Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Søde, dejlige Jeanette-pige!

Uhh noget skidt , og så alligevel godt at høre at du har fået din fine snude opad igen :wink:

Hæng i baby! Du er stærk som en lille okse og kan hvad du vil :superman: Nogen gange gør det ikke noget at Superwoman ikke er så super. Bare hun er der!

:bowdown::cooldance::wub::4jumpy::pumpin::happy::4smartass::firebounce::flowers::showoff::bubblebath::worship::weight_lift::banana::banana::banana: :4band: :cheer::cheer::cheer::cheer::headphonedance::hehe::wootdance:

...ønskes du herfra!

Kærligste hilsner og varmeste knus

Sally :smile:

Godmorgen Smukke Sally

Tak for dine ord :wub: og ja - man kan ikke være superman/kvinde altid.

Livet er en sjov størrelse og jeg må indrømme jeg ikke er så vild med de mange udsving som synes at forkomme i mit liv dog acceptere jeg det nu engang er sådan. Vil bruge tiden på at finde de lyse sider i livet, de positive oplevelser istedet for at fundere over alt det jeg ikke kan forstå ved livet. :w00t: Det er trods alt sjovere og hyggelige at nyde dagen end at spekulere over den.

Kærligste tanker og kram sender jeg retur her fra solskinsøen

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dejlig at se dig tilbage igen... :4thumbup:

Jeg kender det og er der til tider selv... jeg tager bare ikke medicin.

Kære Powerbaby

Det er dejligt du ikke har behov for medicinen :4thumbup: men dejligt at være her trods jeg endnu er i en stille fase mens jeg kravler op af.

Klem

Jeanette

Dagens motion er:

en lang smuk cykletur på en 1 time samt en PW på 35 min.

Link to comment
Share on other sites

Kære Powerbaby

Det er dejligt du ikke har behov for medicinen :4thumbup: men dejligt at være her trods jeg endnu er i en stille fase mens jeg kravler op af.

Klem

Jeanette

Dagens motion er:

en lang smuk cykletur på en 1 time samt en PW på 35 min.

Om jeg har brug for medicinen er der delte meninger om.... men jeg tager den i hvert tilfælde ikke.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Om jeg har brug for medicinen er der delte meninger om.... men jeg tager den i hvert tilfælde ikke.... :wink:

Hey PB

Sålænge din hverdag fungere, at du har overblikket, energien og ikke mindst kan holde fokus så kan jeg ikke se du har brug for medicinen. Du skal passe rigtig godt på dig selv ok *S*

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Et kort opdate;

Jeg kæmper desværre med en træthed som en på 116 år må kunne nikke genkendende til ... :sneaky2: men jeg har talt med lægen om det. Hun mener jeg skal skrue ned for de store forventninger jeg har til mig selv og væbne mig med tålmodighed. Det er bare ikke så let som hun tror. :innocent:

Jeg formår at passe min skole men min mangle af fokus og overblik gør jeg får total elendig karaktere for mine aflevering pt. Æv æv.

Jeg giver dog ikke op.

Jeg gør hvad jeg kan og selvom det bider hårdt når jeg ser hvilken lort jeg har aflervert. På den anden side er det afleveret og jeg ved , at jeg har gjort hvad jeg kunne under disse opmstændigheder.

Kost og motion har ikke min fokus, det gøres kun efter lyst i denne tid.

Skriflige eksamen starter her den 8 maj så jeg kryser finger for jeg til den tid ikke lider så meget under trætheden. Jeg ved jeg kan få nogen gode karaktere hvis ellers min depression slapper lidt af.

Skulle det gå helt skidt, tja så har jeg forsøgt og må bare gør det om.

Længere er den ikke!

Går alt godt så vil jeg forkæl mig selv med et nyt medlemskab i et center - da jeg ved det vil gør min sommer perfekt. :superman: Jeg kan ikke finde den samme gejst i træning i brydningklubben som jeg ellers fandt både i CCS og OBBC.

Så jeg krydser finger for jeg snart er helt i balance med medicinen og depressionen ...... :4thumbup:

Kan i nu alle have en super dag.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

J..det er så godt at se dig bevæge dig fremad igen

happy_cat.jpg

Tarrrrrrrrrk - selv de mindste skridt føles som mega spring og jeg jeg glædes så vildt over det.

Min datter fik et legat i sidste uge - så nu kommer hun afsted på skole koloni sammen med hendes klasse.

Det glæder mit gl hjerte noget så vildt.

Hun fortjener denne tur med hendes klasse og det ville have været noget møj hvis ikke hun kunne komme med.

Selvom hun sagde om og om igen " Det gør ikke noget Mor - jeg glæder mig meget til at lære min parallel klasse at kende!"

:wub:

For pokker jeg må gør meget rigtigt ind i mellem når hun kan have overskud til at sige sådan noget.

Hun er sku en lille sej reje!

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

yep..I'm Baaaaad :devil::tongue:

Seriøst, jeg ved godt dit fuldtidsjob som Mor ikke altid er nemt, men naturligvis er hun en sej tøs! Hun har jo halvdelen af dine gener :cool:

Kæreste Ven

Nej der er dage hvor jeg ikke giver hende nær nok kredit for den pige hun er og består af. Det hænger som regle sammen med jeg er rystet i mine grundvolde over hvad hun kan have "evner" for... :blush:

Dog er hun aldrig i tvivl om hun er elsket, beskyttet og et meget stort del af min sjæl og sind.

Jeg nyder at se hende udvikle sig også selvom det til tider kan være svært at mærke hun trækker sig væk fra mig. For det er det basale problem ved at have en teenager.

:sneaky2:

Knus til dig

Link to comment
Share on other sites

I dag er det den 1 maj - og det er 2 år i træk jeg ikke er i fælledparken :cry:

Men ok - jeg er ikke arbejder længere, jeg er jo studerende.

I 1980 kom jeg til Danmark på denne dag, sneen dalede ned og jeg var rystet i min grundvold over det mækværdigt fnug som kom ned fra himlen.

Det var dagen hvor jeg mødte mine bedsteforældre for første gang! :wub:

De begge døde i dag.

Ærlig talt var det nok den mest underlig dag i mit liv.

Nu har vi 2006 og jeg kan ikke forstille mig at bo i Australien, jeg savner det ikke og kan med stolthed sige jeg elsker Danmark!

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Pas it on - Giv det vidre

Jeg har lige set en film på tv3 - en film baseret på hvad livet har lært mig!

Hvor var det det vidunderligt

Når vi giver en anden noget de ikke kan opnår selv og de giver en anden som ikke kan ..........

Man må aldrig giv op!

Pas it on - Giv det vidre.....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hallo :superman:

I AM BACK - ALIVE AND KICKING!

I mørket er jeg min egen værest fjende og tro mig - i am a bitch! Men min medicin virker nu og jeg kan både se lyset og mærke glæden i at se fremad. Jeg kan ikke tillade mig at lad stå til uanset om jeg havde lyst eller ej for jeg er jo Mor og veninde til flere. Det betyder jeg må stå til regnskab for den jeg er og ikke mindst skal jeg stå til regnskab for mig selv.

Hvilken jeg ikke ville kunne, hvis jeg lod som intet .

Der skulle handles og det er hvad jeg gjorde - heldigvis da.

Tak for dine varme ord og tak til de andre som også har besøgt mig med et varmt og kærligt overskud. Det betyder så meget i min verden. Påsken og Magnus fødselsdag er gået godt selvom omstændighederne ikke var de bedste. En ting er helt sikkert er; alle i huset her er glade for jeg nu er TILBAGE.

:superman:

Glæde mig til at stik dig et kram i dør åbning en dag.

Mange varme tanker herfra til dig og dem du har kært.

Jeanette

Hey JK :superman:

Så er det næsten sikkert at jeg skal til vejle på tirsdag eller onsdag. så måske har du tid til en kop kaffe inden jeg smutter tilbage til fastlandet igen :tongue:

Håber alt kører for dig og dine :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Af en eller anden forunderlig årsag så er mit liv som en stærk kørende følelsesmæssig rutschebane som aldrig synes at holde stille.

Jeg kan vælge at sætte mig ned og fordybe mig i min depression eller tag en dag af gangen og håbe at små skridt vil finde løsninger i livet jeg ikke forstår. Som mange af jer ved så har jeg forsøgt at skabe en tryg, varm og kærligt hjem blandet med konsekvens og faste rammer for mine guldklumper. Selv har jeg for mange år tilbage brudt med min familiemønster (Alkoholisme, vold og stoffer)•

Jeg lider ikke med min egen sygdom da jeg er på medicin og ved det er noget jeg må tag resten af mit liv for at fungere optimalt. Det har jeg både accepteret og glædes over dagligt. Det giver mig den nødvendig overskud som mor, kvinde og menneske.

Min søn er adfærdsvanskelig efter mange års problematikker og en voldelig far – han er nu placeret i en speciel heldags skole og vi ser stor fremskridt. Min datter har en meget høj IQ, en lille selvværd og problemer med begrænsninger i opdragelse. Igennem 2 år har vi kæmpet hårdt med at få bearbejdet hendes problemer men hun falder konsekvent tilbage i sin gl rytmer som skaber meget uro i familien og ikke mindst inde i hendes eget liv.

Vi taler om tyveri, løgne, bedrag, pjækkeri fra skole, stikke af hjemmefra og en masse manipulation. Jeg har nu taget konsekvensen af jeg ikke rækker langt nok til hende og bedt kommunen gå ind og hjælpe hende. Så her for to dage siden pakket jeg hendes tøj og hendes værelse sammen som nu står og venter på at blive hentet i dag.

Jeg føler mig som en fiasko men jeg ved hvis det forsætter så ender det helt galt for hele familien. Jeg ønsker ikke hun kommer hjem i en situation jeg ikke kan beskytte hende imod. Hun går helt ud til ydre grænser og med hendes søde og naive side at placere hun sig i meget farlig situationer.

Mit valg gør ondt men jeg ønsker kun de bedste muligheder for min datter – hun har brug for hjælp som jeg ikke har været i stand til at give hende eller hun ikke har, ville tag imod. Nu tag jeg konsekvensen og beder til min gud om alt må gå hende godt.

Når tiden er til det vil jeg igen komme igang med min træning og måske føre log - det vil tiden vise hvornår det sker.

En stor hilsen med varme tanker til jer der læser her. :wub:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kære J.. sikke noget hø.

Det er aldrig en skam at bede om hjælp til et problem man ikke lige selv kan løse. Det er jo det du gør nu, beder om hjælp for din families skyld. Det er der ingen grund til at føle skam over.

Mange varme tanker herfra

Helt enig i Blacks betragtninger... Det du gør er stort... :4thumbup: I skal nok klare den - hæng i søde.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share