Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hej Jeanette

Ved godt jeg er lidt sent ude, men jeg morede mig ret så kraftigt over din date beretning fra i fredags, da jeg sad og læste logupdates ved min ven i København. :laugh: Tænk sig. Det minder mig virkelig om et par dates, jeg selv har været på... Ikke helt men der er visse træk, der går igen. Heldigvis blev din date da ikke klistret og pervers yakkk :tongue:

Håber det gik vel med din flytning.

Knus Jullen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En hurtig opdate på i aftes...

Jeg mødte en playa men en ret dum en af slagsen - for han kunne ikke kan skælne imellem ærlighed og uærlighed for at sige det kort en fjols. :dry: Heldigvis var han let at afsløre og jeg var måske lidt direkt med mine observationer :blush: mine ord bed vist :innocent: lidt i ham.

Han havde fortalt han var noget højre end han i virkligheden var :dry: det afsløres ret let når man mødes.. :wink: han havde fortalt han havde trænet igennem de sidste 7 år ... :nonono: ved ikke om det er elastikker han træner med eller han har forgævs trænet med drumbells på 2 kg samt en kostestang men der var ikke meget maaaaa på drengen. :nonono: jeg spurgte til hans træning og smilede blidt da han forklarede en masse ævl... :w00t: som tydeligvis afslørede der ingen sanheder var i hans svar. :nonono: igen igen....

Jeg spurgte ind til han to børn han sagde han havde - men han kunne ikke fortælle noget så enkelt som hvornår de havde fødselsdag. :4signme:

Sådan kunne jeg blive ved - :sneaky2: har i feks hørt at det tag ca 4 timer at køre fra Kbh til Odense? :rofl2: Jeg spurgte dertil om hans bil kun kørte 20 km/t ? Han så overrasket ud og spurgte hvad jeg mente :nonono: God damn it !!! Godt nok kørte han i en citröen men har man foden på speederen kan de vist godt køre samme hastighed som de fleste biler... :wink:

Nå men da jeg havede tålmodigt og overbærende lyttet til han mange "historier" fik jeg nok, en strøm af mange ord flød ud af mig kryddet med et meget bestemt gl dags skole lærer blik sad han stille og kigget ned i jorden som den skoledreng han åbenbart var.

Han reaktion var dog overraskende og ikke mindst ret uhøflig :rofl2: han ville lige hente noget i sin bil.. og han kørte hjem uden at sige farvel. :rofl2:

How rude!

:laugh:

:blink: hvordan fanden kan man af mit køn opdrage sig så fjollet..man er sku lige ved at græmmes..havde faktisk slet ikke set det havde fundet sted så derfor kommer mit svar først nu..for et svar skal du da ha søde :superman: på den igen og vent så med at møde dem til der er en på banen der skriver han er 210 høj for så er der da en chance for han er 145 mindst og går det helt galt..får du karme til loftet :laugh:

fedt du fik skrevet en sms til ham den lange lømmel :rofl2::laugh:

Pas på dig selv :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette

Ved godt jeg er lidt sent ude, men jeg morede mig ret så kraftigt over din date beretning fra i fredags, da jeg sad og læste logupdates ved min ven i København. :laugh: Tænk sig. Det minder mig virkelig om et par dates, jeg selv har været på... Ikke helt men der er visse træk, der går igen. Heldigvis blev din date da ikke klistret og pervers yakkk :tongue:

Håber det gik vel med din flytning.

Knus Jullen

Hey baby...

Jeg har fulgt din log nøje siden du kom hjem fra Sjælland, og det har smertet mig du har været ked, blevet syg og virket æv æv æv.. dog har jeg vidst at en god ven har haft dig under hans vinger og der er du i sikker hænder.

Nu skal du have en mega pøj pøj med job samtalen på tirsdag i Ballerup - møj trist by iøvrigt. Ok at arbejde i men du skal IKKE bo der :blink:

Mht til min date så var det bare tragisk komisk - men Julle - ingne mand bliver pervers eller klistet imod mig uden jeg vil have det :rofl2: Det kan du være mere end sikker :devil: på.

I can and will be a bitch when no respekt is found.... :wink:

Flytning - tjjjjjjja mere om det om lidt eller imorgen. Total smadret er jeg - hvorfor er det man skal bære alt det tunge ved en flytning når de ved man dyrke styrke træning :blink::crazy::nonono: Men hold da op jeg har fået en workout der sparker røv i dag.

Jeg har alt i alt siddet ned en halv time siden imorgen kl 9. :superman:

Knus og varme tanker til dig

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

hvordan fanden kan man af mit køn opdrage sig så fjollet..man er sku lige ved at græmmes..havde faktisk slet ikke set det havde fundet sted så derfor kommer mit svar først nu..for et svar skal du da ha søde på den igen og vent så med at møde dem til der er en på banen der skriver han er 210 høj for så er der da en chance for han er 145 mindst og går det helt galt..får du karme til loftet

fedt du fik skrevet en sms til ham den lange lømmel

Pas på dig selv

Kenn

Kære Kenn

Hvordan kunne du gå glip af den indtastning .. :wink: som forklaret så fatter jeg nada af sådan en "Mand" men han skal da ikke standse mig i at søge en anden da.... skal bare lige have overskuddet igen igen - det er jo lidt tidskævende at gør kur da.. :blush:

Det skal jo nok lykkes det hele på et eller andet tidspunkt da. Jeg vil også gå rundt på små lyserøde skyer :wub::wink:

Kan du så snart sove godt :superman: Jeg følger trop snarest... :w00t:

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hey baby...

Jeg har fulgt din log nøje siden du kom hjem fra Sjælland, og det har smertet mig du har været ked, blevet syg og virket æv æv æv.. dog har jeg vidst at en god ven har haft dig under hans vinger og der er du i sikker hænder.

Nu skal du have en mega pøj pøj med job samtalen på tirsdag i Ballerup - møj trist by iøvrigt. Ok at arbejde i men du skal IKKE bo der :blink:

Mht til min date så var det bare tragisk komisk - men Julle - ingne mand bliver pervers eller klistet imod mig uden jeg vil have det :rofl2: Det kan du være mere end sikker :devil: på.

I can and will be a bitch when no respekt is found.... :wink:

Flytning - tjjjjjjja mere om det om lidt eller imorgen. Total smadret er jeg - hvorfor er det man skal bære alt det tunge ved en flytning når de ved man dyrke styrke træning :blink::crazy::nonono: Men hold da op jeg har fået en workout der sparker røv i dag.

Jeg har alt i alt siddet ned en halv time siden imorgen kl 9. :superman:

Knus og varme tanker til dig

Jeanette

Jobbet er heldigvis ikke i Ballerup. Det er bare der rekrutteringsbureauet ligger. Selve stillingen er placeret på Østerbro :smile: Ja jeg har haft en meget god ven til at passe på mig....Har været heldig at møde en person som ham. :wink: Og alle de andre der har holdt vingerne over mig. Jeg skal nok blive 100% glad igen, det ved jeg.

Nej din date er et skræmmende eksempel på, hvad der kan ske, når man tager chancen, men på den anden side, hvis man nu ikke tager chancen, så ved man jo heller ikke, hvad man går glip af vel. Jeg endte med en date en gang, der viste sig fra den mest klamme side...SÅ er KING KONG altså en lang film når man mest af alt ville ønske,a t man skulle overvære et afsnit fra HAlløj på Badehotellet.. Forinden filmen kom han bare med de mest perverse og ulækre kommentarer som fx, da jeg ville have nogle chokofanter og heksehyl med i biffen, hvortil han tilføjer "nå du kan godt lide stænger hva".. :dry: Føj for den. Jeg burde være skredet...Det burde jeg, men jeg holdt ud og sagde pænt farvel og tak efterfølgende...Har aldrig hørt fra ham siden..Heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

:superman::superman::superman:

Dagen startet oki... der skulle flyttes og jeg havde jo regnet med vi var flere der skulle hjælpe ... men ak og ve :nonono: vi var tre til at slæbe :blink: og jeg er lige kommet hjem.

:sleepy:

Vi har kun nået at tømme den gl lejlighed, kær alt ud til den nye og gøre manisk rent i den gl lejlighed - da de IKKE gerne skulle få en extra regning jo. :nonono: Hold op hvor kan der være meget i en 4 værelse lejlighed på 120 kvm selvom de kun er to mennesker. De havde pakket over halvdelen af kasserne alt alt for tunge men det gav godt i musklerne blev jeg ved med at sige til mig selv.

Det bræææææændte!!

Det skal nok give nogle leeee doms imorgen!

Weiiiiiiiiiiiiiiiiii

Glæder mig allerede. :wub:

Nu sidder jeg her og tænker om de overhovede kan finde et sted i deres nye lejlighed at sove for hold da op der er proppet med møbler og flyttekasse. :rolf2: Vi skal alle tre i skole imorgen så hvis jeg kender hende ret så er hun i fuld sving med at pakke ud og kommer i seng engang i nat for kun at tage et par få timers søvn inden vi skal møde. :superman: er hvad hun er.

De talte om de skulle have mine børn i weekenden - her måtte jeg træk gevaldig på smilebåndet.

Jeg takket pænt nej - nu skal i bruge weekenden på at gør jeres lejlighed beboeligt. Om ikke andet så få sovet ud og slappet af for de vil de trænge gevaldigt til når vi når fredag da.

Mad igennem dagen holdte oki - lige indtil de smækket flødeboller på bordet. :blush: der røg to indenbors. :blush: Væske bestod af masse af vand og en alm cola hvor jeg var i bilen på vej fra det ene sted til det andet med 50 flyttekasser.

:crazy:

Vi tog turen 4 gange .. og nu kan de nye begynde at sætte på plads. De flyttet ind mens vi flyttet ud... damn det var kaotisk fra tid til anden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jobbet er heldigvis ikke i Ballerup. Det er bare der rekrutteringsbureauet ligger. Selve stillingen er placeret på Østerbro :smile: Ja jeg har haft en meget god ven til at passe på mig....Har været heldig at møde en person som ham. :wink: Og alle de andre der har holdt vingerne over mig. Jeg skal nok blive 100% glad igen, det ved jeg.

Nej din date er et skræmmende eksempel på, hvad der kan ske, når man tager chancen, men på den anden side, hvis man nu ikke tager chancen, så ved man jo heller ikke, hvad man går glip af vel. Jeg endte med en date en gang, der viste sig fra den mest klamme side...SÅ er KING KONG altså en lang film når man mest af alt ville ønske,a t man skulle overvære et afsnit fra HAlløj på Badehotellet.. Forinden filmen kom han bare med de mest perverse og ulækre kommentarer som fx, da jeg ville have nogle chokofanter og heksehyl med i biffen, hvortil han tilføjer "nå du kan godt lide stænger hva".. :dry: Føj for den. Jeg burde være skredet...Det burde jeg, men jeg holdt ud og sagde pænt farvel og tak efterfølgende...Har aldrig hørt fra ham siden..Heldigvis.

Dejligt at høre det ikke er i Ballerup.. tørre sveden af panden... :wink:

Du har mange om dig og mange vinger at søge ly hos og jeg ligger også i udkanten og holder øje med dig med mit falkeblik... så du er i sikkerhed og alle ser kun du kommer i din rette element samt er i hopla 99 % af din vågen tid - dit smil skal jo lyse Danmark op.. :wink: :4thumbup: :tongue: Du skal altså en eller anden gang hop af toget i Odense om ikke andet så bare for et par timer. Det ville være så hyggeligt at hilse på dig istedet for du bare suser forbi i tide og utide... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mht til dating ....

At le, er at fremstå som tåbe.

At græde, er at risikere at fremstå som sentimental.

At række ud efter en anden, er at risikere engagement.

At vise følelse, er at risikere at blive afvist.

At nævne sine drømme for mængden, er at risikere latterliggørelse.

At elske, er at risikere ikke at blive elsket igen.

At gå foran under ekstrem dårlige betingelser, er at risikere forfejelse.

Men risici SKAL tages, da den største fare i livet er, intet at risikere.

Mennesket der ingenting risikerer, gør ingenting, har ingenting, er ingenting.

Måske undgår han/hun lidelse og sorg, men han/hun kan ikke lære, føle, gro eller elske.

Lænket af vished, er en slave. Kun et menneske der tager risici er frit

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

hvordan fanden kan man af mit køn opdrage sig så fjollet..man er sku lige ved at græmmes..havde faktisk slet ikke set det havde fundet sted så derfor kommer mit svar først nu..for et svar skal du da ha søde på den igen og vent så med at møde dem til der er en på banen der skriver han er 210 høj for så er der da en chance for han er 145 mindst og går det helt galt..får du karme til loftet

fedt du fik skrevet en sms til ham den lange lømmel

Pas på dig selv

Kenn

Kære Kenn

Hvordan kunne du gå glip af den indtastning .. :wink: som forklaret så fatter jeg nada af sådan en "Mand" men han skal da ikke standse mig i at søge en anden da.... skal bare lige have overskuddet igen igen - det er jo lidt tidskævende at gør kur da.. :blush:

Det skal jo nok lykkes det hele på et eller andet tidspunkt da. Jeg vil også gå rundt på små lyserøde skyer :wub::wink:

Kan du så snart sove godt :superman: Jeg følger trop snarest... :w00t:

Klem

Jeanette

Det er da klart man når jo lige at vende ryggen til din spændnede log og så er der skiftet side igen :wink: og en helt masse nye indslag..det er selvfølgelig det der gør besøgene spændende..er overbevist om det lykkes for dig på et tidspunkt..med hensyn til at møde den lyserøde sky er du velkommen på et par timer på mit spinning hold og en ting er sikkert bliver vi ved længe nok ser du også sol måne og stjerner :smile:

sov godt herfra :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Kære Kenn

Du må holde nøje øje med min log så du ikke går glip af noget så :superman: Det nytter ikke noget du ikke ved hvad der sker jo... :w00t: - ingen tvivl om jeg finder det jeg søger, spørgsmålet er kun hvornår jo.

Spinning - det skal og MÅ jeg bare prøve .... weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Link to comment
Share on other sites

Dagen i går gik vildt stærkt - jeg havde aftaler alle steder og gik fra den ene til den anden. Jeg havde ikke mærket noget til doms efter flytning som noget særligt men i dag kom de :devil: niiiiiice..... :wub:

Kost torsdag;

Morgenmad; musli med minimælk ( ingen sødestof eller rørsukker)

mellem måltid; gullerødder

Frokost; på cafe getrud med magnus og Arne :4mewantfood: vi fik en flüte med tun moouse. :4whistling:

Aftensmad; Kogt kylling med pastinak, tøm køleskabs -grønsags- roden rundt på min pande med lækker balmisico og ris.

Arne og jeg brugt mange timer på at :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: og det var bare super hyggeligt. Han er præcis som den jeg har lært at kende her med sin rolige, varme sind og masse af gode oplevelse at fortælle om.

Nøøøøøøj jeg var træt da jeg kom ind i min store seng... :4crutches::rolleyes::sleepy:

Link to comment
Share on other sites

I dag - ligeså hæsblæsende som i går. :nonono:

Dagens motion;

2 x transport cykling

1 x motions cykling på fuld hammer 45 min

2 x transport cykling

25 min på vores opgangs trapper

Dagens kost;

Morgen mad; musli med minimælk

Mellemmåltil; gullerødder.

Frokost; En protien shake og et stk kogt kylling på rugbrød

Mellemmåltid; abemad

Aftensmad; rester af maden fra i går uden ris.

:4mewantfood: :wub: :4thumbup:

Jeg går helt og nyder jeg holder stilen og ikke mindst ikke falder for alle de søde fristelser der kommer forbi mig. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Jeg går helt og nyder jeg holder stilen og ikke mindst ikke falder for alle de søde fristelser der kommer forbi mig. :yahoo:

Kanon!!!! :4thumbup: :bowdown:

Hvis bare jeg kunne sige det samme om mig selv... Har lige kværnet 2 pandekager med nutalla og is :blush:(ganske vist mælkeis, meeen...) :blink:

Men nu er det altså kun fredag én gang om ugen.... og lillefredag én dag.... og 1. fredag-dag... og så lige 2. fredag-dag... :blink::icecream::4eat::blush::tongue: Så en gang i mellem må man jo godt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Kanon!!!! :4thumbup: :bowdown:

Hvis bare jeg kunne sige det samme om mig selv... Har lige kværnet 2 pandekager med nutalla og is :blush:(ganske vist mælkeis, meeen...) :blink:

Men nu er det altså kun fredag én gang om ugen.... og lillefredag én dag.... og 1. fredag-dag... og så lige 2. fredag-dag... :blink::icecream::4eat::blush::tongue: Så en gang i mellem må man jo godt :innocent:

Ajjjjjjjjjjjj heldig jeg læser denne indlæg til morgen :4thumbup: :w00t: for ligenu vil jeg bare have min musli... :smile: Vi sad alle sammen og så stjerne for en aften og guf skulle de små da have - så i disse skåle lagde jeg nogen mandler til mig selv. :superman: Det gik super!

Kan du nu have en super lørdag

:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Af med fedtet Jeanette!

26 feb - 74 kg

4 marts 71 kg

Mål fra den 26 feb;

Arm; 30cm

Bryst; 92 cm ----- rettet da en søøø en sagde at dette tal ikke kunne passe :blush: og han fik ret da ..

Talje 70 cm

Hofte 55 cm

Lår 59 cm

Denne uges motion;

26 feb ------- 45 min PW

27 feb --------- 1 time på min cykle i tovlig tempo & PW frem og tilbage i skole.

28 feb ------ 35 min PW

1 marts ------ Flyttemands tjans i mange timer

3 marts------ 1 time og 45 min på cyklen & 5 min på trappen

4 marts------ 1 time på cyklen

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Af med fedtet Jeanette!

26 feb - 74 kg

4 marts 71 kg

Mål fra den 26 feb;

Arm; 30cm

Bryst; 92 cm ----- rettet da en søøø en sagde at dette tal ikke kunne passe :blush: og han fik ret da ..

Talje 70 cm

Hofte 55 cm

Lår 59 cm

Denne uges motion;

26 feb ------- 45 min PW

27 feb --------- 1 time på min cykle i tovlig tempo & PW frem og tilbage i skole.

28 feb ------ 35 min PW

1 marts ------ Flyttemands tjans i mange timer

3 marts------ 1 time og 45 min på cyklen & 5 min på trappen

4 marts------ 1 time på cyklen

Hej JK :4thumbup:

Det er fedt at se du bare kæmper og holder ud med dit vægtab..og med den styrke du indholder kan det da ikke tage dig langt tid :superman: glæder mig til at følge med i din log..og læse om de sejre der helt sikkert kommer her.. :wink:

Ha en dejlig Week-end :superman:

Kenn der nu er under 70 kg. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej JK :4thumbup:

Det er fedt at se du bare kæmper og holder ud med dit vægtab..og med den styrke du indholder kan det da ikke tage dig langt tid :superman: glæder mig til at følge med i din log..og læse om de sejre der helt sikkert kommer her.. :wink:

Ha en dejlig Week-end :superman:

Kenn der nu er under 70 kg. :w00t:

Hey :superman:

Jamen min vilje styrke fejler jo ikke noget da... :innocent: så jeg er også sikker på det vil lykkes mig. :cooldance: Jeg håber bare det forsætte med at være så let at holde mig fra alt guf og sukker.

Ihhhh glemte at købe rørsukker... :sneaky2: men hvad pokker det går jo meget godt helt uden sukker og sødestoffer - :superman:

Kan du også have dig en super dejlig weekend sveske ... :wink: og for pokker det er vildt du nu er under de 70 kg :firebounce: weiiiiiiiiiiiiiiiiiii tillykke din ål med cykleben..... :smilerock::worship:

Klem

Jeanette

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Af med fedtet Jeanette!

26 feb - 74 kg

4 marts 71 kg

Mål fra den 26 feb;

Arm; 30cm

Bryst; 92 cm ----- rettet da en søøø en sagde at dette tal ikke kunne passe :blush: og han fik ret da ..

Talje 70 cm

Hofte 55 cm ----- kan jo heller ikke passe mon jeg var stiv :blink: da jeg målte mig selv? :blink: nu fandt jeg fejlen der skulle have stået 96 cm ( noget af en tåbelig fejl!!vend båndet den rigtig vej tøs!!)

Lår 59 cm

Denne uges motion;

26 feb ------- 45 min PW

27 feb --------- 1 time på min cykle i tovlig tempo & PW frem og tilbage i skole.

28 feb ------ 35 min PW

1 marts ------ Flyttemands tjans i mange timer

3 marts------ 1 time og 45 min på cyklen & 5 min på trappen

4 marts------ 1 time på cyklen

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

93? Det lyder nu da så voldsomt igen. Min a-skåls-ex-pap-datter måler kun omkring 83 cm. og er vist 70 eller 75 a.

Er du sikker på det mål?

Nå, nu skal jeg nok til at lade være med at mobbe, men det tyder da på, at du pludselig har fået talje, og det er da ikke så dårligt. Faktisk minder det jo om timeglas figur på papiret i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

93? Det lyder nu da så voldsomt igen. Min a-skåls-ex-pap-datter måler kun omkring 83 cm. og er vist 70 eller 75 a.

Er du sikker på det mål?

Nå, nu skal jeg nok til at lade være med at mobbe, men det tyder da på, at du pludselig har fået talje, og det er da ikke så dårligt. Faktisk minder det jo om timeglas figur på papiret i hvert fald.

griner højlydt .... et timeglas.... :w00t:

nu forstår du vel hvorfor jeg vil af med en del kg??? Jeg tjækket også mine bh - de er A :w00t: A-85 ..... jeg må altså til at bruge briller og ikke mindst hovedet :banana3: :boobs::slut: ....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Det skal stå klart at jeg har en meget klog, smuk og opfindsom teenager datter -

Hun er mit første barn og derfor er og vil altid være " I lære som mor med hende"

I denne rolle er jeg altid på bar bund og i denne tid mere fortvivlet end da jeg stod med hende i mine arme alle første gang.

At være mor til hende er bare så svært!

Jeg skal vælge enhver snak med hende med det største omhue og det er bare så pisse trættende og det dræner mig så vildt.

At vælge de rigtig ting at stå neglet fast ved og være konsekvent med er ben hårdt - for hun afprøver disse grænser næsten dagligt for tiden. :crazy: Hendes humør kan skifte hurtigere end et blink med øjet, fra den sødeste engle til den væreste stædig teenager som jeg forstille findes over hele DK.... ja ja ja hun har det ikke fra fremad.

Det er så fin en balance gang at være mor til en teenager at jeg næsten ikke kan forstå jeg brokket mig over at være med veer i 26 timer og en fødsel som var så smertefuld at jeg stadig har fornemelsen i mine erendringer.

For det var peanuts iforhold til nu.

Det her vil højst sandsynligt stå på i en del år - så en fødsel er jo rent leg.

Jeg burde altid bede om tænke tid når hun stiller et spørgsmål eller lægger op til debat - så jeg er sikker på at se hendes forsøg mere objektivt.

Jeg handler for hurtigt, bliver nervøs for hurtigt og bekymret for hurtigt.

Det er nok derfor man altid burde være to om at have børn - 2 til at opdrage og give omsorg.

Jeg vil gør alt i min magt for at blive bedre til det her. For jeg hader rollen som den skrappe mor - det er langt sjovere at have alle de fede timer.

Jeg ved godt jeg nok skal få det lært og jeg elsker jo min rolle som hendes mor.

Der er bare så meget jeg skal have lært i en fart for at følge den udvikling hun er lige nu.

Det går så stærkt og det er bare så svært at ramme rigtigt!

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hvis to så ikke kan enes om opdragelsen, så er der jo endnu flere problemer!

Omsorgen, den kan de jo nok give uden at være enige, men det kan du vel også?

Siger du egentlig, at der bliver skubbet til, hvem du er? Og at det kan du ikke rigtig holde til alene?

Link to comment
Share on other sites

Hvis to så ikke kan enes om opdragelsen, så er der jo endnu flere problemer!

Omsorgen, den kan de jo nok give uden at være enige, men det kan du vel også?

Siger du egentlig, at der bliver skubbet til, hvem du er? Og at det kan du ikke rigtig holde til alene?

Hey

Det handler ikke så meget om at være enig - men for mit vedkommende at kunne tag en pause og være i den situation at jeg ikke skal være "På" hele tiden og være den som skal tag alle kampe alene.

Jeg giver dem masse af omsorg men det er svært altid at være den "Tavleligedummeskrupurimeligegammlesdagsogjeghaderdigmor"

Det sidste du skriver forstår jeg ikke helt - gider du lige at uddybe.

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share