NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

Så må du jo bare lære, at tjekke facts inden du postulerer løs.. :wink::tongue: Men Driver havde faktisk en rigtig god sæson. Og var et af lyspunkterne, udover defense mod kast der var nr. 1 i NFL, på et svagtspillende packers mandskab. Men jeg syntes mange glemmer de utallige skader til nøgle spillere som Packers røg ind i, når de dømmer deres sæson. Selvfølgelig kan man altid være bagklog, men tallene reflekterer efter min mening, ikke et skadesfrit Packers hold. Som det jo heller ikke var.. :tongue:

Driver var faktisk d. 8. bedste WR i ligaen i den regulære sæson. Hvis man kigger på antal yards i hvert fald.

Ja, det kunne jo også være at Jets trader op med Saints, for at vælge en QB, man ved aldrig. Men D'Brick ville være et rigtig godt fit for Jets. Jets har været MEGET stille med dørene om hvad de kunne finde på med deres pick.

Jeg tror nu også, at hvis Walker byttes for et draftpick, bliver det i næste års draft, og ikke i dette års. :wink:

Og nej du har ret... WR er bestemt ikke en god position i dette års draft...

Ja så kan jeg lære det :laugh: Men det kommer nok af, at han ikke har imponeret mig de kampe jeg har nået at se samt, efter jeg kiggede lidt dybbere, at han kun har lavet 5 TD's hvilket jeg er sikker på han ikke selv synes er optimalt. Men indrømmet, med et sundt og raskt Packers hold så kan han nok stadig være en trussel!

Jeg tror desværre ikke rigtigt, at Packers vil kunne blande sig i playoffs som de står lige nu, selv med et raskt mandskab.. synes det er svært, at vurdere dem netop pga. deres mange skader.. men de mangler ligesom noget ekstraordinært på nogle pladser før man føler de kan blande sig hvor det er sjovt.

Har lige set Maycocks vurdering af top10 draft og hans ligner meget af det samme vi er inde på, men der skal ikke mange uventede picks før det ændrer en del ned af. Det står og falder stadig på hvem der vælger de QB's.. og som du selv siger, så er Jets meget stille med hvad de tænker på, at gøre.

Jeg kan bare ikke se Jets tage en QB i draften, og gør de ikke det, så ser draften ret "sat" ud pt. ned til omkring nr. 6.

Ang. NFL på Zulu, så havde jeg åbenbart læst korrekt at Viasat havde fået rettighederne fra 2007.. der blev jeg lige depri igen! Du kunne godt lige havde ladet mig leve i uvidenhed lidt endnu Anders :dry: Håber ikke de finde en alt for spade kommentator..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nederen at Zulu tabte slaget :unhappy:

Så i øvrigt i forgårs, at Viasat Sport viser NFL Europe kampe pt. Det var en mærkelig blanding af danske kommentatorer og så lange sekvenser, hvor man hørte de amerikanske kommentatorer.

Når nu TV3+ skal til at vise NFL, ville det da være rart, om de bare lod det være med amerikanske speakere på...

Link to comment
Share on other sites

Nederen at Zulu tabte slaget :unhappy:

Så i øvrigt i forgårs, at Viasat Sport viser NFL Europe kampe pt. Det var en mærkelig blanding af danske kommentatorer og så lange sekvenser, hvor man hørte de amerikanske kommentatorer.

Når nu TV3+ skal til at vise NFL, ville det da være rart, om de bare lod det være med amerikanske speakere på...

Jeg har hørt lidt rygter om de nye kommentatorer, eller i hvert fald en af dem. Han skulle være en meget kompetent herre indenfor amerikansk fodbold, med en baggrund på Ohio St. University. Så jeg tror godt vi kan glemme alt om, at viasat evt. henter Jesper Elming over. Men inden vi begynder at ærge os for meget, syntes jeg da viasat skal have en chance. Selvom man selvfølgelig har vænnet sig til Falkeøje og NFLming...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt lidt rygter om de nye kommentatorer, eller i hvert fald en af dem. Han skulle være en meget kompetent herre indenfor amerikansk fodbold, med en baggrund på Ohio St. University. Så jeg tror godt vi kan glemme alt om, at viasat evt. henter Jesper Elming over. Men inden vi begynder at ærge os for meget, syntes jeg da viasat skal have en chance. Selvom man selvfølgelig har vænnet sig til Falkeøje og NFLming...

Enig - det var nu også mere fodi, jeg i det hele taget finder det mere underholdende med de amerikanske kommentatorer. Kan huske de første par sæsoner med Falkeøje og NFLming roterede jeg da også et par gange i sofaen, fordi jeg fandt dem så belastende.. Men til sidst vænnede jeg mig til det, så det blir vel det samme igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

opfordring til modstand imod Viasat :devil:

skriv under her

Der er allerede linket til en lignende side med flere indsamlede underskrifter, på side 34..

Ikke at jeg tror disse underskrift indsamlinger vil have den mindste påvirkning. Eftersom NFL har indgået en 5 årig aftale med Viasat. Ikke noget der bliver omstødt fordi 1-2000 danskere syntes det er noget lort..

Der er klart flere penge i det for NFL at bruge viasat, da viasat sender til hele norden.

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Så skete der lidt der var værd at skrive lidt om.. Det har været lidt sløjt med nyheder på det sidste.

49ers og Denver trader draftpicks:

49ers har sendt et 2. og 3. runde pick til Denver, til gengæld for Denvers 1. rundevalg nr. 22. Denver har stadig et 1. rundevalg i nr. 15, efter en trade med Falcons. 49ers er nu i besiddelse af 2 draftpicks i 1. runde...

Spekulationer om 1. valget:

Lige nu går der mange rygter om, at Bush måske slet ikke bliver valgt med det 1. valg i draften.

Det helt hotte navn i Houston for tiden er DE Mario Williams. Selv Bush's egen lejr har udtalt, at de ikke regner med at Bush vælges først.

Texans er endnu ikke begyndt med kontraktforhandlingerne med Bush, hvilket er en god indikator. Desuden er Houstons behov langt større på DE end på RB pladsen.

Det kan være blot et røgslør, men hvis det er, er det et godt et..

Desuden har hele 9 GMs og scout-folk DE Mario Williams som den bedste spiller i dette draft.

Link to comment
Share on other sites

Så skete der lidt der var værd at skrive lidt om.. Det har været lidt sløjt med nyheder på det sidste.

49ers og Denver trader draftpicks:

49ers har sendt et 2. og 3. runde pick til Denver, til gengæld for Denvers 1. rundevalg nr. 22. Denver har stadig et 1. rundevalg i nr. 15, efter en trade med Falcons. 49ers er nu i besiddelse af 2 draftpicks i 1. runde...

Spekulationer om 1. valget:

Lige nu går der mange rygter om, at Bush måske slet ikke bliver valgt med det 1. valg i draften.

Det helt hotte navn i Houston for tiden er DE Mario Williams. Selv Bush's egen lejr har udtalt, at de ikke regner med at Bush vælges først.

Texans er endnu ikke begyndt med kontraktforhandlingerne med Bush, hvilket er en god indikator. Desuden er Houstons behov langt større på DE end på RB pladsen.

Det kan være blot et røgslør, men hvis det er, er det et godt et..

Desuden har hele 9 GMs og scout-folk DE Mario Williams som den bedste spiller i dette draft.

49ers kommer da til at gå amok i draften, 10 picks hvor af 2 er i første runde. Skal nok løfte holdet lidt, men det har de fandme også brug for :tongue:

Jeg tror ang. Bush/Super Mario at det må være et røgslør.. nægter at tro på de ikke tager Bush. Som Maycock sagde, så kan det være fordi alle gik og sagde de ville tage Bush og derfor gik trade forhandlinger osv. gennem Saints.. kan være de gør det her for, at få det til at være dem man skal gå til først for at se om der kan handles!

Fordelene ved, at vise interesse i Mario er ihvertfald til at se.. men crazy hvis Bush ikke bliver taget som nr. 1.

Saints som nr. 2 har endnu mindre brug for en RB end Texans og Titans tager en QB.. så er vi nede ved Jets som nr. 4 som rent faktisk godt kunne bruge en franchise RB efter Curtis Martin.

Link to comment
Share on other sites

49ers kommer da til at gå amok i draften, 10 picks hvor af 2 er i første runde. Skal nok løfte holdet lidt, men det har de fandme også brug for :tongue:

Jeg tror ang. Bush/Super Mario at det må være et røgslør.. nægter at tro på de ikke tager Bush. Som Maycock sagde, så kan det være fordi alle gik og sagde de ville tage Bush og derfor gik trade forhandlinger osv. gennem Saints.. kan være de gør det her for, at få det til at være dem man skal gå til først for at se om der kan handles!

Fordelene ved, at vise interesse i Mario er ihvertfald til at se.. men crazy hvis Bush ikke bliver taget som nr. 1.

Saints som nr. 2 har endnu mindre brug for en RB end Texans og Titans tager en QB.. så er vi nede ved Jets som nr. 4 som rent faktisk godt kunne bruge en franchise RB efter Curtis Martin.

Bush falder da til Packers..! :4thumbup: haha..!

Nu skal vi jo huske, at Mike Mayock og Co. ikke sidder med facitlisten. Men jeg syntes det var meget spændende at se hvad Texans GM sagde..

Jeg vil ikke blive overrasket hvis de ender med at nuppe Mario Williams.. Bush, skulle efter sigende også have været rimelig arrogant, da han besøgte Texans. Desuden blev han ikke præsenteret for hele Texans organisationen da han var der.. Så de er ikke gået ret langt for at han skulle føle sig hjemme og velkommen.. Men det ville vende op og ned på draften, hvis de ikke tager Bush med det 1. valg.

Link to comment
Share on other sites

Bush falder da til Packers..! :4thumbup: haha..!

Nu skal vi jo huske, at Mike Mayock og Co. ikke sidder med facitlisten. Men jeg syntes det var meget spændende at se hvad Texans GM sagde..

Jeg vil ikke blive overrasket hvis de ender med at nuppe Mario Williams.. Bush, skulle efter sigende også have været rimelig arrogant, da han besøgte Texans. Desuden blev han ikke præsenteret for hele Texans organisationen da han var der.. Så de er ikke gået ret langt for at han skulle føle sig hjemme og velkommen.. Men det ville vende op og ned på draften, hvis de ikke tager Bush med det 1. valg.

Haha, you wish :laugh::wink:

Ja, har også hørt det samme med at han ikke blev præsenteret for alle.. så alt bortset fra rent fodbold mæssigt, peger i retning pt. af Mario.. jeg kan dog ikke rigtigt genkende det med arrogance ud fra alt det som der står om draften og Bush, praktisk talt alle synes jeg siger at han er meget meget ydmyg og prof.

Men ja, det ville godt nok vende det hele rundt.. internt i organisationerne som ligger i toppen af draften, må da også havde fået lidt mere at tale om, hehe.

Selvom Saints har sat på RB positionen, så tænker jeg Brees/LT/Chargers.. Brees/Bush/Saints..

Og nej, Maycock og co. er på ingen måde facit.. faktisk synes jeg ofte Maycock har nogle ret anderledes meninger end hvad man læser rundt omkring.. en af dem man kan få mest info fra tror jeg er Adam Schefter, han virker da som ham der ved alt hvad der sker bag kulisserne.. tror han har en del kontakter der taler lidt off the record med ham :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Haha, you wish :laugh::wink:

Ja, har også hørt det samme med at han ikke blev præsenteret for alle.. så alt bortset fra rent fodbold mæssigt, peger i retning pt. af Mario.. jeg kan dog ikke rigtigt genkende det med arrogance ud fra alt det som der står om draften og Bush, praktisk talt alle synes jeg siger at han er meget meget ydmyg og prof.

Men ja, det ville godt nok vende det hele rundt.. internt i organisationerne som ligger i toppen af draften, må da også havde fået lidt mere at tale om, hehe.

Selvom Saints har sat på RB positionen, så tænker jeg Brees/LT/Chargers.. Brees/Bush/Saints..

Og nej, Maycock og co. er på ingen måde facit.. faktisk synes jeg ofte Maycock har nogle ret anderledes meninger end hvad man læser rundt omkring.. en af dem man kan få mest info fra tror jeg er Adam Schefter, han virker da som ham der ved alt hvad der sker bag kulisserne.. tror han har en del kontakter der taler lidt off the record med ham :innocent:

Jeg er i hvert fald glad for det ikke er mig der skal vælge mellem top-spillerne i draften.. For syntes godt nok den er svær i år.

Jeg tror ikke Saints vælger en RB.. De vil kunne få meget mere ud af en D'Brickashaw.. Eller en QB :wink: Jeg hælder nemlig stadig til at Drew Brees' kontrakt essentielt er en 1-årig kontrakt..

Adam Schefter har tit fat i den lange ende ja, og han blev jo ansat hos NFL efter han var den første med historien og Champ Bailey/Clinton Portis byttet i 2004.

Men kongen af insiders, som de kaldes, er helt sikkert Chris Mortensen fra ESPN.. Han har en ufattelig evne til at have ret i meget af det han kommer frem med..

- Han var først fremme med Herman Edwards' skifte til Chiefs

- Først fremme med T.O. Sagen hos Eagles

- Og sørme også først med Randy Moss' bytte til Raiders

Desuden mener jeg han har været nomineret til 2 pulitzers..

Men det man skal huske med disse NFL-eksperter, er, at mange af tingene de siger skal man tage med et gran salt. Nogle har bare forskellige meninger, fordi det ikke vil give mening for dem at sige det samme som alle de andre.. Det bli'r fansne ikke mere fanget af. Også derfor det er sjældent man ser 2 ens mock drafts fra eksperterne..

Link to comment
Share on other sites

Tjah, på den ene side er det noget crap at zulu mister nfl og vi skal se reklamer istedet for en del analyse... På den anden side kunne det være enormt fedt hvis man kunne se flere kampe samtidigt hvis det bliver en succes. Viasat har jo flere sportskanaler... Dog bryder jeg mig ikke om at være tvunget til at få viasat guld for at se kl. 19 kampen...

Link to comment
Share on other sites

Viasat sport 1 sender NFL Europe lige nu. Jeg ved ikke om det er noget fast fremover, men det virker som god underholdning i offseason.

Godt produceret og med amerikanske kommentatorer. Ikke det helt store reklame-helvede indtil videre i det jeg har set.

I samme anledning har jeg et spørgsmål til jer NFL nørder. :wink:

Hvorfor har alle spillerne i NFL Europe et individuelt NFL-hold logo på brystet? Er det fordi de er udlånt, betalt eller lign. af holdene i USA?

Link to comment
Share on other sites

Viasat sport 1 sender NFL Europe lige nu. Jeg ved ikke om det er noget fast fremover, men det virker som god underholdning i offseason.

Godt produceret og med amerikanske kommentatorer. Ikke det helt store reklame-helvede indtil videre i det jeg har set.

I samme anledning har jeg et spørgsmål til jer NFL nørder. :wink:

Hvorfor har alle spillerne i NFL Europe et individuelt NFL-hold logo på brystet? Er det fordi de er udlånt, betalt eller lign. af holdene i USA?

Jeg mener også at NFL Europe kampene sendes gratis via NFL.com. Kan ikke lige huske det...

Men tempoet er dog væsentligt lavere i NFL Europe end i NFL.

Grunden til de har et hold på deres trøjer, er at spillerne er "udlånt". Hvert hold kan sende et antal spillere til NFL Europe hvert år. Kan ikke huske hvor mange de må sende eller om der overhovedet er en begrænsning.

Grunden til at de gør det, er for at give dem spilletid. Dem du ser i NFL Europe er ikke startere i NFL. Det er et sted man sender sine unge uprøvede spillere, der mangler kamptræning. Men Ikke spillere som er inde og vende omkring 1. holdet, da man ikke vil risikere skader.

Jeg mener at en spiller som Carson Palmer har spillet i NFL Europe.

Link to comment
Share on other sites

LaVar Arrington er skiftet til Giants:

LB LaVar Arrington, der tidligere på året købte sig fri af sin kontrakt med Wahsington Redskins, har nu fundet sit nye hold. NY Giants og Arrington er blevet enige om en 7 årig aftale til 49 mio. $.

Bush og Williams tilbudt aftale:

Skal man tro ESPN, så har Texans nu tilbudt både Reggie Bush og Mario Williams en kontrakt.

Texans vil have en aftale på plads inden draften, med den spiller de ønsker at drafte.

Dette betyder nok også, at Vince Young er helt ude af billedet hos Texans, (forståeligt nok)...

Link to comment
Share on other sites

Nyheder:

Så ser det ud til at beslutningen fra Favre kom. ESPNs Chris Mortensen kan rapportere, at Favre har meddelt Packers organisationen om, at han spiller i endnu en sæson.. :4thumbup: Brett Favre mangler kun 25 TDs for at slå Dan Marinos rekord for flest TDs på 420. Hverken Packers eller Favre har endnu kommenteret nyheden, men Chris Mortensen er en yderst pålidelig herre, og ville sandsynligvis ikke fremlægge nyheden, uden at være 100% sikker...

Dolphins RB Ricky Williams, der i sidste sæson vendte tilbage til holdet, efter at, på højst kontroversiel vis, at have forladt dem. Tabte sin appel om hans karantæne. Ricky blev testet positiv for et ulovligt stof, da det er 4. gang, skal han nu sidde udenfor i en hel sæson. Dette kan betyde enden på hans karriere.

Reggie Manning Jr. er anholdt for overfald med et dødeligt våben, hans sko, :blink: . 2 dage før anholdelsen gav Bears Manning et offer-sheet på 21 mio $ og 5 år. Dette matchede Panthers ikke, og modtager et 3. rundevag i draften som kompensation.

Draften er nu kun 4 dage væk... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dolphins RB Ricky Williams, der i sidste sæson vendte tilbage til holdet, efter at, på højst kontroversiel vis, at have forladt dem. Tabte sin appel om hans karantæne. Ricky blev testet positiv for et ulovligt stof, da det er 4. gang, skal han nu sidde udenfor i en hel sæson. Dette kan betyde enden på hans karriere.

Taget fra den post lige før din.. :wink:

Var lige et doping tilfælde i nyhederne for 4. gang :blink: (var vist en fra dolphins?)

troede slet ikke de testede i NFL?

Jo de tester skam i NFL, både on og offseason. Det vil sige, at de kan møde op ved en spillers hjem en tilfældig dag, og teste ham.

Sanktioneringen mod spillerne, er dermed ikke super stramme. Selvom det for en førstegangs forseelse betyder et tab på 1/4 af spillerens løn, da der kun er 16 kampe i sæsonen...

1. gang = 4 kampes karantæne

2. gang = 6 kampes karantæne

3. gang = en hel sæson

4. gang = en hel sæson

osv...

Link to comment
Share on other sites

Er der et sted, hvor man kan se hvor mange der er blevet testet sidste sæson og hvem.

Jeg tror desværre ikke du kan finde en liste over hvem der bliver testet og hvornår.. Mener det er 'hemmeligt'..

Men ifølge denne artikel:

The NFL conducts 10,000 steroid tests per year. Each week during the season, seven players per team are randomly tested. Players are randomly tested during the offseason. It doesn't matter if a player is somewhere in Montana, the NFL will send, on a day's notice, one of its testers with urine cup in hand.

Link to comment
Share on other sites

Nyheder:

Så ser det ud til at beslutningen fra Favre kom. ESPNs Chris Mortensen kan rapportere, at Favre har meddelt Packers organisationen om, at han spiller i endnu en sæson.. :4thumbup: Brett Favre mangler kun 25 TDs for at slå Dan Marinos rekord for flest TDs på 420. Hverken Packers eller Favre har endnu kommenteret nyheden, men Chris Mortensen er en yderst pålidelig herre, og ville sandsynligvis ikke fremlægge nyheden, uden at være 100% sikker...

Så er det officielt: Se her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror desværre ikke du kan finde en liste over hvem der bliver testet og hvornår.. Mener det er 'hemmeligt'..

Men ifølge denne artikel:

The NFL conducts 10,000 steroid tests per year. Each week during the season, seven players per team are randomly tested. Players are randomly tested during the offseason. It doesn't matter if a player is somewhere in Montana, the NFL will send, on a day's notice, one of its testers with urine cup in hand.

Det er bare så pinligt at NFL skriver sådan noget. Det har måske forholdt sig sådan i knap 1 år! Og kun pga ramaskriget i Baseball. Førhen vidste spillerne hvilken dag de blev testet. Samtidig var der forskellige regler for hvordan man blev testet alt efter hvor mange år man havde spillet i ligaen. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare så pinligt at NFL skriver sådan noget. Det har måske forholdt sig sådan i knap 1 år! Og kun pga ramaskriget i Baseball. Førhen vidste spillerne hvilken dag de blev testet. Samtidig var der forskellige regler for hvordan man blev testet alt efter hvor mange år man havde spillet i ligaen. :nonono:

Må jeg spørge hvad du bygger dette på..? Ik' fordi jeg ikke tror på det, men kunne være spændende læsning.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share