Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d. 1/7-2006

Havde en aftale med en kammerat om at vi skulle give den noget gas i brysttræningen idag.. Det skulle udnyttes, at jeg i den sidste uge har fået en lille smule mere at spise, og at jeg har spisedag idag..! :devil: = Max dag..! :superman:

Bryst:

Bench press:

1x12 @ 51 kg

1x12 @ 91 kg

1x5 @ 111 kg

1x3 @ 121 kg

1x1 @ 131 kg - Rigtig god fart...

1x1 @ 141 kg - Tangering af PR

1x1 @ 146 kg - NY PR :4thumbup:

1x3 @ 131 kg

1x10 @ 106 kg

1x10 @ 101 kg

Læækkert med en ny PR i bænken..! Der er totalt ild i patterne idag..! :devil:

Incline DB Benchpress:

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

Så kom min makker på en lysende idé, da det egentlig var for let med de 36½. Vi placerede skiver ovenpå håndvægtene, som han sørgede for ikke ramlede ned i hovedet på mig...

1x10 @ 39 kg

Så blev vi overmodige og smed en 10er på hver DB..

1x5 @ 44 kg

Han kunne desværre ikke kontrollere dem hvilket resulterede i, at jeg blev nød til at smide håndvægtene ud til siden..! Puuha det var tæt på en lee' skade..! :crazy: Også godt der ikke stod nogen ved siden af jeg kunne have ramt..! :blink:

1x10 @ 34 kg

Pheeew..! Der var jeg sgu heldig..! :innocent:

Chest dips:

5x12 @ BW + 20 kg

Så er jeg klar til stranden.! :laugh: Total diskopumpet..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2/7-2006

Nappede lige en bette golf tur med gutterne i det dejlige vejr..! Jeg er efterhånden begyndt at få en god farve..! :smile:

Det blev til 18 huller, 2 slag bedre end sidste søndag..! Så det går jo fremad..! :superman:

Der blev vel trasket gode 5 km idag..!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/7-2006

En ny uge starter..! Hvor stilen bliver den samme..! En masse træning og solbadning på stranden..! :smile: Jeg holder stadig vægten på 84 kg.. I næste uge skal jeg så til status..!

Tidligt oppe og powerwalke:

45 min powerwalk...

Dernæst hjem og spise og ned og træne..! :superman:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Igen gode idag..! Og med lidt overskud.! :smile:

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

2x10 @ 80 kg

Yates row:

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 101 kg

Bend over BB row:

1x12 @ 81 kg - easy..

Bend over one arm DB row

1x12 @ 34 kg - Nemme..!

1x12 @ 36½ kg - også Nemme..!

2x12 @ 39 kg

Hmm..! Nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke træner denne øvelse mere..! der er ikke tunge håndvægte nok.! :nonono:

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

1x10 @ BW + 20 kg

2x10 @ BW + 25 kg

Gaaanz:

Seated incline DB curls:

1x10 @ 13 kg

1x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg

1x10 @ 15 kg

Spidercurls:

1x10 @ 33 kg

3x10 @ 28 kg

God pump på amer'n..! :w00t:

Elsker at træne når det er lidt halvvarmt i centret.! Svedte rigtig godt igennem..! Træningen idag blev overstået på 1 time..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yiir.. Hobbit @ 84 kg..! :laugh: Så ka' Frodo bare komme an..! :superman:

Thanks champ..! :4thumbup: Nu må vi se hvor meget mere der skal af.. Jeg kommer nok ikke udenom en 5-6 kg mere.. Ska' jo være lee'd..! :devil:

84 kg... :cry::crazy::blink: Dammm du vejer sgu mere end mig... Jeg ligger på 82 nu.... :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Åååååll..! :tongue::wink::laugh:

Iver er gået hen og bleven cåååt..! :superman:

Yes sir - bare vent - bare vent... :smile:

Dog er der stadig lidt for meget maveflæsk..... :laugh::laugh::laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ha i er alle ål!!!! :tongue:

SaintPauli@92kg Fee og lee!!! :laugh:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hehe..! :tongue: Du så lee'...

Yes sir - bare vent - bare vent... :smile:

Dog er der stadig lidt for meget maveflæsk..... :laugh::laugh::laugh::innocent:

Så er det jo godt det ikke er imorgen..! Der er masser af tid til at komme helt nee' og bli' helt lee'..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hehe..! :tongue: Du så lee'...

Så er det jo godt det ikke er imorgen..! Der er masser af tid til at komme helt nee' og bli' helt lee'..! :superman:

Ps. tjek min log .- regelsæt til Fitness Cup er kommet - link i min log... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4/7-2006

MORGEN:

45 min. powerwalk.

EFTERMIDDAG:

Gaaal det var varmt i hulen idag..! :crazy: Glinsede inden jeg havde fået træningsskoene på..! Lee'd!

Bryst:

Incline Bench Press (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Længe siden jeg har lavet denne øvelse..! Fandt ud af jeg har savnet den..! :wub:

DB Benchpress:

6x10 @ 34 kg - Sidste var lee' :devil:

Smæk på patværket da..! :devil:

Tog mig selv i at glo lidt ekstra i spejlene idag..! Det er dælme begyndt at se lee'd ud efter jeg har fået noget farve..! Striverne er noget tydeligere..! :4thumbup:

Standing Cable Cross flyes:

1x10 @ 37½ kg

3x10 @ 40 kg

2x10 @ 37½ kg

Triceps:

Dips:

3x20 @ BW :superman:

1x18 @ BW

1x15 @ BW

Pushdown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Så gik jeg derfra med hævede patter og triceps..! :laugh:

Nu er der jo ikke længe til herren her fylder 25 (11 dage)..! Og på den dag spiller Sting i Århus..! Tror jeg forkæler mig selv med en tur ind og høre ham..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu er der jo ikke længe til herren her fylder 25 (11 dage)

KNEID!!!!! :laugh::laugh::laugh:

Lyder lee' med striverne på patværket... :4thumbup: :bigsmile::smile::superman::w00t:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu læser jeg jo i din log hver dag, så nu er det da vist på tide jeg tager mig sammen og får sagt tillykke med de 146kg i bænken - det er seriøst MEAN :devil: Især når man tænker på din nuværende vægt og at du er under cut...Impressive :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

KNEID!!!!! :laugh::laugh::laugh:

Lyder lee' med striverne på patværket... :4thumbup: :bigsmile::smile::superman::w00t:

:wink:

Hehe..! Ja, helt gammel er jeg ik' endnu..! :laugh:

Jaer..! Især når man lige samler et par af de 'store' håndvægte op, så ser det lee'd ud..! Men det behøver jeg garanteret ikke fortælle dig..! Så jo du allerede havde gang i de onde vener..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nu læser jeg jo i din log hver dag, så nu er det da vist på tide jeg tager mig sammen og får sagt tillykke med de 146kg i bænken - det er seriøst MEAN :devil: Især når man tænker på din nuværende vægt og at du er under cut...Impressive :4thumbup:

Grazie..! :4thumbup:

Jeg kan i hvert fald ikke klage over at styrken skulle have forladt kroppen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6/7-2006

Havde en super hyggelig aften igår med den gamle gym klasse..! :smile: Men tror jeg har forstrukket noget i den ene balle under rundbolden..! :laugh: Nu må vi se hvordan det går under bentræningen idag.. Der var ingen problemer under morgenens powerwalk.

45 min. powerwalk.

Puuha, vaaaaaarmt igen idag..! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hehe..! Ja, helt gammel er jeg ik' endnu..! :laugh:

Jaer..! Især når man lige samler et par af de 'store' håndvægte op, så ser det lee'd ud..! Men det behøver jeg garanteret ikke fortælle dig..! Så jo du allerede havde gang i de onde vener..! :superman:

Kanon - det tegner godt for dig Mr. Anders.... :4thumbup: :4thumbup:

Har du set i det nye workout at de planlægger en atletdag - seminar med gennemgang af forhindringsbanen til Fitness Cup... Måske noget for os...??? :devil:

Ved faktisk ikke helt endnu om jeg snupper Fitness Cup, da fruen og jeg holder ferie i uge 40 og tager en afbestillingsrejse - og hvis det falder sammen dropper jeg fitness Cuppen.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kanon - det tegner godt for dig Mr. Anders.... :4thumbup: :4thumbup:

Har du set i det nye workout at de planlægger en atletdag - seminar med gennemgang af forhindringsbanen til Fitness Cup... Måske noget for os...??? :devil:

Ved faktisk ikke helt endnu om jeg snupper Fitness Cup, da fruen og jeg holder ferie i uge 40 og tager en afbestillingsrejse - og hvis det falder sammen dropper jeg fitness Cuppen.... :superman:

Nej jeg har ikke lige fået luret i det endnu..! Men regner med at kigge i aften..! Tror faktisk det er min chef der skal holde det.. Det er i hvert fald ham der sammensætter forhindringsbanen... :smile:

Jeg er heller ikke helt solgt på idéen endnu.. Jeg skal i hvert fald lige omstille mig.. Nu har det jo i lang tid heddet d. 23. september, men at skulle rykke diæten (+ alle de andre forberedelser der nu er i forbindelse med konkurrence) en uge mere, skal lige overvejes. Det virker i hvert fald uoverskueligt lige nu, selvom det kun er en uge..

Men nu må vi se når vi nærmer os.. Jeg har jo en skole der meget gerne skulle passes også, skal igang med mit sidste og vigtigste semester...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej jeg har ikke lige fået luret i det endnu..! Men regner med at kigge i aften..! Tror faktisk det er min chef der skal holde det.. Det er i hvert fald ham der sammensætter forhindringsbanen... :smile:

Jeg er heller ikke helt solgt på idéen endnu.. Jeg skal i hvert fald lige omstille mig.. Nu har det jo i lang tid heddet d. 23. september, men at skulle rykke diæten (+ alle de andre forberedelser der nu er i forbindelse med konkurrence) en uge mere, skal lige overvejes. Det virker i hvert fald uoverskueligt lige nu, selvom det kun er en uge..

Men nu må vi se når vi nærmer os.. Jeg har jo en skole der meget gerne skulle passes også, skal igang med mit sidste og vigtigste semester...

Din chef = Peter larsen???? :devil::devil::devil: lee'

Men du kunne sgu være fedt at prøve Fitness Cup helt sikkert - tror nu ikke diæt en uge mere ville være et problem mester... :4thumbup:

:wink: iver

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share