SÅ ER DET TID TIL AT ALLE MOL'ere STEMMER!!!


ShotPut2008
 Share

Hvilken sportsgren vil du helst se i TV?  

265 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Min liste over de sportsgrene, jeg helst vil se i fjernsynet.

1. Fodbold (spansk og Chl).

2. NFL

3. Styrkeløft

4. Boksning (store kampe)

5. VM Stærkmand

Den sport jeg helst vil være fri for at de eksponerer så meget i dansk tv i tilgengæld Damehåndbold. Hvorfor skal en minoritetssport få så meget sendetid.

Link to comment
Share on other sites

Af de nævnte har jeg stemt cykling, selvom det reelt kun er Tour De France jeg gider se, fordi det er det ypperste.

Herrehåndbold slutrunder synes jeg også er fedt. Ellers er det meste sport på tv gudsjammerligt kedeligt. Og jeg vil da gerne se styrkeløft, men det er bare ikke synderligt realistisk pt.

Link to comment
Share on other sites

Håndbold :4thumbup:

Tror det er svært at få Hr. og Fru. Danmark til at se en sports, hvor Danmark IKKE har en præsentabel udøver, men ellers er atletik også fedt at se.

Cykling er det mest møghamrende kedelige man kan se i tv'et. Lige efter kommer golf, tennis og curling.

Niklas :superman:

Edited by DonNiklas
Link to comment
Share on other sites

Som udgangspunkt synes jeg, at de skulle sende DM i de 25 største sportsgrene!!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kommer DK4 jo med deres sportskanal engang til efteråret som har det primære formål at vise dansk sport fra de sportsgrene som TV2 og DR normalt ikke viser. Så der skulle være håb om øget TV-dækning for de mindre sportsgrene. :smile:

Jeg har iøvrigt stemt på cykling i pollen. Ikke at jeg mener at der skulle sendes mere cykling, idet jeg føler at TV2/Zulu, Eurosport og Viasat Sport så rigligt dækker mit behov. Af andre sportsgrene der kan trække mig til skærmen er primært atletik, samt forskelige former for styrkesport. Og jeg kan da også blive trukket til skærmen, såfremt der vises en stor VM-kamp i boksning eller når der køres Le Man. :smile:

Fodbold ser jeg også engang imellem, men som regel kun når der er tale om store kampe i de europæiske klubturneringer, samt slutrunderne om EM og VM for landshold. Iøvrigt mener jeg, at TV-stationerne nærmest kvæler interessen for fodbold med den massive dækning af fodbold. Der er jo stort set ikke en aften, hvor man ikke kan finde fodbold på en af kanalerne på kabel-TV pakken. :wink:

Mit største kritikpunkt af DR og TV2 er dog deres massive dækning af håndbold. Personligt kan det slet ikke fange mig, og jeg errindrer aldrig at have set en hel kamp. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer DK4 jo med deres sportskanal engang til efteråret som har det primære formål at vise dansk sport fra de sportsgrene som TV2 og DR normalt ikke viser. Så der skulle være håb om øget TV-dækning for de mindre sportsgrene

Ved det godt. jeg er selv med til at lave basketball for dem :bigsmile: De har heldigvis også fx dans, bordtennis, speedway og volleyball!

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer DK4 jo med deres sportskanal engang til efteråret som har det primære formål at vise dansk sport fra de sportsgrene som TV2 og DR normalt ikke viser. Så der skulle være håb om øget TV-dækning for de mindre sportsgrene

Ved det godt. jeg er selv med til at lave basketball for dem :bigsmile: De har heldigvis også fx dans, bordtennis, speedway og volleyball!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror mange af de sportsgrene vi normalt ikke ser på TV kan forvente sendetid, når de åbner op for deres deciderede sportskanal. Kragelund er jo kendt som en mand med en forkærlighed for mange af de mindre sportsgrene. :smile:

Link to comment
Share on other sites

STEM FOR POKKER!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... der burde nok være en mulighed for at stemme på "Andre"

Men hvis der SKAL vælges mellem ovenstående... må det være

fodbold - hvis Landsholdet er i en finale (ikke før!)

Cykling - hvis det er en dræber-bjergetape

Svømning - tar du pis på mig? :poking:

Men i øvrigt ville jeg nok helst spilde en søndag formiddag med F1.

Link to comment
Share on other sites

Med fare for stening og chikane, mener jeg, at sport er noget, der skal udøves ikke glos på så:

Hvorfor sender de ikke bare en god flim i stedet for alt det sport!

<{POST_SNAPBACK}>

Ved at se sport kan man være nye ting, det er underholdende og helt vildt :wink:

Jeg ser fx tit håndbold, og der ser man da tit en masse finter og spændende ting. Og det er da også lang sjovere at se på en så meget andet :4thumbup:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share