Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

:wink: Ser fint ud med vægttabet Jeanette - Så længe vægten bare går ned, så er alt jo godt - 0,5 kg er jo også en del vis det er rent fedt - Kig bare på et par pakker smør :wink:

Bare forsæt den gode stil :4thumbup:

hej J...

hvordan går det nede på Fyn, er du klar på en ny uge???

Hey there Big Guys...... :superman:

Hvor hyggeligt i kiggede forbi.... Mine vågne timer har været stresset og ikke mindst total energi tagende. Lektier, rapporter og dalig liv fylder mere end jeg troede var muligt.

Jeg har været så tæt på at påbegynde med min anti depressiv medicin igen, da det nu engang er svært, at vurdere endnu om hvor jeg befinder mig. Presset i skolen er vokset mig op over hovedet men jeg kæmper. Jeg har opgivet tanken om jeg består tysk men det har jeg det oki med. Det må jeg bare tag om næste år i såfald.

Kosten sidste uge var under alt kritik - med næsen i bøgerne dybt koncentration tog min sukkerlyster helt overhånd.

Pinligt med sandt.

I går fik jeg taget fat i den rigtig ende af kosten igen og har en aftale om træning på fredag i brydeklubben.

Weekenden fik jeg lavet en masse cardio.

Vægttabet har ellers gået godt og jeg er ok... faldt i et hul og må bare op ad igen. Jeg ser frem til weekenden hvor børnene skal hos J&T i aflastning. Glæder mig til at have mulighed for at mærke efter i mig i ro og mag om hvor jeg er pt.

Knus til jer begge to.....Tak fordi i spurgte til mig :wub:

:sun:

Ønsker jer en dejlig dag.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers::flowers:

Mooool MOAR

I miss you :cry3: Håber du har fået lidt mere luft og energi ovenpå din skole. Lyder stressende....Don't be sad.... Jullen tænker på dig.... :blush:

Jeps.. MOL lider af ALT for lidt Jeanette,

:please::flowers::please::flowers:

:wub:

Love u both - og i ved jo jeg rejser mig og kommer på banen igen igen ... nu skal jeg bare frem til fredag.

Så har jeg børnfri weekend og en omgang mad med den smukke "Pippy" herfra.. årrrrrrh jeg glæder mig til at møde hende langt om længe. Julle - du skal også se at få ruppet din mås hertil snart.

Påske ferien starter fredag og selvom alle mand er hjemme så bliver der mulighed for at stress af og stille og roligt få lavet lidt af alt det forsømte. Så der er lys forude .. :superman: energi sender i bare i sorte sække hertil ... så kan det kun gå bedre.

Knus til jer og mange hilser til jer andre.

I WILL BE BACK

Link to comment
Share on other sites

Så sidder jeg her og forsøger at finde hoved og hale over den seneste tid uden held. Jeg ved hvornår det gik op for mig at min depression var tilbage men forsøger at mindes de dage lige op til og lige efter og de er meget sløret. Jeg kunne ikke holde en samtale, kunne ikke finde ord og hvor søvn var befriende følelse fra verden omkring mig.

Dagen jeg opdagede den var tilbage sad i skolen og havde lige fået min sidste stil tilbage – jeg havde knoklet med den i flere dage i alle mine vågne timer så jeg var spændt på hvad hun havde skrevet.

Der stod ” Total usammenhængende!”

Jeg lagde stilen skamfuldt i min taske uden at fortrække en mine.

De næste dage forsøgte jeg at lægge en plan for mig selv men de sorte tanker forhindret mig i at tænke rationelt. Heldigvis var der en god ven som holdte mig fast i "en dag af gangen" – det var her jeg besluttet jeg skulle tag min medicin igen. Jeg kunne huske de mange bivirkninger jeg havde første gang så det var vigtig for mig at børnene ikke var hjemme.

Da jeg nået fredag og de skulle af sted havde jeg ikke bestilt andet end fælde mange tårer uden at have en årsag, de mørke tanker havde fuldstændigt hold i mig og jeg var sikker på ingen ville mig i livet. Heldigvis havde jeg ikke glemt hvor modbydeligt denne sygdom kan være mod en så jeg talte bare timer til jeg igen ville finde min egen sjæl ved hjælp af min medicin.

Jeg fik sendt børnene af sted og så kunne jeg glæde mig til de næste mange dage med bivirkninger indtil min krop fandt sin egen balance igen.

Her sidder jeg så, det er onsdag og den grimme sorte sky har løftet sig og jeg kan mærke en stor forandring. Jeg har stadig lidt bivirkninger men jeg tag dem glædeligt til mig for nu kan jeg se en ende på dem og være noget for mine børn, venner og ikke mindst mig selv.

Jeg ved det vil lyde underligt når jeg siger jeg i dagene optil jeg skulle begynde på mine piller igen, at jeg følte mig lidt som en fallit erklæring.

Nu havde jeg været uden dem siden Januar og glæden var stor.

I dag ved jeg så at denne sygdom vil blive ved med at have sine klør i mig en tid endnu da jeg ikke har haft mulighed for at bearbejde årsagen til jeg fik depression i første omgang.

Der er ikke penge til en psykolog men en enkel pille om dagen holder mig væk fra den store sorte hul som æder min selvværd og livsglæde op indefra.

Nu håber jeg igen kan være aktiv deltagende i livet og finde fokus nok til at læse mine lektier og ikke mindst finde overskuddet til at male min stue og en helveds masse andre løse ender jeg har omkring mig.

Jeg ved jeg skræmte en del mennesker i de dage op til i fredags andre lagde ikke mærke til en dyt. Tag imod min undskyldning og vide i betyder alverden for mig når jeg bare kan være stille og stadig vide i tænker på mig og er hos mig i jeres tanker.

Denne sygdom stinker!

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jeanette..

jeg ved et par ting..

Du er en fighter

Du er en god Mor for dine dejlige unger

Du har allerede overlevet meget modgang

Selv når du har det hårdt, kan du næsten altid være en masse for andre

Du bekymrer dig og tænker på andre

Du har en god humor

Du har en skarp måde at se tingene på, der bare er.... :4thumbup:

Du kæmper videre med en uddannelse, selvom det er længe siden du sidst har været på skolebænken!

Selvom der har været et ordentligt bump på vejen nu her ændrer det ikke ved at du stadig er sej!

Link to comment
Share on other sites

Hej søde

Hvor er det bare stærkt det du deler med os her, jeg er oprigtig ked af at høre du er skidt, men også sikker på du kommer op igen, du er nemlig en vinder, det blir du ved og ved med at bevise. Øv med de piller men hvis det er det der skal til i en periode, så er det bare det. Du har om nogen fortjent lidt lys i livet. Med alt det overskud du altid har til andre, håber jeg inderligt at der også er nogen der har overskud til dig når du allermest trænger.

Et cybervenskab ka ikke rigtig lette de store byrder i hverdagen, men jeg mener det babe, hvis der på nogen måde er noget du mener jeg kan gøre her, så siger du bare til, eller vifter med lillefingeren eller noget.

ihvertfald sender jeg alt den energi og positive tanker der kan sive gennem her til dig

knus og rigtig god påskeferie fra mig til dig

Link to comment
Share on other sites

Hej søde

. Øv med de piller men hvis det er det der skal til i en periode, så er det bare det.

Jeg ved godt at det er skrevet i god mening - men der er ikke så meget øv ved de piller... Nogen skal tage piller for forhøjet blodtryk eller mavesår eller andet - vi er nogen der skal tage det for depression - de hjælper os og hurra for det :smile: Det der er ærgeligt er alle dem der ikke vil tabge dem fordi de er imod medicin eller bange - det er faktisk lidt en tragedie...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at du ved jeg mener det godt, det håber jeg også Jeanette gør. den eneste grund til mit øv, er fordi Jeanette lige netop har været stoppet en periode, og ja det var så det, nøjagtig som hvis man fik taget gipsen af for tidlig og benet ikke var groet sammen endnu og at det var lige det man havde håbet....

Jeg er fuldstændig af samme mening som dig Arne, at depression kan bedres med medicin og ja hurra hurra for det, depression er en grim og modbydelig sygdom som stadig er forbundet med en masse tabu, derfor er det bare super når der bliver taget lidt hul på disse.

Link to comment
Share on other sites

Jeanette..

jeg ved et par ting..

Du er en fighter

Du er en god Mor for dine dejlige unger

Du har allerede overlevet meget modgang

Selv når du har det hårdt, kan du næsten altid være en masse for andre

Du bekymrer dig og tænker på andre

Du har en god humor

Du har en skarp måde at se tingene på, der bare er.... :4thumbup:

Du kæmper videre med en uddannelse, selvom det er længe siden du sidst har været på skolebænken!

Selvom der har været et ordentligt bump på vejen nu her ændrer det ikke ved at du stadig er sej!

:blush:

Tak min ven, jeg bliver helt rørt og varm indeni. :wub: Stor varm kram til dig og dem du har kært omkring dig. God påske fra os alle her. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tænker på hvor meget du har været for mig...og stadig er...molmor... :blush: Håber du bliver klar til at se den lille danfanta live en weekend i nærmeste fremtid... I care.... no shit I really do... :wub:

:wub:

Tak du skønne - og tro på jeg vil være her længe endnu :4thumbup: Jeg glæder mig meget til at få besøg af dig her i Odense. Imorgen skal vi fejre min søns 9 års fødselsdag og heldigvis har jeg haft energien til at få skik på mig lille hjem efter en sej tid hvor overskuddet var i minus.

Nu er vi klar til lagkage og boller imorgen og ikke at forglemme fødselsdags gaver.

I care deeply about u too.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej søde

Hvor er det bare stærkt det du deler med os her, jeg er oprigtig ked af at høre du er skidt, men også sikker på du kommer op igen, du er nemlig en vinder, det blir du ved og ved med at bevise. Øv med de piller men hvis det er det der skal til i en periode, så er det bare det. Du har om nogen fortjent lidt lys i livet. Med alt det overskud du altid har til andre, håber jeg inderligt at der også er nogen der har overskud til dig når du allermest trænger.

Et cybervenskab ka ikke rigtig lette de store byrder i hverdagen, men jeg mener det babe, hvis der på nogen måde er noget du mener jeg kan gøre her, så siger du bare til, eller vifter med lillefingeren eller noget.

ihvertfald sender jeg alt den energi og positive tanker der kan sive gennem her til dig

knus og rigtig god påskeferie fra mig til dig

Kære Duenn

:flowers:

Det er surt at være ramt af depression og nogen gange ønsker jeg sygdommen hed noget andet for det er så svært at forklar og så mange som ikke forstår hvor modbydeligt det er at lide af det. Det er ikke sådan at jeg bebrejder nogen overhovedet men fra tid til anden vil det være rart at have en synlig sygdom som langt de fleste kunne forholde sig til. Endnu bedre ville det være hvis sygdommen aldrig kom tilbage men sådan er virkligheden jo bare ikke desværre.

Der skal ikke herske tvivl om jeg hader denne sygdom! Heldigvis har videnskaben så sikret jeg kan leve med den ved at tag den pille og gud skal tak og lov for det da. For med disse små skabninger så fungere jeg trods min krop gerne vil noget helt helt andet.

Alle typer venner gør en forskel i livet og jeg har lært at værdsætter mennesker som jeg træffer igennem nettet på lige fod med dem jeg møder i real life. Afstanden er kun imellem os - ej andet. :bigsmile: Problemet med mig er jeg faktisk isolere mig meget når jeg rammer kulkælderen, måske fordi jeg i min underbevisthed ved hvor uliderligt jeg faktisk er når jeg rammer dette punkt. Måske er det fordi jeg er bange for at miste flere mennesker i mit liv fordi det er så svært at forhold sig til en ellers stærk, velfungerende og normaltvis glad person falder så tungt. Det kan også bare handler om at de få kræfter som man er i besiddelse af kan kun lige række til de alle mest nødvendige gøremål i hverdagen.

Ja men det korte af det lange er jeg gemmer mig fra verden .... :blush: og jeg gør det ikke fordi jeg er ligeglad med andre.

Belive me!

:wub:

Jeg tag glædeligt imod din smukke gave med energi, positive tanker og godt humør.

Det er lige hvad jeg kan bruge til noget lige nu.

Knus og varme tanker til dig og dem du har kært.

Jeanette K

Link to comment
Share on other sites

Nogen skal tage piller for forhøjet blodtryk eller mavesår eller andet - vi er nogen der skal tage det for depression - de hjælper os og hurra for det :smile: Det der er ærgeligt er alle dem der ikke vil tabge dem fordi de er imod medicin eller bange - det er faktisk lidt en tragedie...

Hey :superman:

Tarrrrrrk - smiler varmt og nikker. Hvor er vi bare enig!

:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Bivirkninger er så at sige ved at være væk :4thumbup: ingen mad lede, ingen svede turer, ingen træthed og ingen klump i halsen i dag. Jeg har kunne derimod gøre rent i det mest af hytten, tag en kort cykel tur og forberede Magnus fødselsdag i morgen. Jeg forsøgte at læse nogen lektier desværre kunne jeg ikke læse mere end 3 sætninger og så forsvandt helheden for mig.

Jeg prøver igen imorgen. :sneaky2:

Hjertebanken er reduceret til et par få gange om dagen og hovedepinen varer kun en time af gangen.

SÅ det begynder at ligne noget af en slutning med disse bivirkninger.

:bowdown:

Det spiller max.

Ønsker jer alle en dejlig påske.

:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Så sidder jeg her og forsøger at finde hoved og hale over den seneste tid uden held. Jeg ved hvornår det gik op for mig at min depression var tilbage men forsøger at mindes de dage lige op til og lige efter og de er meget sløret. Jeg kunne ikke holde en samtale, kunne ikke finde ord og hvor søvn var befriende følelse fra verden omkring mig.

Dagen jeg opdagede den var tilbage sad i skolen og havde lige fået min sidste stil tilbage – jeg havde knoklet med den i flere dage i alle mine vågne timer så jeg var spændt på hvad hun havde skrevet.

Der stod ” Total usammenhængende!”

Jeg lagde stilen skamfuldt i min taske uden at fortrække en mine.

De næste dage forsøgte jeg at lægge en plan for mig selv men de sorte tanker forhindret mig i at tænke rationelt. Heldigvis var der en god ven som holdte mig fast i "en dag af gangen" – det var her jeg besluttet jeg skulle tag min medicin igen. Jeg kunne huske de mange bivirkninger jeg havde første gang så det var vigtig for mig at børnene ikke var hjemme.

Da jeg nået fredag og de skulle af sted havde jeg ikke bestilt andet end fælde mange tårer uden at have en årsag, de mørke tanker havde fuldstændigt hold i mig og jeg var sikker på ingen ville mig i livet. Heldigvis havde jeg ikke glemt hvor modbydeligt denne sygdom kan være mod en så jeg talte bare timer til jeg igen ville finde min egen sjæl ved hjælp af min medicin.

Jeg fik sendt børnene af sted og så kunne jeg glæde mig til de næste mange dage med bivirkninger indtil min krop fandt sin egen balance igen.

Her sidder jeg så, det er onsdag og den grimme sorte sky har løftet sig og jeg kan mærke en stor forandring. Jeg har stadig lidt bivirkninger men jeg tag dem glædeligt til mig for nu kan jeg se en ende på dem og være noget for mine børn, venner og ikke mindst mig selv.

Jeg ved det vil lyde underligt når jeg siger jeg i dagene optil jeg skulle begynde på mine piller igen, at jeg følte mig lidt som en fallit erklæring.

Nu havde jeg været uden dem siden Januar og glæden var stor.

I dag ved jeg så at denne sygdom vil blive ved med at have sine klør i mig en tid endnu da jeg ikke har haft mulighed for at bearbejde årsagen til jeg fik depression i første omgang.

Der er ikke penge til en psykolog men en enkel pille om dagen holder mig væk fra den store sorte hul som æder min selvværd og livsglæde op indefra.

Nu håber jeg igen kan være aktiv deltagende i livet og finde fokus nok til at læse mine lektier og ikke mindst finde overskuddet til at male min stue og en helveds masse andre løse ender jeg har omkring mig.

Jeg ved jeg skræmte en del mennesker i de dage op til i fredags andre lagde ikke mærke til en dyt. Tag imod min undskyldning og vide i betyder alverden for mig når jeg bare kan være stille og stadig vide i tænker på mig og er hos mig i jeres tanker.

Denne sygdom stinker!

Hvad er det dog der sker med dig...jeg har været lidt væk fra mol og så er fanden løs i lakse gade :blink:

HALLO søde

Det er ikke svagt at skulle bruge noget for at dæmpe sin angst eller andre ting vi på en eller anden måde får raget til os her i livet..Dog er det svagt at lade stå til og ikke gøre noget ved det..Jeanette du er som jeg har skrevet før en SEJ lille Mor og kvinde..stor RESPEKT fra mig til dig og kan du nu nyde dine helligdage sammen med dine børn og give dig selv et klem fra mig til dig..indtil jeg pludselig står foran din dør så giver jeg dig det selv..

Kenn

Link to comment
Share on other sites

:superman::superman::superman:

Min første dag uden tydelige tegn af min depression eller bivirkninger - jeg har endda så meget overskud til at lave opgangs hygge med bål og snobrød i haven.

Weiiiiiiiiiiiii

I morgen vil jeg forsøg at gør klar til skole med de mest nødvendig oplæsninger og tag den derfra. :4thumbup: Hold kæft det føles godt at mærke jeg er på rette vej igen :flowers: til producenten af Akarin.

9 dage gik med bivirkninger og hver dag der gik kunne jeg mærke forandringer. Jeg begyndte med en ret høj dosis men har nu halveret den og nyder balancen samt overskuddet som er på vej op ad!

Nu er det bare fremad

1. Få styr på det forsømte i hjemmet.

2. Få styr på det forsømte i forbindelse med skole.

3. Få gang i den reglmæssig træning (Cardio)

4. Få gang i de gode kost vaner igen igen igen ... :sneaky2:

:cooldance::4jumpy::pumpin::blahblah::smilerock::alright::crazy::cheer::clap::wootdance: :walking: :kickass::yahoo::yo:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det dog der sker med dig...jeg har været lidt væk fra mol og så er fanden løs i lakse gade :blink:

HALLO søde

Det er ikke svagt at skulle bruge noget for at dæmpe sin angst eller andre ting vi på en eller anden måde får raget til os her i livet..Dog er det svagt at lade stå til og ikke gøre noget ved det..Jeanette du er som jeg har skrevet før en SEJ lille Mor og kvinde..stor RESPEKT fra mig til dig og kan du nu nyde dine helligdage sammen med dine børn og give dig selv et klem fra mig til dig..indtil jeg pludselig står foran din dør så giver jeg dig det selv..

Kenn

Hallo :superman:

I AM BACK - ALIVE AND KICKING!

I mørket er jeg min egen værest fjende og tro mig - i am a bitch! Men min medicin virker nu og jeg kan både se lyset og mærke glæden i at se fremad. Jeg kan ikke tillade mig at lad stå til uanset om jeg havde lyst eller ej for jeg er jo Mor og veninde til flere. Det betyder jeg må stå til regnskab for den jeg er og ikke mindst skal jeg stå til regnskab for mig selv.

Hvilken jeg ikke ville kunne, hvis jeg lod som intet .

Der skulle handles og det er hvad jeg gjorde - heldigvis da.

Tak for dine varme ord og tak til de andre som også har besøgt mig med et varmt og kærligt overskud. Det betyder så meget i min verden. Påsken og Magnus fødselsdag er gået godt selvom omstændighederne ikke var de bedste. En ting er helt sikkert er; alle i huset her er glade for jeg nu er TILBAGE.

:superman:

Glæde mig til at stik dig et kram i dør åbning en dag.

Mange varme tanker herfra til dig og dem du har kært.

Jeanette

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

1½ liter kaffe og et par tændstikker til at holde øjnene åbne :laugh:

Held og lykke med det hele - jeg er helt overbevist om at det nok skal komme op og køre igen!

Mvh,

AxBard

:w00t:

Kaffen drak jeg da jeg kom hjem og tændstikkerne mmmmmm dem havde jeg ikke brug for.

Luften, motionen og den meget gusten mand som fulgte efter mig på min pw - holdte mig frisk og frejdig.. :4thumbup:

Dagen bød på en underholdende møde med to mennesker fra kommunen omkring aflastnings familier.

Da de smuttet ud af døren kom den stor rygende, buttet men nuttet Seth (John) på besøg.

Min datter fik drillet ham stor stillet da hun opdagede at alt røgen også befandt sig på hendes værelse. :nonono:

Resten af dagen står på Henrik Poppidan - Isbjørnen... :sneaky2: For wupti :4trumpet::worship::rolleyes: Jeg kan nu læse uden alle ord forsvinder ude i den blå luft.

:superman:

Du kan tro det skal nok gå fremad....

Klem til dig Axbard. :wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Søde, dejlige Jeanette-pige!

Uhh noget skidt , og så alligevel godt at høre at du har fået din fine snude opad igen :wink:

Hæng i baby! Du er stærk som en lille okse og kan hvad du vil :superman: Nogen gange gør det ikke noget at Superwoman ikke er så super. Bare hun er der!

:bowdown::cooldance::wub::4jumpy::pumpin::happy::4smartass::firebounce::flowers::showoff::bubblebath::worship::weight_lift::banana::banana::banana: :4band: :cheer::cheer::cheer::cheer::headphonedance::hehe::wootdance:

...ønskes du herfra!

Kærligste hilsner og varmeste knus

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share