Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Fredag 8/6

Styrketræning

God omgang styrke i Seierfitness. Der var ikke andre i styrketræningsområdet overhovedet, så havde mere eller mindre centeret for mig selv. Hele svømmehallens omklædning var i øvrigt også helt tom.. ganske sjov oplevelse at vade rundt i de store lokaler alene.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 23/6

Spinning puls

Puls: 82% snit, 94% max

Det var egentlig en maxpuls test.. men det lykkedes ike at komme helt op at ringe. Enten fordi jeg var lidt mærket af styrkepas fra dagen før.. eller fordi det er svært at sætte ny maxpuls, når instruktøren spiller Nik og Jay :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 27/6

Landevejscykling

Distance: 21,5 km

Pulssnit: 80% af max

Garmin Connect

Udnyttede at sommervejret for en gangs skyld artede sig nogenlunde og snuppede en kortere tur på raceren.

Jeg har i øvrigt lige opdaget www.strava.com, hvor man kan køre mod andres tider på specifikke stykker. Det er ret motiverende, viser det sig :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hej Niels,

Naturligvis :smile:

Jeg er rigtig glad for at være dernede. Der er generelt en venlig stemning i stil med den ejeren (Mads Seier) også formåede at skabe i SATS Nørreport, da han var centerchef der. Centeret er ganske rigtigt ikke så stort, men de har så vidt jeg ved også sagt, at de ikke vil have mere end 1000 medlemmer - så det skulle helst ikke blive alt for crowded. Lige nu er der dog heller ikke voldsomt mange medlemmer, så man har til tider hele centeret for sig selv og man kommer i hvert fald ikke til at vente på at komme til :smile:

Udstyr og maskiner er af rigtig høj kvalitet, selvom der stadig mangler visse ting - såsom reb og "v-bar" til øvelser i kabeltårn. Håndvægte, stænger, kettlebells og alt andet frivægtsudstyr er Eleiko. Har ikke prøvet maskinerne, men det er tydeligt, at de ikke er det sædvanelige Techogym-halløj, man finder i de fleste andre centre.

Hvad angår holdtimer, så har jeg kun benyttet mig af spinning, men der er ikke ret mange spinningtimer endnu - hvis man da ikke kan/vil køre tidligt om morgenen. Jeg håber dog at udbuddet bliver bedre efterhånden som der kommer flere medlemmer til at understøtte det.

Jeg har været i både svømmehallen og Grosserbadet efter renoveringen og man benytter også Spaniens omklædningsrum i forbindelse med træning i Seierfitness. Svømmehallen ligner sig selv, men omklædningen er blevet virkelig lækker. De fleste gange, jeg har været der, har der været nærmest tomt og har flere gange haft hele svømmehallens omklædning for mig selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share