Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Diæt opdatering, efter 11 uger:

Så fik jeg lyst til at stå på vægten..! Jeg har ikke fået styrketrænet som jeg gerne ville i den forgangne uge, grundet eksamenspres, men cardioen er da blevet holdt..! :smile:

Morgenvægt: 84.4 kg. = - 0.3 kg ( i alt -6.0 kg ).

Syntes det er lidt vildt jeg kan blive ved med at smide vægt i et fint tempo.. Indtaget er trods alt på 3000 kcal dagligt.. Men jeg klager skam på ingen måde, så slipper jeg jo for at være sulten og dermed også for nogle seriøse cravings.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndag d. 18/6-2006

Op tidligt igen og se hvor lækkert vejret er..! :4thumbup: Fantastisk vejr at powerwalke i..! Så jeg hoppede i løbetightsne og proppede musik i ørene..! :superman:

40 min. powerwalk

Lidt længere tur end de sidste par dage, men der var god fart i stængerne idag..! Havde også til dagens formål proppet mp3-afspilleren med god gammeldaws rock/heavy..! :devil:

Nu står den på eksamenslæsning, kun afbrudt af en tur ud til forældrene, der lokkede med lidt grill.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19/6-2006

Imorgen er det hele overstået, og jeg har sommerferie..! :4thumbup: Glæder mig ufattelig meget til at komme ned og flytte rundt på vægtene igen..! :devil:

35 min. powerwalk

Skal lige have styr på de sidste små detaljer idag.. og så går det ellers løs ved 11.30 tiden imorgen..! Wish me luck..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Held og lykke i morgen Anders... :4thumbup:

Jeg følger din diæt tæt fra sidelinjen og det går jo lige efter planen :superman:

Vi ses i Herning...

Thanx..! :bigsmile:

Ja der har ikke været de store problemer med diæten indtil videre, hvilket jo er lækkert.! :smile:

Det kan du tro vi gør..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

SOMMERFERIE..! :yahoo:

Så blev den sidste eksamen overstået, i godkendt stil... Luskede mig til et 9 tal, så nu ser jeg bare frem mod sommeren...

Jeg har absolut INGEN planer for sommerferien, der strækker sig til d. 28. august. Derfor er det en oplagt mulighed for mig, at hellige mig træningen, og få formen til at spille max til september..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20/6-2006

Endelig endelig endelig var der tid til at komme ned og flytte på vægtene igen..! Gaaal jeg har savnet det! Og haft pænt dårlig samvittighed over den sidste uge uden styrketræning..! Men men, nu har jeg fri i mere end 2 måneder, og den skal have max gas..! :devil:

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x9 @ BW

1x8 @ BW

:nonono:

Front pulldowns

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

Seated pulley row:

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

3x10 @ 100 kg

Første var nok liiige nem nok...

Seated One arm row:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Hyperextensions:

1x12 @ BW + 10 kg

2x10 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 20 kg

Gaaanz:

Standing DB Curls:

1x10 @ 18 kg

3x10 @ 20 kg

Så var der lige en der valgte at nuppe 34erne i samme øvelse.. :crazy: Lee'd...

Seated Cable bench concentration curl:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

1x10 @ 50 kg

1x11 @ 50 kg

Mega pump på gaans..! :4thumbup:

Lækkert at komme ned og træne lidt igen..! Trods den lidt manglene styrke i ryg øvelserne..! Men det kommer igen.! :superman:

Link to comment
Share on other sites

SOMMERFERIE..! :yahoo:

Så blev den sidste eksamen overstået, i godkendt stil... Luskede mig til et 9 tal, så nu ser jeg bare frem mod sommeren...

Jeg har absolut INGEN planer for sommerferien, der strækker sig til d. 28. august. Derfor er det en oplagt mulighed for mig, at hellige mig træningen, og få formen til at spille max til september..! :superman:

kanon mate!! TIllykke med eksamen!! :superman:

Kanon du har fri så længe, det må være lee at have så meget tid til træning og diæt..Lovely :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

kanon mate!! TIllykke med eksamen!! :superman:

Kanon du har fri så længe, det må være lee at have så meget tid til træning og diæt..Lovely :4thumbup:

Thanx Buddy..! :4thumbup:

Ja det er super lækkert..! Meen kan dog ikke slappe heeelt af. skal så småt igang med forberedelserne til bachelor projektet.. Men ellers ja.. ! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 21/6-2006

Jeg bryder mig ikke rigtig om at træne om formiddagen, men det var nødvendigt idag..! Skal til et foredrag om videnskabsteori :annoyed: ..

Bryst:

Bench Press :

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 80 kg

2x10 @ 100 kg

3x9 @ 100 kg :nonono:

2x10 @ 90 kg

1x9 @ 90 kg

Puuha det er altså ikke nemt at koncentrere sig om det man skal, når der står en lækker fitness trænet tøs ved siden af og squatter ass 2 the grass..! :wub::tongue4:

DB incline Benchpress:

5x10 @ 30 kg

Standing Cable Cross flyes:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 37½ kg

Triceps:

Dips:

1x20 @ BW

1x15 @ BW

2x18 @ BW

1x15 @ BW

Hehe.. der var 2 gutter der kørte pullups med en rygsæk på med skiver i.. Så efter den første havde kørt, gik han lidt væk og så kørte den anden 4 reps.. da ham den anden kom tilbage spurgte han:

"Hvor mange fik du?"

Hvortil han svarede:

"6.."

:laugh: God underholdning..

One arm overhead DB triceps extension:

1x10 @ 12 kg

3x10 @ 13 kg

Færdig på arbejd..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Bench Press :

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 80 kg

2x10 @ 100 kg

3x9 @ 100 kg

2x10 @ 90 kg

1x9 @ 90 kg

Puuha det er altså ikke nemt at koncentrere sig om det man skal, når der står en lækker fitness trænet tøs ved siden af og squatter ass 2 the grass..!

Tillad mig at SVARE IGEN: "Excuses, excuses" :laugh::tongue:

Edited by S. Kamp
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/6-2006

Fantastisk dag idag..! :4thumbup:

Forprojektet blev afleveret = officielt sommerferie...

Overtaget lejligheden = skylder en masse penge væk, meeen den er steget meget.. såå..! :cool:

En sponsoraftale er i hus... :4thumbup:

Fået hotelværelse til dagen før DM..

Fået at vide, at jeg skal spise lidt mere... :4mewantfood:

Og jeg har fået en prof. til at hjælpe mig når hårene, forhåbentligt smertefrit, skal fjernes..! :smile:

Lækkert! :superman:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg (Front Squat)

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

3x8 @ 131 kg

2x10 @ 111 kg

Puha.. Manglede godt nok noget bundstyrke idag.. :dry:

Lying hacksquats:

1x10 @ 200 kg

4x10 @ 220 kg

Seated Leg extensions:

2x10 @ 67½ kg

2x10 @ 70 kg

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

Skuldre:

Standing Military press:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 35 kg

Standing lateral raise:

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 13 kg

Bent over rear lateral raise:

1x10 @ 10 kg

3x10 @ 11 kg

Cardio:

45 min. powerwalk.

God træning idag..! Hjem og slappe af til lidt bold i aften..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23/6-2006

Ahhh... Sovet længe idag..! Lækkert..! Men men, har de sygeste DOMS i hjulene :crazy: Sådan kan det gå, når man holder 14 dages pause fra bentræningen.. :nonono: I aften skal jeg sandsynligvis til noget skt. hans tingeltangel..

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Bedre end sidst, meen de kører stadig ikke helt godt.. :dry:

Front pulldowns

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

CG pulldown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 75 kg

Seated One arm row:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

+ 10 sæt mavelir... :superman:

Okay træning idag, selvom det føltes som om der var mere at give af, uden der var det.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dit ugentlige program ser jo såfan her ud:

Mandag: Ryg - Biceps- Mave

Tirsdag: Bryst - Triceps

Onsdag: Ben - Skuldre

Torsdag: Ryg

Fredag: Bryst

Vil det sige du kun træner armene 1 gang om ugen? Synes da du træner dem lige så tit som bryst og ryg.. eller er det bare mig? :tongue:

Egentlig ser mit ugentlige program ud som følger:

Dag 1: Ryg - Biceps + Cardio

Dag 2: Bryst - Triceps + Cardio

Dag 3: Ben - Skuldre + Cardio

Dag 4: Ryg - Mave + Cardio

Dag 5: Bryst + Cardio

Dag 6: Cardio

Dag 7: Hvile

Ja, jeg træner kun arme 1 gang om ugen, da jeg har haft problemer med netop overtræning af armene.

Skuldre trænes kun 1 gang om ugen grundet en gammel skulderskade, jeg ikke ønsker skal komme igen.! :tongue:

Og ja, ben trænes kun 1 gang om ugen, da jeg er en tøs og ikke kan holde til 2 ugentlige ben træninger... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ser mit ugentlige program ud som følger:

Dag 1: Ryg - Biceps + Cardio

Dag 2: Bryst - Triceps + Cardio

Dag 3: Ben - Skuldre + Cardio

Dag 4: Ryg - Mave + Cardio

Dag 5: Bryst + Cardio

Dag 6: Cardio

Dag 7: Hvile

Ja, jeg træner kun arme 1 gang om ugen, da jeg har haft problemer med netop overtræning af armene.

Skuldre trænes kun 1 gang om ugen grundet en gammel skulderskade, jeg ikke ønsker skal komme igen.! :tongue:

Og ja, ben trænes kun 1 gang om ugen, da jeg er en tøs og ikke kan holde til 2 ugentlige ben træninger... :laugh:

Hehe okay, undrede mig bare lige, for synes det var sån lidt forskelligt hvor rir du trænede dem hehe.. Men er med nu :cool:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 24/6-2006

Stille og rolig dag igår.. Slappede bare af til lidt bold..! I aften skal jeg se bold med gutterne og nok også en tur i byen..! Men det bli'r ikke for sent, har en golfaftale med min bror imorgen formiddag..! :4thumbup:

Bryst:

Incline DB Bench Press :

1x12 @ 22 kg

1x12 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

1x12 @ 36½ kg :nonono:

2x10 @ 36½ kg

1x10 @ 34 kg

DB Benchpress:

2x10 @ 34 kg

1x8 @ 34 kg

3x10 @ 30 kg

Standing Cable Cross flyes:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 37½ kg

3x10 @ 40 kg

Cardio:

40 min Powerwalk...

Fin træning med ok styrke..! :smile: Nu står den på bold..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 25/6-2006

Havde en fin bytur igår med et par venner, der dog gik hen og blev liiige fulde nok, så de var ikke heelt til at have emd at gøre hele tiden..! Haha..! :tongue: Men sjovt var det da..!

Idag har den stået på golf..! Har gået 18 huller med min bror... Så jeg har da fået bevæget mig en 5 kilometers penge..! :smile: Faktisk en ok runde idag, trods lidt bygynder problemer, samt en ukoncentreret slutning..!

God søndag til jer alle..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering, efter 12 uger:

Jeg har jo som sagt fået at vide, at jeg skal spise lidt mere.. Så jeg vil forsøge at holde vægten på det nuværende... Skal Lige have snakket med mesteren om hvor længe det skal stå på...

Morgenvægt: 83.7 kg. = - 0.7 kg ( i alt -6.7 kg ).

Jeg starter med at oppe kcal indtaget med ca. 350 kcal, så må vi se om det bli'r nødvendigt med mere..! Jeg beholder min cardio som den er.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share