Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 6/7-2006

Havde virkelig IKKE lyst til at lette mig for sofaen for at komme ned og svede..! :crazy: Føj det er lummert og tanken om en kælder med byggerod og ikke verdens bedste udluftning, var ikke tiltalende..! Men jeg kom da afsted..! :tongue:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

2x8 @ 131 kg

2x10 @ 121 kg

Føj..! Det er lidt underligt, at det kun er i squatten jeg har mistet toppen af styrken.. Hmm..! Måske det er powerwalken..? :dry:

Seated legpress:

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 220 kg

1x10 @ 230 kg

1x10 @ 240 kg

1x10 @ 220 kg

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

3x10 @ 70 kg

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x8 @ 42½ kg

1x8 @ 40 kg

Skuldre:

Seated lateral raise:

1x10 @ 10 kg

3x10 @ 11 kg

1x10 @ 10 kg

Lying rear lateral raise:

4x10 @ 10 kg

Kæft jeg fik bællet noget vand dernede idag..! :blink: tror det nærmede sig 2½ L... Tsk tsk..! Nå men hjem og spise, og så derned igen kl 17 for at arbejde..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din chef = Peter larsen???? :devil::devil::devil: lee'

Men du kunne sgu være fedt at prøve Fitness Cup helt sikkert - tror nu ikke diæt en uge mere ville være et problem mester... :4thumbup:

:wink: iver

Jeps.. Peter er min chef..! :bigsmile:

Det er ham der lokker med Fitness Cuppen.. hehe...

Ja du har ret, og jeg ender nok også med at deltage.! Men det er bare lige det der med at overskue det på nuværende tidspunkt ..! hehe..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeps.. Peter er min chef..! :bigsmile:

Det er ham der lokker med Fitness Cuppen.. hehe...

Ja du har ret, og jeg ender nok også med at deltage.! Men det er bare lige det der med at overskue det på nuværende tidspunkt ..! hehe..! :tongue:

En af mine kammesjukker er dommer til fitness cuppen - han prøver også at lokke mig... :laugh::laugh::laugh::laugh:

:superman: Men først ses vi til DM... Ikke??? :devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 7/7-2006

Hmm..! Troede det skulle regne idag..? Nå, men vejret er lækkert og dermed og super varmt i kælderen..! :devil:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 75 kg

Yates Rows:

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

Seated One arm row:

3x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

+ 10 sæt mavelir... :superman:

:w00t: Svedte igen totalt igennem..! :crazy: Hjem og spise lidt og ud og shoppe fødselsdagsgave til min fatter..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8/7-2006

Var i byen igår og høre Le Freak..! Nu nårjeg ikke kunne få de billetter jeg ville have til Robbie Williams koncerten..! :nonono: Men en ganske hyggelig aften, der dog blev liiidt sen.!

Bryst:

Incline smith Benchpress:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

2x9 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Bench press:

1x10 @ 91 kg

2x8 @ 101 kg

2x10 @ 91 kg

Lee'd med bænk som 2. øvelse..! :crazy:

Chest dips:

5x12 @ BW + 20 kg

Slut prut finale..! Hjem og slappe af, inden jeg skal ud til nogle venner og hygge i aften..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/7-2006

Igår var totalt afslapningsdag..! Jeg lå limet til sofaen hele dagen og rejste mig KUN for at spise..! :4thumbup: Hehe..!

Morgenvægten siger p.t. 83½ kg...

Idag skal jeg ud til mine forældre..! Min far har fødselsdag, så den står på lidt ikke-diæt mad til aften.. Imorgen smutter jeg en tur til Tyskland med nogle venner og shopper lidt aspartam og lidt guf til efter konkurrencen..! :4mewantfood:

Der var næsten tomt i centret idag...

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

3x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

CG front pulldown: (supineret)

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

One arm row:

4x10 @ 42½ kg

1x12 @ 40 kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 20 kg

3x10 @ BW + 25 kg

Gaaanz:

Spidercurls:

2x10 @ 33 kg

2x10 @ 28 kg

Konge øvelse..! :devil: Selvom jeg ikke er vild med biceps træning...

Seated incline DB curls:

3x10 @ 14 kg

1x10 @ 15 kg

Standing EZ-bar curls

3x8 @ 38 kg

Så var der også udsolgt i den afdeling da..! :tongue:

Cardio:

40 min. powerwalk.

Sådan, hjem til frokostbordet inden jeg smutter ud til mine forældre..! :smile:

Der skulle vel ikke være en der kan fortælle mig hvor jeg får fat i en licens-ansøgning til DM for første gangs atleter..? Har kigget på DBFFs hjemmeside, men syntes kun jeg kan finde konkurrence tilmeldingsblanketten...?

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Der skulle vel ikke være en der kan fortælle mig hvor jeg får fat i en licens-ansøgning til DM for første gangs atleter..? Har kigget på DBFFs hjemmeside, men syntes kun jeg kan finde konkurrence tilmeldingsblanketten...?

sku gerne komme med posten i dag eller imorgen

Link to comment
Share on other sites

Igår var totalt afslapningsdag..! Jeg lå limet til sofaen hele dagen og rejste mig KUN for at spise..! :4thumbup: Hehe..!

Morgenvægten siger p.t. 83½ kg...

Idag skal jeg ud til mine forældre..! Min far har fødselsdag, så den står på lidt ikke-diæt mad til aften.. Imorgen smutter jeg en tur til Tyskland med nogle venner og shopper lidt aspartam og lidt guf til efter konkurrencen..! :4mewantfood:

Lyder som en fornuftig måde at tilbringe søndagen på :laugh: Nu skal du jo passe på ikke at forbrænde for mange kcal på din vej til køkkenet :laugh:

God tur syd over - har selv lige fået nye forsygninger af lidt aspartam og chokolade :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en fornuftig måde at tilbringe søndagen på :laugh: Nu skal du jo passe på ikke at forbrænde for mange kcal på din vej til køkkenet :laugh:

God tur syd over - har selv lige fået nye forsygninger af lidt aspartam og chokolade :innocent:

Hehe..! Ja det skulle jo nødigt gå for hurtigt med vægttabet..! :laugh:

Tak søde..! Skal nok blive lækkert at få depoterne fyldt op..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Jeg har skrevet til Mona angående licensansøgning, da jeg heller ikke kunne finde den, så må vi se hvad hun siger. Skriver lige når jeg hører noget mere. Hvor træner du foresten henne af?

Jeg render rundt nede i Dansk helsesport ved vesterbro torv, hvor der også er to andre gutter der skal stille op. Det er i den høje klasse. Uffe og Tommy hedder de.

er lige flytte tilbage til byen. Førhen trænede jeg i Equinox ved Nørrebrogade. Det var også et ok sted, men der er flere gutter der stiller op og mere gejst nede i dansk Helsesport.

Hilsen Jon

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Jeg har skrevet til Mona angående licensansøgning, da jeg heller ikke kunne finde den, så må vi se hvad hun siger. Skriver lige når jeg hører noget mere. Hvor træner du foresten henne af?

Jeg render rundt nede i Dansk helsesport ved vesterbro torv, hvor der også er to andre gutter der skal stille op. Det er i den høje klasse. Uffe og Tommy hedder de.

er lige flytte tilbage til byen. Førhen trænede jeg i Equinox ved Nørrebrogade. Det var også et ok sted, men der er flere gutter der stiller op og mere gejst nede i dansk Helsesport.

Hilsen Jon

Hey Jon

Per Fisker fra dansk helse/fitness dk stiller os op! Så i er mange dernede :smile:

Vi fik tilsendt tilmelding igår med posten, men fatter heller ik helt det licenshalløj.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hva så HeMan?? (146 kg bænk, wicked! :w00t: ) Hvornår skulle du med ned og træne med Kasper og mig??

Så lige at du har smidt i omegnen af 8 kg og du vejer STADIG 10 kg mere end mig! Crazy man, just crazy... :4thumbup:

Hey Hulk..! :tongue:

Vi kan lige aftale fællestræning senere idag..! Vi ses jo nede i centret... :smile:

Ja jeg har jo også været fee'..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Jeg har skrevet til Mona angående licensansøgning, da jeg heller ikke kunne finde den, så må vi se hvad hun siger. Skriver lige når jeg hører noget mere. Hvor træner du foresten henne af?

Jeg render rundt nede i Dansk helsesport ved vesterbro torv, hvor der også er to andre gutter der skal stille op. Det er i den høje klasse. Uffe og Tommy hedder de.

er lige flytte tilbage til byen. Førhen trænede jeg i Equinox ved Nørrebrogade. Det var også et ok sted, men der er flere gutter der stiller op og mere gejst nede i dansk Helsesport.

Hilsen Jon

Hey JonG...!

Velkommen i loggen..! :smile:

Jeg havde selv planlagt at skrive til hende angående licensansøgningen..! Men du kan bare lige give lyd, ingen grund til at oversvømme hende med mails jo..! :smile:

Jeg træner i Fitness.dk i Viby.. Et center der ligger rigtig godt gemt fra omverdenen.. hehe..! Dvs. det er ikke alle der ved det ligger der.. Jeg arbejder også selvsamme sted..

Jeg kender godt Tommy, eller ved i hvert fald hvem han er..! Vi har vist en fælles bekendt...

God vind..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/7-2006

En lækker dag igår..! Jeg var i Tyskland med 2 gode venner og handle lidt godter ind..! Nu er køleskabet stoppet med aspartam, og der er købt lidt guf til efter konkurrencen..! :smile: Om aftenen var jeg ude hos min diæt vejleder, rigtig hyggeligt. :bigsmile: Vi fik set lidt på hvordan det ser ud, og vurderet at der maksimalt skal 5 kg mere af.. Hvilket jo passer strygende med 10½ uge til k-dag... Desuden fik jeg en masse fifs og sådan til den sidste del af diæten, og han var rigtig godt tilfreds med hvordan det ser ud nu.. Så alt i alt en fantastisk dag igår..! :4thumbup:

Jeg sov ude hos ham, spiste en god gang morgenmad og så tog vi taskerne på nakken for at brænde patværket aw..! :devil:

Bryst:

Bench Press:

1x15 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

1x9 @ 111 kg

1x6 @ 121 kg

1x9 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

Incline DB Benchpress:

1x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

1x10 @ 32½ kg

1x13 @ 30 kg - Lee'd :crazy:

1x10 @ 30 kg

Fan'me lækkert med en makker på træningen..! :superman: Noget helt andet end at træne alene..! Pauserne bliver også kortet en smule ned som følge deraf.!

DB flyes:

1x10 @ 20 kg

2x10 @ 22 kg

1x? @ 22 kg - mistede tællingen...! :laugh:

Triceps:

Dips:

1x20 @ BW :superman:

4x18 @ BW

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg - Close grip...

Fed træning med masser af intensitet..! Virkelig lækkert..! Vi fik også flexet en del imellem sættene..! :tongue:

Cardio:

40 min. powerwalk...

Hjem og få styr på alle de nyindkøbte ting fra Tyskland...! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej drenge

jeg fik alle de relevante filer/papirer af Mona på mail idag. Jeg kan bare sende en mail til jer hvis i bliver utålmodige, bare jer lige får jeres email adresser.

CJ - Ok Per? Ham har jeg ikke lige mødt endnu, men nu er jeg også lige startet dernede for en måneds tid siden.

Hilsen Jon

Link to comment
Share on other sites

Hej drenge

jeg fik alle de relevante filer/papirer af Mona på mail idag. Jeg kan bare sende en mail til jer hvis i bliver utålmodige, bare jer lige får jeres email adresser.

CJ - Ok Per? Ham har jeg ikke lige mødt endnu, men nu er jeg også lige startet dernede for en måneds tid siden.

Hilsen Jon

Hey Jon

Meget gerne til [email protected]

Per blev nr 3 i 2004 og nr 2 i 2005 :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share