Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Kære J.. sikke noget hø.

Det er aldrig en skam at bede om hjælp til et problem man ikke lige selv kan løse. Det er jo det du gør nu, beder om hjælp for din families skyld. Det er der ingen grund til at føle skam over.

Mange varme tanker herfra

Godt gået, Jeanette. Du skal ikke skamme dig, men være stolt over, at du tør handle.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kære J.. sikke noget hø.

Det er aldrig en skam at bede om hjælp til et problem man ikke lige selv kan løse. Det er jo det du gør nu, beder om hjælp for din families skyld. Det er der ingen grund til at føle skam over.

Mange varme tanker herfra

Min hjerne ved godt du har ret men mit hjerte bløder .. kan ikke gør for det. Elsker hende og damn surt jeg ikke har kunne finde løsning for hende. Jeg vil bare ikke vente til den store brændende hus falder sammen før jeg tigger om hjælp.

Det vil jo være for sent og i disse timer har jeg endnu håb for at hun kan rette sit liv ind i samfundets normer og idealer. Hun råber om hjælp jeg ikke kan se hvordan jeg kan imødekomme.

:unhappy:

Helt enig i Blacks betragtninger... Det du gør er stort... :4thumbup: I skal nok klare den - hæng i søde.. :superman:

Tak for dine ord DK største kringer i kriser - bukker i støvet og ved hvad du har været igennem. Mine problemer er ingen sammenligníng og jeg er fuld ud klar over mange vil synes jeg er fej ved at opgive og bede kommunen om hjælp.

Jeg ved jeg har gjort alt i min magt siden vi landet her på fyn - jeg har bare ikke kompetance eller viden nok til at gøre mere end jeg har forsøgt.

Prøver at klammer mig til håbet om alt nok skal gå.

Godt gået, Jeanette. Du skal ikke skamme dig, men være stolt over, at du tør handle.

Hr. K

Tak for dine ord - og en forsinket tillykke til jer begge med familieforøgelsen. Baby boom på MOL.

At være stolt af mig selv i denne situation er umådeligt svært dog er jeg ikke bange for at erkende mine svagheder og bede om hjælp.

Hils derhjemme med et klem og et kys på panden til den lille ny.

Link to comment
Share on other sites

Af en eller anden forunderlig årsag så er mit liv som en stærk kørende følelsesmæssig rutschebane som aldrig synes at holde stille.

Jeg kan vælge at sætte mig ned og fordybe mig i min depression eller tag en dag af gangen og håbe at små skridt vil finde løsninger i livet jeg ikke forstår. Som mange af jer ved så har jeg forsøgt at skabe en tryg, varm og kærligt hjem blandet med konsekvens og faste rammer for mine guldklumper. Selv har jeg for mange år tilbage brudt med min familiemønster (Alkoholisme, vold og stoffer)•

Jeg lider ikke med min egen sygdom da jeg er på medicin og ved det er noget jeg må tag resten af mit liv for at fungere optimalt. Det har jeg både accepteret og glædes over dagligt. Det giver mig den nødvendig overskud som mor, kvinde og menneske.

Min søn er adfærdsvanskelig efter mange års problematikker og en voldelig far – han er nu placeret i en speciel heldags skole og vi ser stor fremskridt. Min datter har en meget høj IQ, en lille selvværd og problemer med begrænsninger i opdragelse. Igennem 2 år har vi kæmpet hårdt med at få bearbejdet hendes problemer men hun falder konsekvent tilbage i sin gl rytmer som skaber meget uro i familien og ikke mindst inde i hendes eget liv.

Vi taler om tyveri, løgne, bedrag, pjækkeri fra skole, stikke af hjemmefra og en masse manipulation. Jeg har nu taget konsekvensen af jeg ikke rækker langt nok til hende og bedt kommunen gå ind og hjælpe hende. Så her for to dage siden pakket jeg hendes tøj og hendes værelse sammen som nu står og venter på at blive hentet i dag.

Jeg føler mig som en fiasko men jeg ved hvis det forsætter så ender det helt galt for hele familien. Jeg ønsker ikke hun kommer hjem i en situation jeg ikke kan beskytte hende imod. Hun går helt ud til ydre grænser og med hendes søde og naive side at placere hun sig i meget farlig situationer.

Mit valg gør ondt men jeg ønsker kun de bedste muligheder for min datter – hun har brug for hjælp som jeg ikke har været i stand til at give hende eller hun ikke har, ville tag imod. Nu tag jeg konsekvensen og beder til min gud om alt må gå hende godt.

Når tiden er til det vil jeg igen komme igang med min træning og måske føre log - det vil tiden vise hvornår det sker.

En stor hilsen med varme tanker til jer der læser her. :wub:

Hej Søde Jeanette :superman:

Jeg tror du som det første må indse at det ikke er din skyld :wink: for du skal huske på her at de menesker vi er bedst til at svigte og såre er dem der faktisk altid ønsker at hjælpe og være der for os. tro mig ved hvad jeg taler om har en stor del af mit liv boet på diverse drengehjem rundt i landet jeg fik nemlig også stemlet adfærdsvanskelig :dry: og til trods for nogle familiære problemer jeg stadigvæk og altid vil have med hensyn til min mor. kan jeg fortælle dig at dine børn har meget nemmere ved at se du har hjulpet dem. når de bliver ældre :wink: du er sej i mine øjne og en storartet mor der kun vil dine børn det bedste og så kan man bare ikke gøre mere :superman: og jeg er sikker på at spørger du hvem som helst ved de du har gjort alt der er muligt og mere til for dine poder.og nogen gange er det bare ikke nok og så skal man som du har gjort nemlig bede om hjælp :cool:

op med hovedet og vis du er stolt af dig selv:superman:

Med dyb respekt Herfra

:superman: Ridderen Kenn :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Jamen er det ikke :Mrs_Claus:

Stort tillykke med fødselsdagen fra fastlandet :bigsmile: man ka jo dårligt huske hvordan det var at blive 39 :nissetunge:

håber alt er vel :wink:

varme tanker og et stort kram herfra :nissegrin:

:nissecool: Ridderen :nissecool:

Tusind tak du skønne - det var dejligt at blive 39 år *S* :xmas:

Stor knus og varme tanker herfra fra

en meget mæt :4mewantfood:

:Mrs_Claus:

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Det var en dejlig dag - jeg kunne lægge alle tanker, stress og jag bag mig og bare hygge for vildt med Magnus.

Han var total fræk og forlange jeg skulle hente morgenmaden til MIN fødselsdag ???

Vask tøj og købe juletræ - ja ja ja ikke noget med den store forkælelsere her. :nissegrin:

Dog var han en engle hele aften som gav mig plads til at nyde de dejlig menensker som dukket op til kaffe og lagkage.

Der kom naboer, skolevenner, gode venner og fantastiks veninder. Der var praktiske gaver i form af en lækker lagkage, en ramme øl og gode humor så ingen manglede noget. Total tøse gaver i form af gode dufte, lidt makeup og en helt ny kande at koge vand i - weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg blev begavet for vildt. Om eftermiddag modtog jeg også en meget smuk buket blomster fra den kære Arne - :Mrs_Claus: :inlove: Det er mange mange år siden jeg har prøvet noget lignede. :inlove:

Tak for en dejlig dag

Der blev snakket på kryds og tværs i alle mulig sprog - multi kulturalle aftner er jo også hyggelige.

Masse af gode grin og alt alt en dejlig minde jeg kan leve længe på. Til sommer tag vi den igen og fejre jeg bliver 40 - det er jo nærmest umuligt at sammle alle i december så en grill fest må det blive til ik?

Kan i nu alle pas godt på jer selv, hinanden og dem i har kært.

Være opmærksomme, smil og giv den kram til dem i holder af så de ved de betyder noget.

Knus og varme tanker fra en træt, mæt og glad tøs!

:Mrs_Claus::Mrs_Claus::Mrs_Claus:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Tillykke nu et år ældre, men altid unge Jeanette.

Jeg håber også at du og dine kære får en jul med fred og glæde, som I har fortjent.

:Mrs_Claus: Tusind tak du skønne. Jeg håber du og dine kære har det godt derover *S* Hils dem med kram fra os af.

Juleaften kommer min veninde og hendes datter og det skal nok blive rigtigt hyggeligt selvom der vil være et stor savn for min datter.

Knus og :4winkkiss:

:Mrs_Claus:

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

En lille og kort opdate.

Min datter er stadig i aflastning og stille og roligt ved at falde på plads der. Hun løber stadig væk jævnligt og denne gang været væk siden tirssdag aften. De har dog talt med hende men ved endnu ikke hvor hun befinder sig andet end med to drenge.

:crazy:

Selvom alt omkring hende i kaotisk så er vi ved at være klar til julen. Gaver er købt, maden får vi imorgen og så skal der bare hygges. Jeg har måtte sige min lejlighed op for jeg mister 2700 pr mdr mens hun er i aflastning og dermed mere end vi spiser for pr mdr. Så nu skal jeg finde flyttekasser, flyttebil, pakke, bolig, passe Magnus og skolen og være ude herfra om 2, 5 mdr.

Jeg er dog sikkert alt nok skal gå - jeg er endnu ikke i panik. :inlove:

Vi blev kontaqktet igen af aviser og tv for at høre hvordan det gik os i år så her er linket til den

http://files.ugeavisen-odense.dk/uao_pdf/a.../uao_uge_51.pdf

Vil lige ønske jer alle en super dejlig jul med dem i elsker og holder af.

Klem og varme tanker

Jeanette :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Surt det med lejligheden - det er sku IKKE rimeligt - Er det 100 % sikkert ?

Men sejt så flot du bliver ved med at tackle de forhindringer/udfordringer der åbenbart bliver ved med at dukke op i dit liv.

Jeg melder mig gerne med en mindre varebil, trailer til flytningen samt flytte øl - Mon ikke der også er andre MOL beboere der har lyst til at give en hånd med ????, så du ihverfald ikke behøves at tænke så meget på dette

Hav en rigtigt god jul,

Jesper

Link to comment
Share on other sites

Surt det med lejligheden - det er sku IKKE rimeligt - Er det 100 % sikkert ?

Men sejt så flot du bliver ved med at tackle de forhindringer/udfordringer der åbenbart bliver ved med at dukke op i dit liv.

Jeg melder mig gerne med en mindre varebil, trailer til flytningen samt flytte øl - Mon ikke der også er andre MOL beboere der har lyst til at give en hånd med ????, så du ihverfald ikke behøves at tænke så meget på dette

Hav en rigtigt god jul,

Jesper

Afslagene er som de er og jeg har ikke tid eller energi til at kæmpe mig igennem paragraffer for at se om jeg nu burde få noget hjælp. Nu gælder det bare om at komme vidre i teksten. :4winkkiss:

:Mrs_Claus: :inlove: :nissegrin: :xmas:

Jeg takker for dit hjælp og tag imod det med kys hånd.

Du har givet mig en fantastisk julegave

Knus

Jeanette

Vi vil se billeder af BONDS juleverden på landet med pynt og sådan. Glædelig jul til dig og dem du har kært. :xmas: :4winkkiss::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share