Cell Tak istedet for Cell-Tech


TTT
 Share

Recommended Posts

Mhs. til om R-ALA har en reel effekt når det kommer til at fjerne sukker fra blodet... så kan jeg kun sige JA!

(hvor glucosen bliver af kan jeg ikke svare på, da mine celler ikke fortæller mig det :tongue: men jeg er ikke blevet federe, tværtimod!)

Har dokumenteret på egen krop at mit blodsukker falder markant hurtigere efter et måltid når jeg tager R-ALA samt også uden for et måltid!

Denne test kan enhver lave hvis de har adgang til en som gider tage blodprøver løbende undervejs og så skal de ellers bare spise en god portion R-ALA.

Effekten er også ret tydelig uden nogen måling... 10-15 minutter efter du har spist et ½ gram bliver man total flad, som om man har spist et kæmpe måltid, fordi ens blodsukker falder.

Derfor droppede jeg også at bruge det til hvert måltid som førhen, fordi jeg cirka hver 2. time skulle kæmpe for at holde mig vågen i en 15 minutters tid :sleeping:

Det er min egen dokumentation på hvordan stoffet påvirker mig nu og her, så kan man altid diskutere om muskelmassen er kommet fra ren placebo, hvilket jeg næppe tror, da jeg jo også brugte produktet sidste år blot ikke i så høje doser.

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

>Angeæ

Hvis man nu får fingrene i nogle kapsler med 100mg R-ALA i hver, hvordan ville du så foreslå, at man proppede dem i sig?  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Ligesom beskrevet på side 1 eller måske bedre endnu i relation til det første store måltid 1-2 timer efter træning, hvor du har tabt en del af glut4-translokationen som kommer ved træningen hvorfor du i teorien nok også har større gavn af R-ALA's effekt :smile:

Rent økonomisk ville det hurtigt blive bekosteligt at spise i de doser jeg gør, så i første omgang ville jeg centrere et indtag på et par hundrede miligram i timerne efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Det er nonsens, at koffein har nogen indflydelse på optagelsen af kreatin. Bare se på mig, jeg responderer fantastisk på kreatin og bunder 2-3 liter kaffe dagligt.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Tror du ikke det er koffeinen der virker :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg ved giver koffein ikke muskelpump eller en pludslig vægtforøgelse på 2-3kg. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er nonsens, at koffein har nogen indflydelse på optagelsen af kreatin. Bare se på mig, jeg responderer fantastisk på kreatin og bunder 2-3 liter kaffe dagligt.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Tror du ikke det er koffeinen der virker :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg ved giver koffein ikke muskelpump eller en pludslig vægtforøgelse på 2-3kg. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var en JOKE :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Angel > Nu troede jeg at du snakkede generelt omkring kosttilskud og ikke R-ALA mhs. til din lille notits om placeboeffekten??

For mig har R-ALA betydet en hel del med mindre der er sket en eller anden form for metabolisk- og hormoneltskift i min krop som gør at jeg pludselig fra naturens hånd gainer langt bedre 

(skal have taget blodprøve i denne uge herunder hormonspejl, så den kan hurtigt udelukke om der er sket nogle markante ændringer i den retning... og det bliver så 4. gang inden for 2 måned jeg får lavet en profil som endnu ikke har vist nogle unormale udsving i den retning!)

Som skrevet tidligere, så er den eneste markante ændring i mit kostindtag i år været en markant øgning i mit R-ALA forbrug ... ellers har jeg spist og trænet som tidligere år!

For mig er det nok dokumentation i det jeg kender mig krop helt godt efterhånden 

Jeg har blot snakket om hvilken effekt stoffet har haft for mig og ALDRIG snakket om en generel effekt på andre  Kan ikke forstå at du ikke mener at det er OK at fortælle om ens egne erfaringer med et produkt men at man absolut skal ud og lave en hel undersøgelse før man må udtale sig om sin egen effekt - i min verden bør alt ikke være en videnskabelig undersøgelse før man kan udtale sig!

Det er ok at komme med egne erfaringer.

Jeg mener dog du får det til at fremstå som der er dokumenteret effekt.

PS. Du er på vej ind i en meget videnskabelig verden. Patienter vil komme rendende med alverdens mirakelkure som er blevet anbefalet i ugeblade, prøvet af venner og familie.

Link to comment
Share on other sites

Angel > Nu troede jeg at du snakkede generelt omkring kosttilskud og ikke R-ALA mhs. til din lille notits om placeboeffekten??

For mig har R-ALA betydet en hel del med mindre der er sket en eller anden form for metabolisk- og hormoneltskift i min krop som gør at jeg pludselig fra naturens hånd gainer langt bedre 

(skal have taget blodprøve i denne uge herunder hormonspejl, så den kan hurtigt udelukke om der er sket nogle markante ændringer i den retning... og det bliver så 4. gang inden for 2 måned jeg får lavet en profil som endnu ikke har vist nogle unormale udsving i den retning!)

Som skrevet tidligere, så er den eneste markante ændring i mit kostindtag i år været en markant øgning i mit R-ALA forbrug ... ellers har jeg spist og trænet som tidligere år!

For mig er det nok dokumentation i det jeg kender mig krop helt godt efterhånden 

Jeg har blot snakket om hvilken effekt stoffet har haft for mig og ALDRIG snakket om en generel effekt på andre  Kan ikke forstå at du ikke mener at det er OK at fortælle om ens egne erfaringer med et produkt men at man absolut skal ud og lave en hel undersøgelse før man må udtale sig om sin egen effekt - i min verden bør alt ikke være en videnskabelig undersøgelse før man kan udtale sig!

Det er ok at komme med egne erfaringer.

Jeg mener dog du får det til at fremstå som der er dokumenteret effekt.

PS. Du er på vej ind i en meget videnskabelig verden. Patienter vil komme rendende med alverdens mirakelkure som er blevet anbefalet i ugeblade, prøvet af venner og familie.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du mener at jeg får det til at fremstå som en dokumenteret effekt så er det vist dig der ikke er videnskabelig nok ... har jo ikke engang så meget som én henvisning :wink:

p.s.

Mhs. til den videnskabelige verden så er jeg selv ret så alternativ :innocent:

Jeg bliver aldrig en "normal" læge --> jeg tror på healing og alt det man ikke kan se, jeg tror på genfødsel og tror på erfaringer fra tidligere liv, jeg hælder til samtaleterapi i stedet for at hælde psykofarmaka på folk pga. de mindste ting og jeg kunne blive ved!!!

Mit mål her i livet er at blive en fandens dygtig ansigtskirurg ... at nogle af mine patienter så tror på diverse mirakelkurer er fint med mig hvis det fungere for dem, men derudover kommer det vist aldrig til at hidrøre mig, jeg ser dem jo først under narkosen :wink:

(håber du læser den rigtigt :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Angel > Nu troede jeg at du snakkede generelt omkring kosttilskud og ikke R-ALA mhs. til din lille notits om placeboeffekten??

For mig har R-ALA betydet en hel del med mindre der er sket en eller anden form for metabolisk- og hormoneltskift i min krop som gør at jeg pludselig fra naturens hånd gainer langt bedre 

(skal have taget blodprøve i denne uge herunder hormonspejl, så den kan hurtigt udelukke om der er sket nogle markante ændringer i den retning... og det bliver så 4. gang inden for 2 måned jeg får lavet en profil som endnu ikke har vist nogle unormale udsving i den retning!)

Som skrevet tidligere, så er den eneste markante ændring i mit kostindtag i år været en markant øgning i mit R-ALA forbrug ... ellers har jeg spist og trænet som tidligere år!

For mig er det nok dokumentation i det jeg kender mig krop helt godt efterhånden 

Jeg har blot snakket om hvilken effekt stoffet har haft for mig og ALDRIG snakket om en generel effekt på andre  Kan ikke forstå at du ikke mener at det er OK at fortælle om ens egne erfaringer med et produkt men at man absolut skal ud og lave en hel undersøgelse før man må udtale sig om sin egen effekt - i min verden bør alt ikke være en videnskabelig undersøgelse før man kan udtale sig!

Det er ok at komme med egne erfaringer.

Jeg mener dog du får det til at fremstå som der er dokumenteret effekt.

PS. Du er på vej ind i en meget videnskabelig verden. Patienter vil komme rendende med alverdens mirakelkure som er blevet anbefalet i ugeblade, prøvet af venner og familie.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du mener at jeg får det til at fremstå som en dokumenteret effekt så er det vist dig der ikke er videnskabelig nok ... har jo ikke engang så meget som én henvisning :wink:

p.s.

Mhs. til den videnskabelige verden så er jeg selv ret så alternativ :innocent:

Jeg bliver aldrig en "normal" læge --> jeg tror på healing og alt det man ikke kan se, jeg tror på genfødsel og tror på erfaringer fra tidligere liv, jeg hælder til samtaleterapi i stedet for at hælde psykofarmaka på folk pga. de mindste ting og jeg kunne blive ved!!!

Mit mål her i livet er at blive en fandens dygtig ansigtskirurg ... at nogle af mine patienter så tror på diverse mirakelkurer er fint med mig hvis det fungere for dem, men derudover kommer det vist aldrig til at hidrøre mig, jeg ser dem jo først under narkosen :wink:

(håber du læser den rigtigt :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Netop, ingen henvisninger, men alligevel en ret sikker beskrivelse af mekanisme som svar til SaintPauli samt en slutning, der ikke er særlig forsigtig i betragtning af ingen henvisninger gives og dokumentationen for produktet ikke findes:

"Ved træning sker der en spontan indsættelse af disse kanaler i cellemembranerne, ved øget insulin i blodet sker der en indsættelse og så kan du presse citronen yderligt ved at indtage R-ALA og derved yderligt få indsat flere glut4 transportere idet cellen responderer kraftigere på insulinen end uden... så alt i alt en virkelig god og effektiv combo"
:w00t::smile:

mangler der ikke en smiley efter "jeg tror på healing og alt det man ikke kan se, jeg tror på genfødsel og tror på erfaringer fra tidligere liv, jeg hælder til samtaleterapi i stedet for at hælde psykofarmaka på folk pga. de mindste ting og jeg kunne blive ved!!!"?

Hvis det ikke er tilfældet så :raisebrow:

(håber du læser den rigtigt  )
Det er jeg lidt i tvivl om jeg gør - derfor de benyttede smileys. Edited by Antaeus
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg netop modtaget mine pakker og klar til at lave min egen lille test!

Jeg har idag modtaget/købt:

R-ALA (120 tabs a 100 mg)

Dextrose (4 kg)

Kreatin (600 g)

Whey Gainer (4,25 kg)

Loading Fase (5 dage):

300-400 mg. R-ALA pr dag.

75 g. dextrose pr dag

2x10 g. kreatin

Vedligeholdelse (8 uger):

200-300 mg R-ALA dagligt.

75 g dextrose dagligt.

6-10 g kreatin dagligt

2 protein shakes dagligt.

Udover dette vil jeg såvidt muligt spise sundt og varieret med 3 hovedmåltider+2 mellemmåltider dagligt, min. 7 syv timers søvn mener jeg osse der skal til.

træningsprogram følger... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg netop modtaget mine pakker og klar til at lave min egen lille test!

Jeg har idag modtaget/købt:

R-ALA (120 tabs a 100 mg)

Dextrose (4 kg)

Kreatin (600 g)

Whey Gainer (4,25 kg)

Loading Fase (5 dage):

300-400 mg. R-ALA pr dag.

75 g. dextrose pr dag

2x10 g. kreatin

Vedligeholdelse (8 uger):

200-300 mg R-ALA dagligt.

75 g dextrose dagligt.

6-10 g kreatin dagligt

2 protein shakes dagligt.

Udover dette vil jeg såvidt muligt spise sundt og varieret med 3 hovedmåltider+2 mellemmåltider dagligt, min. 7 syv timers søvn mener jeg osse der skal til.

træningsprogram følger... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lavet dette træningsprogram udfra egne erfaringer og føler at det passer godt til netop mig!

Men Jeg vil meget gerne have lidt feedback på det!

(Jeg kender ikke det præcise navn for mange øvelser, men håber det skulle være til at forstå.)

Trænings-program

( 8 uger )

4 sæt: 1.: 10 rep. / 2.: 8 rep. / 3.: 6 rep. / 4.: 4 rep.

Hver uge skal vægten stige!

Dag 1:

Ben: Squat - Læg - - 1/2

Bryst: Bench-Press (lige) Bench-Press (Nedad) Butterfly - 1/3

Skulder: Skulder-Press (bagved) Skulder-Press (Foran) - 1/2

Triceps: Træk (alm.) - Træk (omv. greb) - 2/2

Mave: Crunches (evt. i maskine) - - 1/1

Dag 2:

Ben: For-Lår - Bag-Lår -

Ryg: Lænd - Pull-Down (evt. Armbøj) Row - 3/4

Biceps: Biceps Curl (maskine) Biceps Curl (stang, bøjet) - 2/2

Underarm: Underdel - - - 1/1

Mave: Hanging Leg Raises (til udmattelse i alle sæt) - 1/1

1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE

Dag 3:

Ben: Læg - Squat - - 1/2

Bryst: Frie vægte (opad) Bench-Press (Opad) - 1/2

Skulder: Siden af skulder For-Skulder - Bag-Skulder - 1/3

Triceps: Ned til pande - Fri vægt (bag hoved) - 2/2

Mave: Crunches (evt. i maskine) 1/1

Dag 4:

Ben: Bag-Lår - For-Lår - - 1/2

Ryg: Lænd - Armbøj(evt.pulldown) Row - 3/4

Biceps: Biceps Curl (stang, bøjet) Biceps Curl (maskine) - 2/2

Underarm: lige stang som biceps, bare omvendt - siden af underarm 1/2

Mave: Hanging Leg Raises - - 1/1

1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE - 1 dags PAUSE

Link to comment
Share on other sites

Angel--> Er det dig der også er Angel inde på Bodyhouse?

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt sted at stille spørgsmålelt.. men JA :wink:

Har dog aldrig postet derover selvom jeg har været registreret siden 2003!

Tror ikke BH lige er min legeplads og mange ser mig som en eller anden hellig tøz :innocent: som ikke gider at "lege" ej heller kan udstå de "beskidte" drenge :tongue: og deraf vil jeg aldrig nogen sinde kunne få et ord indført :smile:

Har personligt intet imod at folk tager diverse hjælpemidler, det er deres sag!! Det jeg har et problem med er dem som gør én ting og siger noget andet!!!

Kan simpelthen ikke have personer der påstår at de er clean, når det er så langt fra sandheden ligesom hele historien med TLR herinde fra... enten så står man ved det man gør og tager konsekvensen af sine handlinger ved eks. at lade være med at træne i et center hvor man ikke ønsker doping, lader være at stille op i konkurrencer hvor det er krævet at man er clean osv. eller også holder man sig fra skidtet hvis man ikke er mand nok til at stå ved sine handlinger!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share