NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

Må jeg spørge hvad du bygger dette på..? Ik' fordi jeg ikke tror på det, men kunne være spændende læsning.. :smile:

Det er jo ikke nogen hememlighed at NFL spillerne har haft lemfældig omgang med diverse stimulanter. Der var for knap et år siden en del artikler om det bl.a. på ESPN.com og T-nation. Derudover er jeg så heldig at have et par venner i USA der er meget tæt på sporten. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er jo ikke nogen hememlighed at NFL spillerne har haft lemfældig omgang med diverse stimulanter. Der var for knap et år siden en del artikler om det bl.a. på ESPN.com og T-nation. Derudover er jeg så heldig at have et par venner i USA der er meget tæt på sporten. :smile:

Hmm tjaa.. Selvfølgelig skal man være rimelig blåøjet, hvis man tror det slet ikke foregår, enig. Tror lige jeg vil lede lidt efter de artikler. :smile:

Men faktum er i hvert fald, at der bliver testet 7 spillere fra hvert hold, efter hver kamp. Det giver 7 * 30 (2 hold sidder over i hver runde) * 16 = 3360 spillere der testes i løbet af den regulære sæson hvert år. Siden NFL startede med at teste for 15 år siden, er under 60 spillere taget i brug af ulovlige stoffer.

Så hvis det er så udbredt som mange tror, er der helt sikkert noget galt med metoderne..

Link to comment
Share on other sites

Så kom sensationen...

Houston Texans vælger DE Mario Williams med det 1. pick i dette års draft. Kl. 18 er Houston "on the clock". De har allerede skrevet kontrakt med Super Mario.

Dette er noget af en sensation, da ALLE har regnet med at Texans ville tage Reggie Bush.. Dette kan potentielt vende op og ned på draften..

LINK

Link to comment
Share on other sites

Huhej hvor det går, man når lige at komme hjem fra Ungarn og så dumper man lige ned i Williams/Bush overraskelsen.. men er du da sindsyg en kontrakt han har fået, det er crazy :crazy:

Så endte man alligevel i situationen med hvor Bush egentligt så ender.. Saints har jo RB positionen dækket, men det kan være de alligevel vil havde Bush hvis de ikke ser ham som en all-down back.. tvivler dog pt. lidt på det.

Jets der ender med Bush? Ret sandsynligt nu, de mangler ihvertfald en RB til at tage over for Curtis Martin.

Packers som du har sagt Anders, ser ud til at ville havde Hawk, ihvertfald hvad de fleste draft boards peger på her imod starten af draft.

Så pt. er mit gæt til draft..

1. Super Williams(duh)

2. D'brickeshaw Ferguson

3. Matt Leinart

4. Reggie Bush

5. A.J. Hawk

6. Vernon Davis

7. Vince Young

8. Brodrick Bunkley

9. Michael Huff

10. Jay Cutler

Muligt, at Bills(8) eller Lions(9) trader ned, hvis det skulle være nogen.

Link to comment
Share on other sites

Men faktum er i hvert fald, at der bliver testet 7 spillere fra hvert hold, efter hver kamp. Det giver 7 * 30 (2 hold sidder over i hver runde) * 16 = 3360 spillere der testes i løbet af den regulære sæson hvert år. Siden NFL startede med at teste for 15 år siden, er under 60 spillere taget i brug af ulovlige stoffer.

Så hvis det er så udbredt som mange tror, er der helt sikkert noget galt med metoderne..

Medmindre man selvfølgelig ved hvornår man bliver testet, det der "random drugtesting" giver jeg ikke en potte pis for....

Eksempel: Bill Romoanowski, en mand som har spillet i NFL i 15 år, og hvis brug af steroider er mere end bare almindelig kendt. (Han blev dog vist nok snuppet i dopingkontrollen efter Superbowl 37, men det må I ikke lige hænge mig op på.)

Jeg synes bare det virker lidt underligt, at en mand som ham kan spille i så mange år i streg uden, at blive snuppet? Plus det faktum at hans kone blev arresteret af politiet i år 2000, efter at hun havde været ude og købe krudt(hvilket hun åbentlyst nok ikke selv skulle bruge). Jeg synes det lugter langt væk.....

Link to comment
Share on other sites

Medmindre man selvfølgelig ved hvornår man bliver testet, det der "random drugtesting" giver jeg ikke en potte pis for....

Eksempel: Bill Romoanowski, en mand som har spillet i NFL i 15 år, og hvis brug af steroider er mere end bare almindelig kendt. (Han blev dog vist nok snuppet i dopingkontrollen efter Superbowl 37, men det må I ikke lige hænge mig op på.)

Jeg synes bare det virker lidt underligt, at en mand som ham kan spille i så mange år i streg uden, at blive snuppet? Plus det faktum at hans kone blev arresteret af politiet i år 2000, efter at hun havde været ude og købe krudt(hvilket hun åbentlyst nok ikke selv skulle bruge). Jeg synes det lugter langt væk.....

Det er jo helt logik, at spillere i NFL bruger AS og især hGH i store mængder. GH har så mange kæmpe fordele iht. en sport som Amerikansk Fodbold, at det nok er normen frem for undtagelsen at spillerne tager det.. og så vidt jeg ved så kan man heller ikke teste for GH.

Også lidt underligt, så hurtigt folk kan komme sig nu om dage fra skader som før tog længere tid eller ville gøre dem ude af stand til at spille igen.. Go hGH :superman:

Der er nok heller ingen tvivl om, at der er strammet op omkring doping kontrol efter de seneste års kontroverser, men det er stadig ikke nok til at forhindre at folk tager dem.. det er jo også ren logik når man ser på dem og når man hører hvad krav der er til den enkelte spiller.. og ikke mindst hvor mange penge det er for spillerne at gøre sig det bedre og få den kontrakt der sikrer dem resten af livet.

Man skal også havde i hovedet, at der nok er stoffer som der ikke kan spores.. jeg kan ikke huske hvad det hed, men det kom da frem for ca. 5 år siden ca. (hold mig ikke op på det), at atleter i mange forskellige sportsgrene havde taget et stof som anto-dpong forbundene ikke kendte til(tror det hed TGH eller noget i den stil) og de gættede på, at det havde været brugt i 5-10 år før det..

Hvem siger ikke der er lignende stoffer pt. som anti-doping forbundene ikke kender til?

Og så giver jeg heller ikke meget for random test.. nu om dage, så er det mere et spørgsmål om at havde lidt hjerne og kende halveringstider osv.

Kunne også godt forestille mig, at meget af dopingen foregik off-season med stoffer der har kort halveringstid for at opbygge en form og så holde den under sæsonen.

Link to comment
Share on other sites

Et af de IMO største QB talenter længe blev valgt som nr. 10.

USCs Matt Leinart ville sidste år have været det førstevalg i draften, hvis han var stoppet hos USC som junior. Men stortalentet valgte at tage sin seniorsæson med, og det kostede ham mange millioner dollars.

For Leinart faldt lørdag aften helt ned til 10. valget i 2006-draften, efter at han for få uger siden – ifølge nogle eksperter – var en spiller, som Saints med andetvalget ønskede at drafte.

- Det var svært og sidde og vente. Men jeg er stadig i top 10 og kan lære af en fantastisk quarterback (Kurt Warner), samtidig med at jeg kan blive på vestkysten. Der er værre ting i livet end at være nummer ti i draften, sagde Leinart efterfølgende, selvom han dog ikke kunne skjule sin skuffelse over ikke at være et topvalg.

Arizona Cardinals’ head coach Dennis Green var ovenud begejstret.

- Vi fik den spiller, vi ville have. Vi ser dette som en gave, sagde han.

De er sgu ved at få samlet et hold med playoff potentiale i Arizona :superman: Jeg tror selv at Leinart har meget bedre af at komme til Cardinals end fx Titans eller Saints, som lå lidt i kortene. Iøvrigt må det være lidt Deja vu for Warner.

Mit eget favorithold lavede IMO et rimelig godt draftvalg

ndianapolis Colts fandt lørdag afløseren for running back Edgerrin James, der via free-agency er skiftet til Arizona.

Med 30. valget i draften valgte Colts nemlig i første runde LSUs running back Joseph Addai, der er kendt som en komplet spiller. Colts' head coach Tony Dungy ønskede dog ikke at lave nogle sammenligninger med James.

- Forhåbentligt forventer vores fans ikke, at han skal være den nye "Edge". Han vil gøre meget godt for os, men han skal erstatte den spiller, der har været NFLs bedste running back de sidste syv år, sagde Dungy.

Addai er dog klar til udfordringen.

Det bliver spændende og se hvad Addai kan ellers må Manning jo bare tage sig sammen og kaste noget mere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mit eget favorithold lavede IMO et rimelig godt draftvalg

Det bliver spændende og se hvad Addai kan ellers må Manning jo bare tage sig sammen og kaste noget mere :tongue:

Tror faktisk at de fik fat i en rigtig god løsning i Addai. Han er en hurtig lille satan, som man også kan smide ind som slot reciever. De kunne også have taget LenDale White, som de fleste troede ville have været et habilt 1 runde pick, men han er en stor bamse - så er sikker på at Colts fandt frem til den RB der passede bedst til deres system.

Derudover syntes jeg især at 49'ers fik foretaget nogen rigtig fornuftige valg. De fik et rigtig stærkt mål til Alex Smith i Vernon Davis, også fik de Manny Lawson - som uden tvivl vil kunne gå ind og opgradere linebacker positionen fra dag 1.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige jeg er noget overrasket over Texans valg. Jeg tror de kommer til at fortryde de lod en spiller som Reggie Bush passere.

Og det vendte jo også til dels op og ned på draften.

Saints tog selvfølgelig Bush, hvilket var en af to ting de kunne have gjort (andet var trade). Havde Texans taget Bush, tror jeg personligt, at Saints havde taget Matt Leinart. Min holdning er fortsat, at Brees reelt kun er ansat på en 1 årig kontrakt. Dette har så kostet Matt Leinart en masse penge.. Jeg syntes det er lidt vildt den mand fik lov til at falde til Arizona, men helt sikkert et godt valg for Cardinals.

De næste 4 valg er i mine øjne no-brainers:

Vince Young, titans... Deres GM og Ejer har i lang tid været hooked på ham.

D'brick - Jets... BPA og største need hos Jets..

A.J. Hawk - Packers - GM TT har udtalt, at han længe har vidst det var ham der skulle til Packers

Vernon Davis - Stort need hos 49ers...

Men Donte Whitner til Bills...?? Mega reach... :blink:

WR Javon Walker er forresten blevet traded til Broncos for 2. rundevalget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige jeg er noget overrasket over Texans valg. Jeg tror de kommer til at fortryde de lod en spiller som Reggie Bush passere.

Og det vendte jo også til dels op og ned på draften.

Saints tog selvfølgelig Bush, hvilket var en af to ting de kunne have gjort (andet var trade). Havde Texans taget Bush, tror jeg personligt, at Saints havde taget Matt Leinart. Min holdning er fortsat, at Brees reelt kun er ansat på en 1 årig kontrakt. Dette har så kostet Matt Leinart en masse penge.. Jeg syntes det er lidt vildt den mand fik lov til at falde til Arizona, men helt sikkert et godt valg for Cardinals.

De næste 4 valg er i mine øjne no-brainers:

Vince Young, titans... Deres GM og Ejer har i lang tid været hooked på ham.

D'brick - Jets... BPA og største need hos Jets..

A.J. Hawk - Packers - GM TT har udtalt, at han længe har vidst det var ham der skulle til Packers

Vernon Davis - Stort need hos 49ers...

Men Donte Whitner til Bills...?? Mega reach... :blink:

WR Javon Walker er forresten blevet traded til Broncos for 2. rundevalget.

Fatter heller ikke Bills, der var da god mulighed for at Whitner ville falde til deres andet valg i første runde også kunne de have valgt Bunkley eller Ngata istedet for McCargo. Eller en helt anden, der var jo masser at talentfulde spillere tilbage...

Link to comment
Share on other sites

Fatter heller ikke Bills, der var da god mulighed for at Whitner ville falde til deres andet valg i første runde også kunne de have valgt Bunkley eller Ngata istedet for McCargo. Eller en helt anden, der var jo masser at talentfulde spillere tilbage...

Helt enig.. Måske har ingen ønsket at trade med dem, eller også har de forlanget for meget... Men syntes nu stadig det er et underligt valg..

Packers, mit hold, havde da en forrygende 1. dag..

LB A.J. Hawk

T/G Daryn Colledge

WR Greg Jennings

LB Abdul Hodge

G/C Jason Spitz

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig.. Måske har ingen ønsket at trade med dem, eller også har de forlanget for meget... Men syntes nu stadig det er et underligt valg..

Packers, mit hold, havde da en forrygende 1. dag..

LB A.J. Hawk

T/G Daryn Colledge

WR Greg Jennings

LB Abdul Hodge

G/C Jason Spitz

:4thumbup:

Er helt tosset med A.J. Hawk - men det var jo også forventet at Pacs ville nuppe ham :smile:

Mit hold(Patriots) - syntes jeg også fik rigtig god value for deres valg.

Laurence Maroney og Chad Jackson er rigtig gode spillere, Maroney går ind og ligger lidt pres på Dillon og kan lære lidt der. Og Jackson lukker et hul efter Givens. Så vi er godt rustet til den nye sæson :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er helt tosset med A.J. Hawk - men det var jo også forventet at Pacs ville nuppe ham :smile:

Mit hold(Patriots) - syntes jeg også fik rigtig god value for deres valg.

Laurence Maroney og Chad Jackson er rigtig gode spillere, Maroney går ind og ligger lidt pres på Dillon og kan lære lidt der. Og Jackson lukker et hul efter Givens. Så vi er godt rustet til den nye sæson :4thumbup:

Ja, NE havde også en fin dag..! Jeg har desværre ikke det store forkromede overblik igår.. Jeg har kun lige hurtigt studeret mit hold og 1. runde.. Da jeg var til Loaded igår, kunne jeg jo af gode grunde ikke følge med live.

Men der er godtnok mange trades i år.. Tungen skal vist holdes lige i munden for at se hvor det hele kommer fra..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, NE havde også en fin dag..! Jeg har desværre ikke det store forkromede overblik igår.. Jeg har kun lige hurtigt studeret mit hold og 1. runde.. Da jeg var til Loaded igår, kunne jeg jo af gode grunde ikke følge med live.

Men der er godtnok mange trades i år.. Tungen skal vist holdes lige i munden for at se hvor det hele kommer fra..! :tongue:

Jeg var på arbejde og til 50års fødselsdag lørdag, også arbejde igen idag. Så jeg fik heller ikke så meget med, desuden var det første gang jeg overhovedt har fulgt med i draften, så skulle lige lidt ind i hvordan det hele fungerede :smile:

Mht. trades - så hørte jeg draften live på ESPN radio, og de var også helt overrasket over de mange trades. Det var jo helt ekstremt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på arbejde og til 50års fødselsdag lørdag, også arbejde igen idag. Så jeg fik heller ikke så meget med, desuden var det første gang jeg overhovedt har fulgt med i draften, så skulle lige lidt ind i hvordan det hele fungerede :smile:

Mht. trades - så hørte jeg draften live på ESPN radio, og de var også helt overrasket over de mange trades. Det var jo helt ekstremt :laugh:

Hehe..! Ja har også hørt lidt på Sirius, de var helt paffe og kunne ikke rigtig følge med..! Den var vist også galt på diverse draft-trackers..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Big Ben i alvorligt motorcykeluheld...

http://www.nfl.com/teams/story/PIT/9493892

Det ligner en sæson uden Big Ben i Pittsburgh...

Jeg var like :crazy: da jeg læste det.. fandme skidt, det lyder ikke særligt godt for hans ansigt. Men ifølge de nuværende reporter, så skulle andet ikke havde taget skade heldigvis!

Det er godt nok tidligt, men forløbigt så spår de ham til at nå at være klar til trainingcamp og med stor sansynlighed starten af sæsonen!

Han skal da godt nok også være glad for at han ikke er død.. styrte på en MC uden hjelm :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share