at prøve - om ikke andet :laugh: Og jeg fik dem da ihvertfald et par centimetre op fra delts'ne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Torsdag aften:

Cardio

Fodboldkamp

Ca. 60 min på banen.

Træningskamp mod Skjolds Serie3, på Kunststof i ClubDKHallen. Var ikke super meget værd fremad banen, men fik tilgengæld lukket næsten helt af nede i hjørnet. Så jeg er super tilfreds, især fordi vi slog et højere rangerende hold 6-2.

Og jeg er HELT smadret nu.

---

DBM :laugh::laugh:

Er det ikke :nonono: sådan at gå at tage billeder af dine kunder btw :tongue:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Fullbody

Uge x - Dag x Minimal træning

DB Press Incline

1 opvarmnings sæt a 27,5

4 sæt af 42,5

Yates rows

1 sæt @ 70

3 sæt @ 80

Military

4@60 ...AVS i venstre håndled

---

Træning for træningens skyld...

Venstre håndled vil ikke rigtigt presse for tiden :dry: Og psyken har det en smule hårdt :unhappy:

Diæten gled i svinget - lige fra lørdag formiddag til søndag aften. Har helt sikkert ikke lyst til at hoppe på vægten, de næste par dage.

Hvor bliver solen dog af :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Tirsdag aften:

Cardio

Fodboldtræning

Ca. 2 timers spil på en meget blød og tung bane. Tung i ben og bevægelser...

Har desværre irriterende ondt i ventre knæ.... Det har drillet i noget nu, siden et vred i et i tidligere træningspas. Begynder så småt at blive lidt nervøs... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Surt med små-skavanker/skader! (IØ fedt ord...skavanker :laugh: ) Nå, men vi er i hvertfald 2, som venter på sol, sommer og optimale træningsbetingelser!! Keep ya head up :devil:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Fullbody

Uge x - Dag x Alternativ lyntræning a ca 30 minutter

DB Press low Incline

1 opvarmnings sæt : 15@27,5

5@47,5

5@47,5

4@47,5

Pull to Chest CG

6@100

6@100

6@100

Skrå Bænk BB

8@80

3@90

1½@100 HOV - rulle ned af mave og DL :crazy::blush: total amartør-stil

DB Rows

5@47,5

5@47,5

Standing Shoulder Press DB

6@25

6@25

Laterals

8@17,5

10@12,5

7@12,5

Cable Cross

9@35

Dips

8@BW

OH Curls

8@35

Crunches

22@BW

Leg Raises

8@BW

---

Underlig - men cool - lyntræning.

Hulter til bulter - øvelser supersettet på kryds og tværs. Især til sidst, hvor jeg næsten ikke holdt nogen pauser. Det må jeg gøre noget mere....

Upside: Har fået et par diæt-komplimenter idag på jobbet :bigsmile: Og jeg synes også at blodårene så småt titter lidt frem. Bedring med håndleddet.

Downside: Knæet er stadig fucked :nonono:

DBM: Yiir - og lige over :superman: Nu vi begge er wrecked - så burde vi da næsten træne sammen snart. Jeg kan kører OAPU og du kan køre laterals og cross over i kabeltårnet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Fullbody

Uge x - Dag x

Hulter til bulter træning i ca 45 minutter. Træning som dengang man var noob. Bare lidt mere energisk.

Bryst, ryg og skulder + lidt guns..

---

Diætnote: :4trumpet: :4trumpet: :4trumpet:

Hoppede på vægten lørdag formiddag, og den digitale nål sagde 99,0 kg. Så nu er jeg igen under 100 kg.

Dejligt - Det var et lille del mål. Jeg fejrede det med æde en Chicken Burrito og se Ice Age, lørdag aften :laugh: Stilren diæt - det er jo jeg kan :laugh:

Men det skrider fremad, det gør det bestemt. Slinger i weekenderne, men ret straight i hverdagene.

----

Det går lidt bedre med knæet, og imorgen skal jeg ud at spille træningskamp - 11 mandsfodbold. Jeg håber knæet ikke freaker totalt ud :bowdown: *please*

Imorgen skal jeg også en tur forbi Kaisersports klinik og have kigget lidt på skinnebensbetændelsen. Håber virkelig de kan hjælpe, så jeg kan få gang i noget anstændig cardio.

Link to comment
Share on other sites

Tilykke med de -100 kg!! :superman: God idé mht. træningen... tilsammen kan vi måske komme igennem en workout på trods af småskader :laugh: Du får mig dog ikke i nærheden af et kabeltårn!!! :crazy: Hvis du skal med mig, skal det jo nok være en dag, hvor vi kan træne formiddag... vi ska jo helst ikke rende ind i you know who!! Glæder mig til at høre om de kan hjælpe dig i Kaisersport.

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Tirsdag aften:

Cardio

Fodbold - Træningskamp

Ca. 60 minutter

TIDLIGT på sæsonen - så det er sku hårdt at løbe rundt. Men det går - og knæet gik også. Så jeg er tilfreds.

Onsdag efter arb.:

Johnny-Bravo-Træning

Uge x - Dag x

Bænk

12@60

3@100

3@100

3@100

3@105

Chins & Pullups

5 små sæt

Low Inc. DB Press

4@47,5

4@47,5

Rear Laterals Cable - B.O

10@20

8@25

Cable Cross

8@35

B.O.R

lyn sæt @ 60kg

-----

ESS-> Tak :smile: -- Fordi det er fedt. Især fordi der næsten ingen pauser er - YAWN - og fordi er spontant og uforpligtigende...

DBM-> Også TAK :smile: Kaiser mener at de skal lave de skal lave nogle specielle indlæg til skoene. De siger at jeg 'pronerer' rigtigt meget indad. Så det vil de lave til mig - 1150,- tjingtjing. Men hey - Hvis det virker så fuck prisen. Så skal jeg selvfølgelig også have nogle nye sko osv osv... Både til hverdag, og til løb. Så det bliver dyrt før jeg er færdig med dem. Jeg fortæller når der er sket noget nyt i sagen.

Link to comment
Share on other sites

Fullbody Træning

Uge x - Dag x

Skrå Bænk DB

12@25

10@35

10@35

3@47,5

Front SQ

8@60

8@60

8@60

...stille og roligt - nervøs for venstre knæ, så derfor lav vægt. Jeg slap vist helskindet igennem

Low Inc. DB Press

6@42,5

6@42,5

6@42,5

Cleans

7@60

...tjah - jeg ved ikke lige hvad jeg skal kalder det jeg lavede - cleans passer sikkert meget godt.

Dødløft

3@140

3@140

4@140

...NUL POWER :dry:

Supported Rows

8@40

10@40

10@40

Laterals

6@15

6@15

6@15 + drop

Cable Crunches

12@65

Crunches

20@BW

Leg Raises

8@BW

og 2 chins

-----

Helt fint morgen pas - super god måde at skyde en weekend i gang :smile:

Vægten falder fortsat :bigsmile: Nok lidt for hurtigt. Men jeg har jo fra start været relativt afklaret med, at det denne gang, ikke gjorde så meget, hvis der også røg lidt masse undervejs. Men det er nu alligevel temmelig ambivalent.

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Cardio

LØB - FiF Stadion

lunten, 1200 meter

2x2 stigningløb af x meter

lunten, 400 meter

2x2 stigningløb af x meter

Det tog 20 minutter, herefter direkte hjem og strække lidt...

----

Hverken skinneben eller knæ brokkede sig nævneværdigt :bigsmile:

Kroppen var dog lidt tung og ugidelig - lungerne skal slet ikke nævnes :blush:

Rigtigt fint at få løbet lidt. Oprindeligt skulle jeg have spillet kamp idag, men banerne er ikke til det, så det var aflyst. Jeg skal se og få løbet mere - Jeg håber virkelig skinnerne holder til bare lidt løb, ved siden af bold.

Link to comment
Share on other sites

Overkrop

Dips SS1

2 sæt

Chins SS1

2 sæt

Flyes - Maskine

2 sæt

Laterals DB SS2

2 sæt

Rear Laterals DB SS2

2 sæt

Cable Cross

1 sæt

OH Curls

1 sæt

DB Rows

1 sæt

----

Let og hurtigt overstået træning. Jeg havde ondt i hovedet da jeg påbegyndte passet, og jeg havde mere ondt i hovedet og kvalme da jeg var færdig. Lækkert nok. Meget tilfredsstillende at jeg overhovedet fik trænet.

Runner -> Velkommen i loggen :smile: Ja, Det glædede mig vist også mere end jeg lige gav udtryk for. Men jeg tør ikke rigtigt håbe på noget overhovedet. Erfaringen siger at problemerne med skinnebenene altid kan ligge lige om hjørnet :dry: Man sku nødigt jinx'e noget :innocent: Hvis jeg da overhovedet kan jinx'e mine ben mere elendige end de allerede er :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Tirsdag aften:

Cardio

Fodboldtræning

Ca. 2 timers spil. Kroppen virker til så småt at være ved at vænne sig til udendørs bold. Men der er stadig rigtigt meget plads til forbedring formmæssigt.

Fik endnu et vred i det dårlige knæ - netop som det var begyndt at blive bedre. Det var ikke slemt, men stadig meget ubehageligt. Jeg bliver nødt til at tænke lidt om hvorledes jeg skal tackle det at knæet, tilsyneladende ikke er helt stærkt nok.

Har haft problemer med hovedpine i et par dage nu. Tror jeg skal holde en uges pause fra TP. Jeg er ikke sikker på at det overhovedet er det der problemet dog. Men en pause skader nok ikke.

Link to comment
Share on other sites

In-season - Cut, Cardio n' Flex

Morgendisko Fra 7 til 8

Incline Bænk SS1

10@50

10@80

8@80

8@80

Pull to Chest WG SS1

10@70

10@70

10@70

Incline DB Press SS2

x@25 - flyes lign set.

3@47,5

T-bar Rows SS2

6@40

6@40

6@40

Military SS3

8@50

8@50

x@50

Laterals SS3

x@15

x@15

x@15

Cable Crunches

12@65

12@65

Dips SS4

8@BW

8@BW

Cable Cross SS4

x@35

x@35

OH Curls

x@35

x@35

------

Supersets var lidt hårdt hertil morgen, men da tiden var knap...

Godt at få trænet :4flex: Og jeg ville også gerne sige at det var en god måde at starte dagen på. Men jeg er totalt træt lige nu :dead_banana:

Diæt note: Fedt at træne i undertrøje, nu hvor jeg kan se der sker noget. Mindre mave og tydeligere vener :cool:

Link to comment
Share on other sites

In-season - Cut, Cardio n' Flex

Morgentræning - simpel og tungt

Bænkpres

x@60

6@80

3@110

3@110

3@105

3@105

10@80 + 8@60 drop :slut:

Squat

x@20

8@60

6@100

3@140

3@140

5@120

5@120

...backsquat - det er vist længe siden sidst.

Chins

8@BW

8@BW

Military

7@60

6@60 + en lille static

----

Fin træning. Godt tilfreds med styrken - har jo alligevel smidt en 7 kg ca., så det kunne bestemt være værre. Hvis jeg får løbet senere idag, så har det været en rigtigt god træningsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Preseason - Cut, Cardio n' Flex

Fredag:

Fik desværre ikke løbet senere den dag. Men istedet fik jeg spadseret en lang tur i Bernstorffsparken og omegn, efter en solid påskefrokost :wink:

Søndag/idag:

Cardio

LØB - FiF Stadion Skøøøøøøønt vejr :sun:

lunten, 1600 meter

interval-agtigt, 400 meter

løb, 2 x 400 meter

herefter:

Crunches SS1

20@BW

17@BW

Leg Raises SS1

8@BW

6@BW

...kørte lige et smut i Gymmet på vejen hjem. Men hvem faen gider træne mave alligevel :cool:

Stadig ikke rigtigt nogen problemer med bentøjet. Lysken nev dog en lille smule, før jeg blev varm. Og knæet som har fået et par vred på det seneste, var liiidt underligt. Men der er vel også grænser for hvor skadesfri man kan blive :hippy: :4whistling:

FLexi: Tak tak - tror måske nok ikke at de var dybe 'nok' - men hey... Ja, det går helt ok med diæten, også selvom det hele bare er på gefühl. Så mangler jeg bare 12 kilo eller sådan noget :crazy::bigsmile: Nuttin' but a peanut.

Diætnote: har holdt påskepause, og det må uden tvivl have medført lidt tilbagegang. Jeg har ikke turde hoppe på vægten - og gør det heller ikke. Man/tirdags er jeg tilbage på diæt-toget.

Link to comment
Share on other sites

In-season - Cut, Cardio n' Flex

Overkrop

Skrå Bænkpres

10@20

10@60

...

11@80

8@80

7@80

Yates Rows

10@80

9@80

8@80

Low inc. DB Press

6@42½

5@42½

5@42½ + lil' static

Rear Laterals - mask - SS1

10@140

10@140

12@110

Laterals - mask - SS1

8@150

10@130

10@130

Pullups SS2

4@BW

Seated Rows CG - SS2

10@85

----

Chillet påsketræning med Snoop på anlægget :yo:

Man skal jo lave lidt for at holde på al den brutale masse :elvis:

Link to comment
Share on other sites

In-season - Cut, Cardio n' Flex

Tirsdag/igår:

Cardio

Fodboldtræning

ca to timer - stille rolig træning. Ingen knas med knæet og formen er på vej fremad.

note: jeg skal lægge mere intensitet i træning - arbejde mere.

Onsdag/idag:

Fullbody

Bænk

x@50

5@80

3@105

3@105

3@105 + 13@75 'Feeder' sæt

Stiff Legged Deads

x@80

4@120

5@120

10@120

Thrusters BB

10@40

10@40

10@40

...længe siden jeg sidst har leget med thruster - phew - de er hårde

Face pulls SS1

x@30

x@30

x@30

Laterals DB SS1

x@12½

x@12½

x@12½

+ lidt løse sæt af:

Cable Crunches@75kg, OH-Curls@50kg, Pullups@BW, & alternative dips.

----

Dejligt træningspas :devil:

----

Diætnote: Påskeæderen :4mewantfood: sluttede brat igår, og det er jo meget godt for jeg elsker jo de sleske carbs. Men om ikke andet, så behøver jeg da, nu igen, ikke går så hyppigt på tønden mere :laugh:

Link to comment
Share on other sites

In-season - Cut, Cardio n' Flex

Cardio

Løb/Jog

30 minutter - 4000 meter.

Stille og roligt - test af mine nye indlæg. Ingen problemer med venstre skinneben. Højre derimod desværrei kke helt god endnu. Så der skal måske efterkorrigeres. Nye løbesko på vej, så før jeg har prøvet indlæggene i dem ved jeg ikke så meget.

Energi især i lunger, men også lidt i benene til at have løbet længere. Jeg måtte desværre gå engang i mellem pga højre skinneben. Hvis bare jeg kan komme problemfrit igang, skal det nok gå meget fremad på den front.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share