Den surveræne Lance!!


JesperT
 Share

Recommended Posts

Tror generalt det er i ALLE sportsgrene hvor pengene er store og prestigen høj, at toppen doper sig ...Desværre ! Hvis man vil vinde i dag, ska der vidunder midler til ...Kroppens egen genetik og udvikling er bare ikke nok den dag idag !

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du ikke nærmere du er tilbøjelig til at tro sådan i og med du selv har haft fingrene i krukken? Tyv tror jo hver mand stjæler.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej ...Absolut ikke, det er da logik for burhøns ! Der er da AS forbundet med alle fysiske sportsgrene, specielt på topplan ...Det er jo bevist igen og igen, mange ryger jo i fælden ...Og det at stå ren uden doping i kroppen på konkurrence dagen er jo piece of cake !

Se bare de amerikanske sportsligaer, NHL, NBA, MLB osv ...De nægter jo bevist at lade sig teste for doping ...Wonder why ! Og de fleste ligaer og organisationer har slet ikke dopingkontrol .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej ...Absolut ikke, det er da logik for burhøns ! Der er da AS forbundet med alle fysiske sportsgrene, specielt på topplan ...Det er jo bevist igen og igen, mange ryger jo i fælden ...Og det at stå ren uden doping i kroppen på konkurrence dagen er jo piece of cake !

Se bare de amerikanske sportsligaer, NHL, NBA, MLB osv ...De nægter jo bevist at lade sig teste for doping ...Wonder why ! Og de fleste ligaer og organisationer har slet ikke dopingkontrol .

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ikke nogen burhøne, jeg ved ikke med dig... :blink:

Nu er amerikanske sportsligaer jo ikke alt. Heldigvis. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Se bare de amerikanske sportsligaer, NHL, NBA, MLB osv ...De nægter jo bevist at lade sig teste for doping ...Wonder why ! Og de fleste ligaer og organisationer har slet ikke dopingkontrol .

Det har de, og den udvides efter pres fra kongressen i disse dage..

Link to comment
Share on other sites

Og skal man fortsætte logikken fra programmet på Discovery, så vender hver ikon således, at de give mindst mulig vindmodstand og er placerede indbyrdes således, at der ikke er én milliardendel gram forskel fra den ene side af hjulet til den anden :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det irriterer mig sgu når folk udtaler sig skråsikkert om at Lance må være dopet fordi han vinder TDF gang på gang. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig med samme sikkerhed men jeg TROR faktisk ikke han er dopet:

Han blev verdensmester i 1993, ca 10 kg tungere end han er nu. 10 kg betyder over 5 min. op ad en stigning som L'Alpe D'Huez.

Hvis han er så gennemdopet og et medicinsk mirakel er det da mærkeligt at han kun kan holdes i form til det ene løb om året?

Der er mange ting som han gør forskelligt fra sine konkurrenter - bla. pedalleringen. Meget højere kadance - men den har han måske også dopet sig til?

Han vinder som regel med under 5 min efter 3000km. Nævn bare en anden af de andre favoritter som satser så målrettet efter det ene løb?

Lance siger selv at han aldrig havde vundet TDF uden sit sygdomsforløb, da det er kemoen der har pillet mange af kiloene af ham. Men de mest rigide vil sikket også kalde kemoen for doping, eller?

Til sidst, hvis det er så såre simpelt at dope sig uden at det kan fanges i test, hvorfor er der så gang på gang ryttere der fældes af netop test?

Som sagt, så VED jeg ikke om Lance er dopet, men jeg TROR det ikke. Jeg har nemlig ikke set andet end middelmådig journalistik samt tvivlsomme forumindlæg til at forsøge at overbevise mig.

Denali

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share