A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Det lægger vist op til en ekstra ordinær general forsamling i fanklubben :cry:

Hvordan er formen pt ift de sidste billeder?

Den er så dårlig, at jeg dårligt gider at tage billeder af den - endsige poste dem i en log :crazy:

Men, det er jo altid en fordel at kunne komme fra baghjul :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag kl ca 1515 - med TM - i Bogholderen

Low Vol. Rehab - Ryg

Pullups og chins

5 små sæt i alt

Seated Rows

2 sæt med max vægt

T-Bar

Et sæt

Rear laterals - maskine

3 sæt

----

Det passer mig vist liiidt for godt det her sløsede low volume... TM gav mig dårlig samvittighed, ved at brænde sig selv af på sci-fi channel, mens jeg fesede den af...

Jeg må hellere konstruere noget fast indhold til de respektive pas. Det overordnede struktur har jeg så småt på plads...

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Mandag kl ca 1730 i bogen

Rehab-Træning - BST

Bænk

opv

3,4,4@120

Inc DB Press

8,6,6@50 vist nok

Seated DB Press

6,6,6@34 - jammerligt...

Flyes Maskine

1 sæt - crap maskine

Laterals

3xX@16

Dips

3-4 blandede sæt @ BW

+ lidt løst

----

Lidt mere intensitet end sidst.

Konditioneringen er ringe - men det er måske ligefrem det der er selve essensen ved dekonditionering ?!

DJ -> Du skal være velkommen til at holde mig i ørerne - du ved at jeg har brug for det :))

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mens jeg nu læser TF's post, så ser jeg Nissen herinde.

Lad det være sagt med det samme - jeg tolererer ikke flabede bemærkninger :laugh: ...og da slet ikke fra knækknæede ål

Uha, jeg har ellers en rigtig god een klar!

Du er vel snart klar på noget BB! i hulen igen?

Link to comment
Share on other sites

Uha, jeg har ellers en rigtig god een klar!

Du er vel snart klar på noget BB! i hulen igen?

Tak for indbydelsen, men jeg tror ikke rigtigt jeg tør betræde jeres dødshule for tiden. Det er for megen støj og for megen kage :innocent:

...og så har jeg iø. meldt mig ud - og jeg gider ikke rigtigt betale for parkering - og der er meget i vejen.

Link to comment
Share on other sites

Tirs kl ca 1715 - alene i Bogholderen

Low Vol. Rehab - Ryg

Pin Pulls

opv...

5@210

3x3@240

Seated Rows

8@114

8@114

7@114

...max load

Pulls to Chest

x@80

x@80

Incline Crunches

2 løse sæt

----

Fortsat med stigende intensitet. Var desværre totalt drænet (...og sikkert også lidt bleg) efter pin pulls. Appetitten er bestemt for opadgående - hvilket jo er fint fint - men jeg havde åbenbart ikke fået tilstrækkeligt med mad i løbet af dagen, for efter pin pulls var det en sej kamp.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak....

Jeg går først på 'diæt' om 3-4 uger. Lige nu skal jeg lige i gang igen - og gaine det jeg kan. Dog begrænser jeg kosten en smule - stort set ingen kagespisninge overhovedet. :bigsmile:

Sjovt nok tænkte jeg imorges - dog kun i et afkortet splitsekund - at Velocity jo er en særdeles effektiv størrelse.... Flush the fat :cool: Meeen det er jo stort set det rene selvpineri - for at bruge dine egne ord som jeg husker dem. Så det bliver næppe Velocity og alle de halucinationer, som den bringer med sig, der kommer til at præge loggen - under forudsætningen af at jeg da overhovedet gider føre log.

Derimod er det meget sandsynligt at det bliver Berardi's Get Shredded, eller i hvert fald noget minder meget om det. Den er meget bekvem - let at administrere - æg og bacon til morgenmad, kød, grøntsager, fed ost og avocado mv. Dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Fredag kl ca 17 i PowerStudio med Essensen

BST

Bænk

opv med 50 og 90

4@130

2@140

3@130

Inc DB Press

4@60

2@60 ...fik ikke balancen

+ lidt løst med lavere vægt

Inc Dual Plate Press

3-4 løse sæt

Laterals

x@22

Military + Laterals

3-4 løse supersets

Dips

3 små sæt m BW

+ 3 sæt reverse hack sq calf raises og lidt crunches

----

Rigtig hyggeligt at træne med Essensen igen. Power Studio virker cool nok - der kunne jeg godt finde på at melde mig ind.

Vol. stiger langsomt - og intensiteten også. Men jeg er stadig en sløv padde....

Jeg endte med at være godt træt og hel hvid i hovedet (fandt jeg ud af til sidst) og på vej hjem i bilen, havde jeg de vildeste læg-shakes, hver gang jeg trådte på pedalerne.... Jeg synes ellers nok at jeg har fået godt med kcal i løbet af dagen. Har lige kværnet en stor gainer, og de værste mad-fantasier er nu aftaget - Men lige nu drømmer jeg stadig lidt om klipfiske-foretten på San Marco. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lør kl ca 1415 - med TM i Bogholderen

Ryg +

Yates

opv...

3-4 små sæt med 130 (ikke kønt)

plus 2 med lidt reps på 100

Pullups

3-5 sæt low reps

Supp. Rows - Vasil

3 løse sæt

Rear laterals - Vasil

3 løse sæt

Arnie Curls + hammers

2 supersets - kun venstre arm

----

Overordentlig dvask idag. Disciplin træning. TM var flink og hænge ud, selvom han blev hurtigt færdig. Sjovt nok fik jeg dog lidt mere koncentration på, da jeg blev alene til sidst.

Vi fik sludret lidt om dengang hvor trænede CrossFit, og om CrossFit generelt. Så uenergisk og dvask som jeg tit føler mig for tiden, så jeg kan dårligt forestile mig træne CF uden af omkomme :crazy:

Jeg har netop været en tur på vægten - 117 yndefulde kg. Så 100 Pullups på tid, er IKKE lige sagen :dead_banana::hehe:

Ess-> Han var godt nok også freakish. Meeen - 68 kilo - Det er sku lige lovlig Michael Rasmussen. På den anden side. Så er du da ikke SÅ langt fra det der, hvis du bare er meget målrettet i noget tid.

Link to comment
Share on other sites

Derimod er det meget sandsynligt at det bliver Berardi's Get Shredded, eller i hvert fald noget minder meget om det. Den er meget bekvem - let at administrere - æg og bacon til morgenmad, kød, grøntsager, fed ost og avocado mv. Dejligt.

For lige at være et røvhul...

Fra Get Shredded artiklen

In fact, if you're closer to 20% body fat than you are to 10%, this strategy isn't for you at all. Instead, just like Dave Tate (below), and many clients before him, if you're starting out close to 20% fat (or more), you need to pick up a copy of my Precision Nutrition kit and start there. Precision Nutrition will give you the foundation you absolutely need if you want to walk around with a respectable level of body fat year-round.

...

However, once you've figured out how to slowly and sanely whittle your fat percentage down to the "fairly lean" range (12% or less for men and 19% or less for women) and you've learned the habits that help you stay that way, that's when something like the Get Shredded Diet can be a powerful weapon in your fat loss arsenal.

Jeg er, ligesom så mange andre i din log indtil videre :tongue:, enig i at en sundere/bedre allround kost er alfa og omega mht. at blive, for at bruge Berardi's ord, "fairly lean". Det nytter ikke det store at køre en 6-8 ugers psykopat-kur, som Get Shredded er, for så at falde tilbage i samme semi-ærw'lige rytmer bagefter eller endnu værre undervejs. :4mewantfood:

Bare 2 cents fra en tynd ål. :smile:

Link to comment
Share on other sites

For lige at være et røvhul...

Fra Get Shredded artiklen

Jeg er, ligesom så mange andre i din log indtil videre :tongue:, enig i at en sundere/bedre allround kost er alfa og omega mht. at blive, for at bruge Berardi's ord, "fairly lean". Det nytter ikke det store at køre en 6-8 ugers psykopat-kur, som Get Shredded er, for så at falde tilbage i samme semi-ærw'lige rytmer bagefter eller endnu værre undervejs. :4mewantfood:

Bare 2 cents fra en tynd ål. :smile:

Enig med lagoon :smile: Du har flere gange bevist at voldsomme no-carb diæter ikke er dig! Så hellere køre en steady diæt over længere tid.. hvem siger i øvrigt også man skal undvære carbs ? Jeg åd ris og brød hver eneste dag da jeg var på diæt, og kg'erne røg af i et fint tempo! Men hvis du vil kickstarte diæten med en seriøs omgang fedt-afrivning er det ok - så længe du ved du kan holde dig til det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres tanker. :smile:

Lagoon>> Det siger han jo kun fordi, at han ikke tror at folk generelt kan holde fedt%'en efterfølgende alligevel. Det er jo ikke fordi det ikke virker, men kun fordi at det er mere fornuftigt, at man har tjek på sin kost, før man tyr til de skrappere midler såsom Get Shredded. Men jeg har faktisk også hans Precision Nutrition - som jeg også har benyttet mig lidt af - for lidt. Jeg har dog lært lidt af PN, sådan helt generelt og det kan sagtens komme på tale bagefter. Men Lige nu kører jeg kcal. overskud i nogle uger, og derefter - af forskellige grunde - så skifter jeg til en hård diæt. Det bliver der ikke lavet om på. Men fornuftsmæssigt kan jeg jo godt have svært ved at være uenig med dig.

BTW - træner du stadig i CF? Synes det var helt mærkeligt, at du ikke var der, sidst jeg var forbi med Rudy.

Ess>> Det er ikke så meget, at no-carb diæter ikke er mig. Det er mere diæter som sådan. Det bedste cut jeg har opnået hidtil - og det er nu for flere år siden - der spiste jeg også carbs. Jeg kan huske at jeg plejede at starte dagen på CBS, med skummemælk og en mørk rugbrødsbolle. Det var særdeles ad hoc og med mindre viden om diæt end nu, og det virkede helt fint. Men det var ikke specielt behageligt. F.eks. sultede jeg mig selv og havde tit cravings. Med P+F og næsten nul carbs, synes jeg, at jeg har fundet en mindre ubehagelig form for kcal.underskud, end når jeg også spiser ris og pasta fx. Det kan sagtens være, at det bare er noget jeg bilder mig ind, men det er derfor.

Link to comment
Share on other sites

Mandag kl ca 1715 i Bogholderen

BST + mave og læg

Flad bænk DB

12@34

10@50

8@50

8@50

Decline Bench

12@90

10@100

10@100

Upright Rows

3x12@40

DB Pullovers + Vasil Flyes

15@32 + 10@80

10@40 + 10@80

11@40 + 10@80

Laterals

12@18

12@18

12@18

12@18

Crunches + Calf Raises + Dips

15 + 15@160 + 12

15 + 13@160 + 8

----

Begynder at ligne noget.... Måtte bede personalet om at reparere den ene 50kgs DB - den ser stærk sundhedstruende ud. Så nu går der sikkert lang tid før jeg ser den igen - hvis overhovedet. Dermed er de tungeste db's nu 'nede' på 41 kg :unhappy:

Mødte Rallefar på vejen hjem - godt at se ham igen. Hvis du læser med TM, så talte vi lidt om en evt forestående fællesbrænder på lørdag!

Link to comment
Share on other sites

----

Begynder at ligne noget.... Måtte bede personalet om at reparere den ene 50kgs DB - den ser stærk sundhedstruende ud. Så nu går der sikkert lang tid før jeg ser den igen - hvis overhovedet. Dermed er de tungeste db's nu 'nede' på 41 kg :unhappy:

Mødte Rallefar på vejen hjem - godt at se ham igen. Hvis du læser med TM, så talte vi lidt om en evt forestående fællesbrænder på lørdag!

Aarr.. :mad: jeg skal jo bruge dem i dag..øv, men så igen så sidder det stærkt i erindringen da jeg fik klemt den ene pat imellem de løse skiver :laugh:

Fællesbrænder lyder cool, men skal til bryllup, så hvad tid??

Link to comment
Share on other sites

Tirs kl ca 18 - i Bogholderen

Ryg/biceps

Hypers

15@BW

S.Rows

12@114

12@114

Pullups

6@BW

6@BW

...jesus, jeg er tung.

Rear Laterals

12@14

12@14

OH Curls - venstre

3xX@40

Hammers - venstre

2xX@24

Incline Curls - venstre

2xX@14

----

Masser af DOMS i ryggen, men da jeg ikke kan træne idag, og da det generelt passede lidt bedre ind i det hele at jeg fik trænet igår, nuppede jeg lidt low volume rygtræning...

Venstre gun fik tilgengæld noget mere end vanligt - det må jeg hellere gøre noget mere i - altså tæsk af venstre arm.

TM -> Du skal bare tage dig sammen, og længere er den ikke!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share