A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Fuldstændig enig! Hvis man går en tur for cardioens skyld, kan man da ligeså godt snøre løbeskoene og tilbagelægge ruten noget hurtigere. Det er både sjovere, giver bedre kondition og bedre forbrænding (selvom nogle er uenige i dette).

Der er sgu ikke meget cardio over at gå en tur, jeg skriver jo heller ikke i min log hvis jeg går ned og køber ind :tongue:

Men selvfølgelig forbrænder det mere end at sidde hjemme foran computeren, især hvis man sætter lidt tempo på. Det er bare ikke en dille jeg hopper med på :smile:

Altså altså altså - nu kan vi ikke allesammen veje > 80 kg. Trods særlige løbesko og specialindlæg fra Kaisersport, så skriger mine skinneben hurtigt værre end Mette Frederiksen, hvis jeg begynder at løbe længere ture. Men bortset fra det, så er jeg 100% enig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Befinder mig i en mindre kost-og-træningsmæssig krise. Set fra den positive side så træner jeg stadig lidt - og jeg binge'r ikke totalt ud, som jeg ellers ofte har haft for vane.

Men jeg spiser stadig syndigt. Har eksempelvis lige spist en meget velsmagende pizza.

Et optimalt diætforløb kan man langt fra kalde det. Omvendt så går det sgu nok alt sammen.

arnoldschwarzeneggerbigad9.jpg

Har i dag indgået en pagt med frk. Femina og NickBB.

I de næste 18 dage - inkl i dag - skal jeg og Nick spise helt og aldeles BB-Clean. INGEN slinger. What so ever.

Femina derimod vil i et anfald af altruistisk solidaritet helt holde sig fra hendes kryponit - chokolade og kager.

LeePriestApprovedCompressed.png

Link to comment
Share on other sites

Har i dag indgået en pagt med frk. Femina og NickBB.

I de næste 18 dage - inkl i dag - skal jeg og Nick spise helt og aldeles BB-Clean. INGEN slinger. What so ever.

Femina derimod vil i et anfald af altruistisk solidaritet helt holde sig fra hendes kryponit - chokolade og kager.

Jeg er stadig clean :biggrin:

Da jeg kom hjem igår, havde vi besøg af nogle venner og i den anledning havde min mor bagt en masse store og lækre muffins :dry:

Men selvom jeg sad og stirrede på dem i flere timer, lykkedes det at holde mig til frugt og nødder :cool:

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

3 weeks out - (clean eatin')

Søndag omkring middag:

xtra xtra upperbaardi i halen på DBM

Speed Bench

Inverted Rows

BOR

Black Strap Pushups/Flyes + Pullups/Shins

------------

Tror jeg kunne trænge noget deload efterhånden. Træthed og ømhed. Men det sgutte tiden til det.

Nu skal det være 2 uger med eksra smæk på.

------------

Fik målt min fedt% med en ordentlig tang i dag. For første gang ever. Anton var så venlig at medbringe både en elektronvægt og tang til anledningen.

Dagsvægt: 108,9 kg

Fedtfrimasse: 89,6 kg

Fedt%: 17,8

Guns: 47 cm (højre)

Hvis man gåt tilbage til november, så er jeg er ikke tvivl om at fedt%'en lå tættere på 25 end på 20. Nu er den så under 18, så det skrider da fremad. Og jeg er heldigvis ikke blevet til en 'ballerina' i mellemtiden.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Jeg er stadig clean :biggrin:

Da jeg kom hjem igår, havde vi besøg af nogle venner og i den anledning havde min mor bagt en masse store og lækre muffins :dry:

Men selvom jeg sad og stirrede på dem i flere timer, lykkedes det at holde mig til frugt og nødder :cool:

Nu er der kun 16,1 dage tilbage :superman:

De der familieting med kage og slik er generelt også mine største udfordringer :cry:

Link to comment
Share on other sites

Fik målt min fedt% med en ordentlig tang i dag. For første gang ever. Anton var så venlig at medbringe både en elektronvægt og tang til anledningen.

Dagsvægt: 108,9 kg

Fedtfrimasse: 89,6 kg

Fedt%: 17,8

Guns: 47 cm (højre)

BRUTISH!

But do you walk the walk or just talk the talk?! (Læs = billeder MOFO!)

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

2 weeks out - (shelby starnes)

Mandag aften - low carb day:

Cardio

Crosstrainer - 30 minutter - 480 kcal

Cardio

Løbebånd - 30 minutter 6,5 kmt med forskellige grader (fra 5 til 15) 580 kcal. Løb med ca. 15 i timen de sidste 45 sek - og det var hårdt :laugh:

Kcal = 1060

-------

Lagde ud med en ambition og 2 x 30 min. Det ændrede sig så til at jeg skulle +1000 kcal. Det betød at jeg gradvist skruede mere og mere og for graderne på løbebåndet og på den måde nåede jeg så godt i mål indenfor den planlagte time. Pyha.... Uha, jeg er meget imponeret af mig selv :laugh:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Guest Femina

Godt klaret med cardioen :)

DITTO! :4thumbup: (Han må have givet den gas, for han lå prustende halvdød på gulvet bagefter! :laugh: )

Det tegner jo godt. De sidste cirka to uger skal det hele nok køre på skinner :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

2 weeks out - (shelby starnes)

Tirsdag morgen: low carb day

Fasted Walk

30 min.

Tirsdag sen sen aften: Low carb day

Cardio

Crosstrainer 20 min - foothills

herefter

Stænger

Reverse lunges (V)

2xX@BW

Step ups (V) + Sumo + SQ smal stand

3-4 trisets med X-antal reps @ BW

------------

Tyk mand kæmper for det :superman:

Allesammen >> :w00t: Tak for comments (sidder her og funderer over hvor frk Femina finder hendes krammer-til-alle-smiley :unsure: Men det er måske også lige lovlig Jhax-goes-Ulla-Henriksen :cheer:, hvis begynder på den slags her i loggen )

Krumme>> Ved ikke lige om jeg kan få det passet ind i morgen tidligt.

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

2 weeks out - (shelby starnes)

Onsdag formiddag: low/medium carb day

Fasted Walk

46 min - 4,7 KM - 540 kcal - 4230 skridt :4disguise:

....FANTASTISK vejr :sun: Total serotonin-bombe! 2 t-shirts og et par slidte træningsbukser var mere end rigeligt til at holde varmen. Hvis jeg skal dyrke lidt cardio på ferien i thailand, så tror jeg sgu jeg får det ganske svedigt :gal::wootdance:

Forventer at BB'e for willos senere i dag/aften

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

2 weeks out - (shelby starnes)

Onsdag sen eftermiddag: low/medium carb day

Chest/Shoulders/Guns

Skrå DB Bænk

ca. 4@62½... alt for forced :sneaky2:

x@52½

Bænk

2xX@120

EZ Reverse Curls + Dips

X@47½ + X@BW

...en god håndfuld sæt - bl.a. 2 x supersets ud i en køre

Cable Flies

X@X

Laterals

X@21

...løst

....Plus lidt ekstra løst og fast.

------

Har haft lidt svært ved at få kcal nok, og ligeledes for lidt nattesøvn. Det gik lidt udover træningen i dag. Som ellers var hyggelig - men ikke særligt intens og lidt for lav volumen.

Dog synes jeg efterhånden at jeg, i takt med at fedtet langsomt høvles af, begynder at ramme en form som sniger sig tæt op på noget BB-lignende. Arme, skuldre mv. Det pynter :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

Dog synes jeg efterhånden at jeg, i takt med at fedtet langsomt høvles af, begynder at ramme en form som sniger sig tæt op på noget BB-lignende. Arme, skuldre mv. Det pynter :devil:

BOOM?

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina

(sidder her og funderer over hvor frk Femina finder hendes krammer-til-alle-smiley :unsure:

Easy!

Godt klaret kvabse - selv cardio kan du gøre til allout cirkustræning :clown2:

Jeg er der 0830 i morgen til at slå dig over nallerne igen.

Krumborg har en formidabel evne til (på DBM-agtig vis) at hundse rundt med dig, tror jeg! :cool: Go' Krumme!

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

2 weeks out - (shelby starnes)

Torsdag sen eftermiddag: low carb day

300 Workout - Spartan'sk improv session

a) Pullups - 25 reps

b) Deadlifts with 135lbs - 50 reps

c) Pushups - 50 reps

d) Box jumps (to bench)- 50 reps

e) Floor wipers - 50 reps

f) Single-arm Clean-and-Press with 36lbs Kettlebell - 50 reps

g) Pullups - 25 reps

-----------------

Det tog præcis 30 minutter og heldigvis skulle jeg helt frem til tredje øvelse, før jeg var ved at omkomme. Shit jeg svedte i dag. Super super work out. Jacob Behrmann pressede mig godt i gennem øvelserne - tak for det :smile:

ps. Kørte muligvis Floor wipers med halvt antal reps :dunno-smiley:

pps. Læste et sted, at en 300-skuespillerene kørte ovenstående WO på 18 min. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Lean n' Mean 2010 - T vs Jhax - Deadline 2nd June

2 weeks out - (shelby starnes)

Fredag op til lukketid: low/no carb day

Cardio - Interval løb

16 min på løbebånd. 10 intervaller a 30 sek. 5 a 15,9 kmt og 5 a 17,9 kmt.

------

Tyk mand løber hurtigt :blink:

Ja, der kan man bare se. Variation gør godt :smile:

Godt DOMS'et helt generelt. Den øgede volumen og de forholdsvis få kalorie sætter sine spor - både om dagen og om natten. Men ellers går det jo godt :superman:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share