Sohlman positiv?


Prehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synes bare det er sjovt du ikke tør købe det, fordi en styrkeløfter ikke kan "pisse lige".

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: haha!

Ville sku gerne vide om det er et produkt det er, ja rent ud sagt "clean" for hvis jeg stiller op til en konkurrence eller der kommer dopingfolk forbi og tager prøver så vil jeg være 100% sikker på jeg ikke ryger i sådan en situation :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var mig der figurerede så højt i den verden som ham her tilsyneladende gør (med landshold og alt muligt) og det vitterlig ikke var en dårlig undskyldning, så havde jeg nok valgt at tage de bøtter med vitaminpiller spenderet de penge det måtte koste, få den analyseret - og om ikke andet så for at få renset mit navn ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg forstår ganske enkelt ikke jeres syn på sagen.

Faktum er, at manden er blevet testet positiv - A og B-prøven er positiv.

Uanset hvad Sohlman siger, kan prøvens resultat ikke ændres. Det letteste her i verden er at give et kosttilskudd skylden for ens forseelse.

Er man først testet positiv, er systemet indrettet således, at idrætsudøveren er ilde stedt under alle forhold.

Jeg respekterer Jer derude, som mener at manden har været naiv og er uskyldig, men jeg køber den ikke.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ganske enkelt ikke jeres syn på sagen.

Faktum er, at manden er blevet testet positiv - A og B-prøven er positiv.

Uanset hvad Sohlman siger, kan prøvens resultat ikke ændres. Det letteste her i verden er at give et kosttilskudd skylden for ens forseelse.

Er man først testet positiv, er systemet indrettet således, at idrætsudøveren er ilde stedt under alle forhold.

Jeg respekterer Jer derude, som mener at manden har været naiv og er uskyldig, men jeg køber den ikke.

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Så misforstår du mig hvis du mener jeg "køber" den :wink:

Det jeg undrer mig over er at hvis man som den mand han nu er, og med alt det som han nu laver (jævnfør SweetyPippie's indlæg) - så forstår jeg ikke at man forsøger at rense sit navn, når man hævder at man er uskyldig.

Resultatet kan ikke ændres, men jeg ville da gøre alt i min magt for overfor omverdenen at vise at disse piller gjorde udslaget, hvis det altså var at jeg var taget for doping på et uforskyldt grundlag.

Link to comment
Share on other sites

Pudsigt nok er de vitaminer/det proteinpulver der får skyldes som regel ikke til rådighed længere...

Det slipper som regel op lige netop dagen inden de får den positive dopingprøve, og det er jo ærgeligt med den slags tilfældigheder, der hindrer staklerne i at blive renset.

Sådan er verden så ondskabsfuld.

[sarkastiske og ironiske undertoner i indlægget kan være tilsigtede]

Link to comment
Share on other sites

Såvel A- som B-testen var positiv, hvilket må betyde, at han har taget noget, som han ikke må, og derfor må han tage sin straf. Dette kan desværre betyde enden på rækken af meget flotte resultater fra Jarmos side, men sådan er spillet nu en gang.

Om Jarmo har dopet sig bevist eller ej? Er sådan set irrelevant!!!!! Man kan altid give skylden på nogle kosttilskud, men ærlig talt, så har vi med en topidrætsmand at gøre, og han burde om nogen undersøge, hvad diverse kosttilskud, som han indtager, indeholder. Jeg kunne fx aldrig finde på at indtage et produkt, som jeg ikke vidste hvad indeholdte, og sådan tror jeg de fleste har det. At gøre andet er ganske enkelt ikke professionelt.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart lyder det jo meget tvivlsomt at det virkelig skulle være kosttilskuddet der var synderen.

Men hvordan sikrer man sig egentlig at det man tager er ok? Dopinglisten er naturligvis et godt sted at starte, en anden ting er kun at købe fra producenter man stoler på. Men findes der egentlig nogen kvalitetsstempler indenfor området?

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart lyder det jo meget tvivlsomt at det virkelig skulle være kosttilskuddet der var synderen.

Men hvordan sikrer man sig egentlig at det man tager er ok? Dopinglisten er naturligvis et godt sted at starte, en anden ting er kun at købe fra producenter man stoler på. Men findes der egentlig nogen kvalitetsstempler indenfor området?

<{POST_SNAPBACK}>

De 2 ting som du nævner er gode at tage udgangspunkt i, og der er vel få ting som man ellers kan gøre. Har man økonomi til det, kan man jo få indholdet analyseret, hvilket nok ikke vil være nogen dårlig ide, hvis man dyrker sport på højt plan.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Haha det er da for komisk at ingen bare har nosserne til at være ærlige og sige "jeg snød!". Det er næsten endnu mere grinagtigt de peger fingrene på kosttilskud og lignende :sleeping: Helt ærligt--

Vedkommende er dopet med fuldt overlæg. Man er vist rimelig naiv hvis man tror andet.

Link to comment
Share on other sites

Haha det er da for komisk at ingen bare har nosserne til at være ærlige og sige "jeg snød!". Det er næsten endnu mere grinagtigt de peger fingrene på kosttilskud og lignende  :sleeping: Helt ærligt--

Vedkommende er dopet med fuldt overlæg. Man er vist rimelig naiv hvis man tror andet.

<{POST_SNAPBACK}>

Der kan jo altid ske fejl, så et eller andet sted er der jo en mulighed for at Jarmo er uskyldig i at have indtaget doping bevist, men det ændre jo selvfølgelig ikke ved det faktum, at han har indtaget doping. At give skylden på kostilskud kan i sidste ende jo heller ikke gøre mere end rense hans navn, hvilket jo heller ikke er nogen ubetydelig ting.

Link to comment
Share on other sites

Vild nok at nogen rent faktisk køber den der med at kosttilskudene skulle være synderen, det er jo tydeligvis de sidste krampetrækninger i et forsøg på at virke som offer, frem for den snydepels man er.

Hvornår har I sidst set et tilfælde hvor en knaldet atlet bare sagde "ja, jeg snød"? Samtlige jeg har set/hørt om har tudet, skudt skylden på læger/vitaminpiller/astmasprays/kanelsnegle, er styrtet på motorcykler og alle mulige andre "opfindsomme" ting.

Hvornår indser folk at det hele er Shaggys skyld med hans "It wasn't me"?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share